Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 To piger og et skateboard ->Rach<-

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 4:15 am

Tid: 14:23
Sted: Parken
Vejr: Solskin, varmt og svag lun vind
Omgivelser: Mange som nyder det gode vejr
Påklædning: http://www.astylecourse.com/wp-content/uploads/2012/03/style-Zara-Fashion-Clothes-for-Women-for-the-Spring-Summer-2012.jpg

Terry sad på et tæppe i parken, hun skulle mødes med Rach og hun havde valgt at lave en lille picnic kurv. Hun syntes det var alt for varmt at gå i parken uden noget at drikke og lidt at spise. Hun havde dog købt nogle små trekants sandwich og sodavand i en kiosk på vej til parken. Hendess skateboard lå med hjulene opad på græset ved siden af tæppet. Hun havde mobilen til at ligge fremme, hvis nu Rach skulle ringe vis hun måske ikke lige kunne finde hende.
Terry tog hårelastikken som sad på hendes håndled og satte det lange hår op i en høj sjusket knold. Det var alt for varmt til at hun gad at havde det til at hænge rundt omkring hende som et tyndt tæppe. Derefter foldede hun sin cardigan sammen og brugte den som hovedpude da hun lagde sig ned for at solbade lidt, mens hun ventede på Rach.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 4:28 am

rach smilede da hun fik øje på sin dejlige kusine, hun løb over og overfaldt hende med et kram, ''hey smukke'' sagde hun glad og krammede hende med et smil, ''kæft det varmt hva'' grinede hun med et smil og havde sat sit hår i en heste hale og havde en lille taske med, med beskyttelse, hun smilede stille og så på sin smukke kusine og lagde sig ved siden af hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 4:33 am

Terry satte sig op med et smil, da hun hørte sin kusine. "Hey!"hilste hun med en meget glad stemme og gengældte hendes kram. "Ja det er vildt varmt"sagde hun med så sig lidt omkring. Alle steder hvor der var skygge, var indtaget af mennesker som ville nyde vejret men ikke udsættes for solens stråler. Hun lod blikket falde på Rach's taske og nikkede mod den. "Hvad har du med?"spurgte hun med et smil og lagde sig ned igen. Det ville blive en varm omgang at køre rundt på skateboardet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 4:41 am

hun smilede, ''beskyttelse til knæ arme og en hjælm jeg vil ik komme mere til skade'' sagde hun emd et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 4:44 am

"Jeg har ikke noget"sagde Terry med et skævt smil. "Jeg har ikke fået taget mig sammen til at købe noget"tilføjede hun og klappede en myre som kravlede på hendes arm, og tjekkede om der kravlede flere små kravel rundt på hende. "Men skal vi lige slappe af lidt eller vil du igang?"spurgte hun med et smil og vendte opmærksomheden mod Rach igen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:09 am

hun smilede, ''bare lige slappe lidt af jeg har lige været på arbejde'' sagde hun med et smil på sine læber og slappede af med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:14 am

"Hvad arbejder du med?"spurgte hun med et smil og brugte cardiganen som hovedpude igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:17 am

hun så på hende med et smil på sine læber, hun slapper af og ser på hende, hun ser på hende og leger med sit hår, ''jeg er model'' sagd ehun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:21 am

"Jamen dog da"sagde Terry med et muntert smil og puffede til hende. "Er man smart på den"sagde hun drillende og begyndte at have det ret varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:39 am

hun smilede, ''hvad snakker du om jeg får kun taget bekini billeder og så går jeg på catwork her g der'' sagde hun med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:45 am

"Bikini?" sagde hun med et drillende smil og puffede til hende. "Frækt"drillende hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:52 am

hun grinede, ''næh ik rigtig de ville ha haft mig til at være nøgen men det var for luder agtigt'' sagde hun med et grin og smilede stillle og ser ned i jordern...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 5:58 am

"Nu ikke så genert"sagde hun med et smil, hun var ikke genert omkring sin krop og det ville nok være hendes far som ville blive meget utilfreds hvis hun fik taget nøgenbilleder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 6:01 am

hun smilede. ''hey hvad med at du kommer med en dag og får taget nogle gode billeder sammen med mig'' sagde hun med et smil på sine læber og slapper af...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 6:37 am

"Jo, det kunne jeg da godt"svarede hun med et smil og tænkte at det kunne være meget sjovt. Med hende gamle veninde Bonnie havde de tit fyldt deres kamera og mobiler med billeder af dem selv. "Bestemmer man selv tøjet eller?"spurgte hun og viftede sig med hånden, da det var lidt for lummert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 6:50 am

hun smilede og så på de andre og slappede af, hun smilede stille og så på ham med et smil på sine læber og ser på hende, ''ja da'' sagde hun med et smil på sine læber..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 6:56 am

"Det må vi gøre engang" sagde hun med et smil og strakte sig. "Nåårh med skal vi begynde" spurgte hun og skubbede skatboardet hen foran Rach.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 6:57 am

rach så på hende og tog sit beskyttelse på og så på hende, ''jeg er ikke god til det jeg vælter med garangti'' sagde hun stille og så på ham med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 7:35 am

"Altså jeg kan gøre frem og tilbage, og jeg falder stadig så vi er næsten lige gode"sagde hun med et smil og rejste sig op. "Men selvfølgelig er jeg bedre end dig"tilføjede hun drillende og samlede skateboardet op, for at gå ud på stien med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 7:42 am

rach gik med hende og gik med der ud og slapper af og tager sin kusine hånd, ''bag efter skala vi have taget billeder'' sagde hun med et grin, ''jeg skal bare ringe og bestille tid'' sagde hun...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 7:47 am

"Aftale"sagde Terry med et smil og lagde skateboardet på stien. "Så op og poser"sagde hun med et muntert smil og puffede skateboardet hen til hende med foden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 7:57 am

hun stoppede det med foden og stilte sig stille op på det og kørte lidt men væltede så og så væltede og slog sit håndled en smule. ''av'' sagde hun trist...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:11 am

"Kom du noget til?"spurgte Terry hurtigt og løb efter skateboardet som trillede et stykke frem, hun samlede det op og gik tilbage til Rach og rakte hende hånden for at hjælpe hende op. "Husk du må ikke lægge vægt bagud, så vipper den" sagde hun venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:27 am

hun grinede og tog hendes hånd ''det kunne du godt ha sagt'' sagde hun med et smil på sine læber og slapppede af med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:33 am

"Jeg troede alle vidste det"sagde hun muntert og slap hendes hånd igen. Hun satte en fod på midten af skateboardet og havde den anden fod på jorden ved siden af sig. "Du skal sætte foden på midten og den anden skubber du med. Skal du dreje sætter du foden op bagerst og ligger lidt vægt på og drejer med benet"forklarede hun smilende og demonstrerede det kort
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





To piger og et skateboard ->Rach<- Empty
IndlægEmne: Sv: To piger og et skateboard ->Rach<-   To piger og et skateboard ->Rach<- Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
To piger og et skateboard ->Rach<-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» ikke for pæne piger ((Elion))
» Er du okay? //Rach//
» en nye dag//Rach//
» Sommeraften i parken //Rach//
» gåtur i parken (Rach)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: