Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg leder efter en bog //Ciara//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg leder efter en bog //Ciara// Empty
IndlægEmne: Jeg leder efter en bog //Ciara//   Jeg leder efter en bog //Ciara// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 9:42 am

Tid: 00:07
Sted: Den underjordiske by, biblioteket
Omgivelser: Ingen andre gæster på biblioteket

Logan gik igennem sortelverbyen. Det var første gang han havde set sådan en, og nu befandt han sig i selve hovedstaden. Han havde hørt historier om at sortelvere ikke altid var glade for vampyrer, han sørgede derfor for at gå der hvor der var mindst folk. Han så sig omkring og fik øje på biblioteket. ”Fint” mumlede han for sig selv og gik ind.

Han så sig lidt omkring.. der var mange forskellige bøger, og han havde ingen anelse om hvor han skulle begyndte at lede. Han kunne selvfølgelig bare tjekke det igennem fra den ene ende til den anden men.. så gik det op for ham at kvinden bag skranken ikke var sortelver.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Jeg leder efter en bog //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg leder efter en bog //Ciara//   Jeg leder efter en bog //Ciara// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 9:46 am

Ciara sad på sin pind som altid skete der ikke en disse men denne kedelig aften så ud til at ændre sig da der kom en person ind af døren og Ciara rettede langsomt blikket op og så en person komme ind af døren som ikke var en kedelig gamle sortelever "davs" sade Ciara og kiggede nu på hans påklædning og kropsopsætning og blev enelig med sig selv at denne person ikke havde været på bibloteket før
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg leder efter en bog //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg leder efter en bog //Ciara//   Jeg leder efter en bog //Ciara// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 9:48 am

Logan gik hen til Ciara og så lidt på hende. Lys hud, smuk.. intet problem med at se i det totale mørke under jorden. Hun måtte være en vampyr. Han tog en indånding for at bekræfte sin mistanke.. ”jeg leder efter en bog” sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Jeg leder efter en bog //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg leder efter en bog //Ciara//   Jeg leder efter en bog //Ciara// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 9:50 am

"dem er der mange af søde du bliver nød til at udbyde dig lidt mere" sagde Ciara med et blidt smill
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg leder efter en bog //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg leder efter en bog //Ciara//   Jeg leder efter en bog //Ciara// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 9:53 am

Logan smilede svagt og nikkede ”ja, det har du nok ret i” sagde han og så sig lidt omkring. ”Jeg leder efter en bog ved navn ’alle roser har sine torne, men kun de sorte slår ihjel’” han vendte blikket imod hende ”og hvis du ellers har noget du kan anbefalde”
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Jeg leder efter en bog //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg leder efter en bog //Ciara//   Jeg leder efter en bog //Ciara// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 10:00 am

Ciara nikkede og rejste sig op "lad mig vise dig hvor den er" sagde Ciara blidt og begyndte stille at gå
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Jeg leder efter en bog //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg leder efter en bog //Ciara//   Jeg leder efter en bog //Ciara// Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 5:43 am

Logan nikkede og fulgte efter hende "så du er vampyr??"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg leder efter en bog //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg leder efter en bog //Ciara//   Jeg leder efter en bog //Ciara// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg leder efter en bog //Ciara//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg leder efter nogen - Ethan
» Jeg leder efter denne mand //Jayden//
» En tur på biblioteket //Ciara//
» ude og se på flagermus - ciara
» Gensyn - ciara

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Byen-
Gå til: