Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ~Tempted~ //Bradley//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 1:42 pm

Tid: 18:09

Xiel trådte ind i det dunkle lys på Black Bird. Hun havde et charmerende smil på læberne. Hendes kjole smøg sig let om hendes lettere spinkle krop. Hun gik elegant hen over gulvet, op til baren og bestilte sin drink. Iaften skulle bare nydes til fulde.

Hun lænede sig ind over bardisken, da musikken var høj og buldrende, og hun skulle høre hvad han sagde. Så satte hun sig til at vente på sin drink.

Kort efter fik hun den, og efter et smil til bartenderen gik hun mod et bord lettere afsides. Der satte hun sig, og så ud på det dansegulvet. Der var mange iaften. Det skulle nok blive interessant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 7:39 pm

påklædning en sort skjorte, der sidder stramt på kroppen og har opsmøget arme og så et par jeans

han lod blikket glide ud over det hele, byen, menneskene, alt, det var som en stor legeplads klar til t lade ham spise, efter hans misslykker her forleden dag, måtte han bare, så han trådte et skridt tilbage g begyndte at løb og da han nåede kanten sprang han ned og landede yndefuldt på alle fire.
han var for en gangs skyld i den rige del af byen og på grund af hans stort set over menneskelig skønhed, ville han med lethed passe ind sådan et sted, for det andre kunne jo ikke andet end beundre ham, som han elegant kom gående ned af gaden og hen mod baren.
han åbnede døren og lod blikket scanne rundt efter en der var interessant at snakke med, men på første hånd var de alle så kedelige, så han begav sig i stedet mod baren, hvor han satte sig og fik bestilt lidt vodka,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 3:50 am

//Jeg vidste jeg havde glemt noget xD - Her er Xiel's beklædning.//

Hun kørte fingeren langsomt rundt på glassets kant, mens hun interesseret fulgte de forskellige andre, der var på dansegulvet. Mon hun skulle gå derud, og lade sig forføre af musikkens rytmer? Nej, hun ville vente lidt. Måske ville en komme forbi.

Hun så kort mod døren, da hendes blik blev fanget af en bevægelse. En mand kom ind, og han virkede... interessant, ja. Det var ordet. For der var bestemt noget over det. Hun betragtede ham, som han gik hen til bardisken, og bestilte sin drink. En følelse af overnaturlighed ramte hende. Han var ikke menneske. Hvad var han?

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 4:43 am

han tog imod drinken og sendte den tilfældige bar pige et blændende smil, så hun næsten gik i stå. mens han stod der og nød sin drink, ble han opmærksom på at han blev overvåget, hvorefter han så vendte sig om og hans øjne faldt direkte på egeren, som da helt klart ikke var menneske, måske elver eller...nej hun var elever. han smilede forførende til hende og hævede det ene øjenbryn, næsten som en invitation til at hun kunne komme op og slutte sig til ham, hvis hun nu end lystede, men det kunne da være sjovt, at møde en ny kvinde og endda en smuk en af slagsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 8:13 am

Da de først fik øjenkontakt, modstod hun trangen til at kigge ned i bordet, fordi hun ikke burde have set sådan efter ham. Hun smilede charmerende til ham, og rejste sig elegant op, og tog sin drink med sig. Hun nærmest svævede op til ham, og satte sig så ved siden af ham, og lagde elegant det ene ben over det andet.

"Hej" sagde hun med et kækt smil til ham, og lagde let hovedet på skrå, mens hun så på ham. Han havde en dominerende, elegant holdning, og hun kunne nu godt lide det, fandt hun snart ud af.

"Jeg hedder Xiel.." sagde hun så med en blød stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 8:18 am

han smilede og hævede det ene øjenbryn da hun elegant og smukt rejste sig op, for at gå hen til ham, lidt overrasket var han dog, men det var ikke til at se på hans forførende facade "hej" hviskede han med en næsten sexet hæs stemme, som var tyk af den formelle brittiske accent, der ligesom hans stemme var lige så charmerende og sexet.
da hun præsenterede sig, lagde han sit glas ned på bordet, tog blidt hendes ene hånd i sin egen, hvorefter han gav den et ganske blidt kys "Xiel, sikke dog et smukt navn du har dig" hviskede han hæst, han så på hende og smilede forførende "jeg hedder Bradley" han smilede charmerende og gav til sidst slip på hendes hånd, hvorefter han rettede sig op igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 8:56 am

Hun lo en trillende latter, da han tog hendes hånd i sin, og kyssede den. "Tak, Bradley" Hun lagde tydeligt mærke til hans accent. Charmerende. Forførende. Hun smilede bare sukkersødt til ham, og sippede til sin drink, stadig med blikket på ham. Der var bestemt et eller andet over ham. Ikke menneske. Et eller andet overnaturligt, udstrålede han. Men hun kunne ikke præcist sætte sin finger på det.

"Fra England, huh? Sikke en accent!" sagde hun med et sødt, lokkende smil. Hendes stemme var stadig blød, og charmerende. Igen kørte hun tænksomt sin finger rundt på kanten af glasset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 2:19 am

han klukkede blidt og nikkede "det var så lidt, du smukke Xiel" hviskede han og så hende dybt i øjnen, der var noget ved hende, noget som han godt kunne lide. hans smil blev bredere da hun gættede hans accent "ja det er jeg, fra det skønne London og mange tak" hviskede han med en forførenhed over sig.
kort så han ud på dansegulvet og tilbage på hende "jeg kunne vel ikke friste med en tur på dansegulvet" spurte han og rakte hånden frem mod hende, som en inbydelse som hun til en hver tid kunne sige nej tll, dog var udtrykket i hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 4:32 am

"Åh, London! Fantastisk sted!" sagde hun betaget med et smil. Han var fristende, det var han, ingen tvivl om det.

Da han bød hende op, smilede hun til med et lokkende smil; "Du kan altid friste, er jeg sikker på.. Men jo tak!". Hun tog hans hånd og gik med ham ud på dansegulvet. Hun lagde mærke til hans elegante bevægelser. Han havde lidt for meget ynde for en elver at være.. Men hun kunne ikke rigtig stå for ham, og hun blev hurtigt, alt for hurtigt distraheret af ham.. Om dette var godt eller skidt, kunne jo diskuteres.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 4:50 am

han smilede og lagde armene om hende "jamen perfekt hviskede han i hendes øre, han fulgte rytmerne og dansede ekstremt yndefuldt og virkligt smukt, et par kvinder der dansede rundt om dem, bed si i læben og fulgte ham med øjnene. han smilede og gav slip på hende, for at lægge sin hånd i hende og dansede elegant med hende "er jeg fristende" spurte han og bøjede sig ned mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 10:39 pm

Hun smilede charmerende til ham, som de stod der og dansede, og da hun så de andre kvinder, som nærmest stirrede på ham uden hæmninger, måtte hun bide sig i læben for ikke at række tunge af dem. Barnligt, hun vidste det. Hun smilede derefter til ham, og da nød at han trak hende ind til sig. Hun fulgte elegant rytmerne i musikken. Om han var fristende? Ja, bestemt. "Hvis nu du tog dig sammen, kunne du sikkert godt være det!" lo hun kækt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 10:49 pm

han klukkede og tog blidt fat om hendes hage "så vidt jeg huskede sagde du lige for et kort sekund siden at jeg kan friste" hviskede han i hendes øre, han smilede og bøjede sig tættere på hende "måske kunne jeg friste dig længere" hviskede han og strøg hende ned langs kinden "vil du da blive fristet" spurte han og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 9:20 am

Guud hvor var han kold.
Det var hendes eneste tanke, da han rørte hendes hage. Men den blev snart afløst af andre tanker. Hvor er han fristende. Det distraherer hende fra tanken om, at han i virkeligheden er en vampyr, og ganske farlig. Hun nyder hans flirten, og faren der ligger i det. Hun smiler charmerende, og læner sig frem mod ham; "Ja, måske kunne du" hendes stemme er en hvisken. Hvor er han fascinerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 9:29 am

han klukkede og ganske let berørte hans læber hendes "var det slemt" hviskede han i hendes øre, hvorefter han lagde armene om hende og trykkede hende ind mod sin hårde krop, han lagde en hånd på hendes nakke og smilede bredt "vil du have et til" spurte han og nærmede sig hende igen, på samme måde som for få sekunder siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 9:38 am

Hun kunne slet ikke koncentrere sig ordentligt. Havde hun tænkt sig om, ville hendea fornuft have skreget, at hun skulle holde op. Om hun ville have lyttet til den? Nej, nok ikke. Hun lod den ene hånd hvile på hans bryst og smilede en anelse betaget til ham. Fristende. "Tjoeh, det gik!" ler hun og lader den anden hånd løbe langs hans kindben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 9:40 am

han grinede og denne gang kyssede han hende rigtigt "det lyder da godt" hviskede han og strøg hende ned langs kinden "sikke en smuk pige du er, meget smuk" hviskede han og kyssede hende ned langs halsen "ufattelig smuk" han strøg hende op langs ryggen med blide strøg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 9:53 am

Hun smilede til ham, lige før han kyssede hende igen. Hun vidste ikke hvorfor hun blev den anelse overrasket, hun gjorde. Hun kyssede ham igen, og nød til fulde deres kys. Fantastisk. Mens hun forsøgte sig at komme over det, blev hun gang på distraheret af hans kærtegnende kys ned ad hendes kys. Hvad nu hvis?.. Endnu et kys slog den tanke ud af hendes hovede igen, og hun nød hans berøring. "Jeg kan vist kun sige i lige måde, kan jeg ikke?" var det eneste hun fik sagt, med et kækt smil på hendes læber. Han skulle ikke have lov at forføre hende så let, som han åbenbart gjorde. Ihvertfald behøvede han ikke at vide al ting tænkte hun med et let smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 9:56 am

han klukkede og så på hende "åhh mange tak da" hviskede han og kørte en hånd igennem hendes hår, som en blid kærtegn, måske enda en anelse flirtende "jeg kan se dig" han smilede og lagde hænderne mod hendes hofter, hvorefter han blidt igen kyssede hende "bare sig til hvis jeg skal stoppe" han hævede det ene øjenbryn og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 10:02 am

Stoppe? Nej, nej, nej - Endelig ikke! Tænkte hun næsten desperat. Udadtil, var hun dog gudskelov en anelse mere kontrolleret. "Tjaeh, jeg dør vel ikke af det." ler hun sarkastisk, og kysser ham en gang til, på hans mund. Hans hånd der kørte gennem hendes hår, nød hun følelsen af. Hun lagde armene om hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 6:38 pm

han smilede og trykkede hende ind til sig "jamen kay" hviskede han og kyssede hende ned langs halsen og ned på skulderen, hvorfor denne pige var sådan, vidste han på en måde godt, men det var jo ikke fordi at han direkte hypnotiserede hende, det var vel nok bare charmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 5:57 am

Hvor meget hun end havde lyst til at fortsætte dette, måtte hun se at få mere styr på dette "spil".
Hun smilede til ham, og bakkede let. Holdt den ene hånd, fortsat på hans bryst, og smilede charmerende til ham. "Du er nu meget fin," sagde hun med et kækt smil. Hun kyssede ham let på munden, et hurtigt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 6:05 am

han hævede det ene øjenbryn og smilede en smule dystert "pas på med hvad du gør kæreste pige" hviskede han og trådte et skridt frem mod hende, han lagde en hånd oven på hendes hånd og hoved på skrå, han greb fat om hendes skuldre og bøjede sig ned til hendes øre "jeg ved du ved hvad jeg er og jeg ved hvad du er" hviskede han og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 7:26 am

"Selvfølgelig ved du det" hviskede hun med en sød stemme. Hun strøg ham let over kinden, og trådte ikke yderligere væk fra ham, da han trådte hen mod hende. "Hvad er det så jeg skal passe på? Dig?" driller ham tydeligt, med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 7:31 am

han nikkede og vidste hende sine hugtænder "disse er ikke for sjov" hviskede han og kyssede hende op langs halsen "med lethed vil du være død, hvis jeg ønsker det, men lad for gud skyld vær med at løbe, det gør kun det hele værre" han så direkte på hende og smilede denne gang med hugtænderne inde og han så igen helt naturlig og menneskelig ud, hvis det ikke var for den smukke skønhed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 8:50 am

Hun lo højt. "Hvorfor er du så sikker på, at du kunne fange mig?" Hun gyser let med et smil, og kører en finger langs hans kindben igen. Hvorfor så fristende? Det er nok faren bag det hele, der giver det hele et lille pift. Hun nyder hans kys ned af sin hals - er stort set ikke bange. Smuk er han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





~Tempted~ //Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
~Tempted~ //Bradley//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: