Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En tur på biblioteket //Ciara//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:18 pm

Tid: 12:09
Sted: Biblioteket
Omgivelser: Ikke særlig mange folk


Jayden stod og kiggede lidt på døren til biblioteket. Det var længe siden han havde været her, men nu var han løbet tør for bøger og det var blevet tid til at forny hans bogsamling. Han åbnede døren og gik ind.. så sig lidt omkring, og gik så med raske skridt i retning af bøgerne om mørk magi.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:24 pm

Ciara stod og lagde nogen lånte bøger tilbage på sin plads "det er utroligt de her bøger ikke falder fra hinannen" sukkede hun og lagde den første ud af tre store tykke bøger op på rækken med sort magi.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:28 pm

Påklædning: https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/2czpkk3.jpg

Jayden kom hen ved siden af Ciara. Han kiggede på hende, svagt overrasket da han opdagede hun ikke var en sortelver. "God formiddag" sagde han med et lille smil "kunne du ikke give mig en hånd?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:31 pm

Ciara fik et lille chok da der normalt ikke kommer så mange ind på bibloteket og dem der kommer ved selv hvor tingene er "ja hvad leder du efter?" spørg hun og ligger en sort sort bog med noget meget gamle skift på tilbage på vogenen som gav sig lidt efter vægten.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:31 pm

"Jeg leder efter en bog om ismagi" sagde Jayden og smilede til hende "desværre er jeg ikke så kendt ved dette her bibliotek så.."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:35 pm

Ciara nikkede og smillede svagt " det gør de færste men de fleste her er for selv glade til at spørger om hjælp så de vandre rundt som hovede løse dyr på jagt efter noget de ingen andelse har hvor er lidt humorisk"sagde hun og går hen for enden af relonen og trækker en indbygget stige ud af reollen og gik helt op i toppen og tog fat i en isblå slidt bog og gik ned til ham igen "det her burte række" sagde Ciara
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:38 pm

”Sortelvere er ikke van til væsner der er smukkere end dem, jeg kunne forestille mig at det irriterede dem” sagde Jayden med et lille smil og tog imod bogen. Han åbnede den og bladrede den hurtigt igennem ”den ser spændende ud..”
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:41 pm

"eller ældre end dem"sukkede Ciara "må man spørger hvad du skal bruge det til?" spørg hun og tog fat i bogen fra før
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:42 pm

”Sandt” sagde Jayden og så på hende. ”Jeg er begyndt at bruge ismagi for nylig, og jeg tænkte jeg hellere måtte studere lidt selv.. jeg holdt op med at være elev for nogle år siden, så det er selvstuderende her fra” grinede han.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:44 pm

"intersant det er nok 70 år siden nogen har lånt en bog med ismagi her fra"sagde Ciara og stillede bogen på plads "hvorfor ismagi?" spurte hun.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:45 pm

”Jeg er dæmon, mine valgmuligheder er begrænsede” sagde Jayden og trak på skuldrene ”vi er lidt tvunget til at holde os til den slags”
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:48 pm

Ciara nikkede svagt "sandt nok" svarede hun " men mine valg mulighedere er nok mere begrænsede" sagde hun og smillede svagt og tog fat i den sidste bog på hendes rulle vogn og læste på omsalget "en af mine egne tænk at de stadig bliver læst"sagde hun med et svagt smil og lagde den langsomt på plads
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:50 pm

"Du må være vampyr.. ikke?" spurgte Jayden og lænede sig op af en af bogreolerne. Der havde efterhånden været en del vampyrer her i byen.. og det havde været hans job at hilse på dem. Men hende her havde han fundet ved et tilfælde "hvorfor bor du her?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:52 pm

Ciara nikkede "tidsfordriv" sukkede hun "det er ikke lige frem fordi jeg har travlt med noget" sagde hun med et svagt smill "og så er jeg 'vegetar'"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:53 pm

"Vegetar?" spurgte Jayden nysgerrigt "du spiser ikke mennesker?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:54 pm

Ciara rystede på hovedet " holder mig til dyr" sagde hun med et svagt smil "chokket?" spurte hun og kiggede lidt mere undersøgene på Jayden.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:56 pm

”En smule..” sagde Jayden og smilede svagt. ”Hvor længe har du været det?”
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:58 pm

"flyttede fast ind her for.....små 700 år siden tror jeg?" spurte Ciara "hvad laver du ellers her nede?" surte hun og kiggede lidt nysgerigt på Jayden
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 1:59 pm

”Jeg arbejder her” sagde Jayden og smilede svagt ”hvor længe har du ikke drukket menneskeblod?”
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 2:01 pm

"små 2000 år"svarede Ciara "arbejder som hvad?" spurte hun og stillede sig over for ham også længet mod en bogriold
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 2:02 pm

Jayden overvejede kort om han burde fortælle sandheden. Så igen, når de var i byen her var der ingen grund til alle de hemmeligheder. ”Jeg arbejder for dronningen.. så 2000 år? Det er godt nok længe.. er du aldrig fristet?”
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 2:05 pm

"her nede...næppe der oppe? må da indrømme at det frister lidt at se en hot fyr gå forbi men der dør nok mennsker og andre racer på at de slår hinannen ihjel det behøver de ikke min hjælp til" sukkede Ciara stille og lukkede øjene
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 2:05 pm

”Hm..” Jayden tænkte lidt ”så du bliver ikke fristet hvis man gør sådan her?” spurgte han nysgerrigt og blottede halsen.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 2:07 pm

ciara smillede svagt "nope" sagde hun og smillede "men det er dog ikke fordi du ikke er hot men har lige spist" sagde hun med et smill
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 2:07 pm

"Hm, vil du hellere spise folk der ser godt ud?" spurgte Jayden forundret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur på biblioteket //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur på biblioteket //Ciara//   En tur på biblioteket //Ciara// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur på biblioteket //Ciara//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Biblioteket
» ude og se på flagermus - ciara
» Gensyn - ciara
» Tordenvejr, Ciara + åbent
» Jeg leder efter en bog //Ciara//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Hightown-
Gå til: