Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Tur i skoven //Moon//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 8:44 am

Tid: 19:06
Sted: Søen

Jayden sad og slappede af inde i skoven. Det var ellers ikke et sted han normalt kom, han vidste at elverne ikke altid var glad for mørk magi tæt ved deres by. Han lukkede øjnene og nød den kølige aftenbrise. Han tog en dyb indånding.. lyttede til fuglene der sang og vinden i træerne. Der var en ro i skoven som han ikke kunne finde andre steder.. ”skulle være blevet elver” mumlede han for sig selv og trak på smilebåndet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 8:49 am

Moon gik rundt i skoven, det elskede hun af alt især om aften, selvom hun havde fået af vide det var farligt, men hun ville ikke høre efter, hun så der sad en og slappede af, hun gemte sig hurtigt bag et træ, men en pind gav efter under hende og gav et knæk, hun håbede ikke det var en sortelver, de havde allerede slået hendes forældre og mindre søster ihjel, men de minder havde hun gemt langt væk
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 8:51 am

”Hm?” Jayden løftede hovedet.. der havde været noget. Et dyr? Han rejste sig op og så rundt i natten. Det var et af de tidspunkter han priste sig lykkelig for at kunne se i mørke. ”Hvem der?” sagde han med høj og klar stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 8:58 am

hun ture ikke rigtig at komme frem, men hun gjorde det så"mig"månens lys ramte hende, hendes navn var også Moon, nok ikke lige et navn til en elver, men det var lige meget for hende, hun havde en skulder taske med, hun havde nogle få ting i den, hun havde sin bog med som altid
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 8:59 am

Jayden så på hende.. smuk, fine træk.. midt i skoven om natten. Han kiggede kort om han kunne se hendes øre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 9:03 am

hun gik lidt hen imod ham"nu vil du vel ikke slå mig ihjel vel?", hun stod nu 4 meter fra ham, vinden legede lidt med hendes hår i måne lyset, det var næsten som om det fulgte efter hende, men det gjorde det jo ikke
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 9:08 am

Jayden så tøvende på den unge elver.. "hvorfor skulle jeg slå dig ihjel?" spurgte han og så undrene på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 9:16 am

"sortelverene er begyndt at bruge andre racer, så man kan aldrig vide"hun så på ham, en fugl landede på hendes hoved"hov"hun tog den ned, hun grinede en lille smule af den
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 7:41 am

"Ah, nej jeg er ikke sortelver" han smilede skævt "er du uvenner med dem?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 7:56 am

"jeg er en elver, sortelvere kan ikke lide os og bruge næsten en hver chance på at dræbe os"hun så på ham, fulgen fløj igen
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:06 am

"Det er vidst en fordel, en sortelver sagde engang det samme om jer" han smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:13 am

"jeg har aldrig ville slå dem ihjel, de slog min familie ihjel istedet for"hun satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:16 am

"Ja, vi har vel alle mistet familie til nogen" han trak på skuldrene "det gør ikke nødvendigvis til fjende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:18 am

hun så hen på ham"jeg ser dem heller ikke som fjender, godt nok har de slået min mor og far og lillesøster ihjel, men man kan ikke lave om på fortiden, den må man ligge bag sig og se på fremtiden"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:34 am

Jayden nikkede "det eneste man kan gøre er at få det bedste ud af det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 9:08 am

"ja" hun gik så hen til ham, hun så på ham, hun havde sit hoved meget tæt på hans"hvem er du endelig?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeTors Aug 16, 2012 7:50 am

Jayden så lidt overrasket på hendes ansigt der kom nærmere og rykkede hovedet lidt bagud "mit navn er James.." sagde han "og jeg kan godt lide at gå ture i skoven?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeFre Aug 17, 2012 7:56 am

hun flyttede sig lidt igen"jeg hedder Moon og jeg bruger det meste af min tid i skoven"hun smilede lidt"undskyld hvis jeg var lidt for nærgående, det var ikke min mening"tilføjede hun
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 1:51 am

Jayden smilede skævt "det er helt i orden..." han så lidt på hende "kommer der tit fjender her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 1:58 am

"nogle gange"hun så på ham"men du havde en god tur"hun skulle til at gå igen, hun ville ikke havde det godt med, hvis der kom nogle fjender og ville gøre ham fortræd på grund af hende, så ville hun heller gå væk fra ham og så hun kom til skade
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:03 am

"Øh ja..? I lige måde?" Jayden så lidt forvirret på hende.. hun havde åbenbart bare ville tjekke om han var farlig?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:07 am

hun blev næsten ramt af en pil, hun blev rimelig forskrækket.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:12 am

Jayden så sig overrasket omkring "seriøst?" mumlede han og gik hurtigt hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:14 am

hun kiggede rundt, hun tog hånden ned i tasken, det var en magisk taske, hun tog en bue op af den, hun kunne godt være voldlig en gang imellem
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:23 am

"Ikke dårligt" sagde Jayden og et sværd af is kom frem i hans hånd "så.. du kæmper tit i skoven?" han så sig omkring efter skytten
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tur i skoven //Moon// Empty
IndlægEmne: Sv: Tur i skoven //Moon//   Tur i skoven //Moon// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tur i skoven //Moon//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Sleeping Sun ~Moon~
» Natten på The Bloody Moon
» en aften på Bloody Moon
» Skoven - Logen
» The white sand under the moon //Duron

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: