Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 5:40 am

"Ja det burde du være, men det er du ikke. Er du virkelig så stolt at du ikke kan tage dig af et par få simple regler?" Han sugede igen på cigaretten, og pustede ud i det han hørte nogen trampe igennem buskadset. Han vente hovedet, det var nok Sebastian der kom, men på den anden side kunne det jo også være en eller anden fuld idiot der skulle pisse, eller sådan noget. Han hørte ham inden han så ham. "Vil du ha en forklaring? Det kan du da godt få." Sagde Thomas og grinede til ham. "Jeg regnede ikke med at se dig her, men på den anden side sagde jeg ikke noget om at jeg havde fanget hende." Sagde han. "Men så er vi da sikker på hun ikke stikker af."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 7:16 am

"alt det du siger ryger lige ind af det ene øre og ud af det andet, så spar mig for dine tomme ord" sagde hun og vendte øjne af thomas, hun kiggede over imod sebastian da hun så ham, hun gav ham et kort elevatorblik med et hævet øjenbryn, før hun grinede en smule "leger vi alle sammen ninja turtle eller hvad" sagde hun og hentydede til sværdende på ryggen af både thomas og sebastian.
Hun forsøgte igen at komme fri men de sad godt nok stramt, og de skar hårdt, ikke noget som hun ville tude snot over.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 9:18 am

Sebastian smilte stille mens han så på thomas og grinte, mens han to endnu et hvæs fra sin smøg og pustede ud. "jeg kunne sige det samme. haved ikke ventede det var dig der skulle bruge mig," han grinte stille ignoreret Alice på det groveste. "men Thomas kan jeg få en status på hvad det her drejer sig om? jeg ved bare jeg skal ryde noget skrald op." han sukkede lidt med et smil på læben, og skævede over til den svinebundne tøs, før han vente til bage til thomas. "Tja stikke af kan hun ikke. ikke længere," han smite stille, mens han tog endnu et hvæs fra sin smøg og pustede ud. Thomas vidste allerade hvad han røg da lugten af vanilje fyldte luften omkring dem, han røg sine sadvanlige Black devil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 9:59 am

Thomas lo lidt. "Jo ser du, vi har en lille Anarcist her, som ikke syntes at ville overholde de regler som rådet så møjsommeligt har udarbejdet og håndhævet det sidste århundrede siden byen blev stor nok." Sagde Thomas. "Dengang vi var nødt til at tage vores forholdsregler, for ikke at blive sporet og udraderet af Vatikanets folk." Thomas var selv rejst til byen for ca. 50 år siden sammen med 7 andre klanmedlemmer, dengang det var alderværst, og de fik taget sig af situationen. Han sagde også dette halvt til Alice, men han havde på fornæmmelsen at hun var det mest selvglade væsen på jorden. "Hende her lader til at tro at hun kan opføre sig som det passer hende. Hun tror hun er den stærkeste af os alle sammen og hun tror hun kan klare sig på egen hånd i denne by." Han smed skoddet så det landede for næsen af kvinden. "Hun valgte at suge en pige tør, og så bare efterlade det her, med tandmærker og det hele. hun ligger derover i den pose." Han pegede på den plasticpose hvor resterne af pigen var blevet smidt i. "Som du ved er det jo ikke helt efter reglerne at dræbe vores lifestock, men at være så tåbelig et lig på den måde. Hun kunne jo lige så godt ha sat et skilt i brystet på hende hvor der står "VAMPYR ANDGREB." Hun ville ha været så nem at spore til det lig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 5:25 am

Alice kiggede på Sebastian "bare vent dig" sagde hun til ham som et svar til at han havde sagt at hun ikke kunne stikke af. Hun var ikke helt så sikker på at de skulle undervudere hende.
Hun kiggede dernæst på Thomas, "prøv og hør jeg har været her langt flere år end du har, så når du hentyder til at jeg ikke kan klare mig selv tror jeg du skal tænke en ekstra gang, jeg er ikke død endnu" sagde hun en smule selvglad.
Hun kiggede kort på smøgen, mhh provokerende når hun var så rygetrængene, men hvad fanden!
Alice lukkede kort øjnene "så få det dog overstået og gør hvad i skal så jeg kan komme hjem og få en pille ovenpå den her hovedepine" hun forstod ikke hvorfor den stadig var der. men Sværdet havde nok også være beregnet til varmpyre, det var nok også derfor det havde slået hende sådan ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 10:05 am

Sebastian skævede igen over på Alice med nu at sarkastisk blik "ja prøv du bare min snut." han grinte stille og tog endnu et hiv fra sin smøg mens han hørte på Thomas, og nikkede. "Javel ja. bare en skødesløs dumpap der ikke har forstand på hvordan man skal lave et diskræt moltid?" han sukkede og kiggede tilbage på Alice, eller rettere han vente sig om og gik hen til hinde, mens han satte sig på hug forand hinde, Hans Lilla øjne glimtede på en hypnotiserende måde så smukt og behaligt. "hmm undskyld men hvad tid er du fra?" spurgte han med en formæl stemme mens han smilte til pigen, dog inders inde haved han nok tænkt at det ikke vil virke. men man kunne altid prøve høflig heden før det sjove kunne begynde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 11:00 am

"Ja jeg har heller ikke fået et navn ud af hende, men på den anden side jeg har ikke spurt, det må sheriffen tage sig af." Sagde Thomas. "Efter tøjet at dømme, hendes accent, og hendes opførsel, vil jeg sige... fransk, Napolions-tiden måske, eller senere?" Thomas talte mere til sig selv end til nogen af dem. Han talte som om han vurderede et eller andet, til et salg eller sådan noget. "Som hun selv siger er hun nok ældre end jeg er, men 100 eller 500 år gør ikke ret stor froskæld for os."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 8:06 am

Alice så sebastian i øjnene, kort undrede hun sig over hans faktisk ret flotte øjne, hende humør skiftede kort, det kunne man også se på hende, men det røg hurtig tilbage "Hvad vedrøre det dig" sagde hun vredt og kiggede fornærmet væk.
Hun kiggede derefter på thomas, "bingo du burde næsten melde dig til quiz pogram så dygtig som du er" sagde hun sakarstisk . Hun var vred og utålmodig, og hovedepinen gjorde det ikke bedre. "Armen' så kom dog til sagen, bind mig op og lad mig komme hjem så jeg kan få skiftet tøj, det her er så småt blevet beskidt" sagde hun og lænede kort hovedet tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 8:52 am

Sebastain stirrede ind i Alices øjne med hans rolige glimtene øjne, han smilte stille til pigen før han nikkede til Thomas. "Well det ved røre mig hvor gammel du er. da det har noget med din opførelse at gøre" han nikkede og så tilbage til Alice med et stille blik, gør han stille ville stryge hans hånd igennem håret på pigen, for at fjerne det fra panden og hindes øjne, hvorefter han ville med en utrolig let hed hive Alice op fra jorden for at gå over til stuppen for at sætte hinde ned.
Dog akavet da Thomas havde svine bundet hinde, men dog nok til at hun kunne sidde, det var da altid noget end at ligge?
"Så, fortæl mig, hvor kommer du fra, og hvornår du er fra. de hurtigere du svare mere erligt på dette deso hurtigere kan vi komme vidre i teksten." Sagde Sebastian med et roligt tonelege, hvilket der var yders unaturligt forham, dog ville Alice ikke vide det men Thomas derimod, ville nok undersig noget så heftigt på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 10:12 am

Thomas kiggede uforstående på Sebastian, var det over hovedet ham? De fleste der talte sådan til Sebastian fik et par på skrinet. Desuden var Sebastian ikke en person der stille den slags spørgsmål. Hvad havde han helt nøjagtigt fået at vide at han skulle gøre. Skulle han bare afhøre hende her? Det var ikke noget særlig godt sted. For det første var det ubekvemt, for det andet var der mennesker i nærheden, og for det tredie var det da vist ikke Sebastians opgave at afhøre fangen. Thomas påpegede ikke nogle af disse ting, men blev siddende og iagttog Sebastians forhavende. Han ville nok ikke få hende til at tale, med det samme. Alice havde ikke tidligere vist kløgt nok til hvornår det var bedst at lukke munden og gøre hvad der blev sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 10:34 am

Alice næsten nød det da hendes hår blev fjernet fra hendes øjne, det havde irreteret hende i en del tid. Men endnu mere nød hun da hun fik lov til at sidde. Hun hvidste ikke lige helt om hun kunne stole på at Sebastian general bare var en sød høflig ung mand, hun havde altid en del mistro overfor sådan nogen folk.
Alice kiggede på ham, hendes øjne skiftede farve, hvilket de normal gjorde efter hendes humør, de skiftede fra en rasende rød farve til en afslappet brunlig. "Det lyder mest som et utrolig dårlig stævnemøde det her men lad gå... Jeg er 185 år eller, jeg stoppede med at tælle ved 185 så jeg er nok en del ældre.. Jeg blev født i england, men voksede op med min familie i frankrig.." hun vendte blikket imod Thomas "så bonus til dig" der var stadig en del flabhed over hendes stemme. Hun var også en del træt af at hendes store eller så fine kjole var dækket af mudder og jord, og halvdelen af hendes ansigt, også var dækket af store flager med jord. Plus at hun nu hunrede procent kunne mærke hendes håndled, hvordan det skar og blodet stille løb ned af hende fingere og dryppede ned på jorden bagved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 7:54 am

Sebastian smilte stille og nikkede da han hørte Alice snakke. han flødtede sin hånd op for at stille og blidt børste jorden af hindes kind, mens han lyttede og nikkede. Efter hun havde talt ud dog stadig det søde smil samt de øh så hypnotiske smukke lilla glimtene øjne. "Ahh Undskyld da for det, Mit navn er Sebastian Nicklas Domenicqe." han bukkede hoved lidt for det efter at se tilbage på Alice, "Men jeg er ked af at dit første indtryk her på vores by har været lidt brutalt." Han kiggede over på thomas så alice kun kunne se halvdelen af hans kønne andsigt, han gav et wink med det skjulte øje, før han så tilbage på Alice med sit stille smil, før han begyndte at nette på hindes kjole. "men nu hvor du er i byen er der visse regler, som man er nød til at følge." han pausede for en stund for at lysne Alices bånd lidt så de ikke gnavende hul, på hindes håndled. "den første regel er at man dræber ikke mennesket man drikker fra, men hvis man gør så skal man helst skaffe sig af liget, smide det ned i kloarken, eller ud i havet." han nikkede og sukkede mens han så op på Alice dog stadig stod han og rettede hindes tøj og børstede hinde fint af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 9:17 am

"Hvilket er præcis hvad jeg har forsøgt at fortælle hende den sidste time, men vil hun høre... næ" Sagde Thomas. Han trak en cigaretpakken op af lommen, tog en op og tændte den med en engangslighter han havde i lommen. "Så jeg tænkte om ikke jeg skulle demonstrere hvor op satte vi er på at beskytte hemmeligheden, og hvor gode vi er til det." Thomas sugede engang på cigaretten og pustede ud igen. "Desuden bliver jeg nødt til at vente på næste gang denne gruppe vampyrjægere mødes, for at få ram på dem, for de er over alle bjerge nu."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 11:47 pm

Alice så på sebastian hun hævede kort øjenbrynet, og sukkede lettet da rebet omkring hendes håndled løsnede sig. Det var skønt for hende så de ikke gnavede hul, Måske havde hun en chance for at komme fri nu. Hun vidste godt det krævede at hun var meget hurtig, for ikke nok med hun skulle have rebene på håndledene fri, dernæst skulle hun også havde benene bundet fri. "Og jeg har sagt op til flere gange at jeg er ligeglad med jeres regler, de gælder ikke for mig da jeg ikke er medlem af jeres åndsvage klan... desuden jeres lille leg med good cop bad cop virker ikke på mig!" sagde hun stædigt, og imens begyndte at prøve og få sine hænder til at glide ud af rebene, fordi de var så blodige kunne det faktisk hjælpe hende.
Hun mente at den eneste grund til sebastian var så venlig, hvor thomas var det modsatte, var helt forkert, og nok bare en del af deres plan. rebene kom længere og længere ned af hendes håndled, hun glædede sig bare til at kunne give dem begge et stort lag tæsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 1:27 am

Sebastian så ned på Alice og kneb øjnene sammen, det var tydeligt ikke det han ville have hørt fra den pige, men dog smite han et grusomt smil "Fint. hvis du tror du er så højt hævede over alle andre din snot forkælede møg unge at en so, Så vil jeg give dig den FØRSTE! Lektion i Underdanihed!" vrissede Sebastian og græb ud efter Alice's tøj fot at hejse hinde op i luften med en ufattelig stor styrke, man skulle tro at Alice havde den samme vægt som en pose kartofler, før han ville hamare hinde ned i jorden med et ordentligt bump. "Hvis ikke du indlogere dig Her i vores by så Vil du blive Blood Hunted, og slået ihjel!" sagde han vræt og hurtigt sparkede den liggende Alice i siden efter hun have ramt jorden. hvis hans spark ville ramme ville der sansydeligt høres et knæk fra nogle at hindes Riben. Det var tydeligt At denne vampyr havde størrere styrke end normalt. "Du har bare at passe på hvad du laver. ellers kommer jeg efter dig." sagde sebastian og kiggede ned på Alice.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 1:44 am

Thomas så til Sebastians tortur af Alice. Hun var ikke uden for loven, men kunne ikke blive fri for loven, sådan var det bare. "Den lov har intet med klanerne at gøre, den er universel hvor en du går, og du har at følge den, for folk kommer galt afsted hvis ikke de gør." Sagde Thomas. "Jeg ved ikke hvordan du fortiller dig at kunne levevidere når alle menneskene er væk på grund af skødesløse vampyrer som dig selv, men rådet vil ikke tillade det, jeg vil ikke tillade det og jeg tror heller ikke at Sebastian her, vil tillade det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 1:50 am

Alice lanede hårdt på jorden, og da hun blev sparket kunne hun mærke et knæk i hendes krop, og en stor smerte som gik igennem hende.
Hun ømmede sig en del, men hun kunne også mærke det nok skulle heale sig selv inden længe.
Alice fik den ene hånd fri men gjorde ikke noget endnu "Jeg vil skide på loven, og hvor er jeres politiskilt siden i er så opppe og køre over den lov" sagde hun vredt hun ventede lidt til at ribbenene blev bedre, så skulle hun nok komme fri "Og du lukker bare. kommer bare der og spiller op. perverse svin" sagde hun til sebastian i et vredt tonefald.
hun gjorde intet for at binde benene op, hun ville vente til de vænede opmærksomheden væk fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 2:08 am

Sebastian så ned på Alice med et Hadfuldt blik, "det er Sådan nogle som DIG der gir os et dårligt rygte" han lossede igen til stakkels Alice, mens han så ned på hinde, han havde opdaget at wieren var fri fra hindes hånd, hurtigt ville han så trampe ned på hindes hånd, mens han's øjne gløede, "Hvis ikke du kan finde ud af at inlogere dig, så skal jeg personligt søre for at du ville ønske at du var død." han bukkede sig for at gri fat om alices hals og hive hinde op over jorden. Det var latterligt så stærk Sebastian var, men det var også hans spetiale. "sidste chance. Fatter du reglerne din lille dumme tøs?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 2:24 am

Thomas sagde intet. Han havde ikke lagt mærke til at Alice var fri. Han betragtede Sebastians hårdhændede behandling af hende med en ligegyldig mine. Der var ikke mere han kunne sige til at overbevise hende om at Maskeraden var det der fungere her i byen, som så mange andre steder, så han betragtede bare for nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 10:30 am

Alice bed tænderne sammen da han trampede på hendes hånd. hendes øjne lyste røde. HUN var sur meget endda. da han tog hende omkring hendes hals kunne hun mærke at hun ikke meget luft havde tilbage. hendes øjne kom der nogen sorte prikker og hun kunne mærke hendes hals snore sig sammen. hun spyttede ham i hovedet.det var vel svar nok fra hendes side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 12:15 pm

Sebastian mærkede spyttet ramme ham i andsigted, og fnøs med et grumt smit før hans frie hånd susede op for at plante et stærkt slag i hindes andsigt, mens han startede at grine noget så manisk, hans øjne glimterede mere og mere, han langede ud efter hinde igen denne gang ville han også give slip resultere i at Alice ville blive ramt i hoved af hans slag og sende hinde tre meter i den samme retning som hans kraftfulde slag. "Som vampyr. skal du lære din plads.. ellers mhm.. går det galt." Sebastian trampede vidre over mod pigen mens hans andsigts udtryk var fyld med fryd og sadisme samt den stille maniske fnisen. "Sidste chance kælling.. Kom til fornuft og så slår vi dig ikke helt Ihjel." han grinte mens han nu stod lige forand hinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 12:17 pm

Alice skrev:
Alice bed tænderne sammen da han trampede på hendes hånd. hendes øjne lyste røde. HUN var sur meget endda. da han tog hende omkring hendes hals kunne hun mærke at hun ikke meget luft havde tilbage. hendes øjne kom der nogen sorte prikker og hun kunne mærke hendes hals snore sig sammen. hun spyttede ham i hovedet.det var vel svar nok fra hendes side.

//Du er vampyr, så nej du har INTET luft tilbage:P du trækker ikke vejret//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 7:23 pm

Alice sendt afsted i høj fart hun ramte jorden igen. hun tog hænderne frem som om . nu var det nok. hun kunne vel ligeså godt hvifte med et hvidt flag."okay.." sagde hun opgivende." du ødelægger min kjole. og derfor syntes jeg vi stopper nu". med besvær satte hun sig op. Hun tog hænderne fri som nu var bundet op og skyndte sig at binde sine ben op. Hun kom hurtig op og stå, men ømmede sig stadig over de slag hun havde fået.

\\shawn det er fint du kigger med MEN jeg tror hvis thomas eller Sebastian er uenige i det JEg skriver skal de nok selv skrive det. så bland dig venligst udenom vores spil tak \\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 2:45 am

Sebastian gik helt op i andsigtet på Alice da hun stillede sig op og så durk ind i hindes øjne, "Godt. for hvis jeg eller Min ven ser flere Lig fra din aftensmad, natmad eller what ever. Så er du færdig. forstået?" Vrissede han og klappede Alice nidværdegne på kinden. Stick så af med dig stump." Sagde han og stirrede ond på hinde, han var beret på alt hun en måtte gøre, "du har fem sekunder, 5" begyndte han mens han så på hinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 3:00 am

"Så du har bare tænkt dig at lade hende gå?" Spurte Thomas. "Jeg stoler ikke på at hun vil lade dette være det sidste lig hun lader ligge!." Han lagde armene over kors, og så op på Sebastian. "Jeg er næsten sikker på at hun er flabet nok til at gå ud og dræbe for at lade endnu et lig ligge, bare for at irritere os." Han var stadig vred over at hun havde gjort dette, det havde koste ham en chance for at få fat i de vampyrjægere, der havde mødtes, men på den anden side var der jo en chance for at de fik fat på Alice først.

//Hey i sprang mig over Razz//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//   Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Freelance vampyrjagt... ikke tilladt //Alice//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Er du ny her?-Alice
» Aftenvagt - Alice
» A night like no other //Alice//
» kom ind.. hvis du tør - Alice
» En date //Alice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Forlystelsesparken-
Gå til: