Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ikke for pæne piger ((Elion))

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:04 am

klokken var så småt begyndt at slå lidt over seks og temperturen er lummert. Solen var begyndt at hænde mod solnedgang og Jack havde lige udført et job. Jack havde kaldt efter sine folk til at hente liget. Jack gik stille rundt på havnen og kiggede svagt på vandets berolige små bølger da han får øje på en pige der måske ikke burte være i den her del af byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 1:02 am

Elion snøftede lavmælt, og følte sig lidt dårlig til mode. Hun var blevet smidt ud af sine forældre, igen.. Der var visse regler i hendes familie, og de havde gjort det klart at hvis hun brød nogle af dem, ville helvede bryde løs, nærmest. Hun havde gået i lang tid, og var endt ved havnen i slumkvarteret af Aterswell, hvilket nærmest kun bragte problemer for en pige som hende. Hun havde en fin hvid sommerkjole på, og en sort frakke, og havde ikke engang fået lov til at få nogle ting med. Hun vidste at hendes forældre ville ringe til hende når hun måtte komme hjem igen, men hun vidste ikke hvornår og kunne sidde udenfor i flere dage, inden at de tog sig sammen til at tilgive hende.
Elion kunne mærke et sæt øjne på hende, og blev lidt nervøs ved det, da hun vidste at der ikke var venlige mennesker her på den sene tid. Hun gjorde dog sit bedste for at ignorere det, og håbede bare på at det var mennesker og ikke et farligt væsen, da hun jo kun var en engel og var ikke i nærheden af at være stærk nok til at kunne forsvare sig og komme væk uden skrammer...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 2:21 am

"du linder ikke en her fra"sagde Jack og kiggede på Elion "men du er heller ikke mennske eller elver...Og du dufter for sødt til at være en demon"sagde Jack og gav hende elevator blikket og rettede lidt på hatten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 2:26 am

Elion så hurtigt op da en stemme fik hende tilbage til den virkelige verden. Hun fik hurtigt øje på en ung mand som snakkede om væsner. Elion tænkte hurtigt det værste, og tog et lille skridt væk fra ham i tilfælde af at han ville prøve på noget. "Hvad vil du mig?" spurgte hun med en nervøs stemme og fastholdt blikket på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 2:32 am

"der er ingen grund til at være bange, jeg er bare på vej hjem fra et job. Men så, så jeg dig og du ender bare i vandet død hvis du bliver her for længe unden beskyttelse"sagde Jack og prøvede stadig at finde ud af hvad for en race Elion var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 2:34 am

Elion så på manden med rynket pande og var faktisk blevet lidt fornærmet over at han troede at hun ville ende op død "Og hvorfor tror du det? Jeg kan godt forsvare mig selv" sagde hun bittert og lidt småkoldt.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 2:40 am

Jack smillede undskyldene "det var ikke for at såre dig på nogen måde jeg har bare set nogen meget grumme mord i det her område"sagde han.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 2:42 am

Elion ville ikke tage imod hans undskyldning, men det ville jo være uhøfligt. Hun lagde armene over kors og så lidt væk fra ham "Din undskyldning er accepteret.." mumlede hun og bed sig lidt i underlæben da hun hørte ordet mord. Var han mon en af sådan nogle slags mennesker som ville dræbe folk? Hun sørgede for at holde sin afstand ihvertfald, og skulle da ikke nyde noget.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 2:56 am

"skal jeg ikke følge dig hjem?" spurte Jack og gik et skridt mod Elion. "jeg har ingen lyst eller grund til at skade dig"sagde Jack og kiggede mildt på Elion
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 2:58 am

Elion gik hurtigt et skridt væk fra manden og rystede hurtigt på hovedet "Ellers tak.." sagde hun og måtte jo ikke engang komme hjem, så lige for tiden, var hun jo tvunget til at være udenfor. Af en eller anden grund, turde hun ikke tro på ham. Der var noget som gjorde Elion virkelig utilpas omkring ham, og hun vidste at hun sikkert ikke ville kunne forsvare sig selv overfor ham hvis det var, da hun jo bare var en engel, og var ikke engang særlig stærk.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 3:40 am

"er der noget galt?" spurte Jack og stoppede "du har alså ikke nogen grund til at være bange for mig"sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 3:42 am

Elion kunne godt se på manden at han virkelig prøvede at få hende til at tro at han ikke ville gøre hende noget. Hun bed sig hårdt i underlæben og gik så et skridt frem imod ham, men havde dog et vågent øje på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 3:50 am

"er det fordi du ikke har et sted at bo?" spurte Jack med hentydning til nej'et han fik da han spurte om han skulle følge hende hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 3:52 am

Elion så ned i jorden og ville ikke møde mandens blik ".. jov... selvfølgelig har jeg et sted at bo.." mumlede hun og ville ikke fortælle sandheden til denne mand, som hun i forvejen ikke stolede på overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 3:56 am

"hør jeg vil kun hjælpe dig men hvis du vil ha hjælp må du giv mig lidt mere at gå på"sagde Jack og prøvede at fange hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 4:58 am

Elion så langsomt op i mandens øjne og bed sig blidt i underlæben "... jeg er blevet smidt ud.." mumler hun næsten lydløst og var virkelig ikke sikker på om hun kunne stole på denne fremmede..
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 6:02 am

"hvorfor dog?" spurte Jack med en lidt chkket tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 6:04 am

Elion rystede på hovedet og så væk. Det spørgsmål ville hun ikke svare på, da hun ikke havde lyst til at bringe ud i lyset hvad hun var, for det var dét som havde fået hendes forældre til at smide hende ud..
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 6:12 am

"ohh okay undskyld følsomt emne?" spurte Jack og kiggede på hende med melidenhed "jeg kender det godt"sagde jack stile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 6:13 am

Elion så på ham og kunne ikke lade vær med at blive lidt sur da han troede at kendte det som hun gik igennem. Han kunne umuligt kende til det. Hun ville have råbt af ham, men gjorde det ikke, og vendte bare blikket væk igen og forblev tavs, trist og forsigtig.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 6:17 am

"men jeg hedder Jack forstenen"sagde jack med et svagt smill og rakte stille sin hånd mod Elion
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 6:18 am

Elion så langsomt tilbage på Jacks ansigt, og derefter ned på hans hånd og tog tøvende fat i den "jeg hedder Elion" sagde hun lavmælt og gav Jacks hånd et lille tryk.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 6:30 am

Jack slap blidt Elion's hånd "men tro mig jeg ved hvordan du har det og måske bedrer end du tro"sagde Jack og så lidt trist ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 6:31 am

"Og hvorfor tror du så det?" spurgte hun skeptisk og løftede et øjenbryn af ham. Hun kunne ikke lade vær med at tænke det værste om ham, men han var jo stadig lidt af en fremmed, og hun havde hørt en hel del ting som skete nede i slumkvarteret.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 6:39 am

"hehe fordi inden jeg flyttede her over for fem år siden blev jeg bidt af en varulv"sagde Jack og flyttede lidt på hans arme på højre arm og en stor ar af et stort bide mærke kom til syne "og mine forældre ville hadet mig og var samtidig bange for mig men så en nat ved min føreste fuldmåne blev jeg forvandet til min ulve form og kom til at slå dem begge ihjel"sagde jack helt tone løst.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ikke for pæne piger ((Elion)) Empty
IndlægEmne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion))   ikke for pæne piger ((Elion)) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ikke for pæne piger ((Elion))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Ikke et sted for en som dig-Ceit
» Kedelig eftermiddag //Elion//
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan
» animer som ikke får nok omtale

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: