Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 vasker sår (alle må deltage)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 1:10 am

Fenris grinede og gjorde intet forsøg på at skjule sig, hun havde nok set det der er være ind ham ''jeg var til fest i går, det gik lidt vildt, og da jeg vågnede var jeg her nøgen og smurt ind i mudder (og blod) så jeg valgte at tage et bad i søen'' det med festen/varulve kamp var ikke helt løgn ''og nu har to af mine gamle venner fundet mig, men de har intet tøj med som jeg kan passe'' (Fenris er næsten to meter høj og han er ualmindelig muskuløst bygget)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 2:29 am

Blair så over på den eneste der talte til hende, hun vidste ikke hvorfor, men det ville hun lade dem om.

"Jeg har prøvet noget lignende engang, det er ikke så behageligt."

Et lille smil gled over hendes læber, der var i det mindste en der ville snakke med hende.

"Det kan jeg godt se, jeg kan desværre ikke hjælpe, medmindre du har lyst til at gå i det her."

Blair pegede på sit tøj.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 3:11 am

"hehe det ville ellers se komtisk ud"sagde Jack og flyttede lidt på hatten så man kunne se hans øjne "hvad for en pige som dig helt her ud alene?" spurte Jack og kiggede svagt mod Blair.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 5:16 am

''ja dette er ikke noget sikkert sted, der er ulve i skoven, jeg har mange gange hørt dem hyle af månen''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 5:18 am

Blair kunne godt forstå deres bekymring hvis det var andre piger, Blair var ikke bange for ulve.

"Jo, altså jeg trængte bare til en tur ned til søen. Hvad laver fyre som jer herude, hvis der er ulve?"

Blair kunne godt beskytte sig selv, så hun så ikke nogen grund til at være bange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 5:58 am

''man kan sige at jeg har erfaring med farlige dyr'' Fenris vender sig rundt så hun tydelig kan se arene på hans ryk ''men mine venner gik herud for at finde mig men de havde intet tøj med''
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 6:17 am

"man kan godt sige at de ikke angriber os normalt og slet ikke når vi er sammen" sagde Jack med et svagt smill.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 8:19 am

''ja ulve angriber ikke mennesker når de er i grupper''
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 8:26 am

Ulrik kigger over mod Fenris, "skal du ikke snart til at finde noget tøj, og vil i så ikke med hjem til mig oghvade et glas møje?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 8:37 am

''så må jeg hælder løbe hjem og få fadt i noget tøj, kan vi ikke alle mødes på The Bloody Moon klokken 11 så giver jeg den første drink''

Fenris begynder at løbe og så snart han er ude af pigens synsvide forvandler han sig til en ulv

//jeg åbner et emne på The Bloody Moon kaldet 'Vasker sår fortsættelse' hvis i har lyst
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 8:57 am

"Jammen så ses vi kl 11 på the boldy mary, jeg tager lige hjem og tager ligge noget mere tøj på", Ulrik begynder at løbe.

// jeg syntes at vi skal forsætte den på the boldy mary.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 9:18 am

Jack sukkede "hvorfor altid bloody"sukkede Jack og gik i samme retning som de andre "skal du med?" spurte Jack og kiggede ned på Blair.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 06, 2012 12:57 am

Blair var faldet i staver, så hun opfattede ikke rigtig hvad der skete, ikke før en af dem spurgte om hun ville med. "Ja.. Kan du vise vej? Jeg er ikke så god til den slags."

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vasker sår (alle må deltage)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Ved Solnedgang - Alle må deltage
» Vasker sår 'fortsættelse'
» Just looking /alle/
» Being new. (Åben for alle.)
» WTF Spørgsmål til alle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: