Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 11:49 pm

Sebastian smilte stille og grinte da den anden vampyr prøvede at holde tonen nede, "ohh så tig dog" sagde han med en sukke tone, mens han så, så tilbage til Jayden og anna, mens han hørte på Thomas.
"Jayden lille søde ven, havde det ikke været for mig havde du aldrig havnet her på Hospitalet, havde jeg bare ladet dig ligge der bevestløs så havde du været død." Sagde han mens han nikkede stille, "og stadig det var jo dig der angreb mig til at starte med," Sagde han med et smil mens han ville hoppe ned og side mere normalt i vinduet, som hvis han sad på en stol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 4:04 am

Arason greb sin bue og snedt en pil mod vampyren i vinduet i
det han håbet at han ikke ville kunne undgå træ pilen i det han
tænket over at det nok ikke var det rigtie
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 8:59 am

Ciara så bare på Sebastian med et dybt suk "børn". Ciara vendte sig om og gik hen til sengen "jayden jeg tro anna har ret" sagde hun lavt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 12:44 pm

Thomas så for første gang rigtigt hen i nærheden af Arason. "Lig dog den der væk, jeg troede det her var et hospital!" Sagde han skarpt men ikke på nogen måde højt. "Jeg havde aldrig troet du ville ha hevet en andgriber på hospitalet. Det er ikke fordi jeg ikke syns det var nobelt gjort men... hvorfor, det ligner dig ikke."
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 5:13 pm

Jayden så på dem alle og rejste sig med lidt besvær op og stå. Han rynkede brynene og forlod stuen med en blanding af et irriteret og udmattet blik.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTors Sep 06, 2012 6:15 pm

Anna Rose grab fat i Jayden og lagde ham ned i sengen igen og så skabt på ham "Bliv liggene".
Anna Rose så skabt på Arason og et kræftfælt kom rundt om ham så han ikke kunne fyre sin bue af mod Thomas eller Sebastian "Det her er et hospital, gå venligst hvis i ikke kan finde ud af det"
Anna Rose så så over på Thomas og Sebastian og så ikke særlig vred ud "Hør, vi kan snakke senere hvis i ønsker det men lige nu har ham her brug for hvile" sagde hun og strøg Jaydens bryst "Så jeg vil bede folk om de ikke godt kan gå ud, jeg går selv ud så Jayden kan sove"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 2:59 am

Sebastian så lidt rundt igen, mens han rystede på hoved af ham den underlige med buen, "den der tandstik får du ikke meget ud af her." sukkede Sebastian og lændet sig frem over, mens han lod sine hænder lægge på sit skød, "børn siger du? må jeg være fri, jeg er skam gammel nok, nok ikke ældre end dig, men jeg har lært min del ellers tak, barn af udsende men voksen af sind" han så på Ciara med et stille smil, mens Annas barirre ville skyde op og mere eller mindre spæret for at ham med buen ville kunne skyde.
"Tak Anna, jeg ønsker dog ikke flere slagsmål for i nat," han nikkede stille og fandt sin pakke smøger frem og tog en i munden hvor efter han tændte den, han ensede ikke Jayden i et blik da han prøvede at komme op, Han tog et hvæs fra sin smøg og pustede ud stille ind i lokalet, "meget vel da, jeg siger bare sker sådan noget her igen, så kommer der konsekvenser." han så rundt med et stille koldt blik mens han tog endnu et hvæs fra sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 5:49 am

//Køre det her stadigvæk eller?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 7:32 am

//Tror jeg ikke, Arason har ikke været på længe, og det er hans tur.//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 7:59 am

//Arason har lidt svært ved at svare på emner tro jeg :s han har sikkert meget travlt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 09, 2012 8:28 am

//Tja, det er han vel//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 1:11 am

//hmm well vi kan stop det her så.. //
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 1:18 am

//Såh siger vi vel bare Vi lod Jayden sove og vi gik alle sammen :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitimeTors Okt 11, 2012 1:27 am

//yeahhhh...right.//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//
» Being new. (Åben for alle.)
» Sne? //Åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)
» I byen //åben for alle//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: