Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Sortelver søger legekammereter!

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 6:07 pm

Hej alle sammen xD jeg har for nyligt skiftet karakter og nu mangler jeg nogen der gider emne.

Normalt er jeg ikke typen der har nogle krav, men her på det sidste er mine emner ved at blive lidt.. hm sløve. Jeg kunne derfor godt tænke mig at dem der svare her inde er friske på lidt plot. Jeg tager en pause fra at gå ind i hinanden på en klub.
Hvis du ikke har en ide til et plot men gerne vil skrive er det helt fint Razz jeg er mere end villig til at prøve at finde på noget. Og har du ide til plot er det jo bare super!

Ellers ingen krav, håber nogle af jer er interesseret ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 11:18 pm

Jeg vil gerne emne, men har faktisk aldrig spillet med et rigtig plot, men vi kunne godt prøve. Very Happy har ingen ider til hvad det kunne være. Razz
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 6:13 am

Fantastisk!

Kan du ikke fortælle lidt om din karakter, så kan jeg se om et plot kommer til mig Smile?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 6:58 am

Jeg er frisk x) jeg har bare ikke lige en ide til plot... men vis du finder på plot er jeg villig til at lave emnet xD
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 7:06 am

Fantastisk xD er du villig til at fortælle lidt om din karakter?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Re: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 7:09 am

jeg er også frisk Smile hvis du vil vide lidt om min karakter så læs min profil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 7:14 am

Hun bor på gaden og er sytten år... der er ikke så meget at fortælle om hende, hendes familie er død og derfor bor hun på gaden.. og jo hun er stripper xD
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 7:16 am

Ok! Jeg skal desværre logge her om 15 minutter, men jeg vil tænke over et plot og skrive tilbage til jer begge to i morgen ^^ så kan vi forhåbentlig få startet det så det kan spilles i weekenden xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Re: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 7:17 am

lyder fint
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 7:31 am

Super! xD
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeLør Jan 19, 2013 2:41 am

Så har jeg sendt jer alle sammen en pm med mine forslag Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeLør Jan 19, 2013 9:30 am

hey jeg vil gærne spille
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeLør Jan 19, 2013 9:34 am

Fedt xD nogle tanker om plot?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeLør Jan 19, 2013 10:15 am

hvad med at jeg i et øjeblik af kombledt kedsomhed at vandre ind i sortelvernes by, hvor han møder din karakter og så kan vi se hvordan det går efter det
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 7:39 am

Det kan vi godt xD sortelver er vidst ikke så glade for mennesker, men det skal der nok komme noget skægt ud af :3 vil du lave, eller skal jeg?
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:02 am

Jeg vil godt spille Smile
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:03 am

En elverkvinde? Uhadada.. jamen det lyder interessant xD har du nogen tanker om plot?
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:26 am

Det har jeg ikke.... Men en elver og en sortelver kan alt tid finde på noget sjovt ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 8:48 am

hvad med at du skriver be om
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:05 am

Nephilim: Jeg kan godt lave ^^

Vondra: Det er helt rigtigt! Er det noget sted du færdes oftere hvor de kunne mødes?
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Race : Engle A.K.A Skytsengel
Bosted : I en lejlighed i downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/04/12
Antal indlæg : 646

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 10:10 am

Altså hun er meget i skoven, men kommer din der?
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:50 am

Nej det gør han nok ikke xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 7:39 am

Vis du stadig søger nogen at emne med så vil jeg meget gerne skrive med dig.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 7:47 am

Det gør jeg bestemt xD det lyder godt! Har du nogle tanker/ideer om plot?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 7:51 am

Måske kærlighed? Eller måske du kunne vise musklerne frem og måske redde hende for en flok unge mænd, når hun er på vej hjem fra arbejde? Er der måske noget andet som din karakter kan bruge en ung kvinde til?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sortelver søger legekammereter! Empty
IndlægEmne: Sv: Sortelver søger legekammereter!   Sortelver søger legekammereter! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sortelver søger legekammereter!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» SØGER: ENGEL, HAVFOLK & SORTELVER! TIL KÆMPE PLOT!
» søger emne
» Søger, tag et kig
» Kom hid!! Søger!!
» søger emne =^.^=

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: