Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu een som søger emner og plots

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu een som søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Endnu een som søger emner og plots   Endnu een som søger emner og plots Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 4:24 am

Her er en til, som gerne vil komme i gang med at skrive
(Hvilken overraskelse)
Jeg mangler bare det vigtigste: En at skrive med. O.o Eller flere x3

Og man kunne jo tage en af de andre, der søger, men... Det skete ikke.

Jeg har masse af idéer og vil gerne dele dem! Skriv til mig (her eller pm) hvis du har lyst til at levere en række svar med kød på, ikke nødvendigvis en bibel hver gang, men bare noget med indhold! :3

Jeg er med på næsten alle slags plot, og jeg er også fresh når det kommer til en tråd, der bare.. Lever sit eget liv, helt uplanlagt og mystisk... n___n

Så altså, to sum up: skriv til mig (:
Jeg bliver glad for det, selv hvis du ikke har lyst til at emne o.o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu een som søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu een som søger emner og plots   Endnu een som søger emner og plots Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:35 am

Ooog selv om Ophelia blev til Raven på magisk vis, så vil jeg altså stadig gerne have nogen at skrive med o.o
Yay ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu een som søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu een som søger emner og plots   Endnu een som søger emner og plots Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:45 am

Okay, nu er det sådan et jeg godt kan lide plots, og du lyder egentligt ret kreativ - så kunne vi sy et sejt plot sammen? Det kunne jeg godt trænge til (:
Jeg har ikke rigtigt nogen ideer lige nu, så hvis du har noget er jeg åben for forslag! ~
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu een som søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu een som søger emner og plots   Endnu een som søger emner og plots Icon_minitimeLør Aug 11, 2012 9:29 am

Maya, you made my day n__n
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu een som søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu een som søger emner og plots   Endnu een som søger emner og plots Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu een som søger emner og plots
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger emner og plots
» Søger emner/plots, kom bare, jeg er frisk ;)
» Emner?? Plots??
» Emner? Plots? Bare kom an
» Søger plots

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: