Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Shopping ^^ //Azreal//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 7:24 am

Lana gik hen af gaden, hun var på vej til et værksted, men hun kan beder lide at kanlde det en butik. Vejeret var stille og roligt, det sneet dog lidt, så der ligger lidt sne på jorden. Klokken er 13:09, der er lidt folk på gaden.

Shopping ^^ //Azreal// 35aw712
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 7:33 am

Azreal lå under en stor bil og var i gang med at tjekke den. Ejeren havde klaget og sagt den ikke ville starte. Hans hænder var sorte af olie, han havde også nogle tværet ud på kinden. Han var iført en hvid tanktop, der godt nok ikke var så hvid som da han købt den, et par hullede cowboybokser og sorte sko.
Han bandede højt, på sortelvisk, over et eller andet med bilen. Over ham lå et magisk slør der gjorde at alle der så ham ville se ham som mere menneskelig. Ørene ville se runde ud og huden ville have en mere menneskelig farve. En simpel illusion for øjet, der gjorde han ikke vækkede opsigt. Stadig ville det være svært at beskrive hans hudfarve hvis man blev bedt om at tænke over det.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 7:45 am

Lana kom hen til værkstedet, hun stod og så lidt på stedet. Hin går ind... "hallo?" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 7:53 am

Azreal skubbede sig ud fra under bilen. Han lå på et bræt med jul. Han så op på Lana og rejste sig, tog et viskestykke og tørrede sin hænder. ”Hej, kan jeg hjælpe dig?” spurgte han og smed viskestykket over skulderen og smilede til hende. Han kastede et hurtigt blik op og ned af hende. Menneske, kvinde, sikkert et problem med bilen. Menneskekvinder havde altid problemer med bilen.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 7:59 am

Lana kigger også op og ned af Azreal, hun smilet *ikke dårligt* tænkte hun og går lidt rundt og piller ved nogle ting. "er det her man kan købe nogle våben?" spurgt hun på sorteelvisk, hun så hen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:05 am

Azreal blev overrasket da kvinden talte hans sprog. Han gik hen og trak for vinduet og låste døren. ”Ja, det er her” svarede han, også på sortelvisk.
Med en elegant gang bevægede han sig forbi hende og mod døren til et andet lokale ”er der noget specielt du har i tankerne, eller vil du gerne se udvalget?”
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:11 am

"det ville være ret vise vi kan forsætte samtalen på menneske sprog," sagde Lana og gik hen til ham. "det jeg leder efter er nogle små våben, der kan være i en håndtaske. Og nogle patroner til denne her" hun tager en ganske almindelige pistol på fra sin taske
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:19 am

Azreal rakte ud efter hendes pistol og så undersøgende på den. Han åbnede den og nikkede lidt. ”Ja, det skulle være en let sag at klare.” Sagde han på menneskesprog og smilede til hende. ”Du kan komme med om bagi, der har jeg nogle forskellige våben. Der skulle være et par stykker der snildt kunne ligge i en håndtaske uden at vække opsyn”
Han åbnede døren til baglokalet og forsvandt ind af døren med hendes pistol i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:22 am

Lana gik efter ham... Hun har stadigvæk sine solbriller på
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:30 am

Baglokalet var ikke særligt stort, kun halvt så stort som lokalet de lige var kommet fra. Overalt hang der forskellige skydevåben, der lå patroner på bordene og nogle forskellige våben der var ved at blive arbejdet på. Arbejdstegninger, forskellige redskaber osv. Han åbnede en skuffe og fandt nogle patroner der passede til hendes pistol.
Derefter bevægede han sig hen til en anden skuffe og fiskede nogle forskellige våben op og lagde på bordet foran hende. Der var tre små knive, to af dem af sølv og den sidste bare utroligt godt håndværk. Der lå et par knojern, en lommekniv, en elektrisk teaser, et par små pistoler lidt i samme stil som den hun allerede havde og en ring.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:39 am

Lana så på våbnene, hun nikkedet. Hun kunne godt lide knivenen. " jeg har haft noget i tankerne" sagde hun og fandt sin pung frem. " jeg kunne godt tænke mig, at have en kniv i min pung, som kan pile ud, når man trykker på noget, kan jeg godt få det? Jeg ved ikke om det er for film rakti, men jeg kan får en pistol der linder en læmpestif, eller noget andet mek up?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:44 am

Azreal overvejede hendes forespørgelse. ”Jeg tror godt jeg kan lave en kniv der kan skyde med pile, med de ville ikke blive ret lange og antallet af pile i kniven ville være begrænset til 1 der kunne skyde hvor man sigtede, eller 3 pilede der skød af på en gang hvor den midterste ramte hvor man sigtede. Jeg kunne måske bikse noget sammen hvor den kunne have 3 pile i af gangen men kun affyrede en af dem. Jeg kan kigge på det, Jeg lave en læbestift med en form for laser?” gik han i gang med at fortælle og så afventende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:50 am

"jeg vil bare have en helt almindelige kniv i min pung, der kan komme ud af siden eller sådan noget" sagde Lana og blev lidt irriteret over ham begynder at snakke om noget andet. "du ved at det er lidt ligesom en springkniv" hub tog en af knivenen af sølv på og så på den
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:55 am

”Oh” sagde Azreal og så på hende. ”Må jeg?” han tog spørgende hendes pung og så undersøgende på den. ”Hvor kunne du godt tænke dig at kniven kom ud?” spurgte han og inde i hovedet var han allerede i fuld gang med at forestille sig hvor kniven kunne springe ud fra, hvor hurtigt og hvordan det skulle udløses.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 9:00 am

"her fra" sagde Lana og pagget ved ænden af den
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 9:09 am

”Skulle den springe ud så den sad fast i tasken stadig? Eller springe ud så du kunne affyre den?” spurgte han og så på stedet hun havde udpeget. Målte med øjnene hvor stor den var og hvor meget plads der ville være til at lægge en kniv. ”Hvor meget plads vil du have i den når den er færdig?”
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 9:17 am

"den skal stadigvæk sidde fast i pugen" sagde Lana " hvor meget plads der skal være til de andre ting, er lige meget."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 9:25 am

”Jeg burde kunne få fat en kniv i tasken. Det kræver du lader den blive et par dage så jeg kan få målt den og testet den” sagde han og så på den lille håndtaske ”skal kniven være af noget specielt materiale eller er det ligegyldigt? Og regner du med at den skal kunne bruges mere end en gang?”
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 9:30 am

"jeg er ligeglad hvordan den ser ud bare den kan holde til lidt af været, og den skal kunnes bruges mere en 1 gang" sagde Lana, hun så sig lidt rundt omkring, hun fik øje på sniperrafle. Hun gik hen til den og tog den ned fra vægen, hun begyndte at undersøge den.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 9:33 am

Azreal fulgte hende med øjnene imens hun tog våbenet ned fra væggen. ”Kan du lide den?” spurgte han og stillede sig over ved siden af hende ”jeg har selv designet den, den virker fortræffeligt hvis jeg selv skal sige det. Og så er den ikke billig.”
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 9:44 am

Lana lade den op til øjet og sikdet med den hen på bordet "den er rat cool" sagde Lana " jeg har altid godt kunne tænke mig at være en sniper"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 10:19 am

”Så er det et våben for dig” sagde Azreal og så på sniperen. ”Hvis du ved hvordan man bruger den, kan jeg kun anbefale dig at købe den. ”Selvom den er dyr, måske skulle vi se på knivtasken først? Jeg kan give dig en cirka pris inden jeg begynder at arbejde på den”
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 7:33 pm

"du snakker godt nok meget om penge" sagde Lana og lad sinper på plas.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 8:11 pm

Azreal satte sig på bordet og smilede til hende. ”Ikke mere end en hver anden der forsøger at sælge. Og fordi jeg af og til har kunder der ikke har tænkt sig at betale for hvad de køber. Desuden gider jeg ikke sidde hele natten og arbejde på din taske, hvis det så viser sig du slet ikke har råd” han trak på skuldrene ”genere det dig at tale om?”. Han tog en skruetrækker fra bordet og sad og drejede den lidt med hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Molly

Molly


Race : Vulp / Menneske
Bosted : I en lejlighed i centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 26/03/12
Antal indlæg : 3074

Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 3:48 am

"måske lidt" sagde Lana og så udtrukløst på ham " altså penge er ikke noget problem for mig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shopping ^^ //Azreal// Empty
IndlægEmne: Sv: Shopping ^^ //Azreal//   Shopping ^^ //Azreal// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shopping ^^ //Azreal//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» .... - Azreal
» skruetrækker - Azreal
» Life sucks(Azreal)
» så mødes vi igen - Azreal
» Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: