Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Velkommen i butiken /Jayden/

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 3:30 am

Tid: 15.30
Sted: Min butik som ligger på en lille side gade som ikke er særlig let og finde
Omgivelser: sort elver der har gang i alt muligt, men ellers sker der ikke det store
Vejer: Ingen sol for det er jo under jorden og derfor er der heller ikke ret koldt


Blot en til stille dag, Pandora hade når tiden gik langsomt som i dag og der havde ikke været det store live i butikken for hendes kunder kom tit om natten hvor ingen kun tag dem, Pandora sat på en stol ved siden af kassen og hun var i gang med en bog som vampyr eller det var en af de der menneske historie som var lavet for at give mennesker fantasi til og tro på ting og sager selv om at de ikke var klar over sandheden i den her verden.
Pandora flyttede kort på hende selv mens hun sad der og hun lyttede tit hen mod døren til hvis der nu var en eller anden som kom ind og kiggede men nej det sket ikke særligt tit, et lille kort suk gik fra hendes læber og hun lukket bogen sammen og smed den en på en lille hyle som hun havde under disken, hun kom op og står og hun gik rundt og kiggede på den mange svær som hun selv havde lavet gennem tiden..
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 3:39 am

Jayden gik stille og roligt, imens han læste på en lille lap. En af hans ’venner’ havde fortalt ham om stedet, skønt han aldrig selv havde været der. Han så sig lidt omkring, og kunne først ikke se noget.. han sukkede tungt, da en lille butik fangede hans opmærksomhed ”oh?” mumlede han, gik der over og åbnede forsigtigt døren. Han gik lydløst ind og så sig omkring med oprigtig interesse.. han håbede rygterne om den dygtige kvinde var sande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 3:46 am

Mens Pandora gik omkring for hende selv hørt hun kort af døren gik op, hun planet et flaske smil på læben og hun gik stille og roligt hen for se hvem det var. Hun opdaget af det var en ung mand og hun havde aldrig set ham før for han var ikke en af de kunder som normalt kom i hendes lille butik ”goddag” sagde hun med en rolig stemme og hendes blik var lukket på ham mens hun stadig holdet smilet, tog man sig tid til og kigge på hende ville man opdag at hun var ret lille for en kvinde og hun så tit ud som et barn fordi hun kun var de 1.56 høj og derfor var der heller ikke mange som ville tror af hun var 25 år gammel..
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 7:43 am

Jayden hævede et øjenbryn og så overrasket på den lille, men meget smukke, kvinde. Han så sig lidt omkring, hun måtte være ejeren af butikken..? "Hrm, goddag" sagde han og smilede svagt til hende "er dette her Pandoras våbenhandel?" spurgte han og smilede undersøgende til hende. Der burde ikke kunne ske noget hvis det ikke var den, og hvis det var..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 7:52 am

”ja det er det og det” sagde hun kort mens hun kiggede op på ham da hun var noget lille i forhold til ham ”og det er mig som er Pandora” sagde hun kort efter mens hun stadig havde hendes øjne var på ham, hun trak vejret kort ”er der noget særligt de søger siden de komme her til? For de flest som kommer her leder efter ting som andre våbenhandler ikke har” sagde hun kort mens hendes blik gik kort væk og tilbage igen..
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 9:02 pm

Jayden smilede stort, så havde han altså fundet det rigtige sted. Han var nu også god til det der med kort.. sådan da. Han så ned på hende og smilede venligt ”lige præcis.. faktisk skal jeg bruge lidt forskelligt, og så har jeg også et våben der er i stykker du måske kan kigge på?” sagde han og åbnede sin taske. Der lå nogle forskellige våben, både knive med også pistoler .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeTors Apr 12, 2012 5:18 am

"jeg kan prøve og kig på det og der fra kan se på hvad jeg kan gøre" sagde Pandora kort mens hun stadig havde et smil på læben og hun gjort tegn at han skulle gå med hen til disken hvor hun havde mere plads til og se på tingen, "hvor har du så hørt om mig for min butik er ikke ligefrem en der er åben for alle og en hver" sagde hun kort efter mens hun var gået om bag klassen..
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeTors Apr 12, 2012 5:26 am

Jayden nikkede lidt og tog tasken med op til disken. Han satte den forsigtigt for ikke at ødelægge noget, åbnede tasken og begyndte at tage en masse ting ud. Han lagde en pistol, to knive og en armbrøst. ”Som de kan se er knivene her af sølv, og de er begge gået i stykker.. jeg har brug for nogle træpæle til armbrøsten og så skal jeg bruge sølvpatroner til pistolen.. er det noget du kan klare?” spurgte han og så lidt på hende. ”Jeg hørte om stedet fra en ven”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeTors Apr 12, 2012 5:34 am

"kniven kommer nok til og tag lidt tid men jeg kan sikkert godt lave den så den bliver så god som ny" sagde Pandora kort mens hun kiggede på ham, hun gik ned mellem nogle reoler og hun rodet lidt rundt før hun kom tilbage med en kasse og en masse pille "hvor mange pille skal du bruge?"sagde hun kort mens hun gik i kassen efter sølvpatroner, det tog lidt tid mens hun fik grave dem frem mellem en masse andre underlig ting som hun os havde "en ven Hmm sikker en af mine kunder gå jeg ud fra?" sagde hun kort før hun bar stille..
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeFre Apr 13, 2012 5:48 am

”Jeg ville gerne have..” Jayden tænkte kort ”15 pæle som kan affyres.. du ved, af den slags der gør en vampyr til en støvsky?” han smilede svagt og så på knivene ”jeg kan sagtens venter, du giver mig bare et tidspunkt hvor jeg kan komme og afhente dem” sagde han og betragtede sølvpatronerne lidt ”jeg tror faktisk han var ven med en kunde.. han havde vidst aldrig selv haft en fod i butikken” han sendte hende et skævt smil og håbede det ikke betød det store.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 8:00 am

Hendes hånd lukket i da hun hørt hans ord, hun brød sig overhoved ikke om at han var en af dem som der jagede hendes egen race men hun kun jo ikke utryk det da hun ikke ville gør OBS på hende selv. ”du en af de typer der jager vampyrer” sagde Pandora kort mens hun kiggede pillen i gennem for at finde dem som hun havde lavet som et våben i mod vampyrer, ”jeg ser at min butik kommer langt” sagde hun kort mens hun kom med et kort smil for gemme den anden tanke væk. Hun kun ikke lad være med og være stille i lidt tid og hun havde heller ikke en tanke mens hun gjord sit job for hun var jo en stille type i hverdagen, hun gjort tal på pillen for et kort øjeblik og hun lod være med og rør den for meget da de gjord skade på hendes hud..
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 8:19 am

”Vampyrer er normalt ikke den race jeg kæmper mest mod, men de er nogle af de farligste..” Jayden smilede svagt ”og det henner at jeg kommer ud for en kamp eller to.. derfor må jeg være bevæbnet. Selv varulvene er nemme at sætte en sølvkugle for panden, vampyrer er.. noget for sig” han sukkede opgivende, tanken om vampyrkampe hujede ham ikke. De ville nok blive hans død.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen i butiken /Jayden/ Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen i butiken /Jayden/   Velkommen i butiken /Jayden/ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen i butiken /Jayden/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Velkommen til Nephilim!
» Bænken, du er velkommen
» Velkommen til Aterswell kostskole - Sam-
» En blodige kontraket/alle er velkommen
» Neutralize the enemy //Sebastian - alle er velkommen//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Byen-
Gå til: