Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg tror jag har en løsning! - Logan

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:04 am

Fredrick stod ude i skoven, ikke så langt fra elvernes by, men heller ikke så tæt på at han umiddelbart ville blive opfattet som en trussel. Han skulle mødes med en elver her, og forhåbentligt også en vampyr, han skulle bare lige have fat på ham først. Han kiggede ud over vandet, han var blevet enig med elveren om at mødes ved søen, da det var et sted de begge nemt kunne finde.
Han pillede sin mobil frem, fandt Logans nummer og ringede op.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:06 am

Telefonen ringede længe. Så blev den taget."Åndsvage dims" kunne man høre i den anden ende af røret. Stemmen var tydeligvis ikke helt henne, og det kunne tyde på at Logan i den anden ende ikke var klar over den var tændt. "Skærme der bevæger sig ved den mindste berøring.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:08 am

Fredrick sukkede svagt, "Logan?" spurgte han og håbede han snart ville opdage, at han havde ringet op.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:10 am

"..." Der var stille lidt. Så hørte man Logans tøvende stemme "Fredrick?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:12 am

Han smilede lettet, "hey, ja det er mig" sagde han med et svagt grin, "kan du møde mig ved søen i skoven, sådan omkring nu?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:14 am

"Ja, giv mig en halv time" sagde Logan "eller 25 minutter, jeg skynder mig"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:16 am

"Fantastisk" sagde han glad, "det passer perfekt, så ses vi" sagde han og lagde på, så satte han sig til at vente.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:17 am

Der gik en lille halv time. Så stoppede Logan brat op foran Fredrick.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:20 am

Fredrick rejste sig da Logan kom, "Hey, godt du kunne komme" sagde han ivrigt, "jeg har aftalt et møde med en magiker, han burde snart være her" han kiggede op på månen, "jeg tror han kan få dit halsbånd af, eller han er i hvert fald selv helt overbevist om det" sagde han og smilede stort, "og dem jeg har snakket med siger god for ham, så der burde være en chance"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:21 am

Logan smilede til Fredrick. "Mange tak, om det virker eller ej har du været mig en stor hjælp". Logan måtte ærligt indrømme han ikke troede på at magien ville virke. Men af et fremmet menneske ville ofre den tid og de kræfter på at hjælpe ham var rart.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:24 am

Han smilede, "jeg tror der er en ret god chance for at det virker, han skulle være en virkelig dygtig magiker".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:26 am

Logan smilede til Fredrick "jeg vil håbe" sagde han, skønt håbet var lille.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:32 am

Han smilede, "jeg er sikker på han er god" sagde han sikkert. Mens de snakkede havde skyggerne bag Fredrick samlede sig og var blevet unaturligt mørke, pludselig skildtes de og en høj elver stod få skridt fra dem, "godaften"
http://dreamworlds.ru/uploads/posts/2010-09/thumbs/1284525018_mag-tor-abyarda.jpeg
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:35 am

Logan så på elvermanden og bukkede kort. "Godaften" svarede han høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:38 am

Fredrick vendte sig overraskede og smilede, "hej" sagde han og gjorde så tegn mod Logan, "ja, det er ham med halsbåndet jeg fortalte dig om" forklarede han, "tror du det er noget du ka gøre noget ved?". Elveren nikkede kort til dem begge og gik så hen til Logan og kiggede indgående på halsbåndet, så fnøs han svagt, "menneskeskabt" mumlede han og rørte let ved det, det kom et kort elektrisk stød og han trak fingeren til sig, "sagtens" sagde han med et svagt hånligt smil, "men ikke gratis".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:40 am

Logan så på Fredrick og så på elveren "hvilken pris?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:43 am

Elveren kiggede vurderende på Logan, "Jeg vil have lidt af dit blod, en smule af din gift og halsbåndet" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:44 am

"Mit blod er ikke et problem, giften heller ej.. halsbåndet" han så alvorligt på ham "det ville være på din egen bekostning. Manden der har det nu, vil mest sandsynligt finde det. Og han bliver ikke glad for den der har fået det af mig"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:47 am

Elveren smilte et tyndt smil, "bare rolig, jeg kan sagtens tage vare på mig selv, hvis du er villig til at betale, så vil jeg fjerne halsbåndet".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:48 am

"Jeg er villig til at betale" sagde han. Han havde ellers gerne ville beholde halsbåndet.. men det var alligevel ikke vigtigt. Hvis det rent faktisk lykkedes elveren at få det af ham, så ville han sikkert aldrig se det igen.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:52 am

Elveren nikkede, "godt" han fandt nogle ting frem, stearinlys, en flaske med en underlig væske i og en samling tørrede blade, "jeg skal først lave nogle forberedelser, så burde det være muligt at udføre det ritual, der skal til for at løsne halsbåndet" sagde han og begyndte at lægge de tørrede blade ud i en cirkel. Fredrick fulgte nysgerrigt med i hvad han lavede, han følte et svagt stik af længsel, men skubbede det hurtigt væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:55 am

Logan nikkede og fulgte med.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 6:58 am

Han satte stearinlysene i cirklen, så de dannede en firkant, så vendte han sig mod Logan, "stil dig i midten af cirkel" sagde han og gjorde tegn.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 7:02 am

"..." Logan gik ind i cirklen. Han var ikke altid tryg ved magi.. det eneste de ikke kunne forsvare sig mod.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 7:12 am

Elveren gav sig til at messe på elvisk, og stearinlysene tændtes efterhånden som han messede. Mens han udførte magien, begyndte halsbåndet at give stød, nærmest som om det strittede imod. Elveern messede højere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg tror jag har en løsning! - Logan Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg tror jag har en løsning! - Logan   Jeg tror jag har en løsning! - Logan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg tror jag har en løsning! - Logan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» hjælp jeg tror den er brækket (Anna Rose)
»  nat - logan
» Ulv? - Logan
» endnu en dag - Logan
» Hvem var han? //Logan//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: