Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Søger emner og plots

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 4:57 am

Ollo!


Som overskriften nok har afsløret, så søger jeg nogle der vil emne med mig og måske nogle som kunne fylde nogle plots ud.

Plots
1.Venner/veninder
2.B-ven/veninde
3.Eks/gammel flirt
4.Kæreste
5.Familie
6.Andet?

Ved at tingene ikke er beskrevet ned til mindste detalje, men det skal jo aftales så de passer til begge partner.
Men hvis nogle er friske så svar endelig her eller over pm Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 5:34 am

vi kan jo prøve at se hvor det før hen med emnet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 5:35 am

som en ven til at starte med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 5:36 am

Det er en god ide Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 5:44 am

ja ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 11:42 pm

Kærlighed vil jeg da gerne prøve hvis du ikke har nogle i mod mit avatar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 4:46 am

Ja det er jo nok ikke den type som Terry plejer at gå efter, men vi kan da forsøge. Men har snakket om kærlighed med Arason så måske vi kunne lave en lille fight ud af det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 4:48 am

vil gerne kusine hvis det er? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 4:50 am

Ja det kan vi sikkert godt finde ud af, vi kan da lige tage den over pm? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 4:50 am

okay Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:03 am

Sure ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:05 am

Super, har spurgt Arason og han er også med på den Wink

Hvordan skal det foregå?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:07 am

Øhh... *tænke tænke* det kommer vel an på hvordan vi mødes? Oo
or something like that..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:08 am

Mmhm kender du Arason?



Ser lige om jeg kan få ham med til at skrive her Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:09 am

Øhh.. Herp Derp vi lige begyndt et emner hvor Arason kommer efter Cicero som jæger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:13 am

Hvis nu Arason ikke kan lide dig, hvilket han nok ikke kan når han nu kommer efter dig. Så kan vi måske lave et emne, hvor vi mødes på en bar eller noget og snakker og så kommer Arason og helvede bryder ud? Og jeg går i panik da jeg ikke er vidende omkring væsner? ^^
Kan noget af det bruges?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:15 am

ja som templeridder er det et løfte man skal holde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:15 am

i orden terry det anden var til Cicero
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:19 am

I see

og jeg er med Terry og hvis det så bliver til nogle mellem dem så kan de altid bare være venner hvis det er ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:20 am

Så det skal foregå sådan? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:21 am

Jeg synes det lyder som et okay godt plot
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:23 am

Okay hvem laver og skal vi vente lidt med det., til i to har fået skrevet lidt sammen? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:24 am

jeg kan godt køre flere emner på samme tid hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:25 am

i bestemer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:25 am

Kan jeg også, hvem vil have æren af at lave emnet? ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger emner og plots Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner og plots   Søger emner og plots Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger emner og plots
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Endnu een som søger emner og plots
» Søger emner/plots, kom bare, jeg er frisk ;)
» Emner?? Plots??
» Emner? Plots? Bare kom an
» Søger plots

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: