Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hjerternes Fest ~ Millicent

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 8:05 am

Nej, det sagde alle dem der søgte det ene eller det andet. Stephen tog imod det kortet, kiggede på det og stak til sidst i bukselommen. "Måske, men jeg ved det ikke. Har nok at lave lige for tiden." Det Gastanken begyndte at snakke om hvordan et eventuelt billed kunne være, stod Stephen helt af og lod hende snakke til han kom ind på et emne Stephen igen kunne være med på.
"Et café møde tror jeg det var, faktisk ved jeg ikke helt hvad man kalder det. Et tilfældigt møde passer nok bedre." Ved tanken trak Stephen i smilebåndet, før han kiggede direkte på Gaston. "Men for at vende tilbage til din interesse, hvorfor vil du have billeder med mig, du skal ikke forvente at jeg hverken smider tøjet eller bliver fast ansat. Jeg spiller musik og det gør jeg så længe jeg kan."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 8:11 am

" okay...jamen hun er også en pragtfuld veninde at have, meget sjov...en smule klodset hvilke tit får hele sætter til at grine og slappe lidt af.Det giver en god stemning." Gaston hældte lidt af hans vodka grape drink ned og satte glasset fra sig.
" Så Stephen Samson,,.du tror jeg vil i bukserne på dig.Ville du sige ja, hvis jeg lovede ikke at tage billeder?" Drillede han og lagde kort sin hånd på Stephens der hvilede på baren.
" Jeg vil bare gerne tage nogle unikke proffe billeder af dig....jeg er en...fan" sagde han mere seriøst.Det var jo rigtigt, han havde skam flere cder med Stephen og drengene stående hjemme i reolen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 8:49 am

Kloset havde Stephen aldrig tænkt Millicent som. Måske ikke altid med bedste ynde, men aldrig helt klodset. Måske lå deres grænser bare forskellige steder, det skulle ikke undre ham hvis det var tilfælde. For at være yndig og elegant skulle man sikkert have store højder i Gastons hoved.
"Bestemt ikke, jeg ved bare at fotografer kan lide letpåklædte modeller." Stephen forsøgte at lyde så overbevisende som muligt, selvom han ikke havde en eneste idé om hvilke form for is det var han bevægede sig ud på, bortset fra at det var utrolig tyndt. "Du kan da bare tage nogle nu, hvis det er, jeg vil helst være fri for alt det modelhajs, har nok i at Millicent flyver rundt i det ene vilde skrud efter det andet ... mon hun ikke snart er færdig?" Denne gang ledte Stephen tydeligvis efter hende mens han nippede til sin vin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 8:59 am

" Jamen ..hvis du lige gider komme med denne her vej, så tager jeg dig lige på ordet"
Han nikkede mod en højrød plys sofa, et stykke derfra og Gaston kunne allerede se de smukke billeder tone frem, en mørkhåret hud der have en smule farlighed over sig, for Stephens modstand ville brænde igennem og læseren ville tolke den præsis som Gaston forud så.
" Er du frisk?" Ville ham vide, han bankede et par gange på disken, og fyren bag, smækkede Gastons ret store kamera op.
Millicent var så småt færdig.Endnu en stor fest lå om hkørnet, og hun havde accepteret at blive privat hyret, som til Marcs fest...den der endte katastrofalt, men det behøvede denne her nye jo ikke at gøre.Heldet måtte da være med hende efterhånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 9:17 am

"Eh ..." Stephen måbede på kameraet. "Jeg tænkte nu bare her." Han havde aldeles ikke lyst til at skulle sætte sig over i sofaen. Han vendte bunden af sit glas op, da han i fuld fart drak det sidste. Derefter fandt han sin telefon og lod som om han havde fået en sms. Han sikrede sig at Gaston ikke kunne se displayet da han trykkede på knapperne som om han læste. "Jeg bliver nød til at ringe til en, to sekunder."
Hurtigt fandt han Millicents nummer og ilede i alt hastværk ud af rummet der var tilpas højt til at man normalt ikke ville kunne føre en telefonsamtale. Hvis hun tog den, ville hun få en meget desperat Stephen: "Hvor er du?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 9:34 am

If you love me hardcore, then don't walk away,
It's a game boy,
I don't wanna play,
I just wanna be yours,
Like I always say,
Never let me go.

Tonerne fra hendes mobil fangede hendes opmærksomhed og hun skyndte sig at rode efterr den i tasken.Stephen? Var var der mon galt?

Hun svarede: "Stephen? "

Han lød en smule desperat.

"Jeg er lige blevet færdig...og står nuuuu hmmmm der ved det store juletræ, det der er pyntet i guld, kan du se det? Hvor er du? Er der sket noget?"

Hun spejdede rundt for at se om hun kunne få øje på ham, og komme ham imøde.
Gaston skyllede sin drink ned, og gik i gang med at udtænke plan nummer to .
Han var en jæger....elskede mænd der ikke lagde sig ned med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 9:53 am

Stephen åndede lettet op da han fik Millicent i røret. "Okay, jeg forsøger at komme." Han lage røret på og gik tilbage til lokalet der heldigvis var stort nok til at han ikke kunne spottes fra indgangen. Han kunne i hvert fald ikke se gastanken og forsøgte derfor at snige hen til træet uden at blive opdaget. Han var glad for at det ikke var en spejlsal.
Da han endelig så hende, slog Stephen armene omkring hende. "Han er farlig." Jamrede han sagte og ville med glæde være sprunget op i favnen på hende, hvis det ikke var fordi han ville finde det dybt pinligt. "kan vi ikke undgå ham rasten af aftenen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 7:17 pm

Hmm, intet svar på hvad der var galt, kun at han ville komme.
Så var det nok ikke en god ide at bevæge sig væk fra juletræet.Med rasteløshed siddende i kroppen , stod hun trippende og ventede lidt ængestelig over hvorfor han lød lidt panisk.
Et par arme blev lagt omkring hende bagfra, og Millicent drejede sig straks om, og mødte lyden af hans velkendte stemme." han er...farlig? Hvem... ?åh...Gaston!" Hun begyndte at grine.
" Jamen stakkels eftertragtede lille pus, ville han i nærkontakt? Jamen det undre mig da så ikke, men du afslog vel fast?" Hendes stemme blev lidt mere alvorligt.Millicent havde hørt sladder om at Gaston vist nok, op til hele tre gange i sit voksene liv, havde optaget hvad der næsten måtte beskrives som forfølgelse, af mænd han havde kastet sin kærlighed på.Det besynderlige var at ðe alle var hetero.Eller- det var hvad rygterne hviskede, men man skulle jo tage alt med et grand salt, det vidste hun godt.
" Bare rolig , jeg skal nok passe på dig " smilede hun op til Stephen.Utroligt med med den fyr, aldrig kunne man lade ham ude af syne før de hang over ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 7:56 pm

Stephen kunne ikke lade være med at grine lidt over at Millicent pludselig blev en smugle alvorlig. "Det afslog han pure, han ville bare have billeder med klaver, tiger og i en sofa." Han blev hængende lidt længere op af hende, før han trak sig tilbage. "Men jeg sagde jeg var forlovet, han forstod vist bare ikke det var med dig." Selvfølgelig havde han heller ikke sagt det direkte, men Gaston virkede som en intelligent person og at han ikke havde udregnet det kom bag på Stephen, når han tænkte nærmere over det.
"Men har du flere arbejdsting du skal nå, for så tror jeg bare jeg følger med." Slog han fast, med hænderne i bukselommen, hvor han fik fat på visitkortet. Det kunne ryge ud når han kom hjem, han skulle nødig nyde noget af at Gastanken fandt det i en af skraldespandende på hans egen arbejdsplads.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 8:39 pm

Hendes øjne vandrede lidt rundt i ansigtet på ham, undersøgende.
" Jamen , hvis du har slået det fast, så er der sikkert ingen problemer? Hvorfor sagde du ikek bare det var med mig?" spurgte hun bagefter.det havde måske lukket den permanent.Hun kunne forstille sig at Gaston vile forfølge en kollegas kæreste, eller...forlovede.Men hun anede intet om hans privatliv, kunne hun lige pludselig se.
Han talte aldrig om venner eller interesser, kun om han lille rum han lavede billeder i.mystisk.
" Nej...ikke hvad jeg ved af.Så jeg er din igen " hun kyssede ham varmt på kinden, og syntes det var sødt at han ville have trisset rund i hendes kølvand, hvis hun skulle mere.
" Jeg tror nu ellers han tager fremragende billeder" sagde hun henkasetet og flettede sine fingre ind i han."Måske han kunne tage nogle af os, sammen? altså...til...privat brug?" overvejede hun højt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 9:20 pm

Om det var godt eller dårligt kunne Stephen ikke helt blive enig med sig selv om, for det betød at han ikke kunne gemme sig bag hende, men på den anden side ville han have masser tid. "Det kan godt være, men jeg fortrækker min egen private fotograf, selvom hun ikke har sådan et prof kamera." Der var fotografen attraktiv, i modsætning til Gastanken, som han aldrig ville finde interesse i, selv ikke med den gode røv. Han havde for længst formået at skræmme Stephen langt væk.
"Du får ikke lov til at få din barnevogn hvis du vil have han skal tage familie billeder." Slog han fast og forsøgte at presse hende væk fra idéen. Han ville dø hvis det blev til en realitet. Intet mindre. Millicent ville blive enke før hun var blevet gift. Det kunne rigtignok se fint ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 9:30 pm

Millicent der et øjeblik faldt i hans lille net, skulle lige til at spørge hvem denne kvindelige såkaldte privat fotograf var, inden det gik op for hende at han talte om Millicents og hendes nudepics af ham.
Hun begyndte at le." Nå..så det er du mere forhippet på, det er da også godt nok.Jeg er yderst tilfreds med det kun er dig på dem" drillede hun og trak så sin hånd fri.." Næææ nej, du, den går ikke! Barnevognen er en del ag min julegave,den kan man ikke lige tage tilbage, så bliver jeg ikke alene enke, men også tiltalt for affektmord" hun spåede ikke Stephen mange muligheder for at overleve sådan et stunt.I hvertfald ville han være ekskluderet fra selvskabet af mænd, der kunne lave børn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 10:19 pm

"Du skal nok få din barnevogn, bare ikke den med glasrosen." Stephen kunne aldrig drømme om at tage gaven fra Millicent. Det var hendes, men han kunne godt benægte hende at tage netop den hun gerne ville have, det var jo stadig en barnevogn. Det var logik for burhøns. "Lad os bare komme videre, så Gaston ikke pludselig finder os." Lukkede han emnet af med og greb fat i Millicents hånd for at trække hende et sted hen.
Hvor de endte henne var ligegyldigt, bare det ikke blev ved siden af Gastanken, som han konstant forsøgte at naviger efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 11:01 pm

" B-bare ikke den med glasrosen..." Hun kunne udlede af hans stemme og blik at emnet var closed og hun surmulede imens han hev afsted med hende.Nu kunne hun jo sådan set skynde sig ud og bestille den, mæske enda over nettet, så kunne hun føre det allerede mår de kom hjem.Festen kunne godt få sin ende nu, med det syn i sigte, for på i gen måde ville hun lade ham afgøre det.Hun sukkede, han kunne være så stædig.Og det skulle ikke undre hende at han kunne trumfe det igennem, hvis han var fastbesluttet.
De havnede ovre ved en gruppe røde sofaer, nogle af dem Gaston havde udpeget, men har var ikke nær, ikke lige nu da.
Millicent snuppede et par glas med noget champagne eller mousserende vin, og rakte Stephen det ene.
" Det mit første....så bare rolig" sagde hun stille, inden hun begyndte at tigge.
"-men...Stephen....den barnevogn...den der med rosen, den er så romantisk...sådan lidt gammeldags og fin.Kan vi ikke lige gennemtænke det, inden du siger nej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeMan Jan 07, 2013 11:37 pm

Stephen tog imod glasset og kommenterede ikke at Millicent ville have et. Det var jo kun jul en gang om året og folk sagde et glas om dagen var sundt. Han var heller ikke hendes far, den rolle ville han ikke lege endnu. Den ventede lige rundt om hjørnet og det var for rasten af livet, så han ville nyde den sidste stund hvor det ikke var aktuelt. Der var godt nok ingen der sagde det ville blive slemt og fuglen havde allerede bundet, men der skulle nok komme nogle mærkbare ændringer.
"Der bliver ingen rosebarnevogn hvis Gaston skal tage et familiebilled." Slog han fast og lænede sig mageligt tilbage. Han anede ikke hvad han havde fået og forsøgte også så diskret som muligt at få sat glasset på bordet og så holde sig fra det. I modsætning til Millicent, drak han ikke særlig meget af hverken det ene eller det andet. Et stort problem i følge hans forældre der stadig mente han gik rundt og var dehydreret og alt muligt andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 12:12 am

Hun derimod, nød at der ikke blev kommenteret på hvad hun drak og hvad hun ikke spiste, så de var jo som fod i hose.
" Arh...det kan du ikke mene!" Hun forsøgte at møve sig lidt tættere på ham og greb let fat i hans hageparti." familie billeder? Jeg gror bestemt ikke det er den slags foto han gør sig i.Var det med os begge...skulle det vel være nogle...mere pikante nogen af slagsen.Så ille han også have lidt svært ved at bage på dig" lo hun, ruskede blidt i hagen og slap igen.
Stephen var måske ligeglad med billeder som det.Måske brød han sig ikke om tanken om hun var halv nøgen foran andre mænd, men omvendt...det var hun ofte i sit job.Men det kunne jo også godt ske at det var mere svært at stå imod nogle sober men stadig pikante billeder af dem, som par.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 1:11 am

Først så Stephen dum ud, men så lyste pæren endelig op. "Det var dét du mente!" Udbrød han som om han netop havde opfundet den dybe tallerken. "Jamen det er jo en helt anden snak, jeg troede det skulle være sådan et i glas og ramme på svigermors kamin." Forklarede han og halede Millicent ind til sig. "Du aftaler da bare en dag, så gør vi det her inden nytår." Et stort selvtilfreds smil lå på hans læber, da han trak hende op på sit skød og placerede et kys på hendes kind. "Fantastisk idé i år, tror næppe du kan have fået en meget bedre." Han gav hende et klap på låret før han endelig dyssede lidt ned for glæden.
Halvnøgne billeder ville måske bliver lige lidt svært for Gaston, men han ville jo være den perfekte til projektet. Stephen skulle ikke frygte for sin partner ved en mandelig fotograf. Mere perfekt kunne det umuligt være og han var sikker på at Millicent heller ikke bare skulle tænke tanken. Det hele ville glide som smurt i olie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:16 am

" årh....du er bare for meget , du er! Så gider du pludeslig godt at få taget en stribe billeder hva.Og det kan kun gå for langsomt nu" Millicent lo og kom på plads oven på hans lår.
Hans muskler var meget tydelige gennem det tynde kjolestof og hans bukser og hun kunne godt lide fornemmelsen.Det måtte være de pokkers hormoner?
Stephen himlede vider op om HVOR god en ide det var, og da han ligefrem klappede hende på låret, daskede hun hans hånd væk, i sjov og sagde så.
" Han laver serier....først de pæne billeder, og så de mere...private"
Hun kørte begge hænder igennem hans hår, og hvis man ellers kiggede på dem, ville handlingen lyse langt væk af kærlighed, for hendes øjne var optaget af ham, helt.
" Det tror jeg da godt du vil gøre for Virus, et pænt billed af hans forældre...til at stoppe ned i hans babylift, når han er født" forsøgte hun at lokke.
Hvad pokker....livet var jo en lang forhandling, og Stephen var ikke så føjelig som man kunne foranledes til at tro- ikke altid da.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:31 am

Stephen så ud til at overveje det, før han sukkede som tegn på at nu havde han altså fået et svar. "Fint! Men lad være med at stikke det ned til ungen, han skal jo nødig få den tanke at han skal giftes med mor når han bliver stor og lige endnu en ting. Du aftaler det, jeg vil ikke have noget med den mand at gøre. Du sikre han ikke sige et kvæk til mig." Slog han fast og hæv det visitkort han havde fået op af lommen og stak det i hånden på Millicent. "Så kan du også ringe til ham på hans arbejds telefon, så må han da forstå at jeg ikke er til privatbrug." Selvom han syntes at more sig med det, gøs han alligevel.
Det var alligevel lidt for meget af det dårlige at skulle sættes sammen med ham. Han ville gerne have en anden fotograf, men nu kunne de sikkert få rabat og få nogle gode billeder af hans røv. Det ville sikkert falde i Millicents smag, bare de ikke skulle stå der når der kom børnebørn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 9:57 am

Hun slog armene omkring hans hals og belønnede ham straks med adskillige kys på hals og kind.
" Tak skat"
Årh han var så let at elske, så umådelig dejlig...og hun se hvordan humoren spillede i hans mørke øjne.Han skulle bare vide hvor blød hun var i hans hænder, han kunne forme hende og bøje hende, og hun ville gøre det for ham.Hun kunne ikke forstille sig nogen sinde at skulle skilles fra ham.Altså...nu skullede jo lige nå til rådhuset først, men så bagefter!
" Jeg skal nok tale med ham, og jeg skal nok sige han skal tage billederne af dig imens han er blindfolded" drillede hun og uden at skænke omgivelserne en tanke , slikkede hun ham hen over læberne og bed blidt fat i hans underlæbe, for at trække lidt ud i den.
" Du er så sexet" hviskede hun imod hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 10:14 am

Stephen sad og smågrinte. Det var dog utroligt så medgørlig og dejlig Millicent pludselig kunne blive. "Dejligt, så holder jeg mig i baggrunden." Svarede han og ville elske at måtte kaste sig over hendes læber, men holdt sig på måtten trods hendes tunge var dejlig pirrende at mærke. Hendes lille sidebemærkning fik ham til at grine, ikke med lyd, men synligt var det. "Du er fandme også lækker, det er bare en skam du ikke gider side tøjet før til næste år." Brokkede han sig, men gav hende alligevel et klem med armen omkring hendes talje.
"Vil du snakke med Gaston nu eller venter vi til en dag hvor han ikke er omgivet af sit eget glitter stads?" Spurgte Stephen med læberne presset mod hendes kind, nær hendes ører. "Jeg ville gerne sige jeg stod og støttede op, men det gør jeg altså ikke."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeTirs Jan 08, 2013 11:45 pm

Et svag lille knurrende lyd kom fra Millicent." 2013, hvem har dog trukket sådan en åndsvag grænse ?" Hun sukkede ind imod hans læber og have lyst til langt mere end deres kys, så meget mere at det ville være grænseoverskridende at leve det ud lige her.
Den ene hånd gled ind under hans jakke, og berørte hans bryst.
" Jeg taler med Gaston , hvis vi render ind i ham...ellers giver jeg ham et kald meget snart og får detaljerne på plads.Jeg er sikker på han vil blive mere end henrykt over at få lov at arbejde med dig.Han har engang haft en af dine cd med på job, og jeg var luge ved at fortælle ham at du var min kæreste, men jeg var igang med et shoot så jeg skulle koncentrerer mig" sagde hun og krattede lidt med neglede på brystet, der var beskyttet af den tynde skjorte.
Millicent kiggede op, og dér ...lige over dem hang en mistelten, ibundet en fin rød sløjfe.Og fordi den var arrangeret af Gaston, var bladene sprøjtemalet i guld.
" oh...se" hun pegede op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 4:10 am

Det kunne næsten ikke beskrives hvor meget Stephen nød at Millicent selv kunne se det fjollede i sin idé. "Det ved jeg ikke, en dum blondine?" Han kunne ikke lade være og håbede og næsten tiggede om at komme levende fra det, men der var jo også flere blondiner end Millicent, så det ville da være unfair fra hendes side, hvis hun begyndte at forsøge at forsvare sig selv.
"Åh gud!" Kunne han ikke undlade at jamre. Det frygtelige ved CD'er var at man ikke vidste hvor de endte, men måske ville det vise sig at være godt Gaston havde den. Han kunne muligvis bruge det til sin egen fordel på den ene eller anden måde. Bestikkelse.
Stephen fulgte Millicents anvisninger og måtte efterfølgende lade et grin springe frem på forreste række. "Siden hvornår er du begyndt at finde undskyldninger for at kysse?" Ville han gerne vide og stak hende så et langt og dybt kys, hvor han huskede at smage omhyggeligt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 7:25 am

Ja ja, alle kunne jo have et svagt øjeblik, om hendes så var den dag hun mente de skulle vente til 2013 med at have sex, eller om det var lige nu og her hvor hun sad og brændte op på skødet af ham? Ja....det måtte Stephen så selv forsøge finde svar på.
" Hmmm en dum blondine...åh gud, det er de væreste siger jeg dig." Hun strøg hånden ned af hans bryst, trak legende i hans bæltespænde og forsatte " det er heldigt vi ikke har sådan en i vores liv"
Millicent fik armene omkring hans nakke, once more og stak næsen i sky i et lille grin.
" undskyldninger for at kysse....please, som m det er mig der har hængt den der"
Hun tog dog kælent imod hans mund og selv om hun prøvede at være en god pige, det var trodsalt hendes arbejdssted OG ikke 2013 endnu, stønnede hun svagt ind i hans mund, da hun kunne lade tungen spille og lege i hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 7:49 am

"Du kunne have ladet være med at kommentere det." Forslog Stephen og gav hende et lille klem omkring hoften, hvor hans arme lå mageligt og godt. "Men inden du river tøjet af mig, skal vi så ikke se at komme videre?" Et drillende smil blev sendt i Millicents retning, mens han diskret puffede hende ned fra sit skød så han kunne komme op at stå. Han greb sit glas, kastede et mistænksomt blik på det og forsøgte så at nippede til indholdet. Det gav en acceptabel smag, men han nød det ikke ligefrem.
"Har du noget du skal eller skal vi bare sejle lidt rundt?" Han kiggede spørgende på Millicent og ventede på at blive ført et eller andet sted. For ham skulle det bare ikke være ind i armene på Gaston som han så et glimt af og straks satte sig ned i sofaen igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjerternes Fest ~ Millicent   Hjerternes Fest ~ Millicent - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjerternes Fest ~ Millicent
Tilbage til toppen 
Side 11 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» Sikke en fest.. gab //Confidence//
» Fest og farver - Margaret
» Fest for studerende //Fredrick//
» fest! - Natsu og Richard
» Here I Am ~ Millicent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: