Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hjerternes Fest ~ Millicent

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 10:57 pm

Hans hænder ved hendes bh fik hendes temperatur til at stige.
Hun skjulte det dog, så godt hun kunne , selvom øjnene havde det med at blive mere blanke.
" hmm hvis englen tager mig undertøj af , kunne det ..måske.. skubbe tankerne i den retning " sagde hun lavt , og så den lille blonde ting fordufte.
Millicent trak dynen lidt højere op omkring sig.
" hvis du fryser selv.. skal du komme helt tæt ind til mig , sådan får man varme " lød det uskyldigt fra Millicents mund , imens hun legede lidt og snoede en lok mørkt om sin pegefinger.
Hun vidste udmærket hvad hun ville- og de skulle nu nok kunne holde varmen imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 12:10 am

Stephen adlød som en anden hund. Han maste sig næste op af hende og ville lyve hvis han sagde han ikke kunne lide at mærke hendes krop mod sin egen. "Nu kan jeg ikke komme tætter på." Han havde også slået den ene arm omkring hende mens den anden lå hans eget hoved. "Men jeg tror nu bare englen mener det er overflødigt at sove med BH." Forsøgte han at forsvare sin grund til at klæde hende af, selvom det sikkert ikke ville hjælpe det mindste.
"Syntes du også det erotisk at ligge tæt op af en engel?" Hvad han fortrak var soleklart. Hun måtte meget gerne sige ja, men ellers skulle han da nok vise at det kunne være vældig erotisk før eller siden. "Et andet spørgsmål, bare fordi jeg er nysgerrig. Hvad skal der til en for at man er erotisk, hvis jeg altså ikke er det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 12:37 am

Åh gud, de spørgsmål den mand dog kunne stille.
Det at de lå så tæt, gjore det svært at tænke helt..anstændigt, og han duftede udover det enormt indbydende.Millicent snusede diskret ind, og imen hun henført sukkede en smule, lod hun sine spidser af fingrene løbe fra hans hals og hele vejen ned af hans bryst og mave, i en langsom bevægelse. " Hmmm om du er erotisk? det er nok for tidligt at sige" løj hun mildest talt.
Stephen havde en enormt erotisk virkning på hende, og det havde han altid haft, men hvorfor dog forærer ham den viden." Det kommer nok an på hvilke følelser du kan vække i mig?" drillede hun og rettede sine øjne op, fra abdomen ,hvor hendes fingre kælede ham og til hans øjne, der satte en underlig brænd igang i hende.De mørke øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 5:45 am

Stephen i gang med at overveje hvad han så helt havde i tankerne. "Tror du jeg kunne gøre det eller er det helt umuligt?" Han trak sig op over hende, så han kunne liste et par kys ind på hendes læbe, før han til sidst gav hende et der lå i en helt anden boldgade end de andre. Samtidig gled hans hænder ned over hendes krop, før de endte ved hans lår som han greb fat i og trillede rundt så han med hjælp fra hendes ben kunne trække hende op. "Hvor meget tror du jeg skal gøre for at få skovlen under dig?"
Efter at have sikret sig hun sad ordenligt, lage han sin arm om hendes nakke og trak hende ned til sig. "Eller måske skulle jeg bare opgive?" Hvis hun valgte det ville han vippe hende ned og være kedelig. Ingen kys eller noget nær det, så skulle han vise hende hvordan man kunne komme til at ligne den ene del i et halvtredsårig ægteskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 6:59 am

Egenlig burde hun få en Oscar statuette...direkte...springe selve nomineringen over og bare stryge af med sejren, for at hun overhovede kunne sige det uden at hakke og stamme, når sandheden i den grad blev skubbet brutalt til side, var en Oscar værdig." uhmmm....om du kunne det? Altsår...måske...hvis du virkelig....øvede dig" lød hendes svar mellem to små kys, inden Stephen kyssede hende, så det mindede om en scene fra en forbudt for børn film.Millicent havde store udfordringer ved ikke bare at begynde og tigge...da hans hænder bugtede sig ned over hendes krop, og der lød et lille gisp , udledt af hun blev overrasket fordi hendes koncentration var flosset, da Stephen med et solidt greb fik hende arrangeret oven på.Hun hjalp selv en smule til, da hun fandt ud af hvad han var i færd med.
" Uha uha....det er jo lidt af en udfordring det der Stephen....der skal umenneskeligt meget til for at ...få skovlen under mig" lød det imens hun tænkte over Hor svært det egenlig var at sidde dér stille oven på ham, da hele hendes krop sang hans navn efterhånden.
Hun rykkede let på sig...bare en lille glidende bevægelse...kun lige for at...mærke..ham.
" Om du skal give op? Naaa...jeg synes måske jeg kunne mærke noget lige før" sagde hun og brød ud i et smil, inden hendes hænder følte sig frem med et strejf bed af hans hals, og videre ud af hver deres skulder, hvor hun spændte deres greb, på det stykke hun kunne nå rundt om hans overarme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 7:55 am

"Nå, så man behøver ikke at være helt umenneskelig?" Stephens hænder gled ned af Millicents lår. "Men du må guide mig lidt, hvis en engel lyder erotisk må jeg ikke bryde den illustration." Han var ikke sikker på om alle engle var lige så erotiske som ham, måske var han slet ikke, selvom hun før ikke havde haft problemer med hverken det ene eller det andet før. At det skulle blive anderledes - hvis de kom så langt i konteksten - kunne man ikke vide, men han håbede det ikke. Erotisk forførelse var ikke hans område, med mindre man kunne det med musik. Violin eller Cello, trompet eller el guitar?
"Måske skulle vi egentligt bytte roller? Hvem siger egentligt at jeg skal gøre det hårde arbejde, det kan godt være mænd normalt plejer at gøde det, men i kvinder råber altid højt om at i er overset og alt det." Om idéen var god, tvivlede han ikke på, selvom han ærligt måtte indrømme at han ikke havde noget imod at 'ligge øverst'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 8:31 am

" nej...den skal du ikke have hængende på dig, at DU var den engel der brød med erotikken"lo hun og slap hans arme, bare for at mærke hans hænder stryge ned af hendes lår.
Hendes læber gled let fra hinanden og hun trak vejret bare en lille smule mere uregelmæssigt, bare lidt...intet tydeligt.
" oh, så det er et hårdt arbejde? Jeg troede det var mere....lystbetonet" drillede hun og lænede sig ned over ham og strittede bagdelen mere bagud.
Hendes læber strøg først over hans hans...og her borede hun snuden ind...og indsnusede hans duft, der som altid var ...næsten ophidsende for hende, da det bar vidne om hvor tæt hun var på ham.
Hun søgte hans mund og pressede sine læber mod hans imens hun sugede forsigtigt på underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 9:13 am

Stephen trak på skulderene. "Det kommer helt afgjort an på hvem det handler om." Svarede han og tog glædeligt imod hendes læber som han ivrigt slikkede på, før han forsøgte at komme ind under skallen. Hvis han fik lov, ville han med munden mod hendes, trille dem om så hun igen lå nederst og han kom op og sidde. Der satte han sig op og kiggede næsten triumferende på hende. "Men måske kunne du vække min lyst?" Udfordrede han. Måske skulle han tage det hårde arbejde, men kvinden kunne sikkert godt klare sig af forarbejdet. "Men måske skulle vi vente til en anden gang?" Han grinede kort for sig selv. Idéen var tåbelig og han var ikke særlig interesseret i at de skulle vente, det måtte han ærligt indrømme, selvom han ikke var så villig til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 9:45 am

Millicent åbnede munden for ham og lod hans tunge finde ind.Hun var hurtigt med på ideen og kunne godt lide når han fyldte hende ud...denne gang med tungen.
Hun gav lidt småbrokkende lyde, da han væltede dem omkring, hun sad hun fremragende der!
Men han blev ved at udfordre hende, og han skulle træde varsomt, for han havde allerede tændt for ilden,der buldrede inden i hende.
Millicent så op i hans øjne..." jeg vil gøre mit bedste...og ellers må du jo sætte ord på, hvad du vil have mig til?" Lød det uskyldigt....men det var alt andet, og hun var ret så sikker på at Stephen var for...ja,hvad ordet nu lige var...til at ville gøre det, så hendes smil var sejrende da hun lod et par fingrer løbe ned over hans bryst...stoppede - førte to finger op til hende læber, hvor hun gjore dem fugtige med sin tunge- og imens hun holdte øjenkontakten med Stephen, førte hun dem tilbage til hans bryst- kørt dem over hans brystvorter, og nev bagefter blidt i dem, med fingerspidserne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 3:49 am

Millicents opfindsomhed fandt tydeligvis ingen grænse. Hun kunne både det ene og det andet, bare hun fik mulighed for det. "Skal jeg nu stønne vildt og voldsomt?" Spurgte han drillende, før han skar en grimasse da hun begyndte at nive som om at det gjorde absolut intet. "Nu gør jeg det i hvert fald ikke!" Han lænede sig derimod ned over hende, men lige præcist langt nok væk fra, til at deres læber ikke kunne mødes og hvis hun forsøgte ville han trække hoved tilbage. "Jeg kan i hvert fald sætte ord på at jeg ikke finder vild og voldsom interesse i at at du laver huller i mig. Det kan jeg godt selv." Et smil trak op i hans mundviger og hans krop, da han trak sig op igen uden at pille ved noget i ansigtet. "Måske du skulle prøve noget der ikke påføre smerte, det er altså ikke ligefrem det jeg tænder på."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 4:01 am

millicents øjne fik et dukke lignende skær, da Stephen nærmede sig hendes ansigt, men uden at give tilladelse til at..røre.Det var urimeligt, efter hendes bedste vurdering, selv om den nok ikke var helt neutral.
Årh den lille skid.Så det kunne han ikke lide..." Ja, hvis du var...erotisk anlagt, så ville du have stønnet" gav hun igen..." Du minder mere om...gammelsmølf" sluttede hun af og så surmulende ud.SÅ hårdt havde hun da ikke nevet.
Nå...men hun havde ikke givet op.Hun kunne ikke lige finde ud af at rejse sig op og begyndte så kys udover hans brystkasse, så istedet indtog hun en meget interesseret rolle i hans boxers kant.
Millicents finger, bare en enkelt....løb langs elastikken på det sorte stof, og hendes øjne fokuserede på et censureret sted hvor en eventuel reaktion ville pryde billedet, hvis han ville reagerer på hun krædsede i det område.den anden hånd var nemmelig på vej ind under buksekanten ved låret, og kradsede blidt og legende der.
" Siden dine brystvorter ikke brød sig om fugten fra min tunge, tror du så der er andre steder?" lød det indsmigrende ,fra en halv smilende mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 5:05 am

Millicent gik lige fra asken til ilden. Bare at hun rørte, præcist ligesom til ballet, fremkaldte en reaktion. Muligvis ikke mellem Stephens ben, men næsten alle andre steder selvom han ihærdigt forsøgte at dække over det, selvom det ikke var helt nemt når hun åbenlyst kiggede der nede og han ikke havde noget og gemme sig bag. Nogle var hurtigere, andre tog sig lidt bedre tid, hvad Stephen var, enten til den ene eller anden side, mente han blev afgjort af modparten og af den ene eller anden grund formåede Millicent altid at få farten en tand eller to højre op end han selv syntes var rimeligt. Det kunne hurtigt blive ganske foruroligende!
"Det er der sikkert, men det hjælper ikke at kalde mig en gammelsmølf, det tåler min krop altså ikke." Nok sagde hans ord det, men det var også det eneste der havde den mening, alt det andet mente tydeligvis det andet og forrest i køen stod hans krops reaktioner efter Millicent havde ... hvad hun nu selv ville kalde det. Beklageligt vis var man åbenbart ikke enig om altid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 6:11 am

Muligvis og muligvis...naturligvis ville der også komme en resktion der, hvis den var i resten af kroppen.Godt nok var det ham der havde mandekroppen....men så meget vidste hun da.Den lille engel var vist på vej i benægtelse.
Millicents ene hånd gled fra låret og ind på Stephens inderlår, hvor hun nussede.Egenlig ville hun gerne havde kysset lige der, og brugt sin tunge til at trække fugtige spor....og markerer at hans var hendes. Men da hun ikke kunne nå, uden at få hold i nakken, fulgte hendes øjne istedet hendes hånd...og nød synet.Det var sjældent hun kiggede, oftest var hun for genert, men lige nu følte hun sig tilpas....til at driste sig til lidt mere.
Imens den ene hånd lå på hans inderlår, tjekkede hun med jævne mellemrum hendes anden hånd, den frække hånd! Den nussede ned fra Stephens hofte og sådan tværs over og lige ned mod hele hans 'herlighed'- men ....den standsede lige inde der var helt kontakt.
" er iron man bedre?" Lød det drillende, når han nu ikke kunne spejle sig i gammelsmølf.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 6:39 am

Først vidste Stephen ikke helt hvad han skulle sige, før han sukkede højlydt og lænede sig ned over hende og trillede sig ned på hendes side. "Ja, Iron man er bedre." Han lænede sig ind over hende og kyssede lidt hist og her på hendes kæbe og hage, før han så trak sig tilbage, selvom det ikke var specielt langt. Hvis hun ville have mere, kunne hun få mere og ellers skulle hun bare have tålmodighed, så skulle det nok komme. "Men hvis du skal være bedst, så måske hersker eller gud?" Det klang helt godt i hans mund, før han lænede sig ind og placerede nogle nye kys hist og her, denne gang med mere mellemrum.
"Du har stadig ikke overvejet beskyttelse?" Det var i følge Stephen snart sygeligt af den ene eller anden art, at de ikke havde fået brugt det lidt før. De var bare sprunget ud i det. Sikke en tillid at have til hinanden. "Men nogle siger jo at sex ikke er lige så godt, så enten er det dårlig sex og ingen ekstra børn eller også er det paradiset og masser børn."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 7:34 am

Hun fniste lidt over hans iron man, da hun nok gad vide hvilke assosiationer han lige fik ved det, men at han meget frisk og frejdigt tog den et hak videre, hævede hun alligevel øjenbrynene over.
" Arh....gud eller hersker , du synes ikke det er lige i overkanten?" Millicent strakte hals ud af bar velvære- hun havde det som blommen i et æg.Her med Stephen...forkælet med hans opmærksomhed .
Et listigt smil lå over hendes læber og Millicent strakte armen ud så hun kunne nå at sende sin hånd fra skulder og lidt ned af Stephens nøgne ryg.Hans hud var så...lækker.
" Hmmm ...jeg formoder det er hele ' din kæp er min trøst' ideen at du kan lide ved at lege gud?"
Hun drejede sig om på siden, og smilede til ham....inden hun sænkede sit hoved og lod munden kysse sig ned til hans bryst.Hun sniffede ind...smilede og lod tungen cirkulerer meget blidt omkring hans brystvorte- uden at bide eller nappe- man var vel lydig?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 8:47 am

Selvom Stephen ikke forstod Millicents svar, nikkede han heftigt, lidt for heftigt. "Okay." For ikke at afsløre for meget lænede han sig frem mod hendes læber, eller ville have gjort det, men hun kom ham i forkøbet. Han trillede hele vejen om på ryggen og sukkede tilfreds mens hun kyssede videre. Hun kunne gøre alt hvad hun ville, det turde han godt sige, men frygtede til dels at han ville fortryde det. Millicent var ganske kreativ, næsten for meget. Tanken vækkede et lille smil. "Jeg syntes ikke der er noget problem i at kalde mig gud og hvis ikke mig, så det andet." Han grinede for sig selv og lukkede efterfølgende øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 9:13 am

Millicent trykkede ham på næsen, med en finger...et lille bit dut.
" Stephen...skat..nogen tænder på at lege skolelærer og elev, andre sygeplejerske og patient...men ved du hvad ...aldrig har jeg hørt at nogle vil være gud...hvem skal jeg så være? Jomfru maria?"
Hun lod sin tunge lave små O og Z bokstaver på det andet bryst og mumlede..." man kan ikke blive gravid, når man ER gravid....og du får kun et barn med mig, så drop det der...god sex mange børn" teasede hun .
Hun puffede bestemt gjore det klart at han skulle rulle rundt, så han lå på siden, og efter han adlød , kantede Millicent sig over ham, så hun lå med ansigtet mod Stephens ryg.
Hun begyndte at nusse, røre og kæle for hans skulderblade og ryg, alt imens små kys blev skænket ham randomly og kærligt.Hun blev selv lidt...opstemt af at få lov til at udforske hans krop.Millicent lod en hånd følge ham...ned af siden..overhans hofte,og meget langsomt,så han kunne fjerne eller stoppe den, hvis han ønskede, lod hun den glide foran på ham, og begyndte at gnide lidt, imens hendes tunge duppede lidt i Stephens nakke.Millicent hviskede..."Hersker...lyder det ikke en smule ...dominerende!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 7:48 pm

Stephen havde svært ved at gætte hvad det var Millicent havde i tankerne at gøre, men han åndede lettet op da det var noget ganske 'harmløst'. "Det ved jeg ikke, det lyder godt i mine ører og husk lige at mine ører absolut ikke fejler noget." Netop det mente han at han kunne bruge til sin fordel. Hvor gode Millicents ører var, kunne de ikke vide, hun brugte dem ikke til andet end at høre og de skulle se pæne ud på hendes billeder, ikke hvad Stephen vidste af.
"Du er jo allerede i gang med at masser mig, så vi har da fået det der tjener hersker forhold." Det mente han også var værd at vise, for det var facts hun ikke lige ville kunne komme udenom, for det var sket, det kunne hun ikke ændre. Med mindre hun selvfølgelig havde en tidsmaskine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 8:44 pm

Arh....nederen...hendes tidsmaskine lå i lommen , og da hun lå her, nærmest som gud havde skabt hende ( den anden Gud) kunne hun desværre ikke nå den.
Millicent lagde sig helt tæt op af Stephen, så kunne hun bedre nå..det hun skulle have fat i.
Hun holdte vejret , imens hendes hånd nåede sit mål, og greb fat i ...den...og gav et par strøg.
Men da stoffet var irriterende i vejen...smuttede hånden ned i bukserne og lukkede sig igen omkring Stephen.Små blide bevægelser....op...ned...små blide kys i hans nakke og hendes krop presset op af hans." Måske ...vi kunne befri min hersker for hans bukser ?" Hviskede hun en smule hæst.Hun var bestemt ikke lige så god som Stephen til at være cool.
Hendes frie hånd, kunne begynde at hale dem syd...hans underbukser....såfrem der blevet givet grønt lys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeOns Dec 19, 2012 4:04 am

Stephen var henrykt over at Millicent ikke modsage ham. Det måtte betyde ja. Mindre glad blev han bestemt ikke, da hun syntes at ville lege og det tog heller ikke lang tid før bukserne var smidt som ønsket. En yderst tilfreds lyd kom fra ham. "Nu kan du ikke snart ikke benægte hvem der har den overhånden her." Lød det fra ham, med en åbenlyst ophidset stemme. "Eller man kan sige du ikke hjælper for at modsige det." Ævlede han fortsat løs, uden rigtig at vide hvorfor han gjorde det. Der var ingen grund til det, det hældte bare salt i såret på Millicent og selv havde han det frygtelig godt. Alt for godt, men brokke sig ville han ikke, hvorfor skulle han også gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeOns Dec 19, 2012 4:21 am

Hun løftede sig lidt op på albuen, så hun kunne kaste et blik hen over Stephen...og ned til ' sin hånd med tilbehør'." Altsår...at dømme efter det her, er det vist mig der har...overhånden" pippede hun og gav hans røv et klem, inden hun fik gumpet sig over ham, så hun igen lå foran ham.Millicent lod sin hånd glide ned af skaftet på ham, til hun kunne nå ' resten af ham'.Hun pressede lidt op af, men ikke for hårdt, da man lige skulle være varsom i dette område.Men et par negle, kradsede hun blidt på huden og lænede sig frem for at indfange Stephens læber.
" Skal eg se hvordan .du...den...reagerer på ..fugt.
Det var jo en lille test, udført omhyggeligt af læber , mund og tunge.
Men her lå hun med et fast greb om hele værdi pungen, og HUN havde overhånden..." lad mig gøre hvad min lille hersker vil have mig til?" Hviskede hun og kyssede Stephen på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeOns Dec 19, 2012 4:41 am

Der lå en pointe i de ord Millicent skød af, men ikke nok! "Men så snart vi har tøj på er jeg herren!" Udbrød han og forsøgte forgæves at lyde bare en smugle hård, hvilke viste sig at være en svære opgave end han lige havde troet.
Da hun slog over i fugt snak, forstod han tydeligvis ikke hvad hun mente, men da det gik op for ham, kunne han ikke undlade at grine. "Det bliver sikkert en meget positiv reaktion." Forudså han. "Hvad du selv ønsker at prøve, jeg tror nok du skal få en reaktion, positiv eller negativ." Stephen lage hoved tilbage og lukkede igen tilfreds øjne, spændt på at mærke hvad hun havde i tankerne. Han tvivlede ikke på at hun ikke skulle finde på noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeOns Dec 19, 2012 6:07 am

Millicent fnisede.." ved du hvad Stephen...jeg er ret så sikker på du også er en herre,..uden tøj på" hun flyttede sin hånd nogle centimeter længere op...greb fast og lavede en gnidende bevægelse med sin hånd..." Jo! Den er god nok....du er en..herre " drillede hun..." Men nu var det så en hersker vi talte om"
Med udsigten til en positiv reaktion, lod hun Stephen ligge på siden.Det var udmærket, hun kunne sagtens lave lidt halløj, og have en fin stilling imens.
Hun kyssede ham på munden, en enkelt gang...så ind i de mærke øjne,hun elskede så højt, og sendte så en lille kaskade af fugtige kys afsted..ned over bryst og mave.
Hun slap ikke grebet omkring ham, men holdte fast..blidt og roligt, men afdæmpet bevægelser.
Da hun nåede derned, lod hun sin tunge sende hen over spidsen af ham, og her var det så fint med et greb, for hun kunne have helt styr på..ham.
Millicent lod en fugtig lyserød tunge, glide hen over, rundt om...og lidt af det hele...kyssede lidt ned af den også, og slikkede sin vej op igen- inden hendes bløde varme læber, omsluttede og lod ham lide ind og kræve pladsen i hendes mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeOns Dec 19, 2012 6:47 am

Alt andet end en positiv respons ville være mærkelig og hun fik også en. "Jeg er herre og hersker!" Ville han lige gøre klart, mens han lå og følte han befandt sig i paradisets have eller det der muligvis var bedre. Da hendes tur kom til munden, var Stephen ivrig til at hoppe med på toget, men sprang af ved følgende stoppested og lod hende tage turen ned i varmen. Selv tog han op i sit paradis igen, hvor han lå og svømmede rundt i tilfredse ophidset støn.
"Jeg tror det er meget godt du ikke kan få flere børn når du er gravid." Kom det pludseligt. Det betød ingen sex og selvom han før ikke ville mene han ikke havde de helt store seksuelle drifter, så måtte han nok tage det i sig igen, til en hvis grænse. Han havde et arbejde, ligesom hans faste partner, så det kunne - desværre - ikke blive konstant. Sundt var det, men så meget kunne næppe. Så; Alt i alt var det sikkert fint.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitimeOns Dec 19, 2012 6:58 am

" ja ja....så får du ret" smilede hun og lod deres ordkløveri hvile...en lille stund.
Men kun fordi hun ikke havde adgang til kærestens tanker der rullede så fint derudaf.Så havde hun helt sikkert spolet tilbage og sat på pause, lige der ved ...ingen sex? Man kunne da have l den sex man ville...faktisk lige til man skulle føde...der var ingen menses i mens man var gravid og man kunne ikke få børn, men...man måtte hjertens gerne havde sex, baby tog ikke skade, overhovedet.Tværtigmod...den havde stor tilfredsstillelse af mor var glad....altså, en anden form for tilfdsstillelse, men ...lad nu det ligge.
Millicent var nemmelig meget ...opslugt...af noget andet.
Hun lod sin hånd gnide og spille op af Stephen, der nu var ' pæn positiv' .
Hun kunne godt lide hans...smag..de små dråber der slap ud.Hun havde engang læst på nettet, at man kaldte dem får glædes tåre.Mn de smagte af ham , og gav hende lyst til at sutte mere og dybere på ham.Hvilke hun forsøgte.
Den ene hånd blev stadig brugt til at have lidt kontrol over ' situationen' og den anden kælede for Hans mest ømme sted.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjerternes Fest ~ Millicent
Tilbage til toppen 
Side 4 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Sikke en fest.. gab //Confidence//
» Fest og farver - Margaret
» Fest for studerende //Fredrick//
» fest! - Natsu og Richard
» Here I Am ~ Millicent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: