Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Aftenvagt - Alice

Go down 
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:42 am

sted: hospitalet ved skrænken
tid: 12:00
omgivelser: ingen andre mennesker
vejr: regn

Fredrick sad ved skrænken i forhallen. Han var på praktik og havde aftenvagt, hvis nu der kom folk ind med akutte sygdomme, så var det hans job at tilkalde en rigtige læge. Han sad og tjekkede sin facebook på hospitalets computer, mens han hørte musik. Nu havde han snart siddet her en time, og der var ikke sket noget endnu
Han havde et par cowboybukser og en hvid skjorte på, på skjorten sad der et lille navneskilt. Fredrick, praktikant.
Med et lille suk kørte han hånden gennem sit hår, han havde sat det op i en heste hale, og den gik ham til midt på ryggen. Sangen han hørte stoppede og han gik på youtube for at sætte en ny på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:51 am

Alice havde kommet ind på Hospitalet, hun havde sagt til en sygeplejeske at hun skulle besøge en ven, men i virkeligheden havde hun da lægerne ikke så det sneget sig ind og stjålet en blodpose i blodbanken, hun havde sin taske med som hun havde lægget den i.
Hun havde været hurtig og havde med nød og næppe sneget sig forbi en læge.
Hun var iført nogen sorte lædderbukser med lynlås i siderne, og en sort halvlang top som sad tæt imod hendes slanke krop, det halvrøde hår var opsat i en høj hestehale. Hun var blevet nød til at skifte sin stil for ikke at skabe for meget opsigt. efter hun havde fået sit nye arbejde.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:12 am

Fredrick kiggede op, da der kom en pige ind. Han tog høretelefonerne ud af ørne og pausede sangen, "Godaften, kan jeg hjælpe dig med noget?" spurgte han pigen, samtidigt skiftede han hurtigt væk fra facebook. Han kiggede vurderende på hende, hun var utrolig smuk og hun bragte en fært med sig, som han syntes han kunne genkende, han var bare ikke helt sikker på hvor fra. Han prøvede at trække vejret ind gennem næsen, uden at komme til at virke alt for mærkelig, han skulle helst ikke skræmmer kunder væk i sin praktikperiode.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:22 am

Alice kiggede hurtig på fyren ved disken "nej ellers tak jeg klare mig" sagde hun hurtigt. Hun kiggede sig kort over skulderen da en læge stod bagved hende "fik du besøgt din ven" spurgte lægen høfligt. Alice nikkede "ja" sagde hun og lægen gik videre. Alice vendte kort blikket imod praktikanten.
alice nikkede kort som en slags farvel før hun fortsatte i samme retning, hun vendte sig kort om på hælende før hun gik ud på toilettet, dog uden at låse døren før hun tændte for hanen og plaskede noget vand i hovedet. det var lang tid siden hun havde fået noget mad og var så småt ved at blive sløj.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 8:23 am

Fredrick nikkede til pigen, men i det hun gik ud på toilettet, gik det op for ham, hvad det var for en lugt. Hun lugtede af vampyr. Han rynkede svagt brynene, hvad lavede en vampyr her? Han rejste sig og fulgte efter hende ud mod toiletterne, hvor han stoppede op og ventede. Han havde ikke lyst til at følge efter hende derud, det føltes lidt for påtrængende, og han kunne jo altid høre, om hun prøvede at dræbe nogen. Han smilede svagt, det var ikke helt dårligt med lidt afveksling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 11:53 pm

Alice stod og tænkte lidt, hun overvjede om hun skulle gå ind og dræbe en af de syge personer, at drikke direkte fra åren var bedere end nedkølet gammelt blod.
Hun tog noget make up frem og proppede lidt af det mørke læbestift på læberne.
Hun havde jo utrykkeligt fået afhvide at hun under ingen omstændigheder måtte bringe et offer med hjem. Detfor havde hun blevet nød til at stjæle.
Hun åbnede døren, kiggede ud, og gik ud fra toilettet...
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:32 am

Fredrick trådte ind foran pigen, da hun kom ud fra toilettet, "hey" sagde han og smilede, "jeg troede ikke folk som dig havde brug for hospitaler?" spurgte han, "eller du var måske på besøg" forsatte han med et svagt smil. Han kiggede vurderende på hende, hun var utrolig smuk, men lugtede af fare. Selvom det ikke var den samme lugt, som Logan havde haft, var der alligevel noget af det samme over den. Den fik hans nakkehår til at rejse sig, og gav ham lyst til at snerre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 10:32 am

Alice stoppede hurtigt op, og fik et chok da en ung fyr ligepludselig stod foran hende.
Hun sukkede hun havde jo haft en frygt for at det var en vagt. "Jeg var bare på besøg, jeg vidste ikke at personerne bagved disken nu også blev ansat som vagter" sagde hun spydigt og provokerende.
De mørke rande omkring hendes øjne og de blege læber var et meget tydeligt bevis på at hun ikke havde fået blod i meget lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 10:41 am

Han lo, "nej, det er vi sådan set heller ikke, det er bare noget jeg gør" sagde han. Han kiggede undersøgende på hende, "hør, du ser træt ud ..." hvad var det nu, vampyrer blev ikke trætte, men de kunne vist godt blive svage af blodmangel, "hvis du er sulten, kan jeg skaffe dig en pose, hvis det ikke er godt nok" sagde han og snerrede svagt, "så bliver du nødt til at gå et andet sted hen".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 10:56 am

"hvor skal jeg så gå hen" spurgte alice og kiggede på ham, hun lignede mest af alt et narkovrag der manglede sit fix.
Hun hostede kort, Og skimtede omkring de mennesker der gik forbi hende, hendes sanser var helt oppe og køre, hun kunne høre blodet strømme i menneskerne, blodet flyde igennem blodårende, pulsen banke.
Det var næsten ikke til at holde ud.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 7:47 am

"Som jeg sagde, kan jeg skaffe dig en blodpose" sagde han venligt, "men jeg kan altså ikke tillade at du dræber nogen her" fortsatte han og trak på skuldrene, "det er dit valg, blodpose eller gå". Han viste tænder og snerrede igen lavt, for at understrege at han mente det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 11:04 am

"jeg har en pose" sagde hun vrissende og kunne enlig ikke forstå hvordan hospitalet kunne tillade varulve, alice kunne lugte på lang afstand når der var en varulv i nærheden, ikke fordi de lugtede som sådan, der var bare stor forskel på varmpyr og varulv.
"har du et problem" sagde alice og virkede næsten træt, hun støttede sig kort til døren, hun kunne virkelig mærke hvordan det tærrede hendes kræfter.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 8:37 am

Han hævede det ene øjenbryn, "hvorfor har du så ikke drukket den?" spurgte han. Han betragtede hende lidt, hun så virkelig træt ud, hun måtte være ret trængende. "Om jeg har? ikke som sådan, medmindre du begynder at slå syge mennesker ihjel, så kunne jeg godt få det" sagde han med et grin, "så det ville jeg foreslå dig at lade være med".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aftenvagt - Alice Empty
IndlægEmne: Sv: Aftenvagt - Alice   Aftenvagt - Alice Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aftenvagt - Alice
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Aftenvagt - Lana
» Er du ny her?-Alice
» A night like no other //Alice//
» kom ind.. hvis du tør - Alice
» En date //Alice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: