Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Godevning - Millicent

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 3:42 am

// har du aldrig hørt om ara? Ej, hvor er det dårligt.... ( den åd et u, der skulle stå aura)//

Millicent smilede bag sit kaffeglas da hun fik sjove billeder plantet på nethinden af Ozzie og en hel hær af modeller.
" Jaaa...sikke et skod job hva, du ville blive en misundt mand i mange kræse, tror jeg" Drillede hun ham, men kunne da gidt se en pointe.Men på den anden side, de modeller hun kendte var ikke spor blufærdige, de kunne spankulerer nøgen igennem centrum, uden at få røde kinder.
På det punkt var Millicent en meget atypisk model, og skildte sig meget ud.
" mine øjne... Øh.. " han forvirrede hende en smile med sit spørgsmål , altsår fordi...ja, hvorfor ville han vide det? " Joo..de er blågrå inden for og i sollys er det grå til grønt" det lød lidt underligt, men det var nu sandheden, at solen fik farve sammensætningen i hendes øjne til at tage sig anderledes ud. nøjagtig som med hår, der fik flere og mere gyldne farver , når det kom i sol.
Hun afventede spændt hans reaktion, og da Ozzie hviskede til hende, måtte hun næsten ned på gulvet og samle kæben op.
" en hvad...en elver? Findes der elvere?" hviskede hun tilbage og hendes øjne vandrede op til hans øre, der ganske rigtig havde en finurlig lille spids foroven.
" wow.....du er Legolas?" kom det lidt benorvet fra hende , imens hun forsøgte at forstå at denne verden også indeholdte....elvere.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 5:35 am

// jeg ved godt hvad Aura er xD Det ved Ozzie bare ikke.. //

Ozzie smilede lidt og rødmede så.. nej.. det.. nej det vidste han da ikke.. men det var nok noget han aldrig kunne få sig selv til.. han kunne ikke bare.. stille op og pille løs, det var bare ikke lige ham, han havde mange fordomme over for den slags.. kærtegn og berøring blev ofte forbindet med sex.. hvilket han synes var rigtig.. sex med en man elskede helst.. eller virkelig virkelig godt kunne lide, det var også okay.. men alt det der.. meningsløst sex.. og, aj det kunne han ikke.. det ville han aldrig kunne, det skulle være dybere end det, selv om det ikke behøvede at blive bindende. "Måske.. men tro det eller ej.. sådan et job ville jeg ikke havde det så godt med" sagde han blidt og smilede hurtigt, selv om det sikkert.. var det fint job, men så heller pille ved en masse telefoner og taster.. ja det var han nok lidt mere tryk ved.
"Okay.. " sagde han stille og forstillede sig det lidt, "Jeg kan godt forstå du er model.. du er meget smuk.." sagde han kort og fik en kort lyst til at række frem og røre hendes ansigt igen, for at bekræfte hans ord.. han kunne jo ikke bare lige kigge på hende.. men han holdte det tilbage, det ville være underligt hvis han skulle side og ae hende på kinderne og sådan hver femte minut.. desuden havde han et helt perfekt billed af hende printet inde i hovedet.
"Hudfarve.. hårfarve.. højde? " spurgte han roligt, og ville have sagt vægt, men det var kvinder jo ikke helt så.. rolige med at udlevere, selv om han var hundred procent sikker på at Millicent var meget tynd.. hvis ikke undervægtig.. for det var de, og det skulle de være.. disse modeller.
Ozzie kunne ikke lade være med at grine, og satte sig bare tilbage på sin plads imens han gemte øret væk og rystede på hovedet, "Naah.. så primitiv er jeg vidst heller ikke.." sagde han bare drillende, og forstod godt hendes udbrud.. det var ikke så tit man stødte på en elver, så skulle man i hvert fald lede meget godt.. inde i den dybeste del af skoven.. og deres magi.. den var nok tiltænkt at ingen skulle finde dem.. det blev nok svært, men nogen kunne vel gøre det.. måske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 6:12 am

Skulle hun være ærlig, var det nu heller ikke et ønske job for hende, men hun kunne jo også se.
Det var noget andet for Ozzie, da det at røre gav ham syn for sagen.
" De er også langt nemmere at samarbejde med, end modeller" hentydede hun til telefonerne.
" hmm...tak Ozzie, men helt ærlig...skønhed er virkelig en smagssag for øjet der kigger...og det er langt mere vigtigt at være fotogen, end at være flot, som model" sagde hun med smil i stemmen.
Hun havde det meget ambivalent med at modtage komplimenter, simpelthen fordi de blev...udhulet...det var jo lige meget hvilken pige en fyr mødte, så var hun køn,smuk,sød,skøn,gudinde osv... Hun ville hellerer undvære 50 hule komplimenter, og så få et ægte der betød noget.Men...hun var lidt sær.
Hvad hun vejede? " øhm... Jeg har ikke vejet mig...længe...men jeg er ikke en skinnymodel, jeg er helt almindelig slank og nok nget mere formet, end den vanlge model...derfor skiller jeg mig lidt ud.Nigen mener det er godt andre at jeg er for atypisk, men Mclavender elsker mig i hans tøj" lo hun.
Sikke sjove spørgsmål...men måske de var helt basis for en der ikke kunne se?
" mit hår en forskellge nuancer af blond...men ikke niget palatinhvidt...og er helt naturligt" smilede hun igen.
Og så fik hun en ide....bare den ikke skræmte ham, han havde jo lige sagt han ikke brød sig om at mærke, men det var jo også når de var halv afklædte, hvilke hun ikke var.
" Ozzie? .... Vil du ...se..mig, jeg mener...du må gerne prøve at mærke , hvis det hiver dig et billed af mig" sagde hun forsigtig.
Det kunne næppe blive mere...nært..end da han ' så' hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 11:41 am

// hvis du ligger mærke til det så spørgere han faktisk ikke om vægt.. xD men ok så //

Ozzie smilede bare blidt til hende, hun havde mange.. meninger og holdninger, og nogen gange kunne sådan noget godt forvirre ham.. godt og grundigt, bestemt når sætningerne også indeholdt svære ord, så stod han bare helt af, sad og nikkede og lod som om han forstod hvert et ord og erklærede sig altid bare enig.. i noget han ikke helt anede hvad var.. han var bare ikke så god til det med.. alle de ord.. han kunne godt lide det.. kort og godt, fortæl hvem du er, hvad du vil, hvorfor du vil det, hvornår du vil det og hvordan du har tænkt dig at gøre det.. og bagefter sig mig så hvordan det gik.
"Det tror jeg gerne.. " hviskede han bare og og nikkede bare lidt, telefoner.. ja.. langt lettere, han kunne lige forstille sig hvor meget stress han ville få.. når han skulle holde styr på sådan en flok piger.. åh gud.. nej det, det ville han måske gerne holde sig fra.
"det ved jeg ikke så meget om.. men jeg kan desværre kun snakke om den overfladisk skønhed.. jeg kan ikke se dybden, jeg kan mærke det når jeg røre.. men jeg kan aldrig rigtig helt fornemme det.. som nuancen i dine øjne, jeg vil aldrig kunne tegne dem helt præcise, jeg kender ikke dybten.. " sagde han blidt og smilede.
"Men jeg synes stadig du er meget smuk.. og hvis det ikke virker, så lækker, for det må man vel godt sige.. men skal jeg fortælle dig hvad jeg bedst kan lide ind til vider.. din stemme.. den er varm, og blød.. og venlig, og meget imødekommende.. det var derfor jeg valgte dig.. at side her.. sammen med dig, så jeg kunne lytte noget mere.. jeg tror du ville blive en rigtig god sangere Millicent" sagde han stille og lukkede øjnene i bag stoffet og lænede sig tilbage i lænestolen.
Han nikkede bare og smilede forsigtig "Desværre kan jeg ikke se farver med mine fingre.. " sagde han bare stille, og nikkede, men blev så lidt forvirret da hun ville have ham til.. at side og rave på hende? Nej ikke om sine gode vilje han ville gøre det! Aldrig.
"Eh.. det er meget pænt af dig Millicent.. men.. eh nej tak" sagde han hurtigt.. men så rakte han ud efter hendes hånd og lod hendes fingre hvile mellem hans, imens hans fingre undersøgte hendes med største nøjagtighed. "Det er rigeligt for mig.. jeg er bare glad for jeg fik lov til at se så meget.." hviskede han blidt og løftede kort ansigtet imod hende, for ligesom at vise at han.. 'så' på hende, inden han bøjede nakken og koncentrede sig igen om hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 07, 2012 9:37 pm

// ups... Undskyld, du har så ganske ret.Forgive me //

Det lød jo fornuftigt det han forklarede, ansigtstræk kunne han se når han følte, men ikke farver.
Hun kom til at le.Han virkede på en måde lidt sød som han sad der, og skiftede mellem hans ordvalg til hende.
Lækker? Det var vist lidt af et kompliment at modtage fra en fremmed, var det ikke.
" Okay okay" lo hun og talte sagte.." du kan kalde mig hvad du vil....bedømmelsen er jo din efteralt" sagde hun med et snært af humor i hendes stemme.
Ozzie fik hende bragt lidt ud af fatning,med hans næste linie.... hun havde aldrig....så vidt hun huskede...aldrig havde nogen sagt noget pænt om hendes stemme før. jov Altsår Stephen, da han første gang hørte hende synge, men ikke når hun bare talte.
Hun så på ham og var egenlig noget forbløffet.
" Øh.. Tak... Du ligger mærke til mange ting" svarede hun lidt betuttet og lyttede til hans afslag om at se hende ' rigtigt'.
Havde hun selv opfattet det som han skulle rave på hende, var tilbudet aldrig blevet givet, det siger jo sig selv....hun ville blot lade ham få et bedre visuelt syn af hende, nøjagtigt som hun havde af ham...
"Okay.. " var det eneste svar...idet hendes tanker allerede var fløjet tilbage til det med at være...elver, hun var nød til at vide mere, hvis Ozzie ville fortælle hende lidt.
Men de blev afbrudt igen, hendes tanker- da Ozzie grev fat i hendes hånd, og efter hans afslag om at ' se' , havde hun ikke lige været opmærksom på det.
Normalt ville hun bare have trukket hånden til sig med en enkelt bevægelse, men han holdte den så nænsomt, at det næsten virkede uhøfligt at gøre.Hun vidste jo godt , han ikke havde taget den af samme årsager som andre mænd ville havde gjort, men bare for at se og fornemme hende.
" Selvfølgelig må du se... Det er vel fair nok...andre folk kigger jo også på hinanden, du gør det bare anderledes." sagde hun mildt.
Problemet ved Ozzies måde var, at man ikke anede hvornår han bare kiggede, stirrede eller gloede...det kunne man tolke udfra et normalt blik, og måske var det dét der lurede i baggrunden, når man som Millicent levede sit liv, med paraderne oppe, det meste af tiden anyway.
Det var jo ikke fordi det var gået så helt så skide godt , når hun ind i mellem lod dem falde, kunne man vist roligt sige.
Ozzie virkede rolig, og helt ned på jorden.Behageligt egenligt. Så hvorfor vandrede hendes tanker så til en fyr det var det komplet modsatte? Hun rystede på hovedet for at få dem væk.
Tankerne...de skulle ud.
Hun vendte tilbage til elveremnet, og stillede sit spørgsmål...imens hun holdte blikket på Ozzies hænder , der sad med hendes stadig.....han fik godt nok mange detaljer hevet ud af hendes hånd.
" Ozzie, jeg har ikke mødt en elver før, det er lidt vildt.....Legolas, er han primitiv? " smålo hun...mange pigehjerter havde banket for den blonde film elver, hendes var så ikke et af dem...nej, ikke Orlando Bloom, han var for...piget..til hendes smag.
" Har elvere nogen evner...har du? Altsår jeg mener sådan nogle overnaturlige nogen."spurgte hun ind til racen.


Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 2:31 am

Ozzie smilede bare og nikkede så, "Yup.. jeg bestemmer!" sagde han så og smilede, for den lille magt der blev ham givet.. han fik ikke så tit lov til selv at bestemme, og det med magt, det var heller ikke noget han havde så meget af.. ingen større indflydelse.. desværre, men egentlig gjorde det ham ikke så meget.. han kunne jo meget godt lide at blive domineret, af smukke kvinder og smukke fyre.. det var helt i orden med ham.
"Hmm.. jeg ligger bare mere mærke til din stemme.. din duft.. og din bløde hud.. da jeg bruger mine andre sanser mere end normale mennesker" sagde han blot, da det jo vare det han gjorde, når man ikke kunne bruge øjnene måtte man jo bruge det andet.
"Desværre så gør jeg det bare.. synes mange, på en intim måde, selv om jeg ikke synes at det har det mindste med sex at gøre.. men derfor finder mange det krænkende, jeg er bare glad for at jeg til tider får lov at se.. folk, som de også får lov til at se mig" sagde han hurtigt og lagde nakken lidt tilbage.. det var faktisk meget afslappende bare at side der og snakke med Millicent, hun var en sød pige, ingen tvivl der.
"Eh.. jeg ved altså ikke hvem Legolas er Millicent.. det er vel bare en film karakter.. jeg har ikke noget med ham at gøre.." sagde han stille og smilede forsigtigt og drak lidt af sin kakao inden den blev for kold.
"Jov det har vi, magi.. men jeg.. flyttede væk inden jeg fik lært det, så nej jeg kan ingen ting.." sagde han roligt, "Men det ligger i mit blod.." sagde han så og smilede forsigtigt inden han lænnede sig lidt tilbage i stolen igen, og prøvede at slappe lidt af, selv om alle de spørgsmål om elver gjorde ham anspændt og nervøs.. han brød sig ikke om at side og give oplysninger ud om sit folk på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 5:07 am

Det med at det føltes intimt, kunne hun jo godt nikke genkendende til.
Men det skyldtes nok ,at det var uvant.I langt de fleste tilfælde forbandt man det at blive rørt på , af en anden voksen - som med Ozzie i , i sit ansig - som det at modtage kærtegn....og kærtegn var oftest intime.Naturligvis var der undtagelser...børn , for bare at nævne en enkelt.
Børn kunne kravle rundt på en og nusse og kysse, uden det virkede andet end naturligt, for sådan var de bare....og de tillagde bestemt ,på ingen måde , noget intimt i det.

" Jeg vil nu heller ikke gå så langt som at sige det minder om sex ligefrem" sagde hun med et lille smil og så en smule forlegent væk.

Det var ikke hendes boldgade, ikke en rutinehandling, sex........det var stadig ligeså nyt som en baby i svøb.Men hvilken kær baby...elskov...hun skulle nok med tiden få lært hvad hun skulle og lære'at både gå og løbe', hun havde ikke travlt.
" Men jeg kan godt se det må være en balance, hvornår folk synes det er fint...og nogle gange måske bliver lidt...forvirret" medgav hun ham.
Millicent betragtede Ozzie...hun fornemmede lidt modvilje , lidt ulyst til at skulle fortælle om hans race, og det var vel forståeligt nok.Hun var just another stranger, så man bablede vel ikke bare ud med sine hemmeligheder.
Istedet skiftede hun emne..." Sjovt du skulle nævne det med sang" hun trak blidt sin hånd til sig, hvis ikke Ozzie holdte fast, og rakte ned efter sin taske, som hun trak op på sit skød.
Tasken blev åbnet og hun hev en lille stak papir op.
" Faktisk er jeg ved at skal udvælge nogle sange at synge...enten tager vi nogle kendte hits, og sætter dem ned i tempo , spiller dem aukustisk- og gør dem egnet til ....hmm...du ved ...et røgfyldt lokale, et klaver, en pæn kjole og mænd med cigar" forsøgte hun at beskrive den stemning der skulle etableres.
" og så tilsætter vi en knivspids vildskab....." smilede hun.
" Kan du give mig ...hmm ...tre sange du kan lide?" spurgte hun og hendes stemme var en smule legesyg, da musik altid var en fornøjelse at beskæftige sig med- altsår lige undtaget opera, der tudede hun som en evnesvag, så det gik bare ikke.
Hvilke var meget ærgeligt, da hun ville elske at se et stort pompøst teaterstykke...eller en opera, nærmere beskrevet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 10:48 pm

Ozzie smilede forsigtigt og rystede så på hovedet, "Det var altså ikke det jeg mente.. mener bare at der er mange der.. bliver krænket.. af det.. " sagde han hurtigt, ikke t bare fordi han pillede ved deres ansigt så blev de tændt.. det var jo ikke det han mente! Argh.
"Jaja.." mumlede han bare og ville ikke tale mere om det, han ville gerne være fri, og da hun trak sin hånd til sig slap han hurtigt og gjorde det samme.. som var han bleven brændt.. men sådan føltes det også lidt. Han knugede sine hænder under bordet, og ville bare gerne.. han ville gerne rejse sig at gå.. han vidste ikke hvad hun havde gjordt eller om hun overhovedet havde gjordt noget forkert.. der var bare noget.. ved det hele.. det gjorde ham ubehagelig tilpas.
Han lyttede dog lidt til det hun sagde om musik og nikkede bare.. han brød sig ikke om at tale om musik med andre, han blev så let.. arrig, når nogen ikke kunne finde ud af det.. eller gjorde det forkert.. eller hvis.. ja nogen var beder end ham? Ikke fordi han gjorde det med vilje, han gad bare ikke.. blive sur over sådan nogen dumme ting, derfor talte han ikke om det, og holdte mest bare sin mærkelige musik smag for sig selv, og sit guitar spil og sang.. det var hans egen lille hemmelighed.
"Det lyder fint.." sagde han bare og smilede let og lagde hovedet på skrå.
Han sukkede blidt og prøvede at komme op med nogen sange.. hvad skulle hun bruge det til? "Eh.. ok jeg kan godt lide Joans street af Mike Stern, Bohemian Rhapsody med Queen og Easy med Cro. " sagde han stille og tænkte lidt.. jov.. det kunne han sådan set godt.. men hvis hun ledte efter noget.. til et flygel og den scene som hun åbenbart havde fundet frem i sit hoved.. hmm.. åndsvagt var hans mening.. men nå ja.. han skulle jo bare holde kæft ik.. åh han gad ikke diskutere musik han hadet det. "Men til den scene der og din stemme, ville noget som "Eisblumen" nok passe lidt bedre ind.. altså bare ikke på tysk måske" sagde han hurtigt og rejste sig. "Nå men det har været hyggeligt at sludre jeg bliver nød til at gå nu.." sagde han kort og trak nogen sedler op af lommen og smed dem på bordet, ved siden af den kakao som han endnu ikke havde drukket og der også stadig var varm. Han tog bare fast i Orions snor og rykkede let i den. "Kom så.. nu går vi.." sagde han til den doven hund som bare gav et støn fra sig og gryntede, inden den langsomt kom på benene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 5:51 am

Millicent var ellers ret nysgerrig, hun elskede at tale musik og Ozzie have en flirt med bands hun slet ikke kendt, ihvert fald to af dem, og det var jo ret spændende.
Hun tog sin blyant og griflese Eisblumen ned i hjørnet på sine papir.Dem ville hun lige sørge for at tjekke ud.
" Jeg vil lige se hvad det er for noget,.når jeg er ved en pc" sagde hun smilende, men smilet størknede og blev afløst af et lidt forvirret udtryk i hendes øjne.
Stemningen var ændret....Ozzie var ændret, uden hun overhovedet forstod grunden dertil.
Ja, et eller andet havde hun gjort forkert...det skulle man ikekvære Einstein for at udregne, men det ulykkelige ved det, var bare hun ikke kunne gennemskue hvad.
Hun lagde sine hænder i skødet og fulgte Ozzie med sine øjne.
Hun kunne ikke andet end at blive lidt....trist..over det endte så brat, han havde ikke en gang drukket ud, så hun måtte virkelig havde generet ham....med et eller andet.
" Nå...men øhm...ja...altsår, så...må i jo...ha' det godt..". Sagde hun lidt forvirret , Da Ozzie i løbet af 20 sekunder stod op , og var parat til at gå med Orion.
" Det var hyggeligt at møde dig, Ozzie" sagde hun afsluttende og begyndte at ligge sine parpir tilbage i tasken.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 6:27 am

Ozzie stod lidt og rykkede uroligt på sig selv, han kunne ikke helt finde ud af hvad han skulle stille op, han plejede ikke at være så.. uhøflig, lige meget hvad folk gjorde, og han var rigtig rigtig dårlig til at sige nej.. faktisk.. ligesom med Andy,d et var bare ikke let.. at sige nej, selv om han prøvede at være uhøflig og sådan noget ik? Men eh.. ja det kunne han ikke.. men stadig.. han havde også sine faste grænser.. som alle hele tiden insisterede på at overtræde.. og sætte nye grænser.. ih hvor var det uretfærdigt han ville sgu gerne selv bestemme.. bare lidt? Når det gjalde ham.. hm.
"Ja gør det.. det er.. måske ikke din stil, men jeg elsker det" sagde han kort, han havde nævnt fire musikere, og to af dem var tysk musik.. han vidste ikke hvorfor han holdte så meget af tysk.. men der var bare noget over det.. den måde nogen kunne sætte det sammen på, det var så smukt.. han var ikke selv særlig god til at tale tysk, men når han satte sig for at lære at spille en sang, så lærte han også teksten, og han så skulle side og lytte til en eller anden tysk spasser inde på youtube der prøvede at lære ham at udtale ordende ordenligt.. hele natten.. så var det helt klart det værd. I hvert fald med Eisblumen, det var en smuk sang.. og Eisblume var et fantastisk band.
Han fik dog lidt dårlig samvittighed da han lyttede til den ændret tone i hendes stemme.. hun lød ikke just glad for at han sådan stak af.. åh forfanden jamen.. okay så.
"Hmm.. jamen så kom.." sagde han hurtigt og rakte ud og tog blidt fat om hendes håndled og trak hende op og stå, hurtigt bandt han hundesnoren om hendes håndled, og bøjede sig ned og hviskede kort noget til Orion der begyndte at trække hende med sig hen til døren, i et meget bestemt og hurtigt tempo.. sådan som den altid trak rundt med Ozzie når den var over glad.
Han lagde hurtig nogen flere penge på bordet og gik hen for at åben døren og hjalp Orion efter fulgt af Millicent og så sig selv ud af døren. Og begyndte bare at gå hen af vejen ved siden af Millicent, og Orion som gik lidt mere afslappet to tre meter fremme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 6:43 am

// den ér smuk, jeg har youtubet den Smile meget smuk.//

Hun fik en fin lille rynke over næsen , da Ozzie synest at have ' a change of heart' og fik hende op og stå, med et greb om hendes åndled.
" Hvad...?!" fik hun lige spurgt, men forstummede så da han begyndte at vikle hundesnoren omkring hendes hånd. For real? Millicent nårde lige at række en arm bagud og snuppe sin taske inden Orion satte kursen mod døren, og ikke gav hende andet valg end at følge med.
Man kunne godt sige hun var forvirret, havde han ikke lige lagt op til afsked?
Og nu blev hun ' tvangsluftet' af hans hund? ....
" Ozzie....ehm...hvad har vi lige gang i nu?..., hvor tænker du vi skal hen?" ville hun meget gerne vide , så hun kunne afgøre om hun skulle følge med, eller afslutte hans lille ' ting'?- at hunden havde modtaget instrukser var hun ikke i tvivl om, for den søde vaps slentrede afsted og var ikke tøvende overfor retning og vej.
Millicent blev lidt urolig, det var endnu ikke så skide smart af hende at rende al for meget rundt på gaderne, da enkelte betjente havde udkig efter hende.
Hun så på ham....Ozzie havde intet til at guide ham vej, hvor afhænig var han af Orion egenlig?
" øh....går det uden Orion?" sagde hun og så ud på hunde foran dem.Altsår det var jo ikke fordi Ozzie havde væltet 17 mennesker og nedlagt en lygtepæl eller noget, faktisk gik han helt almindeligt....men alligevel?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 7:18 am

// Yup den skal også på hans profil på et tidspunkt når jeg får regnet ud hvordan jeg sætter den ind x3 //

Ozzie smilede bare skævt, selv da de var kommet ud på åben gade tog han ikke hunden tilbage, han lod Millicent gå med den, Ozzie kunne høre hver skridt den tog, og var ikke et sekund i tvivl om hvor han skulle gå hen.. desuden kendte han godt vejen hjem og kunne have gået den alene.. han skulle bare lige hjem.. hurtigt, og så skulle han vise Millicent noget.
"Hmm jeg skal vise dig et sted.. som du sikkert ville kunne lide, jeg tror der er meget smukt.. og så skal vi helt sikkert snakke noget mere om musik.. og din stemme" sagde han kort, han havde overgivet sig.. han kunne diskutere musik i timevis.. med den rette person.. og irriterede Millicent ham kunne han altid bare gå sin vej.. i vrede.. eller ja.. noget i den stil.
Ozzie kunne dog ikke lade være med at grine da hun spurgte om han kunne klare den uden Orion. "Sagtens.. jeg ville have gået uden den.. men den insisterede på at komme med.. den havde nok også brug for nogen nye venner.. " sagde han kort og fulgte Orion hen mod lejligheden, hvor han åbnede døren. "Okay.. du skal vente her.. og det skal du love mig. " sagde han hurtigt og greb ud efter hendes håndled og tog snoren af hende og lød op i opgangen med Orion efter sig. Han låste døren op og tog halsbåndet af Orion. "Jeg er tilbage om nogen timer.. højst.." sagde han hurtigt til hunden og stilte dens skåle frem med mad og vand. Han tog fat i guitar tasken og løb ud af døren igen, smækkede den efter sig så den låste og ned igen, og ud.. og krydsede bare fingre for Millicent ikke var løbet nogen vejne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 8:18 am

Hun trippede afsted og måtte overgive sig til Ozzies lidt sjove ide, men havde hun egenlg tid til det? Hun anede jo ikke hvor det var, men okay...det var jo næppe i jerusalem, så mon ikke det gik.
Hun tjekkede sit lille armbåndsur, og besluttede at det var okay at bruge en time eller to, men så måtte hun også hjem til Stephen, hvor hun lige i disse dage boede sammen med ham, i ly af politiets og ensomhedens slemme greb.
" okay....så siger vi det...bare det ikke er en heldagsudflugt du tager mig med på" sagde hun og et smil oplyste hendes stemme.
Hun ville gerne snakke om musik, og det med hendes stemme...det var sandelig kun hvis det passede ind.Stephen sagde at den lød meget som Lana Del Ray, men en anelse mere lys og blød...det passede faktisk.
" Godt...ellers ville jeg også føle mig meget egoistisk ved at have Orion" sagde hun og kastede et kærligt blik på hunden.
Ved opgangen, tog Ozzie hunden tilbage...og bad hende vente.." Okay , I will" lovede hun .
Millicent satte sig på hug, og med begge hænder på hver side af Orions hoved, kælede hun den og tog afsked.." Hej skatter...tak for gåturen sweetie...pas nu godt på Oz for mig, ik " , og så så hun dem forsvinde op i opgangen.
Hvad mon Ozzie skulle hente? Millicent holdte sit løfte, selv om der lå den fedeste poster butik, med filmplakater og diverse på den anden side af gaden, blev hun pænt stående.
Da Ozzie kom tilbage ville hun egenlig havde sagt ' hej igen' men istedet kom der " Spiller du guitar?" ud af hendes mund og hun smilede stort.
" Nå....hvor vil du så have os hen?" spurgte hun og kiggede sig lidt omkring.Var der andet end gader her?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 10:42 am

Ozzie smilede blot da han kunne dufte Millicent og høre hendes hjerte.. hun var bleven, hun måtte stole på ham, og det havde hun også god grund til! Der var ikke så meget ondt i Ozzie.. han kunne nok godt slå fra sig.. han havde slået Andy! Men det var.. en forvirret situation, og han.. var egentlig ikke så vild med vold, men blev han krænket.. så slog han gerne ud efter personen.. fx.. de adskillige vampyere der havde pyntet hans krop med et mønster af bidemærker over hele overkroppen.. det var næsten umuligt at finde et sted hvor mønsteret blev brudt.. ja dem slog han gerne ud efter, men det hjalp som regel ikke.. det var jo meningsløst. Han kunne ikke forsvare sig selv.. han ville ønske at nogen havde lært ham magi.. men det var vel forsent nu.. for alle elverne levede i skoven, og der var han forbudt at komme.. så hvordan skulle han lære magi? Ja.. meningsløst.
"Ja.. og klaver og bas" sagde han stolt og skubbede tasken lidt på plads på ryggen. "Fortæl mig om nogen af dine sange.. altså dem du synger?" sagde han kort og lagde sin hånd mod vægen imens han bestemte retning.. skoven.. den vej. Han vendte sig så og tog blidt hendes hånd og trak hende med i den rigtige retning, og slap hende så igen. "Bare følg mig.. det skal være en overraskelse.. og nej jeg tager dig ikke et eller andet klamt sted hen for at spise din hjerne.. bare rolig" sagde han drillende og grinede lidt.. ad.. hjerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 8:11 pm

" tre instrumenter? Jeg er imponerert" sagde hun glad stemme, og lod Ozzie dirrigere hende i den rigtige retning han havde planlagt.
Han ville gerne høre om de sange hun sang, og hun havde da intet imod at fortælle.
Men det var nu stadig bare en stor rodebunke, indtil Nicholas og sikkert også Stephen havde haft deres finger ind over, og fået udvalgt noget der kunne sættes sammen, med en rød tråd eller et tema.
" Hmm...indtil nu har jeg kun sunget udelukkende for mig selv....og så en enkelt gang eller to, for sjov ...i byen du ved, hvor der har været nogen der kiggede. Så det hele er kun i sin spæde start. Men ... Jeg har lovet at hjælpe min ...ehm.. Ham jeg dater, med at lave en cd med ham og hans venner. De er professionelle ...måske du kender ham, Stephen Samson? ..klaver...trompet ..al muligt" forklarede hun som indledning.
" Privat synger jeg med til alt fra rap til ...well you name it...men projektet her skal være ikke bare nogle sange, men et helt lille univers, så når man lukker øjnene, skal man få billeder i sit indre"
Hun holdte en lille pause...det var lidt svært at forklare, og projektet var jo ikke færdig formet endnu, det var kun lige sat i gang.
" Lige for tiden er jeg ret vild med Lana Del Ray... You can be the boss, video games og born to die....for bare at nævne nogen... En af de sange vi har afprøvet var Blue Jean, hvor den blev omsat til klaver....det lød bare for fedt" .....
Hun gav et eksempel...." Du kender 'I kissed a girl' med Katy Perry? .....prøv at forstille dig den i en langsom udgave....like this perhaps..."
No, I don't even know your name
It doesn't matter

You're my experimental game
Just human nature

It's not what
Good girls do
Not how they should behave

My head gets so confused
Hard to obey

I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chap stick
I kissed a girl just to try it


Hun så lidt forlegent på Ozzie...du gode hun snakkede jo ørene af fyren.
" Undskyld...når jeg først bliver begejstret.." hun rystede lidt på hovedet over sig selv

// Tempo og atmosfærde i sangen er i denne stil her....sunget med Millies ' lyse Lana stemme' : https://www.youtube.com/watch?v=SEsDNKb9Ons&feature=youtube_gdata_player
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 10:20 am

Ozzie smilede bare og nikkede så.. han havde haft mange år til at lære det, så det var ikke noget.. problem som sådan, han havde startet med klaveret, men det var bare ikke så nemt at slæbe det med ud i skoven og sætte sig ned og synge en sang.. så han lærte guitaren at kende, og så bassen.. det var nemt nok når man kunne spille guitar i forvejen. Selv om det hele havde været en kamp.. med bind for øjnene, klaveret havde været det letteste.
"Tak.." sagde han stille og smilede bare lidt, imens han førte hende ind mod skoven, og ind i den indre skov.. og roen.. mod søen.. åh hvor skønt.
"Hmm.. det siger mig ikke så meget.. desværre.. er sikker på han er rigtig dygtig, men jeg er lige flyttet her til, så kender ikke stedet så godt endnu, løb ind i den her.. meget kendte sangere den anden dag, og ham vidste jeg heller ikke hvem var.. jeg høre nok bare ikke så meget.. kendt musik.. jeg har en underlig musik smag" sagde han bare roligt, og vidste hverken hvem Andy var eller Stephen.
Han lyttede da hun begyndte at syge og smilede bare.. det var blidt.. og beroligende.. hun havde en rigtig god sangstemme. "Det lyder godt.. du synger dejligt.. er sikker på.. når du en dag for børn, så ville de elske at høre dig synge godnat historie for dem.." sagde han stille og smilede bare, det kunne han sagtens forstille sig.
"Synger du så i band med.. eh din kæreste? Stephen.. eller hvordan?" sagde han hurtigt og kunne ikke lige finde et andet ord for, hvad Stephen mon var for hende, men han betød vel noget.. ligesom at Jayden betød noget for Ozzie.
"Det gør ikke noget.. jeg kan godt lide at lytte til din stemme" sagde han blidt og førte hende hen til søen, hvor han blidt trak hende ned og side og satte sig ved siden af i skræder stilling. "Det her er mit ynglingsted.. i hele byen.." sagde han stille og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 13, 2012 12:44 am

At han ikke kendte Stephen, undrede hende nu ikke.Stephen havde et mere ' slipseagtigt' publikum og hun regnede med at Ozzies musik smag stak i en anden retning.
Millicent smilede lidt, da Ozzie nævnte han havde mødt en kendt sanger, han ikke vidste hvem var.Hun kom til at tænke på hendes møde med Andy Musso , og på hvor sur han var blevet over hun troede han var tv bingo værten Benjamin Logan. Han kunne bestemt ikke fordrage bingo, Andy...det var helt sikkert. men helt ærligt,de lignede jo hinanden for vildt.Hendes møde med Andy var endt ...brat...og det var bøjet i neon at han bestemt ikke brød sig om hende.Men...hun behøvede absolut heller ikke blive elsket af alle...overhovedet faktisk.
" Tak...det håber jeg de vil, jeg kan ikke forstille mig et mere dejligt publikum end hvis jeg fik et par unger en dag " små snakkede hun videre.
Hun overvejede om hun skulle iretesætte Ozzie i at Stephen var hendes kæreste, da de ikke formelt var kærester og aldrig havde sat ord på, men i mangel af et bedre ord...og mest fordi det ingen betydning ville have for Ozzie, lod hun det bare være, for nu.
" Jeg er ikke fast i deres band , nej...men de ville gerne have mig indover en enkelt plade, og se hvad vi kunne lave....og så vil der jo følge nogle optrædener med, men ....du vil ikke komme til at se mit navn nogen steder...jeg har stillet det klausul at jeg er anonym"
Hun så sig omkring.....de var havnet her....det smukke sted...
Hun havde kun set det en gang før, i måneskin .....sammen med William. Hun fik pludselig varmen og sikkert også rosa kinder, men da Ozzie ikke kunne se noget, skulle hun ikke komme med en halv lam forklaring på , hvorfor hun reagerede nu, ved at være ved søen.
Istedet lod hun ham guide sig ned....og rømmede sig inden hun svarede " Her er også virkelig smukt Ozzie....og lydene her gør en glad og veltilpas....helt ind i sjælen."
Millicent,der sad som den lille havfrue, tænkte lidt over hvor stor en betydning lyde måtte have for Ozzie, også støj...det måtte fylde virkelig meget og optage meget plads i hans hoved.
No wonder, han elskede et sted som søen her....eller en blød/ blid stemme , frem for en mere skarp.
"sååå....skal jeg høre hvad du kan med den guitar dér ?" spurgte hun lidt drillende.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 7:20 pm

Ozzie smilede bare stort, han havde den der fornemmelse.. Millicent ville blive en fantastisk mor! Han ville ønske han havde haft en mor der havde kunne synge for ham.. det havde være rart.. men det kunne hun ikke.. faktisk var det for det meste altid Ozzie der havde sunget for sin lille søster, alle de gange hun havde mareridt havde han sunget hende i søvn og holdt om hende til hun trak vejret tung.. nogen gang lagde han sig på en madras ved siden af og holdte øje med hende hele natten.. og nogen gange kyssede han hende i panden og satte sig foran hendes værelse.. og sad vagt så længe han kunne.
Han sukkede stille, " jeg er sikker på du bliver en fantastisk mor Millicent!" sagde han blidt og smilede til hende.. jov han ville egentlig også gerne have nogen søde unger en dag.. men det betød at man skulle have en kone og alt sådan noget.. og det var han ikke så meget for.. han var jo til drenge.. altså ud over hvis han mødte en meget speciel pige.. altså hun skulle virkelig være speciel.. ligesom Rose.. men hende havde han heller aldrig haft sex med.. og de var heller ikke kæreste.. han var bare.. meget vildt med hende.. hun var sød.
"Nårh okay.. det var da en skam.. men nå ja hvis du gerne vil designe så skal du jo også holde dig til det.. og så kan du synge en gang imellem for sjovt skyld.. ligesom mig" sagde han bare blidt og smilede lidt, han var heller ikke.. så meget inden i musik, og ville egentlig ikke bruge det til så meget.. han ville ikke leve af det.. han ville heller leve af at tegne, men det kunne man nok bare ikke... hm.
"Præcis.. " sagde han blidt og smilede lidt til hende.
"Ehm ja det skal jeg vidst.. men havde du ikke nogen tekster.. nogen sange? Så synger du til!" beordrede han, og smilede lidt imens han fandt sin guitar frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 9:54 pm

// Undskyld mange gange, men jeg må baile fra emnet...jeg sætter Millicent på pause og kun en af hendes historier vil forsætte lige nu. Undskyld jeg tog af din tid...normalt emner jeg altid færdig. ~Millicent
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 10:25 pm

// ._. Fint nok.. Ozzie har da heller ikke brug for venner der alligevel ikke har tid til ham alligevel. ._.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 10:29 pm

// den var helt unødvendig, og det ved du godt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 10:59 pm

// Nej for jeg synes det er synd for Ozzie. Det er synd for Ozzie.. Du er ond mod en der ikke fortjener det.. men det er fint nok.. fortæller ham bare du ikke gider ham, fordi du er for højrøvet til at tænke på andre end dig selv og Stephen ^^ see you//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 11:20 pm

// Det er ikke kun dine emner jeg har outet.
Det er stort set dem alle.
Og du ved bedre end alle hvorfor, so dont go there !
Skal du have afløb for mere ' skæld ud ' - så gør det over en pm, ik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godevning - Millicent  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godevning - Millicent    Godevning - Millicent  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godevning - Millicent
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Here I Am ~ Millicent
» a new girl //Millicent//
» No one knows the day, nor the night. - Millicent.
» A night of fun (Millicent)
» Utopia - Millicent (!)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: