Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 vasker sår (alle må deltage)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 4:40 pm

''har du ikke hørt om Jacks 'legendariske' hathan praler altid af den, men sandt at sige bruger han den kun fordi han er for doven til at undvige magien og Jack der findes to typer som bruger våben, skvat disse bruger våben fordi de er så svage at de ikke kan klare deres modstender, med styrken i deres egen krop og så er der mestre, som gør våben til en del af deres egen krop, gæt vad du er Jack''
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 10:55 pm

"Nej jeg har ikke hørt om Jacks 'legendariske' hat, eller det har jeg så nu"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 11:46 pm

"stor i munden som altid Fenrik"sagde Jack sukkene "men heller være forberet på det meste end at være uforberet"sagde Jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 2:06 am

''jeg sagde bare at du kan lide at sove, hvilket er sandt, og at du er en mester med et sværd, men vi ved bække to at vi er to af de stærkeste varulve i byen, og hvis det kom til en kamp ville det være 50:50''
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 2:10 am

Jack trak på skulderne " det har du sikkert ret i"sagde Jack "men vi har ikke set ham kæmpe inu"sagde Jack
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 2:14 am

"nej det er nok fordi at jeg ikke har haft en god nok grund til at kæmpe om noget" sagde Ulrik, og kigge over på Jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 2:38 am

''ingen grund til at kæmpe siger du'' siger Fenris med vantro i stemmen ''det er det samme som at sige at der ingen grund er til at trække vejet, varulve er et kriger folk kamp flyder i vores åre, kamp er den bedste måde at teste sin styrke, det er den eneste måde vi kan lære at overleve i en verden fuld af fare, er du sikker på at du er en varulv''
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 2:43 am

"jeg siger bar at der ikke har været nogle person er der ville kæmpe mod mig og så har jeg haft for travlt med at stå i smedjen" svar Ulrik på Fenris kommentar og kigger over mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 3:49 am

''smed'' siger Fenris mens han springer op af vandet og begynder at ryste sig så 'smeden' (Fenris kender ikke hans navn) bliver over sprøjtet ah vand ''laver du våben, amuletter eller rustning''
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 3:54 am

"ja det gør jeg" savede Ulrik. "jeg har vist glemt at fortælle havde jeg hedder, mit naver er Ulrik"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 4:27 am

''jeg har ingen brug for våben eller rustning, men amuletter er noget jeg ville være meget interesseret i''
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 4:40 am

"okay du kan kigge forbi en da du kommer forbi butikken den ligger inde i byen, så vis ud kan hør nogle banke jern mod jern så er det nok mig det står og arbejder", sager Ulrik og kigge på mod solen. "Vis du vil så kan jeg også godt tage i mod en bestilling?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 8:25 am

''har brug for at få repareret en amulet kaldet Fenris tand, dette er et gammelt familie klenodie, det er en tand fra den oprindelige Fenris, dens værdi er ca. det samme som skatende i tutankhamons grav''
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 8:26 am

"jeg kan kigge på hvad jeg kan gøre, men hvor er den gået i stykker?", sagde Ulrik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 8:39 am

''det er ikke kæden som er lavet af den samme ubrydelige kæde som bandt den oprindelige Fenris, det er opalen som er fæstnet til tanden før min mor døde lyste den klart men nu er den sort som en måneløs nat'' siger Fenris dramatisk
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 8:44 am

"jeg skal se havde jeg kan gør når jeg komme hjem til smedjen og mit værksted", sagde Ulrik og rakte et visit kort,"du kan altid bar kigge forbi"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 10:00 pm

'' jeg har som du kan se ingen lommer'' Fenris pegede ned af sin nøgne krop ''men jeg kan bare følge din lugt''
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 10:59 pm

"okay så kommer du bar forbi en af de kommen dage"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 01, 2012 2:01 am

''med glæde, er de nogen af jer, som har noget som i vil låne mig''
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 01, 2012 7:34 am

"nej da jeg kun har det på og med som du kan se"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 01, 2012 5:40 pm

''så må jeg løbe nøgen gennem bygen, det er ikke første gang det sker'' griner Fenris
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 01, 2012 7:08 pm

Påklædning: http://images.hollywoodpix.net/taylor-momsen-picture-131739700.jpg
Undtagen solbrillerne og koppen.

Blair havde ikke set så meget af Aterswell, så hun besluttede sig den dag for at se noget mere af stedet. Hun gik igennem skoven med hastige skridt, det var ikke så meget skoven der interesserede hende, mere søen der gemte sig bag den. Blair rettede på sit hår før hun gik hen til tre fyre, en af dem var nøgen. Det blev Blair nød til at kommentere.

"Her er der da vist nogen der hygger sig."

Lød det provokerende fra Blair, hun blev nød til at være lidt provokerende og fremme i skoene, hun ville skille sig ud.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 01, 2012 7:15 pm

"Det må du selv om" sagde Ulrik til Fenris, og så kigge han over mod den person der ligge er kommet hen til der hvor de stod.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 12:51 am

Jack vågnede af den høje stemme og kiggede mod Blair og sniffede en gang *hvad laver et mennesker her ude alene?* tænkte han og kiggede lidt uforskene på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 12:53 am

Blair så undrende på dem. *Ingen velkomst?* Tænkte hun. Blair lagde sig op af træet og lagde hovedet på skrå og smilte til dem.

"Tak for velkomsten."

Lød det fra hende, med en tydelig ironi i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vasker sår (alle må deltage)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Ved Solnedgang - Alle må deltage
» Vasker sår 'fortsættelse'
» Just looking /alle/
» Being new. (Åben for alle.)
» WTF Spørgsmål til alle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: