Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Spørgsmål til Admin- blodbånd.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 6:57 am

Hej Admin og co.

Jeg vil høre om det er muligt at bryde et blodbånd med en vampyr?
Hvem vil evt. kunne hjælpe med sådan noget ?

Hilsen fra Millicent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 7:06 am

Hvis man får en anden vampyrs blod, bryder det så båndet man dannede med den første ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 7:37 am

I fantasy verdenen ville jeg jo sige at kun fantasien sætter grænser. Nu ved jeg ikke om der er nogle direkte regel, men der kan altid skabes noget magi/ritual tam tam i mit hoved, men det kan være anderledes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 7:49 am

Well, hvis du er den første, der beder om det, så siger du vel bare, hvad du vil have.. Og så bliver det nok standard, hvis Admin er med på det? n__n
Og du kan sikkert sagtens skrive en fornuftig forklaring, der kan vinde indpas som normalen..
Om det så skal være med kridt og knogler og blod og hår fra begge parter eller bare et spørgsmål om magi fra tidernes morgen, hvor den første vampyr blev lagt i magiske lænker af urfolkets præstinde, bestemmer du selv..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 7:51 am

Hey Millicent ^^ først må du lige forklare os hvilket blodbånd du taler om? Det er vidst ikke noget vi har nævnt i reglerne (hvilket bestemt ikke udelukker at det eksistere) men Smile?
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 7:54 am

Min chef har drukket af mit blod, og givet mig hans i retur, bloodbounded os.

Kan sådan et bånd brydes, overhovedet ? Og i givet fald....hvordan ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 7:55 am

Altsår... Han er vampyr Smile
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 7:56 am

Et blodbånd er når en vampyr fodre et meneske med sit eget blod, det bruges i mange rolle spil og historie med vampyre
Normalt kan det brydes hvis du får et blodbånd med en anden, ikke holder blodbåndet igang ved ikke at dele blod mere eller bruger magi til at opløse det, men jeg vil forslår at spørger den vampyr der gav dig det da han faktisk bestemmer over det

http://P.s syndes det lidt irreterene så mange forskællige vampyre der er fordi de går efter deres definitation på vampyr//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 7:59 am

Er det den der giver en blodet der bestemmer ? Burde det ikke være ens for alle , der er jo ret afgørende hvordan vi ( admin ) vælger det skal gøres, for det får betydning for alle der fødes med vampyr blod fremover, ik ?

Smile ( dejligt med så meget respons , tak Smile )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:01 am

Som du selv nævner Anna Rose, så er der mange forskellige vampyrer og historien kan jo også derfor skifte fra person/historie til person/historie Smile Hvis det i emnet (Millicent og hendes chef) har bestemt sig for at det skal være en blod binding, så er det vel sådan det er. Man må være kreativ når der ikke står svar omkring alt Smile
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:02 am

Det det jeg mente med at det irreterene med de forskællige vampyre Millicent, nogen vampyre tro ikke på blodbånd, andre har slet ikke blod, nogen sover nogen gør ikke DET ET KAOS
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:04 am

Ja, lidt forvirrende.
En vampyr uden blod?? Det har jeg så aldrig hørt om, trods alt.
Men jeg bed at Thomas har den samme difinition på et blodbånd, som det vi har arbejdet med i mit emne.... De er helt ens Smile
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:05 am

Millicent de fleste vampyres hjerter slå ikke, så blodet stopper med at pumpe og forsvinder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:07 am

Ja... Men i alle serier og bøger, kan vampyr blod heale ?? Og gøre mennesker stærke, så de må jo have blod. De græder også blod .
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:11 am

Millicent du har læst twiligth ikke, der kan de ikke bløde (OG DE LIGE MEGET OM DE GLITRE DET TÆLLER STADIGVÆK) og andre mender også Vampyre er kolde som sten, nærmest gagoler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:12 am

Vampyrer er jo generelt fyldt med magi, så selvom de ikke har et bankende hjerte, så er der stadig blod i deres årer. De lever også på magi og teknisk set kan de godt tåle sollys - men det er en anden historie - kernen er at der er magi og det hjælper altså dem med både at have blod i deres årer og tårerkanaler. Hvis de skulle være så døde som man siger, burde de heller ikke kunne få oprejsning ... de mandelige.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:13 am

Hvem siger også de kan det >.<
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:16 am

Ja, tak for den del Stephen! Godt vi lige fik det sidste med .
Lol

Twilight
Vampire diaries
True blood
Dracula
Vampire academy
Den med zoey jeg ik kan huske hvad hedder ( james starck og heath) house of night ! - og en masse andre ja.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:24 am

Anna Rose skrev:
Hvem siger også de kan det >.<

Arh... anna Rose, jeg har da ik set eneste serie eller bog, og ikke mange emner hvor det beskrives at vampyrer ikke kan have sex fordi de ik kan få rejsning.....nu bliver vi vist lidt for kreative Smile

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:28 am

Man siger at vampyrer ikke har andre væsker i kroppen end blod, derfor vil sæd vel heller ikke gælde, eller modermælk for den sags skyld. Min pointe er kort og godt at det der siges i de mange millioner af fortællinger skifter fra hvilke bog man læser og da der ikke rigtig findes vampyrer - så vidt jeg ved - så er der ikke noget direkte 'rigtigt' eller 'forkert'. Derfor kan man godt have blod, eller ikke have det, skabe eller ikke skabe blodbånd. I mit hoved lyder det tyndt at sige "fordi vampyrerende i den og den bog, ikke kan det og det, så er det forkert."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 8:34 am

Nå... Men båndet er skabt, så tilbage stå for admin at hitte ud af,
Kan det brydes....og eventuelt hvordan hvis det kan Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 9:03 am

Der er ikke nogen regler for det fra siden. Bloodbound er noget fra spillet Vampire the Masqurade. Jeg tror også det er der Alias har det fra, men det er den slags vampyr, jeg går efter.

Ifølge de regler kan man ikke bryde et bloodbound med nogen midler jeg kender til. Men jeg er ikke ekspert i den gamesetting, så jeg kan spørge mig for, hvis det er.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 9:04 am

Ja, tak Thomas.... Så ved jeg det, og andre til en anden god gang Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 9:05 am

Kan ham der giver blodet bryde det...eller hænger han også på den ?
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 5:06 pm

Uh.. vi kan se forvirringen virkelig er kommet her xD det lyder som om vi bliver nød til at uddybe vampyrreglerne en smule.. for som I alle sammen siger, er der utroligt mange forskellige former for vampyrer.. hvilket jeg personligt syntes er fantastisk, men måske ikke i det samme univers : P

Millicent vi har ikke noget blodbånd her på siden, og derfor kan jeg ikke rigtigt hjælpe dig med om det må brydes eller ej.. hvis dig og (Alias?) har et godt plot med det skal I være velkomne til at spille videre på det ^^ men det er ikke noget vi har regler for, så lad jeres fantasi bestemme hvordan man stopper det.

Ok Team admin vil kigge på vampyrregler (bah den beskrivelse er så lang i forvejen -_-) og så skrevet lidt uddybende på det her i weekenden.

- Admin


Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Spørgsmål til Admin- blodbånd. Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til Admin- blodbånd.   Spørgsmål til Admin- blodbånd. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Spørgsmål til Admin- blodbånd.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Spørgsmål til Admin.
» Et spørgsmål mere
» WTF Spørgsmål til alle
» Hyggesnak i spørgsmål og ideer
» spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: