Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 1:09 am

Sebastian smilte stille for sig selv mens han grinte lidt, da han så på Anna og Maya, Der blev omslutte af et Kraftfælt, han gabte lidt, mens han bare stirrede på den i noget tid, med et stille smil på sin læbe.

"når når, så passivagarsiv er man det?" Sagde han mens han trak på skuldrene, "det blod de sælger her smager af Broccoli" han nikkede stile og tog hænderne i lommen mens han så på dem, og på hvordan Anna bare spildte sin Mana og sin luft på at lave det kræftfælt, han stod ganske stille ved døren og bare stirrede på dem, mens han smilte, "når, hvordan går det så piger?" sagde han med en drilsk stemme, mens han gik lidt tættere på de to piger.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 1:24 am

Anna Rose sukkede og kraftfæltet gik kun om Maya og hun så på Sebastian "Jeg ked af det ikke smagte godt sidst du prøvet, men vi har gjordt det meget bedere" sagde hun og så stille på ham "Men min patiant er meget udkørt og jeg tro ikke hun kan klare besøg lige nu, så jeg må bede dig igen om at vente udenfor" Sagde hun samlede de ting hun skulle havde med sig op og så alvoligt på Sebastian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 09, 2012 5:49 am

Maya lænede sig lidt længere frem i sengen og gjorde så noget så barnligt som at række tunge af Sebastian. "Vi andre spiser broccoli fordi det er sundt. Det kunne du måske lære lidt af." Okay, så meget for den smarte bemærkning, men man kunne vel ikke forvente andet af en pige der var på stærk smertestillende og klipset til et drop.

Maya lænede sig tilbage i sengen og lod sig synke ned i sengen. "Lyt til hvad hun siger, jeg gider ikke have besøg Sebastian. Hvis du ville have hyggesnakket, så skulle du måske ikke have slået mig til plukfisk." Hun så virkelig ikke glad ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 1:43 am

Sebastian sukkede lidt mens han stille smilte for sig selv, hvor efter han rystede på hoved, "hvad er det i mennesker og halv raser ikke fårstå ved blod? Det er ligesom mælk, det bliver surt hvis ikke det er i et køleskab. Blod skal være i kroppen for at holde sig godt." han nikkede og så på dem bække dog hævede han et øjenbryn og grinte af Maya, "ohh banlige tøs bare lad vær med at lege med de store drenge, jeg kan skam stadig smader dit usle lille kranie ind som et æg." han så med et kedsomt blik over på anna igen. "tror du jeg retter mig efter hvad du siger? jeg er da ligeglad med om hun var døden nær, eller på operations boret, jeg er DØD." svared han mens han begyndte at valse lidt rundt i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 2:38 am

"SÅ DET NOK" Anna Rose slog ud med ånden og kratfæltedgik efter Sebastian med høj fart og truede med at banke ham ind i væggen.
"Det her er et hospital, jeg er træt af du tro du kan gøre lige hvad du vil" sagde hun vredt og gik hen til ham "du er ikke død, hvis du var ville du ikke være så irreterene så hør nu rigtig godt efter, enten opføre du dig odenligt, eller også få jeg dig på en eller anden måde sparket ud af hospitalet, du har givet os nok arbejde og hvis du ikke prøver på at ændre det så gider jeg alser ikke høre mere på det, er det forstået" Hun kiggede alvoligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:03 am

Maya skulle lige til at mumle noget om at han skulle spare dem for biologitimen, men en bølge af kvalme slog ind over hende. Hendes gode arm greb hårdt fat i kanten på dynen, men hendes skadede arm lå stadig slapt ned langs hendes side.

Hun håbede virkelig at Sebastian havde et svagt punk for den rødhårede sygeplejeske, siden de åbenbart kendte hinanden. På den anden side ønskede hun sig at være stærk nok til at slå en vampyr ihjel. Hun havde aldrig følt sig så hjælpeløs og svag før. Hun lå i en hospitalsseng og fik redet røven af et menneske, der kunne lidt magi...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 4:39 pm

Sebastian spærret øjnene op og reageret i sidste sekundt da kræftfælted skød ud i mod ham, han sprang til side ind bag en anden seng, hvor efter han stille og roligt rejste sig op og man kunne høre et sværd der blev trukket, mens han bare så dystert på Anna, "her kommer jeg med ingen onde intentioner, kun lidt hoverende over på den person jeg lamme bankede, ingen ide om at skade nogle, dog bliver man angrebet," sagde han med en meget irreteret stemme, hans sværd var trukket, og han så lidt over på Maya der så udtil at få det være. "og ps før jeg skaffer dig en seng her, så er du en elendig sygeplejiske, se på hinde, hun er helt bleg," han peget med sin ene hånd på Maya mens han knuede sit sværd med den anden.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 5:29 pm

Kræftvæket sprede sig og rørte loft og gulvet og snurret sig et stukke fra Sebastian så den lukkede ham ind i et hjørne og begynde langsomt at blive mindre, hvis han prøvet at nå ud inden kræftfeltet noget at lukke helt ville det banke mod ham så hurtigt det kunne og prøve at pakke ham ind.

Anna Rose gik stille hen til døren og åbnede den og hen til Mayas seng, hun lagde en hånd på hendes arm og healede hvad end der nok var kommet tilskade, tjekkede hun havde alle de nåle i sig hun skulle og begynde at skubbe sengen mod døren "hun har brug for hvile, jeg tager hende med til et andet rum i mens du bliver der over" sagde hun roligt og strøg Mayas pande og hviskede til hende "Det skal nok gå, bare slap af".

Kraftfeltet lod sengen komme iggenem men ikke Sebastian hvis han prøvet at røre det, luften kom også igennem skjolet så der ikke kom over tryk ved Sebastian, udenset hvad Ville Anna Rose være i sikkerhed længe nok til at få Maya ud af lokalet, væk fra Seb og ind i et sikkert rum, Seb kunne måske få lov til at se hende hvis han fik en bedere atitude og afvleveret sine våben, men indtil det skete ville Anna Rose ikke lade ham komme i nærheden af nogen af hendes patienter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 7:17 am

Maya lod sig bare glide ned i sengen, og sendte Anna Rose et blik der var halvvejs beundrede hundehvalp, og halvvejs død fisk. Den magi var ret smart. Måske skulle hun selv til at lære noget af den slags?

Hun ville protestere da sygeplejersken ville flytte hende til et andet rum, men da hun strøg hendes hår, snerpede hun læberne sammen. Der var ingen grund til at være en idiot, det var klart at hun havde brug for hvile og tid til at komme til hægterne. Anna Rose virkede også ret seriøs omkring det, så hun lukkede bare øjnene og lod sig blive kørt væk.

// Midlertidigt out? (: //
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 7:32 am

//Det går an på hvad seb gør Razz//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 4:13 am

Sebastian blinkede da Anna prøvede endnu en gang at gøre den samme finte med at trappe ham i sit kræft felt, han rullede med øjneme og surtigere end noget andet levende kunne man høre et Brag og den boble der var lavet for at holde sebastian var indhylet i røg der skyggede for det hele.
Han vidste hvordan hospitalet var lavet af, Den væg han havde stået op af havde været af gips og leg for ham at smadre igennem mens han hade kasted en røgbombe i samme stød.
han så næsen af sengen komme up gennem døren, hvor han hurtigere end hvad man regnet med sprang op i sengen over Maya nu hvor Anna's dumme kræftfælt var væk fra dem, han ville have landet på enm måde så klingen fra hans sværd var ved Maya's strube og ham der så Hadfulgt på Anna. "Nu syntes jeg du skal stoppe med at være så flabet little tøz, eller jeg ender med at tage en af dine krops dele." hans øjne gløede og anna vilel føgle hvordan sebastians sværd nærmest var begyndt at suge mana fra luften og lidt fra hinde, der var noget med sebastian og det sværd.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 4:58 am

Anna Rose gjorder noget der kunne være dumt men det var det eneste hun kunne tænke på, hun grab fat i sværets klinge, på den måde måtte det gå igennem hende for at komme til maya og så hurtigt som hendes magi virkede som var hurtiger end en tanke tik kraftfæltet om hendes hånd flade så hun ikke blev skadet og tæt om sværet, Nå Anna Rose holde noget var det inted problem for hende at fange det i sit kraftfælt og hvis seb prøvet at trække sværet væk ville det gå i det mindste ved meneske fart da kræftfeltet klæbede sig til sværet, hvis han holde fast ville han også blive indhylet hurtigt i kraftfæltet og hvis han gav slip ville sværet blevet taget fra ham. Der var ingen chance for han ville kunne nå at skade nogen af dem før Anna Rose kunne forsvare dem.
Et var han havde skadet hende, et andet var han havde skadet Jayden.
Men at true hendes patient mens hun var der ville hun ikke tillade, om hun så måtte bruge alt sin magiske kraft ville hun forsvare sin patient.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 5:32 am

Maya gispede halvkvalt da Sebastian bevægede sig. Hun ville knapt nok have haft tid til at bevæge hovedet, hvis ikke Anna Rose var trådt til. Hendes øjne var spærret op i ren og skær overraskelse. Hun forstod slet ikke hvordan det var kommet så langt. Sebastian var psykotisk, og hun var næsten sikker på at Anna Rose var lige så slem. Hun havde ikke betalt for en bodyguard. Hvorfor i alverden ville den her sygeplejerske stille sig i vejen for Sebastian? Hun var ikke rigtig klog.

Hun gjorde et halvhjertet forsøg på at sparke ud efter Sebastian, med sine fødder under dynen. Hun måtte gerne ramme ham imellem benene, hvis det også virkede på vampyrer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 9:27 am

Sebastian Smilte grumt da Anna tog fat om hans klinge, og prøvede at få hindes kraftfælt rundt om hans sværd, uden nogle nytte, da anna ville føgle hvor hurtigt hindes magi ville blive opsuget i hans sværd, mens hun holdte om det. Sebastian grinte, mens han så på Anna "det var dumt, tak for din magiske styrke." grinte han, mens Anna's magi ville blive suget ud af hinde da hun nu holdte på sværet, samt sebastian lod ikke til at rokke sig ud af flækken da maya hjælpeløst prøvede at sparke ham.
Han så ned i et kort sekunt mens hans hud tydelig vis blev blegere, og han med et skød frem imod anna for at gribe hinde om halsen i en fart der ikke ville være anna muligt at hamle op med, samtidig ville han prøve at lægge anna ned med sit overfald, for at give hin et bid i skuldren eller halsen på den modsatte side af hans tidligere bid, " Du er MIN!" Råbte han da han gjore sin bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 4:35 pm

Anna Rose kunne mærke min magi forsvinde men hun var lideglad, hun havde massere af enagi tilbage, men pluselig råbte Sebastian og hurtiger end hun kunne reagere lå hun på gulvet med hans hånd om hendes hals, i et split sekund var hun ved at gå i panik, men hun beroligede sig selv hurtigere end det kunne nås af se og så sin chanse, Anna Roses kraftfælt omslugte måde hende og Sebastian så de lå inde i samme kraftfælt.
"Prøv ikke på noget dumt" fik hun sagde ud under hans hånd "Min Kraftfælt er lavet til at beskytte mig, ryger jeg, kan jeg love for du ryger med" sagde hun med et alvoligt blik "Og hvis du prøver at suge mere enagi fra mig lad mig sige det her, det bliver værst for dig selv, jeg er trænet til at havde en, man kan sige nød generater" mere kunne hun ikke sige, hun løj ikke, Anna Rose ville for alt i verden ikke lade ham slå hende ud uden han kom med, hun ville ikke lade ham komme nær Maya.

//Sebastian, jeg tro ikke du har rart til at sige min magi ikke ville kunne virke da du ikke ved hvor meget magi Anna Rose har og kraftfæltet ikke vil forsvinde fordi du suger magi fra det:P Anna Rose har massere af enagi lige nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 6:17 am

// Sebastian, du er lidt for godstyle til min smag... Lad os lige nyde det også, okay? :3 //

Maya var simpelthen ved at flippe godt og grundt ud, og da Sebastian sprang på Anna Rose, og magien summede i luften igen, blev det simpelthen for meget. Hun sørgede for at hendes dårlige arm var krøllet sammen ved hendes bryst, da hun rullede ned fra sengen. Hun fik sig rejst op ved hjælp af stativet til droppet, og alt sammen i en fornuftig hurtighed. Hun var svimmel som ind i helvede, men hun var blevet healet nok til at kunne bevæge sig hurtigt og ikke trippe for meget på det glatte gulv.

Hun sagde ikke noget, håbede bare på at de havde for travlt med at opdage at hun smuttede. Det eneste der kunne afsløre hende var lyden af sengen der knagede lidt, og lyden af hjulene på stativet der raslede.

Hendes flugtforsøg var mest af alt fordi hun gerne ville slippe væk. Hvis hun ikke engang kunne slappe af på et hospital, blev hun vel nød til at tage hjem. Men hun prøvede at undskylde det med at hun ville lade Anna Rose passe på sig selv, og ikke også skulle passe på Maya.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 6:03 am

Sebastian Grinte for sig selv, da han så ned på Anna han var ligeglad med hindes trussel og hurtigt førte sigt hovde ned til hindes hals for at synke sine syle spidse tænder ned i annas hals, hvis dette skedte ville Anna føgle den bedste sexuelle nydelse fra hans bid end noget andet.
Sebastian hørte godt hvordan Maya var ved at freake ud i sengen, dog havde han ikke tænkt sig at give hinde noget opmærksomhed da han havde ful fokus på Anna.
Han hørt hvordan Maya væltede ud af sengen og begyndte at humpe væk. Sebastian havde fortravlt med at bakse med Anna, dog ville han ikke slå ihjel bare feede (spise) på hinde da denne kamp allerade havde tappet meget af hans blod, og når man også kom fra et andet sted med kamp så var det jo noget han havde brug for.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 6:12 am

Anna Rose prøvet at kæmpe imod, men hun nået det ikke, hun følte den skarbe smerte i hendes hals men før hun kunne nå at reagere kom følsen.
"ÅH" Anna Rose stønnede og rystede, det havde ikke været så slemt første gang Sebastian havde bidt hende, det havde været mere beroligene men det her.
Anna Rose kunne mærke hun rystede helt inde i, hun prøvet at kontrolere sine føelser, men var alt for svag, hun slappede fuldstandig af og hendes kraftfælt gik ned, hun kunne ikke kæmpe mere.
En tåre trillede ned aaf hendes kind og hun bid sig i læben for ikke at sige flere lyde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 4:56 am

Maya havde godt nok lovet sig selv at nu var det slut, nu skred hun altså, men da Sebastian sprang på Anna, så blev det simpelthen nok. Hun drejede om på hælene, og gik tilbage i en kontrolleret hastighed. Hun tog en overfladisk indånding, låste i knæene og fik rystende trukket droppet ud. Så greb hun ordenlig fat om stativet, og svang det lige imod Sebastians hoved. Hun ville nok ikke ramme, men der var kraft nok i hendes slag til at slå ham godt og grundig bevidstløs, med mindre han trak sig væk fra Anna med det samme.

I sin ynkelige status kunne hun ikke gøre så meget, men det her var simpelthen for ækelt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 10:38 am

Sebastian var på dette tidspunkt godt igang med at suge fra Anna, at han ikke lage mærke til Maya der havde vent sig om for at tage kampen op, dog kunne Maya se at han havde sine barberblads skarpe tænder nede i nakken på den sakkels Anna, og et slag til hoved nok ikke var det bedste, dog var det forsent. Sebastian blev ramt i hoved og hans tænder borede sig dybere ned i nakken på anna end hvad normalt var, dog for anna heldigvis, var giften der gjorde det hele til en form for sexuel nydelse. Sebastian blev dog ikke slået ud som et normalt menneske ville have været lige på stedet, han gav slip på den nu svækkede anna, der minimum ville lægge i et par minutter lige for at komme sig, og få stoppet blødningen. Sebastian rejste sig op og med blod om munden og hans tænder vidt blottet grinte han stille til Maya. "det der kunne jo mærkes." han tog sin hånd om til sit baghoved og mærkede, mens han tog sit sværd op og peget det på Maya. "Du er da ikke spetielt klog? pige kunne dø af det her, havde du slået hårde havde jeg nok bidt hindes hals over." han sukkede lidt mens han så Maya an.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 7:24 pm

Anna Rose forstod ikke hvad der skete med hendes krop, hvorfor føltes alt så dejligt, og hvorfor blev mørket om hende tættere og tættere.
Anna Rose var lige ved at gå bevistløs da der lød et metalisk "DUNK" og en skarp smerte gik igennem hendes hals.
Hun piv men mærkede så nydelsen kom tilbage, denne gang lidt kraftiger og hun slappede af, hun kunne ikke kæmpe mod der her selvom hun blev mindet om det her var forkert.
Så stoppede nydelsen og hun blev efterladt, kold og følte sig åh så tom, hun krøllede lidt sammen og rystede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 5:14 am

// Okay, så går vi bare ud fra at hun slår Sebastians hoved ind imod Anna. Fint nok...

"Er du ikke ligeglad med hvad der sker med hende?" Det gjorde han jo tydeligvis ikke. De kendte hinanden på en eller anden måde, men Maya havde hverken tid eller lyst til at finde ud af hvorfra. I stedet brækkede hun stolen fra hinanden, med et ubehageligt knæk. I den ene hånd havde hun stadig stolen - i den anden havde hun et farlig udseende stoleben. Praktisk taget en træpæl. Hun knækkede hurtigt et andet stoleben af, til hun stod med en i hver hånd.

"Hvad er der med dig og sårede kvinder? Er det en eller anden syg vampyr-fetish?" Hun vejrede sine nye våben i hænderne, og holdt dem frem for sig som et skjold. "Eller var du også klam den gang du var menneske?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 3:55 am

"ligeglad? nej søde. Klam? må jeg være fri." han grinte stille mens han så på hvordan Maya knækkede stolebenene af han gav et lumsk smil og ragte ind i sin lomme før han hev nogle earbuds frem og puttede dem i ørne der efter tog han sin telefon frem og klikkede lidt på den og musik begyndte at spille man kunne tydeligt høre musikken selv om han havde earbuds i han grinte og stille begyndte at bevæge sig til rytmen i musiken "Kom så smukke lad os lege" sagde han med et drilsk smil da han tog sit sværd frem. Maya kunne se hvordan han betragtede hinde, mens han grinte. Med et begyndte han at bløre da han brugte noget af sit blod til at blive hurtigere og med et hoppede han imod Maya og sende en kaskade af slag ned mod hindes stoleben i samme rytme som til beated til hans musik.

//Musik:https://www.youtube.com/watch?v=UXAUKnjUJA8&feature=related //
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 7:55 am

Anna Rose holde op med at ryste og lå bare stille, hun følte sig så tom og kunne ikke forstå hvad der var sket og lød bare mørket tage over og føre hende til drømme land
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 8:52 pm

Maya bed tænderne så hårdt sammen, at hun kunne smage blod. Hun bed tænderne sammen, og parerede for Sebastians slag. Hver gang hun parerede med højre arm, bølgede en kraftig smerte hele vejen op af rygraden på hende. Dog havde hun ikke svært ved at parere hans slag i den hastighed, selvom hun var bange for at hendes primitive våben ikke ville holde særlig længe.

Han havde lige feedet på Anna Rose, så der ville gå et stykke tid før han løb før for blod - og dermed fart. Hun blev nød til at gøre et eller andet hurtigt. Hun undveg hurtigt hans slag, bevægede sig imod hans flanke, fintede og kastede sig imod den anden, med begge våben rakt ud imod hver sin side af hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.   Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbyder I en skovl, så man kan grave sig ned i et hul? ~ Åbent.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Åbent hus - Zig
» Sol, åbent
» Godaften, åbent
» Aften ude - åbent
» Another bright day ~ Åbent.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: