Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Min butike~ //Richard + åbent//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 5:43 am

Han stoppede op og kiggede overrasket på pigen, "oh ... det gør ikke noget" sagde han og trådte til side med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 6:24 am

Hun smilede genert til ham og kom til at træde til samme side som ham. Hun lo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 7:05 am

Layla rystede på hoved og fejede videre
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 7:18 am

Han smilte svagt, "ups ..." sagde han og trådte til den anden side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 8:11 pm

Hun smilede endnu genert til ham, og gik forbi ham med et lille nik. Hun begyndte at kigge på hylderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 6:46 am

Layla gik hen til kassen og læste i nogen børger.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 6:54 am

Han besvarede svagt smilet og forlod butikken, han havde fået købt de vare han skulle, så der var ingen grund til at blive hængende længere. //out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 1:56 am

Hun så rundt på hylderne, med et problematisk udtryk i ansigtet. Hvor var det henne, det hun skulle bruge. Hun så ned på sin seddel og op på hylderne igen, hvorefter hun pustede tungt ud. Ak, dette var ikke let, og hun skulle skynde sig, inden de fandt hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 8:42 am

"Kan jeh hjælpe dig" spurgte hun og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 8:58 am

Hun rakte hende hendes seddel, med kryptiske ting på. "Jeg kan ikke finde tingene.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 8:59 am

Layla så på dem og nikkede, gik rundt i sin butik og tog stille tingene ned fra hylderne i små beholdere, efter 4 minuter havde hun alt og gav det til kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 9:06 am

"Åh.." Så var det bare hende der var blind. Yay. Hun smilede venligt til kvinden og tog imod sine varer. "Du har vel ikke en pose?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 9:08 am

"Jeg har en pose der vil få det hele til at ligne normale ting til det bliver taget ud, men det koster ekstre, ellers har jeg også plastisk poser" hun gik bag kasse apperated og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 1:58 pm

Hun nikker hurtigt. "Jeg tager bare den specielle der" sagde hun og skævede til sine varer.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min butike~ //Richard + åbent//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Åbent hus - Zig
» Sol, åbent
» Another bright day ~ Åbent.
» Stargazer, åbent
» Godaften, åbent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: