Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 må jeg få denne dans 'Rach'

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 12:13 am

påklædning: sorte jeans, hvid skjorte (open) og sorte læder støvler
omgivelser: festlige
tid: ca. 23:45

det havde været en kold og våd dag, som Dante havde brugt på at arbejde (stå model for et mode blad), men fast besluttet på at dagen ikke skulle være helt spild valgte Dante at tage i bygen, og feste, det kunne jo være at han mødte nogle interessante individer.

Dante sidder i baren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 3:05 am

dørene åbnede op og en smuk pige kom ind hendes krøllede hår sad godt, hun smilede for sig selv, hun tog sin jakke af og gik ud på dansegulvet og begyndte at danse, hun havde en sort kjole på der gik over knæne, og sorte støvler, hun smilede for sig selv med et smil på sine læber og slapper af...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 3:37 am

Pigen som lige trådte ind af døren fangede straks Dantes blik for ikke alene så hun godt ud, men hendes aura var dyrisk, vild og fralig, hun var tydelig en varulv, og Dante viste at varulve er altid interessante, Dante rejste sig og begyndte at gå hen mod pigen, men han var ikke den eneste som havde fået den ide, en stor fyr i en hættetrøje gik målbevist efter hende, Dante brugte lidt telekinese til at få fyren til at snuble ind i baren, imens gik Dante hen til pigen og spurte ''må jeg få denne dans manquez'' med en tyk fransk accent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 3:41 am

rach smilede over det der lige var sket, ''meget gerne'' sagde hun stille med et smil på sine læber og slapper af med et smil, hun så på ham, ''men kan jeg ik få dit navn først?'' spurte hun med et smil på sine læber og slappede af...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 3:50 am

Dante bukkede dybt ''navnet er Dante Mortes'' Dante pegede på den hvide lettere gennemsigtige ørn på sin skulder(kan kun blive set af små børn og overnaturlige væsner) ''og dette er Aquila, må jeg spørge om dit navn, eller skal jeg bare kalde dig manquez''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 3:55 am

hun smilede, ''jeg mit navn er rach'' sagde hun med et smil på sine læber og ser på ørenen og smilede stillle og slappede af...''sød'' sagde hun med et smil og hørte musikken blive stille og rolig, ''er de sikker på de stadig vil danse med mig'' spurte hun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 4:22 am

Dante løftede højre øjenbryn ''kan du give mig en grund til at ikke skulle ønske at danse med den smukkeste pige i rummet'' sagde Dante smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 4:27 am

hun rødmede og så på ham, ''mere på grund af sangen er stille'' sagde hun med et smil på sine læber og ttog hans hånd og gik med ud på dansegulvet og danse...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 8:53 am

Dante fulgte Rach ud på dansegulvet, men manden fra før kom nu, han to fat i Dantes venstre skulder og rev ham væk fra Rach, og slog ham i maven (kun muligt begrund af at Dante blev overrasket)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 10:23 pm

rach så på dem, og rach prøvede at skubbe fyren væk, men blev selv skubbet væk og sad og holdte for sin skuldre da det var den hun landt på, ''lad ham være'' sagde hun vredt'' og så på manden som havde slået Dante..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 4:23 am

Dante var rasende ikke fordi han var blevet slået, men fordi manden havde slået en kvinde noget, som mindede Dante om sin fars behandling af ham og hans mor, hans øjne blev nærmest gyldent brune da han så manden i øjende, det varede kun et sekund, men da Dante så væk, løb manden nærmest rablende ud af natklubben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:54 am

rach så på ham, ''tak'' sagde hun og kom op og stå igen med få smerter i sin skuldre, hun smilede mod ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 3:05 am

''Il était si peu''(''det var så lidt'' på fransk) sagde Dante. På dette tidspunkt gik det op for folkene, som stod i nærheden at der havde været et 'overfald' og alt musikken stoppede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 3:32 am

Rach så på ham, ''jamen dog prøver du at charmere mig?'' spurtehun sødt med et smil og så på ham og så på de andre som kiggede på ham og hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 3:41 am

Dante grinede lidt ''overhovedet ikke, hvor kunne du dog få den ide fra''. Nu begyndte folk at komme sig og DJen satte en ny sang på, denne gang en mere vild sang, så folk kunne få noget andet at tænke på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 4:08 am

hun smilede, ''måske det franske, kom lad os danse'' sagde hun med et smil på sine læber og blinkede til ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 6:57 am

Dante tog hende med på dansegulvet og grinede''jeg taler for det meste ikke fransk for at charmere, men fordi jeg er fransk''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 7:41 am

hun rødmede, ''undskyld jeg er bare ikke van til at folk taler fransk til mig'' sagde hun kærligt og danssede med ham og smilede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 7:47 am

Dante grinede ''hvorfor undskylder du for at du sagde at det var charmerende, så vidt jeg ved er det et kompliment'' Dante begyndte at danse, hvilket hans smidighed og rytmesans han udviklede gennem kamptræning er ret god til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 10:06 pm

rach smilede, ''og en god danser jamen dog jeg bliver jeg helt flov over jeg ik danser så godt'' sagde hun stlle og så på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 11:11 pm

Dante smilede og så hende ind i øjnene ''du er en dygtig danser, desuden dans er for at have det sjovt, så er det lige meget hvor god man er til det''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 5:00 am

hun smiler sødt og ser på ham, ''tak det var sødt af dig'' sgde hun med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 5:53 pm

Dante bøjede sige frem og sagde med en viskende stemme, som knap bunde høres ''hvad laver en køn varulv i denne del af byen''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 5:56 am

hun rødmer, ''jeg slapper af og fester, og håber på at finde noget selskab'' sagde hun med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 6:59 pm

Dante grinede ''så er vi her i samme erne, manquez''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





må jeg få denne dans 'Rach' Empty
IndlægEmne: Sv: må jeg få denne dans 'Rach'   må jeg få denne dans 'Rach' Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
må jeg få denne dans 'Rach'
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Dans to you die!! (SØGER EMNE!! ER NY! ^^ )
» Jeg leder efter denne mand //Jayden//
» Hvad skal jeg dog foretage mig denne aften?? //Lucian//
» Er du okay? //Rach//
» en nye dag//Rach//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: