Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Whatever you say..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Whatever you say..  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Whatever you say..    Whatever you say..  - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 10:38 pm

et let smil lod på Azariel's læber ''jeg syntes at jeres overmod er nemt at overgå, i er stadig unge og uerfaren inde for krig, og i ligger jeres lid for meget til styrke frem for begavelse, og dette gør jer som et nemt offer, men jeg kan sige det kort at du virker for lidt hjerne kapasitet til at tænke over dine handlinger, dine aroganse og dine valg gør dig til et let bytte, og om du har 2 varulve ved din side gør det ikke bedre, da allerede nu har du en såret med partner med et led i besvær, og jo mere tid vi nu spilder, jo værre bliver det får ham, så snak endelig løs'' sagde Azariel kort og lod blikket på en af varulvene på hvor han havde fået kniven i sig, som endnu ikke var trukket ud, og jo længere tid det tog før han kom til læge, jo mere energi boblede i blodet, så tidens press lå nu på hans skuldre, hvilket Azariel havde det udemærket med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Whatever you say..  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Whatever you say..    Whatever you say..  - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 11:44 pm

//Giften svækker en, utroligt meget - et menneske ville ikke kunne holde til dette og dø.//

Shoke brølede ubehersket, af de to varulve. Xiel blev til sig selv igen, nu da den ene varulv tilsyneladende var skadet.

"Sortelver," begyndte jeg, "nu bestemmer du - skal vi gøre det af med disse irriterende termitter?" Hun vrængede det sidste, bare for at provokere. Hun kunne sagtens forsvare sig, hvis han følte sig provokeret nok til at angribe. Hun var aldeles ikke bange.

Tilbage til toppen Go down
 
Whatever you say..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: