Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En normal dag.. eller? - Nephilim

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 06, 2013 6:31 pm

Nephilim hamrede sværd spissen ned i jorden og fortsatte, det forsvandt nogle få sekunder senere
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 11, 2013 10:59 pm

Azreal så på sværdet da det forsvandt og satte farten lidt op. Han stoppede foran udgangen til byen, der egentlig bare var en trappe op til The Bloody Moon. "Så er vi her" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 15, 2013 9:08 am

''tak skal du have, jeg undskylder igen for mit andet jegs opførsel, han har en tendens til at være meget vild, i øvrigt mit navn er Nephilim'' sagde Nephilim og rakte sortelveren sin hånd
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 16, 2013 2:58 pm

"Dit andet jeg..?" spurgte han undrene og tog hans hånd "Azreal.. en oplevelse at møde dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 18, 2013 7:41 am

''men hvad laver en sortelver på overfladen'' spurdte Nephilim ''det er jo så vidt jeg ved ikke noget i gør så tit''
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2013 8:15 pm

"Hrm, det gør jeg heller ikke særligt tit" sagde Azreal tøvende "når du siger dit andet jeg? Jeg er meget forvirret.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En normal dag.. eller? - Nephilim   En normal dag.. eller? - Nephilim - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En normal dag.. eller? - Nephilim
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Velkommen til Nephilim!
» Emne eller Plot???
» Ud og feste.. eller? //Safre//
» Er det en pige eller dreng // Jaiden
» Jeg mangler en at smadre eller at handle med!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Byen-
Gå til: