Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 må jeg få denne dans 'Rach'

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 12:48 am

hun smilede og tog hans hånd og gik ud for at danse...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 2:09 am

Da Dante fulgte Rach, kom han i tanke om de eventyr hvor et uskyldigt barn bliver lokket i fare af ulve, han begyndte at grine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 3:36 am

hun smilede mod ham og smilede og sangen blev stille og hun rødmede meget igen da hun ikke var god til det der med at danse stille med en dreng...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 6:20 pm

Dante kunne tydeligt mærke at Rach var en smule nervøs omkring danse, så han overtog føringen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:47 pm

hun rødmede og smilede dog bag efter da han tog over for hun var ikke så god til det med at føre... ''du er en god danser'' sagde hun sødt med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:01 pm

Dante smilede og sagde viskende ''det ved jeg''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 7:08 am

hun rødmede og så på ham med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:07 pm

DJen skiftede igen musikken over til lidt hurtigere musik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 6:34 am

hun begyndt at danse lidt sexede...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 7:25 am

Dante tog hendes hånd og snorede hende rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 8:39 am

hun smilede og dansd vider med ham og grinede...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 10, 2012 4:46 pm

pulselig skreg Aquila et langt og højt skrig (normale mennesker kan ikke høre det) da to vampyrer kom ind af døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 8:36 pm

hun så på ham, ''av... sagde hun og holdte for sit øre og så på dem.. ''hvad sker der?'' spurte hun stille....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
må jeg få denne dans 'Rach'
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Dans to you die!! (SØGER EMNE!! ER NY! ^^ )
» Jeg leder efter denne mand //Jayden//
» Hvad skal jeg dog foretage mig denne aften?? //Lucian//
» Er du okay? //Rach//
» en nye dag//Rach//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: