Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Empty
IndlægEmne: Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan   Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 3:43 am

Tid: 21:23
Sted: The Bloody Moon
Vejr: varm sommer aften
Omgivelser: fulde og påvirkede mennesker

Det var varmt på The Bloody Moon. Lugten af sved blandede sig med stanken af røg og alkohol. Elias tørrede sin pande med bagsiden af hånden, og så sig sløvt om i lokalet. Han havde en halvdrukket, kold øl i den anden hånd, som han placerede imod sit bryst for at køle sig lidt ned.
Det sorte hår var i uorden og ikke blevet vasket i dagevis, de grønne øjne var slørede og hans tøj var krøllet og slidt. Med et tungt suk bevægede han sig igennem mængden af mennesker. Han skulle lave forretninger i aften, med en knægt han havde set her ofte.. knægten vidste det bare ikke endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan   Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 3:50 am

Ryan sad ved sit stambord i et hjørne af the Bloody Moon med et par af sine ikke-magiske venner, Calvin, Dave og Kate. Han havde en sort, krøllet wifebeater på og korte, mørke denimshorts. Han ruskede lidt i sit pjuskede sorte hår og grinte af Daves joke.
Han tændte en Prince med en billig neongrøn kiosklighter og tog et hvæs. Han havde ikke råd til andet. Måske skulle man få sig et arbejde? Han drøftede idéen med sine venner og de grinte allesammen højt og længe. Han grinte med. Men han var ikke sikker på at han mente det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan   Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 3:59 am

Elias fik øje på ham. Han sad sammen med sine venner, sådan som han havde sat ham mange aftener før. De virkede til at more sig. Han stoppede op og blev distraheret af nogle lys der fløj oppe i luften "... pænt" mumlede han lavt og stirrede på dem. Så blev hans tanker afbrudt af en mand der råbte og han så igen på drengene. Han gik med usikre skridt hen imod dem og tømte sin øl. "Ryan?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan   Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 4:10 am

Ryan, der lige havde taget et hvæs af sin billige cigaret, pustede røg op i luften og vendte sig fra at kigge på Kate til at kigge på Elias.

"Ja?" sagde Ryan, selvom Elias nok ikke ville kunne høre ham over den larm man i sjældne tilfælde ville kunne kalde snak der kom ud af Calvins kæft. Han vendte sig om mod Calvin og sagde i en seriøs tone.
"Gider du godt tage og holde din kæft, når manden snakker til mig?!" Det ville lyde hårdt for udefrakommende, men Calvin ville vide at det ikke var ondt ment. Man skulle altid tysse på Calvin.
Så vendte Ryan sig endu en gang om mod Elias og sagde med et frækt smil på læben.
"Jaaer?" Han lod hovedet hvile in sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan   Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 11:05 pm

Elias nikkede, godt han havde husket rigtigt. "Jeg har et tilbud til dig" sagde han og så rundt på ham og hans venner "kan vi snakke alene?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan   Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Icon_minitimeTors Aug 01, 2013 6:51 am

"Nej hvor spændende! Ja det kan vi godt" sagde han og gik ned fra barstolen. Han vendte sig om mod sine venner.
"Nå, i må vist undskylde mig for i aften. Eller resten af jeres liv." sagde han kækt og lænede sig så dramatisk hen over bordet. "Han slår mig nok ihjel." hviskede Ryan højt og grinte. De andre grinte med. Han rejste sig igen og gik med Elias.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan   Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 11:15 pm

Elias smilede lidt og fulgte Ryan ned til sit kælderrum. Hvor mange væsner kunne man have fulgt med ned i en mørk kælder uden at blive spist?.. nok ikke mange andre. I rummet var der en masse skabe, hylder og skuffer. I midten af rummet stod et stort, gammelt egetræsbord og fyldte. Elias satte sig på den ene side, og gjorde tegn til at Ryan kunne sætte sig overfor ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan   Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 9:04 pm

Ryan satte sig ned på stolen og krydsede benene.
"Nå. Hvad så?" sagde han mens han kiggede sig rundt i lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Empty
IndlægEmne: Sv: Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan   Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så.. du vil hjælpe mig ikke? - Ryan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nogen der vil hjælpe en pige i "nød"? - Sebastian
» det er ikke som det ser ud //Safre//
» Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...
» animer som ikke får nok omtale
» Ikke et sted for en som dig-Ceit

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: