Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Gåtur i parken - Azariel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i parken - Azariel    Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 6:25 am

hans blik lod på mennesket ''tja, magien er en meget bred sagt af hvad det skulle indeholde, men lige frem en hobby ville jeg næsten ikke kalde det, mange illusionister bruger magien, mens andre gøgler lader som om de kan magi, og jeg nyder at se mennesket risikere sit eget liv for at skabe den største illusion om at de skulle havde spicielle kræfter, som de ikke besider, så jeg ville vove og påstå at magi næsten ville være en livstil'' sagde azariel kort og smilede lidt ''men hvad var det som havde faldet dem ind ved magiens verden, ikke alle havde fundet interesse i dette, men så igen alle er hellere ikke så heldig inde for den menneskelige race, men nogle få er udvalgt, som dem selv'' sagde Azariel kort og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i parken - Azariel    Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:56 am

Han nikkede lidt, "tja ... jeg kan godt følge dig i, at det nok nærmere er en livsstil" sagde han og smilede svagt, "og hvad der fik mig ind i denne verden? min onkel .. var troldmand og da jeg altid har set meget op til ham, så var det meget naturligt at jeg kom i lære hos ham" sagde han. Han kæmpede et øjeblik med at få kontrol over de følelser, som han kunne mærke lige under overfladen, han kunne ikke tage sig af den slags nu. Uden at tænke nærmere over det, tog han en tår af en lille flaske, som han havde haft i en af sine lommer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i parken - Azariel    Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 11:04 pm

Azariel lod blikket forblive på mennesket mens han fik udtalte sig, og hvert et ord var som at skrive i en dagbog, han fik blikket på hver en enkelt ord, og lagde det i sin hukommelse, blikket lod videre på hans kæledyr ''så de er stadig under oplæring?'' sagde han kort og blikket lod tilbage på Richard, mens tankerne om mulighederne for hvad han kunne bruge dette menneske til, men måske havde han muligheden for at lære hans kæledyrs blod og tanker af kende for at studere det nærmer, men om Richard ville blive glad for det, tror han næppe, han lod sig nærme Ricard, mens forklædningen blev lagt over Azariel, for at sikre at andre ikke skulle ligge mærke til Azariel. . . udsende.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i parken - Azariel    Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 24, 2012 10:34 am

Richard rystede på hovedet, "nej, min oplæring er afsluttet" sagde han kort, der var ikke grund til at gå i detaljer. Han samlede tankerne og mærkede tydeligt, hvordan drikken havde hjulpet ham til at genvinde kontrollen over sit sind, nu var der ikke længere fare for at hans følelser skulle tage over. "Hvad med dem selv?" spurgte han, mindst lige så meget for at komme ind på et andet emne som af nysgerrighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i parken - Azariel    Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 10:51 pm

han smilede let ''mit blod har en magisk bånd til magi, det er kun lige så naturligt som for mennesket at trække vejret, dog er den eneste forskell at hver gang nye mandlige mager lader sig blive en del og lære viden om den magiske del som vi sort elver benytter betyder det også at vi aflægger en blod ed som giver os ude afstand til at fortælle om den magiske del som vi har besidelse af viden, dette er grunden til at vi har kunne forbeholdt informationer og hemmeligheder som sort elverne besider i alle disse år'' sagde han kort og lod blikket rundt ''men det er ikke sikkert her, lad os forstætte vores samtale et andet sted, og det vil ikke vare længe før at elver vil komme og forsøge at dræbe både mig og dem da de mistror dem for at være med sammen svorende.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i parken - Azariel    Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:33 am

Han nikkede, "det lyder spænende" sagde han fascineret, og prøvede at huske, hvad han sagde. "oh .." sagde han, "jo, øhm, vi kunne tage hen til min lejlighed?" foreslog han, "den ligger ikke så langt herfra"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i parken - Azariel    Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 7:00 pm

hans blik lod omkring, og lyden af fodtrin nærmede sig ''så lad os komme afsted'' sagde han kort og lod en hånd på hans ryg for at indikere at de skulle skynde sig, hans blik lod kort på hende mens en hvisken fra hans læber lød ''det vare ikke længe før de kommer''
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i parken - Azariel    Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 8:58 am

Han begyndte at gå mod sin lejlighed, de gik gennem gaderne, og kom snart til en billig lejlighed, i den lidt mere usle del af byen. "Her bor jeg så" sagde han og slog ud mod stedet, "det er billigt, og det er sådan set det vigtigste" tilføjede han med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gåtur i parken - Azariel    Gåtur i parken - Azariel  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gåtur i parken - Azariel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» gåtur i parken (Rach)
» kom an, hvis du tør <Azariel>
» forberedelser - Azariel
» Blodige træer //Azariel//
» En tur i parken with Fenris

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: