Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Tur i skoven //Moon//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:26 am

"nej idag er de bare trælse"hun skød ind i træ kronerne, hun ramte en, men hun dræbte ikke personen. Det var ikke lige hendes stil at gøre
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:34 am

Jayden så lidt på personen der faldt ned "jeg er aldrig blevet angrebet i skoven"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:37 am

"nu er du jo heller ikke nogle elver, de sorte angriber kun os og jeg ved endelig ikke hvorfor, men jeg slår ikke nogle ihjel"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:40 am

"Aha, måske fordi at elvere angriber sortelvere?" sagde Jayden uden at så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:41 am

"hey jeg gør det kun i selvforsvar"sagde hun surt
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:42 am

"Du sagde du ikke vidste hvorfor de angreb jer" Jayden smilede svagt "og det er fordi I angriber dem.. som folk, jeg sagde ikke at du personligt gjorde det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:49 am

"jeg ved det ikke"hun gik hen til et træ og satte sig ned og puttede sin bue ned i tasken igen, hun tog så en bog frem i stedet for
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 5:36 am

"Du er lige blevet skudt på, og så sætter du dig og læser??" sagde han forundret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 6:23 am

hun så op på ham"ja hvad skulle jeg ellers lave, jeg kan jo ikke skyde randomlig rundt om mig, lige som mange andre der gør det"sagde hun, hun lukkede sin bog lidt sammen igen
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 6:53 am

Jayden sukkede "i det mindste være lidt på vagt?" pigen irriterede ham lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:48 am

"okay"hun åbnede bogen igen og læste lidt videre i den, hun kunne godt lide at læse, var der virkeligt noget galt i det
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:52 am

"..." Jayden sukkede "jamen jeg må vel også videre"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:55 am

hun kiggede op på ham"det bestemmer du selv om du gør, du gør bare som du har lyst til"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:00 am

"Aha..." Jayden så ned på hende "tja du ligner jo ikke en der mangler selskab"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:02 am

hun kiggede op på ham"jeg har ikke noget imod det"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:05 am

"Ok.." Jayden tøvede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:07 am

hun vende tilbage til sin bog
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:08 am

"..." Jayden lænede sig op af et træ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:10 am

hendes bog var om alle de racer der var, det var hendes måde at komme udenfor skoven på, det var via hendes bøger
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 8:18 am

Jayden så hende lidt over skulderen og læste med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 8:51 pm

hun læste bare videre"bare jeg kunne være der"sagde hun og læste videre igen, hun ville så gerne ud og så de ting hun læste om, men det lå ikke rigtigt til elvere at forlade skoven
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 8:32 am

"..." Jayden sukkede svagt "ok så, jamen.. vi mødes måske igen?" han begyndte langsomt at gå længere ind i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 5:10 pm

hun så efter ham"ja måske"sagde hun, hun vende så tilbage til sin bog, men hun sukkede lidt og lukkede den sammen, hun så så op på himmelen eller det hun kunne se af den der fra hvor hun sad.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:13 am

Jayden gik længere ind i skoven "tossede elvere.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tur i skoven //Moon// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tur i skoven //Moon//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Sleeping Sun ~Moon~
» Natten på The Bloody Moon
» en aften på Bloody Moon
» Skoven - Logen
» The white sand under the moon //Duron

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: