Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 kan du ikke kende mig <Anna Rose>

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:50 am

tid: lørdag kl. 01:24
omgivelser: der er godt gang i festen, på godt og ondt
påklædning: Martin er klæt i et par sorte bukser en sort t-shirt, med Rise against mærke, der ud over har han en mørk læderjakke, og ved hans hofte henger en smal kæde

Martin var ikke taget i byen af nogen special grund, det var bare en indskydelse han havde fået.
han gik op til baren og sagde ''rom og cola tak'' mens han vendtede på sin drink tænkte han på at hvis han mødte nogen han kændte fra arbejdet ville de aldrig kunne kende ham, han grinede lidt ved tanken
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 8:55 am

Anna Rose gik op mod baren og var træt i bene, hun ville bare gerne side ned og få noget at drikke. Hun satte sig i en bar stol "En Rainbow splash" sagde hun og strækede sig gned skuldrene, hendes røde hår var løst og hun havde en kort sort kjole på og strømpe bukser, hun havde fået afvide hun måtte komme på arbejde igen, så kunne hun da også feste en aften igennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 12:44 am

Martin tog en tår af sin rom og cola, så sig omkring, da han så et ansigt han kendte en køn pige, som arbejdede på hospitalets magiske afdeling, hun hed vist Anna et eller andet, Martin tvivlede på at hun ville kunne kende ham.
Martin gik lidt tætere på hende, mens han prøvede at fange hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 1:17 am

Anna Rose fik sin drink og tog en tår, gnid sine øjne og vrikkede tærene, hun vendte ryggen mod baren og så rundt omkring og så en fyr der kom gåne mod hende, hun så på ham og syndes der var noget bekendt ved ham men vidste ikke hvad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 2:59 am

Martin kom i tanke om at hendes navn er Anna Rose, han gik hen og hilste ''hey Anna'' sagde han, selv om han var ret sikker på at hun ikke kunne kende ham, dette skulle nok blive sjovt ''hvad laver du her'' han tog en tår af sin drink
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 3:14 am

Anna Rose så på ham og luftede et øjenbryn "Det går fint...." hun lagde hoved på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 3:17 am

Martin grinede lidt for sig selv, hun kunne helt sikkert ikke kende ham, men han ville ikke afsløre hvem han er, ikke før hun spurdte ham, istedet spurdte han ''hvad drikker du''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 3:23 am

"Rainbow shot" sagde hun stille og så på ham "Og hvem er det så du er"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 3:26 am

Martin smilede ''mit navn er Martin, men du kender mig nok bedre som Dr. Fellmore'' sagde han
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 3:27 am

"åh" Anna Rose nikkede og satte sig til ratte "Nej jeg tro ikke vi sådan har snakket før"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 3:35 am

''du arbejder i den magiske del af hospitalet, så vidt jeg ved, men jeg ved ikke hvilken form for magi du kan, jeg håber ikke at spørsmålet fornærmer dig'' sagde Martin
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 3:38 am

Anna Rose så sig rundt "Det ikke noget man skal snakke højt om" hun så på ham og smilte, vidste hendes magi gjorder det lød som om de snakket om noget andet "Jeg kan ganske enkel heale folk"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 3:41 am

''hvor er du heldig, jeg har altid ønsket at kunne helbrede, det eneste jeg kan gøre er at se folks skader, og fjerne smærte'' sagde Martin
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 3:44 am

Anna Rose smilte "Jeg kan da prøve at lære dig det hvis du vil, jeg ville ønske jeg kunne fjerne folks smerte og se hvad der var galt" hun smilte og så ned på sit venste ben, tænkte på arret under de sorte strømpe bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 6:43 am

Martins ansigt blev pludselig mørkt ''hvis du vidste hvad, det at lære, min besværgelse til at fjerne smerte indebære ville du ikke ønske at have noget med den at gøre, bare den mindste fejl og den du bruger den på vil dø, men jeg kan lære dig at se ind i folks kroppe, det er ikke så svært''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeOns Dec 19, 2012 1:27 am

Anna Rose så på Marin "Jeg kender allerade risikoen ved de fleste helings magier og hvor slemt det kan gå" en kulde gysning gik gennem hende og hun så ned "Min lære mester prøvet at se hvor stærk min healings magi var.... og fandt ud af den nok ikke var stræk nok..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:07 am

''faren ved denne magi er ikke at man ikke har kraft nok, problemet er at man bruger formeget kraft, når man påvirker nærverne er det så let at lave fejl kan det stoppe en persons hjerte, eller gøre dem permenent lam, jeg er den eneste i værden, som er god nok med denne besværgelse til at bruge den til medisinske formål'' sagde Martin dystert
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeTors Dec 20, 2012 9:38 am

Anna Rose så på ham og smilte "Jeg ved for meget kraft er for farligt, det også en af grundene jeg ikke arbejde for tiden, af en eller anden grund bliver min magi stærkere og stærkere" Anna Rose så på sine hænder "Jeg begynder at bruge magi uden at tænkte... det skræmmer mig lidt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeMan Dec 24, 2012 4:55 am

Martin smilede lidt ''man kan ikke bruge magi helt uden at tænke, men det kan være at du bruger det uden at tænke aktivt på det, lige som når man går, der tænker man ikke aktivt på vær bevægelse der kræves for at gå, men din krop får statig signaler fra din hjerne om det, det hele sker på automatik'' sagde han og tog en tår af sin rom og cola ''min hvis du vil kan jeg fjærne de nærve impulser som gøre det, men det vil koste dig evnen til at bruge magi''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 4:19 am

Anna Rose rystede på hovedt og smilte "Min Magi er noget af det bedste jeg har, jeg skal bare finde ud af hvorfor min krop begynder at bruge den uden jeg tænker på det aktivt" sagde hun med et smil, hun kunne godt lide den måde han beskrev det på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 8:47 am

''som jeg sagde jeg nerve kontrold er meget fintfølende magi, lad mig forklare det med en metafor, hvis dette'' han knipsede mad sine fingere og en lille flamme på størelse med en tændstik flamme kom fram over hans hånd ''svare til magisk fingermaling, så er nerve magi magiens svar på Mona Lisa
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 9:31 pm

Anna Rose nikkede og smilte "Jeg måske bare ved at få en feber, måske en eller anden sygdom jeg sikker på det snart går over så jeg kan komme tilbage til arbejde" hun smilte og gned sin skulder, lukkede øjne lidt "Men jeg sikker på din magi er et mesterværk, selvom jeg ikke bryder mig om kunst kan jeg se hvad du mener" hun så på ham med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 9:15 pm

''men hvis du vil kan jeg lære dig at se ind i kroppen, det er meget praktisk, især når man skal finde ud af hvordan man skal behanle en skade eller sygdome'' sagde Martin og tog en tår af sin drink
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 11:36 pm

Anna Rose smilte "Ja det ville da være rart, normalt kan jeg føle det med min magi men det ville være rart at kunne se det i steden for at lede" hun så på ham og smilte "Tro du virkelig du kunne lære mig det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitimeOns Mar 13, 2013 11:55 pm

Martin trak på skulderene ''hvorfor skulle jeg ikke kunne det, jeg lærte det, så kan jeg også lære dig det'' sagde han og besvarede hendes smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kan du ikke kende mig <Anna Rose> Empty
IndlægEmne: Sv: kan du ikke kende mig <Anna Rose>   kan du ikke kende mig <Anna Rose> Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kan du ikke kende mig <Anna Rose>
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Uden mad og drikke, duer helten ikke //Anna Rose//
» av...//anna rose/7
» Welcome Anna Rose
» is - anna rose
» stille nat (Anna Rose)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: