Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 It ain't all bad? -Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 9:22 am

Sean hævede et øjenbryn, ja det var han jo.. Han nød hans lille kærtegn, og så lidt på elverens ansigt.. han havde godt lagt mærke til stoffet... Ozzie var vel ikke Ozzie uden, og det måtte Sean lære at acceptere.. Selvom han havde nydt den tid hvor han havde kunnet se hans ansigt. Sean rakte ud efter sin te og tog en tår af den, mens han fiskede Ozzies tebrev op og lagde det i skraldespanden. Han havde nær spyttet sin te ud, latteren sad i ham, selvom det egentlig ikke var sjovt "Selvfølgelig, det tænkte jeg ikke lige over" sagde han og smilede lidt og hjalp ham ned fra bordet. "Vil du hellere ind i stuen?" spurgte han så, stilte sit krus fra sig og tog hans hænder og førte ham hen til køkkenbordet hvor han lod ham finde hanken på koppen så han ikke brændte sig. "Pas på.. varm" mumlede han så kort, og skævede til brødet som lå på det andet bord "sulten forresten?" spurgte han så... han var vidst ikke så god elver...sitter... mennesker og menneskelignende væsner i det hele taget var han vel dårlig til at håndtere..
Han havde jo ikke de samme behov... eller han havde smidt de fleste af dem, gennem sin udvikling som dæmon. Han behøvede det ikke... Det var også derfor han levede af.. lidt andre ting end lille Ozzie... eller netop sådan nogen som Ozzie. Selvom han ikke kunne få sig selv til at sætte tænderne i den lille elver. Aldrig i livet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 10:08 am

Ozzie surmulede bare.. "tsk.. næste gang jeg kommer forbi, så tager jeg en stor sort dildo med til dig.. så kan du få lov til at prøve det kan du! Og ikke gå dagen efter..! " drillede han bare igen og smilede så bare, det ville han jo aldrig gøre.. bare tanken om.. nej.. aldrig, det var jo bare en joke. Han skulle da ikke stå der og grine af ham.. selv om det var lidt sjovt.. men hey! Det var jo ham der havde.. gjordt det.. så helt ærligt.. han ville heller have lidt kærtegn og omsorg. "Jaaa. jeg vil så!" sagde han bare og smilede så lidt, og tog blidt fat om koppen og smilede lidt, det lugtede godt.. selv om han ikke plejede at drikke te.. overhovedet, han var for barnlig til den slags.. kaffe og te.. voksen drikke, han drak en flaske vand, et glas mælk eller noget cola! Han elskede sodavand! Det var fantastisk! Mhmm.. åh han kunne godt.. "Hvad! Har du laver mad!" sagde han og hans ansigt for op i et forhåbnings fuldt smil, og et lykkeligt udtryk.. åh han elskede når.. nogen lavede mad til ham.. det var det mest sødeste, og romantiske.. i verden.. om så det bare var.. i det her tilfælde måske bare en syltetøjs mad.. det gjorde ingen ting.. han kunne jo lave mad.. "Ja jeg er altid sulten.." sagde han så bare og rødmede lidt og stilte koppen på bordet og gik hen til Sean og kyssede ham ømt på kinden. "Tak.. det er ikke så tit nogen.. gør sådan noget.. for mig.." sagde han blidt og smilede bare.. som havde Sean lige givet ham et hus.. eller en bil eller sådan noget, inden han tog sin kop igen og smagte lidt på teen.. det duftede beder end det smagte måtte han så erkende.. øv.
"Hvor.. skal jeg.. eh stille mig.." sagde han blidt, ville have spurgt hvor han måtte side med.. ja.. han ville nu helst stå op lige nu, end at side på en hård stol.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 10:22 am

Sean smilede djævelsk og tog blidt fat om hagen på ham "ja du kan jo prøve.. men tænk lidt over hvor stor chancen er for det" mumlede han og kyssede ham, før han trak sine læber til sig. Han så overrasket på ham da han udbrød det med maden.. "Måske ikke ligefrem kokkereret... det er brød og så er der smør eller marmelade, men det var vidst ikke alt marmelade du var vild med? Eller nutella..og frugt.. men nutella og frugt er vidst ikke den bedste blanding" sagde han. Han kunne dog ikke lade være med at bemærke det søde ansigtsudtryk, og smilede da han kyssede ham på kinden "det var da så lidt.." sagde han, og lovede sig selv at have noget ordentligt mad i huset til næste gang..
Han så på ham og derefter på maden.. jo han kunne nok godt balancere lidt med det hele "bare tag koppen" sagde han og smilede til ham "jeg kommer nu, så placerer vi dig et lidt blødere sted." Han tog en smørekniv i munden, brødet og smørret og diverse på den ene arm og tog blidt Ozzie i ærmet og trak let i ham så han ikke tabte kruset eller snublede. Han beskrev løbende gangen med ord som "sko til højre, om... 20 centimeter..", og sørgede for at han kom igennem uden men, til de var inde i stuen, hvor han lod Ozzie stå på gulvet i et par sekunder mens han læssede ting af. Så tog han blidt fat i hans skuldre og placerede ham i sofaen med et par puder... "Sådan... er der andet du mangler?" spurgte han så... Han glædede sig til at elveren selv kunne finde rundt... han måtte vel begrænse sit rod lidt til den tid.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 9:55 am

Ozzie smilede lidt forsigtig, og grinede så bare.. helt ærligt som om han nogen sinde ville gøre det. "Kan også bare give dig bind for øjnene for en dag.. så kan du jo prøve det" sagde han bare drillende og smilede frækt. Han havde ikke noget i mod at skulle hjælpe Sean igennem en dag, det kunne han nok godt klare, hvis bare de ikke skulle ud og.. lave alt muligt vildt, være der hjemme, slappe af.. gå en tur.. Sean skulle møde Orion.. og så have sex.. måske.. det kunne da være meget rart kunne det ikke? Og falde i søvn i Seans arme.. det ville han gerne, igen, han var så dejlig.
Ozzie greb ud efter kroppen, og smilede lidt da Sean.. havde tænkt sig at bære alle tingene selv, han sukkede og rystede på hovedet af, "så handicappet er jeg altså slet ikke.. du kan bare gå.. så følge jeg efter.." grinede han og trak sin hånd til sig og rakte ud og tog brødet og smøret fra Sean, og gik bare bag ved ham hen til sofaen, og lagde det hele fra sig på bordet, og lod Sean skubbe sig ned. "Jeg er altså slet ikke så blind som du nok skulle tro.." sagde han bare lidt drillende, "Ja dig.. kom her.. sæt dig!" sagde han og hev i Seans hånd for at få ham ned og side ved siden af sig.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 10:04 am

Sean rystede bare sukkende på hovedet "lille frække optimist" sagde han bare og smilede skævt. Han så på ham da han sagde han ikke var så handicappet endda, og sukkede "du ved da ikke om der ligger en sko i vejen som du kan snuble over?" sagde han med let skepsis og hævede et øjenbryn, men lod Ozzie tage brødet. Han havde ikke lyst til at skændes med elveren, det var der ingen mening i.
"Hmm.. er der flere grader af blind da?" drillede han og lænede sig ind over ham, og pustede ham let på næsen, og satte de ting han havde fra sig på bordet, inden han lod sig sætte ned ved siden af ham.
"Jorden fortæller dig måske hvor du skal hen?" drillede han og kyssede ham i tindingen, før han gav sig til at skære en skive af brødet... for det kunne godt være Ozzie var så fiks at han kunne skære selv, men Sean havde ikke lyst til at udsætte sig for muligheden for fristelse hvis Ozzie skar forkert. "Hvad skal du have på dit brød?" spurgte han, og lagde kniven fra sig, lidt væk fra Ozzie..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 7:47 am

Ozzie grinede bare og rystede på hovedet, "Bare vent.." mumlede han stille, mest til sig selv, for det ville nok alligevel ikke blive til noget.. hvorfor skulle han dog guide Sean rundt en hel dag som blind, det var jo ikke fordi det var sjovt.. men hvis så Ozzie kunne få Seans syn for en dag.. ja det kunne jo være himmelsk.. men så egoistisk var han dog heller ikke.. og så ville det nok bare forvirre ham utrolig meget at kunne se, og lyset ville nok være for skarpt så skulle han bare gå rundt med solbriller alligevel.. det var dumt.
"Jov det ved jeg faktisk godt.." sagde han bare i protest, havde han aldrig set.. x-men.. eller avatar.. eller noget af alle de der åndsvage ting de sendte i tv'et! Det havde Signe da sagt til Ozzie.. at han var lidt ligesom hende den blinde pige fra Avatar.. som kunne se.. så mega godt, og var blind.. det var utrolig, men så god var Ozzie dog ikke.. det var bare.. et brag af lyde når Sean tog et skridt, og bølgerne kastede sig ud i rummet og tilbage, og han kunne fornemme.. eller se.. inde i hovedet.. præcis hvor Sean havde været fra et sekund siden, hvor han var nu, og hvor han havde tænkt sig at bevæge sig hen.. nogen gange altså. Så han kunne gå præcis i hans fodspor og faktisk på den måde undgå at falde over noget.. tsk. "Jeg kan høre hvor du går, hvis du falder over noget gør jeg også.." drillede han bare og rækkede tunge af Sean, han skulle ikke være så flabet hele tiden.. det ville bare bide ham i røven en dag. "Ja den gør.." hviskede han bare stille og sukkede, og fulgte Seans bevægelser med ørene.
"Er du bange for jeg stikker dig ned med kniven.." hviskede han stille og havde nemt regnet det hele ud.. han var slet ikke så dum.. nej! Eller handicappet, han kunne en masse ting som normale mennesker ikke kunne.. eller så var han bare magisk, selv om han aldrig havde lært magi, så havde han det i blodet.
"Det må du bestemme.. bare ikke kød vel.." sagde han stille og lænede sig tilbage og lagde sig op af Sean og lagde en hånd på hans bryst og sukkede bare stille.. det var meget afslappende.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 9:26 am

Sean så på ham, helt roligt mens han lyttede. Han kunne godt mærke det gik Ozzie lidt på at han ikke troede på at han kunne så meget som han egentlig kunne. "Smart.." sagde han til det med at han sagtens kunne gå rundt hvis han gik bag Sean.. det var også fint, måske skulle Sean ikke bekymre sig meget, det ville måske også komme til at irritere ham til sidst? Han vidste det ikke, men han blev nød til at give Ozzie en chance så.
"Mmhm.. du må da godt prøve... så ser vi ad" mumlede han roligt, da Ozzie spurgte ind til kniven. Han ville ikke uddybe hvordan han havde det med Ozzie og kniven, Ozzie kunne sikkert sagtens selv, men det kunne folk der kunne se også, og de kunne stadig skære sig, hvis ikke det havde været fordi han ikke havde taget sig tid til at jage de sidste par dage havde det ikke været et problem.
Han rystede på hovedet "nej, ingen kød... jeg har lidt frugt hvis du er interesseret?" mumlede han, og smilede så da elveren lænede sig ind til ham...Han kyssede ham i håret og fortsatte med brødet til han blev færdig "hvis du ikke er for træt... så er der mad.." hviskede han blidt mod hans hovedbund, og lagde kniven fra sig og gav ham et hurtigt klem.. det var uvidst hvor mange forskelle der var på dem, den mest kontroversielle var nok at Ozzie ikke spiste kød, og Sean spiste meget kød... hovedsageligt. Men Sean kunne godt lide elveren, kunne lide ham for alle de ting der var forskellene på dem! Selvom han måske studsede lidt over kødtingen... men Ozzie var vel vegetar, det var elvere vel? "Du er ikke veganer vel?" spurgte han så lidt stille... veganere spiste jo ingenting der kom fra dyr... mens vegetarer.. godt kunne drikke mælk og den slags..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 10:18 am

Ozzie smilede forsigtig og var ikke helt sikker på.. om han gik Sean på nerverne.. måske skulle han bare skynde sig at få det mad kylet ned og så komme vider.. Sean havde jo også et liv han kunne jo ikke blive hængende for evigt vel.
"Undskyld.. hvis jeg irritere dig.." hviskede han stille og sukkede næsten lydløst og aede Sean blidt på brystet. "Det er ikke med vilje.. men jeg er ret god til at gå folk på nerverne.. " sagde han stille og smilede, da det var sandt.. han var ret god til at få andre.. helt op i deres røde felt, det var lidt en dum ting at være god til, det vidste han godt.. men han var ikke god til det med grænser, og hvis han først blev tirret i den rigtige retning, så var han ikke så god til at stoppe igen.. han kunne ikke aflæse kropssprog.. og nogen sagde det ikke lige ud.. de blev først sure bag efter, og så var det forsent at ændre noget.
"Nej det er helt fint med brødet.. tak" sagde han blidt og løftede sin kop og med te og smagte på den, og rynkede på næsen. "Det lugter beder end det smager.." erklærede han bare og tog en mundfuld mere for at være høflig men satte så kruset fra sig.. ad.
"Hvad.. nej.. jeg spiser.. frugt.. og grønsager.. og drikker mælk og spiser æg.. ingen pulver mad til mig tak.." grinede han bare, veganer.. ja hvad fanden levede de overhovedet af? Et eller andet klamt pulver måltid som kineserne havde opfundet, fordi de ikke ville røre ved noget der er levnede.. tsk.. altså... men så på den anden side, han forstod det jo godt.. jaja.. men det var ikke lige ham, han havde brug for næring, selv om han ikke spiste kød.. det var også dumt.. han brød sig bare ikke om smagen.. og tanken om dyret.. der skulle dø.. nej.
"Jeg er kun lidt træt.. du holdte mig vågen hele natten.. " Hviskede han drillende og kyssede ham hurtigt på kinden inden han tog brødet, og tog en bid, og spiste bare lidt. "Mhmm.." mumlede han med mad i munden, bare for at demonstrer at det smagte godt. "Skal du ikke have noget?" spurgte han da han fik synket.. han havde selvfølgelig allerede glemt alt om Seans spisevaner.. så det... undrede ham vel bare lidt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 2:31 am

Sean rystede op hovedet og lænede kinden mod Ozzies hår "du irriterer mig da ikke?" mumlede han stille ned mod hans hår, og nød hans blide nussen. Han rystede let på hovedet og rettede sig lidt op og trak ham ind til sig, og kyssede ham i panden "du er så sød, hvordan skulle man kunne blive irriteret på sådan en lille sød en?" mumlede han og smilede så lidt til ham. Selvom han ikke kunne se det, kunne han måske mærke det.. Han grinede lidt da han satte sig op og drak lidt te, og rystede på hovedet. Han satte sig lidt bedre op og tog den venligt fra ham "så skal du jo ikke drikke den tossehoved.." sagde han og satte den et andet sted på bordet. "Hvad kan du ellers drikke?" spurgte han, og betragtede ham lidt... Han pustede langsomt ud.. heldigvis var elveren ikke veganer.. det var heldigt, så havde han været nød til at begynde at researche en lille smule omkring det, for det eneste han vidste var at de ikke måtte få ting fra levende væsner og kød... de måtte vidst godt spise salat... eller hva?
Han trak på skuldrende, raw food, veganere, vegetarer.. hvordan skulle han nogensinde kunne finde ud af noget af det... Han smilede skævt da han kyssede ham på kinden og brummede et eller andet. Han blev lidt roligere da han mumlede med mad i munden og han lød tilfreds. det var jo godt nok, det var han glad for, heldigvis... så kunne han blive mæt. Han så hurtigt på ham da han spurgte til hans spise og rystede på hovedet "Nej, jeg... jeg venter lige lidt endnu" sagde han og gav hans knæ et blidt kærtegn inden han rejste sig og tog Ozzies tekop.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 10:09 am

Ozzie smilede forsigtig, "Nej men jeg troede bare.. at fordi.. du.. ja.." mumlede han bare og kunne ikke helt finde rundt i hvad hen troede eller mente.. det var.. forvirrende, og han kunne ikke helt koncentrere sig. Han havde bare lyst til at ligge op af Sean for evigt, og kramme sig ind til ham, og hans varme.. han var så varm.. og blød, han var dejlig. Rigtig dejlig.
"Hey.. jeg er da ikke lille!" sagde han fornærmet og smilede så imens han blev tomat rød i hovedet.. han var heller ikke sød.. ih, sådan noget måtte han ikke sige.. mhm. "Jamen.. det er okay.. jeg kan godt.. drikke det" sagde han forsigtig og smilede lidt, han brød sig ikke om at være uhøflig, han var bare ret god til at sige tingene lige ud. "Alt.. men jeg kan godt drikke teen..!" sagde han bare lidt bestemt, og spiste så resten af brødet og sukkede, han var mæt.. han plejede jo ikke at være så sulten om morgen alligevel, så det var helt fint for ham, nok til middag.. eller sener.. vel.. han vidste ikke hvad klokken var.
"Hey! hvor skal du heeen!" Sagde han og tog fat om Seans ben og holdte fast. "Jeg er slet ikke tørstig mere.. sæt dig.." næsten beorede han og rejste sig og tog kruset fra Sean og stilte det på bordet igen, inden han hev ham ned at side og lagde sig bare op af ham, så han ikke kunne flygte igen. "Tak for mad.." sagde han bare stille og kyssede ham blidt på kinden. "Har du sovet godt?" hviskede han så stille og gabte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 8:57 am

Sean lyttede til Ozzies mumlende forklaring og rystede lidt på hovedet "Shh.." sagde han, og lænede sig ind over han og kyssede ham i panden. Han smilede fjollet af ham "Jojo, mindre end mig" drillede han venligt, og nød hans rødmen.. det var da kært.. det klædte hans ellers småblege ansigt, der stod i kontrast til det helt mørke hår.. det røde klædte ham. Han rystede på hovedet "du skal ikke drikke teen" sagde han, og så kort på de bukser han havde haft på dagen før som lå smidt på en stoleryg.. hans smøger lå i de bukser, men han ville gerne.... Ozzie havde ikke just virket glad for hans rygeri, så han kunne vel holde trangen på afstand lidt endnu.
Han så overrasket på ham da han hang om hans ben, og så lidt ned på ham "Jamen halløj... er du sikker?" spurgte han, og lod sig hive ned og sidde og lod Ozzie falde henover sig igen "mmhm... så lidt.." mumlede han og nød det lille kys på sin kind. Han nikkede langsomt og lagde nakken tilbage da han hørte ham gabe.. "nårh, du må da gerne tage en lille lur hvis det er?" smilede han, og lagde armene om ham og trak ham tæt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 10:26 am

Ozzie sukkede bare og rækkede tunge af ham, han ville ikke tysses på! Tsk. Sean kunne bare lade være.. med at drille hele tiden, eller noget, så.. nå ja.. bare glem det.
"Neeeej jeg er aj.. stoop" sagde han bare og gemte sig ved Seans bryst fordi han var bleven helt tomat rød i hovedet, nu skulle han altså holde op.. han blev sådan helt varm over det hele, han kunne jo ikke trække vejret.. ih.
"Jeg drikker hvad der passer mig!" sagde han bare og smilede stort, han var ikke noget barn vel, han kunne godt selv bestemme om han ville drikke teen eller ej, selv om han ikke ville.. men det betød ikke at Sean skulle få ret! Never!
Han sukkede blidt og nikkede og puttede sig bare ind til Sean da han lagde armene om ham. "Nej jeg er ikke træt.." gabte han og smilede forsigtigt og sukkede så.
"Har du ikke et eller andet du skal.. arbejde.. skole? Hvad laver du overhovedet?" spurgte han blidt, det var jo egentlig hverdag.. Ozzie havde da et arbejde, det var bare.. deltids.. og ikke særlig tit, kun når han kunne overskue det og sådan.. så ja.. men han var jo også "handicappet" og det var Sean ligesom ikke.. åh han kunne lige forstille sig at han var.. læge.. eller brandmand.. eller måske pædagog.. han ville sikkert være mega god til børn.. ja.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 11:12 am

Sean grinede af ham og lagde nakken tilbage mens han lyttede.. Han kunne mærke varmen fra hans kinder gennem sin trøje, han kunne jo ikke skjule det.. stakkels lille elver. Han begyndte langsomt at nusse ham på ryggen med den ene hånd og holde om ham med den anden. Sean sukkede overdrevent "som du vil.." grinede han stille... jaja, Ozzie skulle da have lov at drikke den te hvis han ville have den.. den tosse.
Han smilede og kærtegnede hans skulderblad "nej slet ikke" kommenterede han tørt hans gaben. "Mhmm.. vil du gerne af med mig?" drillede han og lukkede sine øjne mens han fulgte Ozzies åndedræt i sine tanker "nej jeg er arbejdsløs for tiden.. holder mig skjult.." mumlede han så bare til svar.
Han havde haft jobs.. de få gange han havde været ude i det fri og trække vejret, arbejdet meget indenfor... ja indenfor alt muligt, alt fra undervisning, til selv at blive undervist, til håndarbejde som malerjobs og andet.. han kunne lide at have hænderne fulde, med alt og ingenting, men han var ikke god til at være bundet til noget fast.. og han var konstant mærket af frygt for at en anden side skulle få overtaget.
Han klemte let om Ozzie "Hvad med dig? Foretager du dig noget nyttigt?" spurgte han smilende og lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 11:26 am

Ozzie smilede lidt og kunne ikke lade være med at brumme dybt af Seans nussen.. åh det var rart, han puttede sig bare ind til ham og sukkede dybt. "Må jeg ikke bare.. ligge her for altid.. jeg skal nok være sød, det lover jeg" sagde han stille, selv om det måske var lige meget at be om.. og det måske var sådan noget kæreste noget at sige.. men han var ligeglad, Ozzie sagde for det meste bare tingene lige ud.. og lige nu havde han bare lyst til at ligge lige der ved Sean.. for altid. Det var underligt.. det var igår han havde mødt ham.. men han følte allerede han kendte ham så godt.. han var så blid og rar.. og han følte sig tryg hos ham, det var som om hele hans liv bare var sat på pause, og Sean ligesom.. var den eneste der bare kunne få ham til at slappe af.. og ikke tænke så meget over tingene.. åh.. det var skønt at være i selvskab med ham.
"Neeeej.. du må ikke gå.. vel.." hviskede han stille, man blev jo helt døsig af alt den nussen og.. ja.. blidhed. "Nå okay, men det er jo også meget rart en gang imellem.." hviskede han stille, og havde nok ikke lige hørt ordenligt efter..
Om han fortog sig noget nyttigt.. "Ikke noget specielt fornuftigt.. jeg.. går bare lidt omkring.. prøver at få nogen venner.. og.. arbejder når jeg har lyst" sagde han stille og lod sin pege finger glide rundt på Seans overkrop og tegnede små usynlige mønstre, det var bare så.. hyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 8:48 pm

Sean nussede ham langsomt op af ryggen, helt op til nakken, og derefter helt ned omkring hans buksekant. Han åbnede sine øjne og skævede lidt til ham og smilede varmt "jo selvfølgelig må du det.." mumlede han. Han rystede på hovedet og gav ham et blidt klem og kyssede ham på kinden. Han kunne godt mærke Ozzie var på vej til at falde i søvn.. eller i hvertfald var blevet lidt tungere og mere... slap i det. Han kunne ikke lade være med at grine lidt af det, det var sødt.. Lille trætte elver... men de havde selvfølgelig også været længe oppe dagen før.. Mmhm.
"Nej jeg går ikke" hviskede han, og lyttede da han forklarede hvad han foretog sig til hverdag... ikke en så detaljeret forklaring, men det tog Sean ikke så højtideligt. "Det lyder da også meget rart.." mumlede han og mærkede Ozzies fingre glide henover trøjen, henover brystkassen, og tog en dyb indånding og nød det. Han lukkede sine øjne lidt igen... det var så varmt, og tyngden af Ozzie gjorde ham en smule søvnig.. "Falder vi nu i søvn..." mumlede han med et lavmældt grin og brummede lidt... han havde ikke lyst til at sove.. måske mere bare slappe af..
Han åbnede sit ene øje og skævede til sofaens kant og hev et tæppe ned og lagde det let henover Ozzie, det var nok for varmt hvis han puttede ham i det.. så kunne det godt være han døde af varme, men det var måske meget rart bare at have det liggende. Sean havde nemlig åbnet et vindue tidligere på morgenen i stuen, for at slippe af med den indelukkede luft.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 10:22 pm

Ozzie sukkede stille, han ville ikke sove.. men det var bare så rart at ligge der.. og slappe af, selv om han nok burde at komme.. hjem ad, komme i gang med at få noget gjordt, selv om han ikke var sikker på hvad.. men han skulle jo også hjem og se til Orion, den kunne jo ikke være alene hjemme i al evighed, men ellers måtte han ringe til underboen, hun havde sagt hun gerne ville se til den når han ikke var hjemme i længere tid.. det var meget rart.
"Godt.." hviskede han stille og sukkede "Måske burde jeg gå.. vil du gerne have jeg tager hjem nu?" spurgte han stille, men han var ikke engang sikker på hvor i byen han var henne.. han blev måske nød til at gå tilbage til skoven og finde hjem derfra så.. eller måske var der en stor vej her tæt på hvor han kunne få fat på en taxi.. det håbede han næsten han gad ikke gå hjem.. han var så øm.. over det hele.. åh, det var så hårdt.. han ville bare ligge her hele dagen, det var meget bedre. "Nej.. men du må gerne.. lave noget hvis du vil, læse en bog eller se en film.. eller hvad du nu ville gøre hvis jeg ikke var her, jeg kan godt bare.. ligge.. og slappe af.. her hos dig, imens.. det er rart" hviskede han stille og lod ham trækket tæppet op over sig det var rart.. åh han var så træt, han kunne virkelig godt sove lige nu.. men han burde nok ikke.. åh til helved med hvad han burde, hvis han faldt i søvn så var det altså bare sådan.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 10:51 pm

Sean lyttede til hans suk, og pustede lidt luft ud "du behøver ikke.. men hvis der er ting du skal nå.. så holder jeg dig ikke tilbage" svarde han så stille... han ville selvfølgelig gerne have at Ozzie blev der... blev liggende. Det var hyggeligt, og han kunne godt lide at have ham liggende der... Kunne godt lide at tale med ham. Han nussede ham fortsat på ryggen, og brummede lidt.
Han smilede "Jeg vil gerne ryge en smøg hvis du ikke har noget imod det, men derfor må du gerne blive liggende" hviskede han og trak ham lidt op til sig.. smøgen havde han stadig i tankerne, det var utroligt at man kunne blive afhængig af sådan noget skidt, men han ville faktisk ikke undvære, han kunne godt lide det. Han løftede hans hage lidt op mod sit ansigt og kyssede ham på munden. Bare let... lige hurtigt... ville bare lige... mmhm. Han slap blidt hans hage igen, og lod armen falde ned omkring hans talje igen og sukkede let mod det mørke hår.
"Du må sige til hvis du har lyst til noget forresten" sagde han, selvom Ozzie vidt var mere bevidstløs end vågen. Han smilede bare af det og lagde sig bedre til rette med ham liggende henover sig.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 11:37 pm

Ozzie smilede lidt og sukkede, "Måske burde jeg gå.. men jeg har bare ikke lyst.." hviskede han stille, han ville bare klamrede sig fast til Sean og ikke give slip igen.. han var så dejlig, blød.. og ja.. men det var bare lidt for meget, han blev nok nød til snart at smutte, og ja.. lige give Sean et pusterum inden han ringede sin telefon død. Han måtte heller vente de 3 dage der, den der uskreven regel, han havde aldrig forstået det men sådan var det vel bare, man skulle vente 3 dage.. og de skulle han nok overholde.. selv om han ikke havde lyst vel.. men sådan var det jo, han ville jo heller ikke skræmme Sean helt væk.
"Nårrh.. ja selvfølgelig.. hov det vil jeg også gerne, må jeg prøve?!" spurgte han og satte sig op og smilede stort.. altså jov han havde prøvet at ryge for ik... men det havde han været ved at dø alle tre.. eller fire gange, han vidste det ikke nej, men han tænkte.. at hvis han nu fik en smøg nu så kunne han måske vågne lidt op? For han var så tung i kroppen.. og ja.. det kunne være rart ikke bare lige og flyde, Sean tænkte vel også han bare var en doven skid eller sådan noget. "Ja.. en smøg.." sagde han og smilede stort og ventede på at Sean fandt.. cigaretterne frem.. han var sådan helt.. spændt. han burde tage sig sammen, han lænede sig lidt tilbage i sofaen for at prøve at se lidt mere afslappet ud.. men det hjalp ligesom bare ikke rigtig det store, han var stadig.. ih det var dumt. Slap nu af Ozzie.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 12:06 am

Sean tog en dyb indånding "Altså jeg tvinger dig ikke" grinede han så, og lod ham klamre sig fast. Han blev dog lidt overrasket da der kom lidt liv i Ozzie da han snakkede om at ryge... tjo.. det kunne vel ikke skade at han fik lov at ryge en. Sean nikkede bare "ja okay" sagde han og lod ham vælte af.. hvor gammel var det Ozzie var? Nå ja, 18.. det var også rigtigt..
Han rejste sig og gik hen til sine bukser. Han strakte sig lidt, og knækkede med nakken før han fiskede cigaretpakken op af sin lomme og en lighter, og vendte tilbage til sofaen hvor han kort stoppede op og så på Ozzie der lignede et barn der skulle smage alkohol første gang. Overgearet, men stadig prøvede han virke afslappet. Han grinede bare lidt af ham, og satte sig ned ved siden af ham og rakte ham en smøg og tændte den "værsgo" sagde han roligt og lagde en smøg på sin underlæbe, og tændte den, og tog et sug. Han pustede langsomt ud og nød fornemmelsen af nikotin... hjernen blev tilfredstillet i sin higen efter det den var afhængig af, som med kaffe, og stoffer og sukker. Han betragtede Ozzie og hvordan han ligesom greb det an... han vidste ikke om Ozzie havde nogen erfaring med den slags, men nu måtte han se.. og høre.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 5:58 am

Ozzie smilede bare lidt, "Det bare fordi.." mumlede han men kunne ikke rigtig finde nogen grund til hvorfor han skulle ryge den smøg.. men ja.. han ville bare gerne ryge, og hvad så, man gjorde det vel fordi man havde lyst ikke fordi man skulle vel.
"Han tog bare imod smøgen og sad lidt med den i hånden, det lugtede, men ikke på nogen dårlig måde.. det var bare.. ja. Han sukkede og lænede sig ind mod Sean igen, "Tak.." hviskede han stille og satte smøgen mellem læberne og sugede forsigtig ind, og trak vejret.. ned i lungerne, og prøvede at holde inde med at hoste, han ville ikke gøre sig selv til grin.. men han kunne god godt mærke det kræsede lidt i halsen, og han fik tåre i øjnene, men det.. var okay. Han tog bare et hiv mere og pustede forsigtig røgen ud.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 6:12 am

Sean lod ham putte sig, og lyttede. Han rystede på hovedet "ingen årsag.." sagde han og smilede, og tog et sug, og lod den gråhvide røg bølge over sin underlæbe. Han lyttede til hans pusten.. og kunne mærke at han blev lidt mere anspændt. Han så på ham og satte sig op så Ozzie gled ned på hans skød istedet, og så fugten på det mørke stykke stof om hans øjne.. Han smilede lidt af ham, og lagde smøgen på sin underlæbe og aede ham blidt på ryggen "du må godt hoste, du får det bedre af det...vil du have noget vand?" spurgte han venligt.. det var måske ikke så tit han røg.. Sean så dog godt lidt røg komme ud, og kyssede ham let på hagen. "Går det?" mumlede han og askede i askebægeret på sofabordet "der står forresten et askebæger på bordet, til højre for dig... lige ved bordkanten" forklarede han let.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 7:37 am

Ozzie sukkede bare, hvorfor var han så dårlig til det.. ih, han skulle ikke have bedt om den smøg, det var simpelhen for dumt var det.. så kunne han få lov til at side der og gøre sig selv til grin foran Sean fedt. Han var slet ikke så ynkelig som han sikkert troede.. ih altså.
"Hoooold op.. jeg.. kan godt finde ud af det.." mumlede han og skubbede lidt til Sean. Han sukkede bare og nikkede, han blev helt irriteret af det.. men Sean havde jo ret.. det var nok bare det Ozzie var sur over. Han rejste sig bare og lagde smøgen fra sig ved det aksebærer Sean havde sagt stod der. Han lagde en hånd mod væggen og begyndte at at følge den rundt.. og smilede hver gang han mødte et billed, var ved at falde over et eller andet, eller mødte en bog reol. Det var fint nok, og langsomt kunne han danne et billed af stuen i hovedet.
Han fandt så det han ledte efter.. vinduet. Han smilede lidt og åbnede det op på vid gab, gik tilbage til bordet askede og tog smøgen i munden og gik tilbage i vinduet, og kravlede bare op, han vidste ikke hvor langt der var ned, og han ville helst ikke tænke på det, da han var.. en smule højde skræk, sjovt nok. Han satte sig bare til rette, med det ene ben inden for og det andet uden for og lænede sig op af siden, og sugede dybt ind og pustede røgen ud. "Jeg kan godt finde ud af det.." sagde han så bare og askede ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 7:47 am

"Ja det kan jeg se" sagde han, og rodede ham lidt i håret, og lod ham skubbe sig rundt og være sur. Han røg videre, pustede røg ud mellem sine blege læber, og så på Ozzies rundtur i stuen, og lænede sig tilbage og fandt fjernbetjeningen og tændte tv'et.. han kunne godt lide at se lidt nyheder.. føle sig en smule opdateret, specielt i forhold til politiet og deres arbejde, det interesserede ham meget. Han ville gerne selv have været betjent da han var mindre, men det var vidst ikke aktuelt længere... måske kunne han blive brandmand? Han kunne da undersøge det.
Han så hen på Ozzie der havde plantet sig i vinduet og var begyndt at ryge derovre. Han kunne godt flyve.. i tilfælde af Ozzie tog den ud af vinduet ved et uheld, men han virkede nu som om han var meget stille og rolig omkring at sidde deroppe. "Du ryger bare.." grinede han stille, han skulle da have lov til at sidde der og ryge hvis det virkelig var han gerne ville. Han askede kort og tjekkede uret, det var halvsent "hvordan kan du holde ud at sidde deroppe?" drillede han, mens han lyttede med et halvt øre til nyhederne... skærpet sikkerhed omkring fængsler og hospitaler. Hmm...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 9:51 am

Ozzie smilede bare lidt og kunne ikke lade være med at se lidt.. stolt ud, han kunne jo godt finde ud af det.. selv om han bare mest havde lyst til at krybe tilbage til Sean og vælte ham ned i sofaen og bare.. ligge der og putte.. i al evighed, det var jo.. rart.
"Jaja!" sagde han bare og tog et hiv mere inden han smed smøgen ud af vinduet, han.. ja.. det var bare ikke lige ham, han burde nok bare lade være.. men åh.. det var så dejlig afslappende, man blev jo helt nikotin skæv.. hm. Han sukkede og kravlede ned og rækte tunge af Sean. "Hvorfor er der da langt ned?" spurgte han bare og gik forsigtig tilbage til sofaen og satte en hånd mod Seans brystkasse og skubbede ham ned i sofaen og lod sig bare falde med ned og sukkede stille og kyssede ham hurtig på læberne inden han kunne nå at sige en masse vrøvl og brok, hvis Ozzie havde lyst til at ligge og kysse ham, så skulle han have lov til det. Bum, og så var den ikke længere.. øvbøv Sean.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 10:24 am

Sean smilede skævt af den stolthed der lyste ud af ham... tossede elver. Han skoddede smøgen og tændte en ny.. måtte lige nyde det mens han kunne. Han havde lovet sig selv ikke at ryge Ozzie i hovedet.. men kvitte smøgerne gjorde han ikke. Han tog en dyb indånding og fulgte lidt med i nyhederne igen.. sådan on and off, agtigt, for han holdte også let øje med Ozzie, mest for at se hvad han lavede. "Nej, tænkte bare du havde ondt i måsen?" drillede han smilende og tog en tår af den efterhånden iskolde te. Han skoddede smøgen da Ozzie vente tilbage til hans brystkasse, og brummede da han blev skubbet ned og ligge... og nød det korte kys på læberne "altså, hvem har sagt du bestemmer?" smilede han og kyssede ham på hagen. Han lagde en arm under sin nakke og trak elveren helt ned og ligge "Hvad skal jeg stille op med dig, man kan ikke spise dig" drillede han og lagde en arm tæt omkring livet på ham inden han vendte dem om så Ozzie lå nederst.. det morede ham at se elverens reaktion på at miste den nyvundne magt. "Eller det kan man måske?" mumlede han djævelsk og nappede ham i kinden med læberne og lavede et sugemærke under hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: It ain't all bad? -Ozzie   It ain't all bad? -Ozzie - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
It ain't all bad? -Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» The place to think - Ozzie
» Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie
» More is fucking less! Come on people work with me! - Ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: