Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Min butike~ //Richard + åbent//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 9:55 am

T: Eftermiddag
O: Mange magiske genstande og potions
V: Solskin
S: Laylas butik


Layla var igang med at sætte sine vare på hylderne, det var længe siden hun havde været på landjorden så her var lidt støvet, hun havde sit gamle tøj på, kunne ikke se en grund til at skifte det oggik og fejet lidt, den magiske verden måtte ikke blive kendt så hun havde ikke en stor butik, bare en lille en i downtown, uden noget skilt eller noget, og en krystalkugle på bordet til at fortælle hende om folk var magiske eller ej.
Min butike~ //Richard + åbent// 969296-bigthumbnail

Laylas tøj:
Min butike~ //Richard + åbent// AnimeGreenHair

Laylas hår og øjne (lidt mindre anime form):
Min butike~ //Richard + åbent// Blue,eyes,hidden,face,magical,mysterious,mystical,woman-31356f5732f2c9fa63a891d6542c8818_m


Sidst rettet af Layla Søn Sep 23, 2012 10:04 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 9:59 am

Richard gik ind i butikken, han havde hørt om den fra en magiker han havde snakket med i det magiske hus engang, og han ville se om de solgte nogle af de ting han skulle bruge billigere. Som altid havde han et mentalt skjold oppe, magisk forstærket af en drik han altid havde på ig. Han var iklædt et par cowboybukser og en brun jakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 10:03 am

Layla så op, der kom faktisk en kunde, hun så bare stille på ham, virkede normal, så på sin crystal kugle, jep han var magisk.
Hun så vuderene på ham, virkede... meneske.
Hun gik bag kassen og så stille på ham, støvede af på hylderne
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 10:15 am

Richar kiggede sig om i butikken og fik øje på indehaveren, efter at have tænkt lidt over det besluttede han sig for at kigge rundt i butikken først, hvis han ikke kunne finde det, kunne han altid spørge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 10:19 am

Layla så på ham, der stod navne uden for vær eneste genstand og hun havde det meste, og hvis hun ikke havde det kunne hun nok lave det, hun tog en bog frem og begyndte at læse.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 10:40 am

Han kiggede på hylderne og fandt en del af det han havde brug for, og tog det med op til kassen, der var nogle tørrede urter, og nogle forskellige andre ingredienser, en del af dem vane dannende og også med en mentalt beskyttende virkning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 10:47 am

Layla så på det han havde købt og luftede et øjenbryn "Hvad skal de bruges til"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 11:20 am

"Jeg arbejder på et projekt" løg han og undgik hendes blik, han havde ikke lyst til at forklare sin afhængighed overfor en fremmede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeSøn Sep 23, 2012 9:03 pm

Layla så på tingene og sukkede, slog prisen ind og gav ham prisen, prøvet at se ham i øjne. "Vi har andre ting der giver den samme effekt men ikke har de samme bi effekter"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 6:35 am

Han sukkede svagt, "det går desværre ikke, bi effekterne spiller en vigtig rolle i forsøget" sagde han, sandeden var at han allerede var blevet afhængig af den drik han skulle bruge ingredienserne til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 6:44 am

Layla så på hans hænder og luftede et øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 7:00 am

Han tog imod varene og trak svagt på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 7:02 am

layla trak på skuldrene, vendte ryggen til og støvede af "Det ikke hoffeligt at lyve" hendes stemme var meget lys og lød nærmest som sang når hun snakkede.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 7:11 am

Han betragtede hende lidt, hans mentale skjold var oppe og stærkt som altid, så hun kunne ikke have læst hans tanker, derfor var hendes beskyldning kun et gæt, og han kunne lige så godt forsætte løgnen. "Jeg lyver ikke, og selv hvis jeg gjorde kommer det ikke dig ved".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 7:13 am

"Jeg har aldrig påstået du lyver" sagde hun og vendte sig om, så ham i øjne "Jeg sagde bare det ikke er hoffeligt, og hvis du løj havde du vel dine grunde, var der andet du havde lyst til" hun havde en udtryksløs ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 7:17 am

Han rystede på hovedet, "nej det er der ikke" sagde han med et svagt suk. Han begyndte at pakke sine vare sammen, så han kunne have dem med hjem uden at vække opsigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 7:20 am

"Hav en forsat god dag" sagde hun, vendte sig om og støvede af igen.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 7:30 pm

"Tak i lige måde" sagde han og gik mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:31 pm

"Må jeg være uhoflig og spørger hvad det er du skal lave" hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 7:18 am

han kiggede sig over skulderen, "en drik der styrker ens mentale evner, det er til et mentalt forsøg, hvor jeg har brug for min fulde koncentration og styrke" sagde han, ikke helt usandfærdigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeFre Okt 05, 2012 11:16 pm

Layla nikkede stille og træk på skuldrene, begyndte at feje igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeFre Okt 05, 2012 11:57 pm

//Må jeg joine Wink?//
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeLør Okt 06, 2012 12:14 am

//gerne for mig ^^// Richard vente sig igen mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeLør Okt 06, 2012 12:27 am

//Så joiner jeg da bare Razz//

Jeg løber ned af gaden og får øje på butikken jeg skal ind i - Jeg skynder mig derhen og praktisk talt springer ind af døren. Idet jeg gør det, er jeg lige ved at løbe ind i en mand. Jeg når at stoppe, netop som jeg er lige foran ham, og mens jeg kigger ham ind i øjnene, smiler jeg genert. "Åh, undskyld."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitimeLør Okt 06, 2012 12:31 am

Layla så op, en ny kunde, 2 på en dag? det var ikke vær dag det skete.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min butike~ //Richard + åbent// Empty
IndlægEmne: Sv: Min butike~ //Richard + åbent//   Min butike~ //Richard + åbent// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min butike~ //Richard + åbent//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Åbent hus - Zig
» Sol, åbent
» Another bright day ~ Åbent.
» Stargazer, åbent
» Godaften, åbent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: