Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 WTF Spørgsmål til alle

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 1:57 am

Du er sød Millicent! Det er du ja! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:09 am

Jeg ved godt du er blind, men der stod stolthed, ikke sødme ; )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:10 am

oh my god -.- i er underlige
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:26 am

Hvad? D:

Du kan selv være underlig Andy.. >.>
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:28 am

i er underlige på en underlige måde o.O

jepp jepp, du fortæller mig det hver dag <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:33 am

Ó.ò jeg synes nu vi er ret så normale Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:34 am

nej det er i bestemt ikke
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:35 am

Så Andy.. nu skal du opføre dig pænt.. ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:37 am

Hvorfor Andy...fordi vi ikke taler om sex ? - og ja...opfør dig pænt xD
* driller max * ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 2:46 am

Ozzie du kender mig, opføre mig aldrig pænt (;

Millicent, man er ikke underlig fordi man taler om sex.. sex er en naturlig ting, og troet du havde fundet ud af.. at jeg snakker om det oftere end man burde.. og nej opføre mig kun pænt når jeg selv vil ^^
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 3:05 am

Tsk.. men det kunne du godt gøre.. bare en gang imellem! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 3:08 am

Meeeen spørgsmålet var vist mere om man er underlig fordi man har en samtale hvor man ikke taler om sex ?
Bum bum bum....
Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 3:23 am

Jamen det er så svært at opføre sig ordenligt, når man ikke har lyst ^^

underlig kan man være på mange måder,... nogle er gode og andre er ikke..
sex samtaler, eller ikke.. folk er forskellige, nogle elsker at snakke om sex (mig selv) og andre vil holde sådan noget hemmeligt, og helst ikke snakke om det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 3:39 am

Ja, og andre igen... taler da gerne om det...når det er naturligt og relevant i en samtale
Smile

Sådan er vi så herligt forskellige Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 3:48 am

Ja, og jeg taler om det når jeg vil ^^ fordi sådan er jeg, og jeg har ingen problemer med at være mig

ja heldigvis ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 3:52 am

Jamen jamen... Andy altsår....det er jo ikke mig der har Kaldt dig underlig, vel Smile

Deeeeet var dig der kommenterede på Ozzies og min dialog Smile sååååå lad nu vær med at vær mopset, det klæder dig ikke * drille*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 3:55 am

jeg har aldrig sagt at der er nogen galt i at være underlig? i mit tilfælde, så er det en god ting..

jeg er bestemt ikke mopset, jeg er så glad som jeg kan være.. stråler af glæde, at jeg snart bliver forvandlet til en mlp
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 4:04 am

Så i to.. slap nu af.. prøv at være venner?xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 4:11 am

åååh hvor er du kær Ozzie ^^ ....
men jeg er altså helt rolig d: enten dør jeg snart, fordi jeg skal slappe af.. ellers bliver jeg en mlp hvis jeg skal være mere glad..
ellers skider jeg sommerfugle o.O
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 4:13 am

Andy og jeg er skam fine venner.... Han er bare mere glad for dig Oz ; )

Smile. Hæ hæ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 4:19 am

fine venner? jeg er ikke fine venner med nogen d: enten er jeg venner ellers er jeg ikke..
jeg er ikke fin nok til at være fine venner med nogen ^^

mine følelser er der ingen som kender til, før jeg humper dem ^^
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 4:33 am

Nej jeg er aj >.> Vil bare gerne have at vi alle er gode venner D:

Kom nu tager vi alle sammen hinanden i hånden og sætter os ned i en pædagogisk rundkræs! Og er venner! Bum!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 4:36 am

Du er stadig kær ^^ ...
hmmm,,, det sker aldrig o.O sætter mig aldrig ned i en rundkreds, udover når jeg sidder i midten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 4:40 am

Jaja Andy...så siger vi det Smile

Oz...jeg håber for dig han er lige så stor andre steder som han er i munden.....men desværre plejer det jo at fungerer som...kompensation XD

( Andy....du ber jo selv om det ....din lille kværulant ^^ )

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitimeTirs Sep 04, 2012 4:45 am

Tænker du ikke andet, end på hvad jeg har mellem benene (;

jeg beder ikke om noget, end at jeg ikke skal være mere glad.. for gider ikke skide sommerfugle
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: WTF Spørgsmål til alle    WTF Spørgsmål til alle  - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
WTF Spørgsmål til alle
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Spørgsmål til Admin.
» Et spørgsmål mere
» Spørgsmål til Admin- blodbånd.
» Hyggesnak i spørgsmål og ideer
» spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: