Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 9:59 pm

//Åben for alle så ja Razz//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 3:18 am

Arason komme gående ind på hospitalte han havde høret at der var kommet et angreb på en hvis jayden. han gik ind på hospitalte og slog sin hætte ned i det han gik diskret ned til døren han høret nogen indefra i det han trak sin hætte på igen banket han på døren


Sidst rettet af Arason Tors Jul 19, 2012 10:56 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 9:49 am

En svag latter kunne høres fra det åbne vindue i Jaydens hospitals rum. med et hørte man et stort BUMP og der sad en i vindueskammen, Sebastian grinte stille og så op på de træ i værelset, mens han stille grinte. "nåår så bare en hvalp?`" sebastian så på den anden vampyr og bukkede hoved lidt for at introducere sig selv. "Ja som du nok kan se er jeg den, der har gjort det her" han så på den anden vampyr mens han smilte hans lilla øjne gløede stille mens han havde focus på denne Ciara, af hvad hun kunne se, havde Sebastian et utroligt smukt andsigt og krops bygning. han havde det samme tøj på som fra kampen. dog stadig med Jaydens blod omkring hans mund.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 7:46 am

"ja en HALVP" sagde ciara og kiggede sebastian i øjene og uden at kiggede mod døren "kom ind" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 12:47 pm

Seabstian grinte stille mens han så på den angen vampyr og sukkede "jaja siger den gamle hejre" han så durk tilbage ind i Ciara's øjne mens han smilte grumt, "nøj ha. det er da lidt af en forsamling vi har her." han stirrede stadig på Ciara mens han stille tog en pakke cigeratter frem, og tændte en hvor efter han tog et stort hvæs fra den.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:16 pm

//Hey Oo selvom nogen er langsomme skal vi så ikke stadigvæk respektere række følgen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 8:49 pm

Thomas hoved viste sig nu også i vinduet, han havde set Sebastian kravle op ad muren, og hørt nogle velkendte stemmer. På grund af sin størrelse kunne Thomas sagtens sidde i vindueskarmen sammen med Sebastian, så han kravlede op så han bedre kunne se. "Hvem er det du skal se til Seb?" Spurte han. Sebastian havde godt fortalt om den pige han havde andgrebet, og Anna havde fortalt om den vampyr der andgreb hende da hun var hjemme hos Thomas, men han havde ikke regnet med at se så mange han havde mødt før i rummet. Der var fyren der havde antastet ham, da han ikke kunne finde vej i den underkordiske by, og havde fortalt at dronningen havde planer med ham. Han lå i hospitalssengen, og Thomas gad godt vide hvad der var sket. Så var der Anna som han var sikker på stadig foragtede ham. Der var den intelligente bibloltikar-vampyr som han godt kunne lide, men som han ikke kunne huske hvad hed, hvid hun overhovedet havde fortalt ham det. Han stirrede rundt i lokalet, og på de mange andsigter.

Thomas var iført sin sorte frakke, en hvid T-shirt, et par shorts fuld af lommer og et par sandaler.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 8:29 am

//Hey xD.. jeg har lige været væk i en uges tid Razz... wow folk har joinet, hvad hedder rækkefølgen lige nu?//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 9:12 am

//Det din tur Jayden, så mig, Seb, Arason, Ciara, Thomas, sådan vil jeg mene//
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 10:08 am

Jayden så forvirret rundt på de mange folk, og følte ikke helt han kunne klare så mange skikkelser på en gang. *Oh god...* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 10:23 am

Anna Rose sætte sig op og så ned af, håret dækkede hendes ansigt "Sebastian.... hvad vil du" hun så på ham gennem sit hår og hendes blik var tomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 12:40 pm

Sebastian smilte stille og så på Thomas der haved hoppede ned vedsiden af ham mens han smilte stille. "davs Thomas, så dig ikke komme." han grinte lidt, "er ikke som sådan på besøg, eller noget. ser bare til den person jeg fornyligt lemlæstede," han nikkede og peget på Jayden, mens han smilte, stille så han tilbage på den anden vampyr han ikke kendte, mens han tog endnu et hvæs fra sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:25 am

//Okay hvem skal svare nu?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:41 am

//Det er Arasons tur//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 9:55 am

Arason gik ind og trak sin hætte af i det han sendt de to vampyr drenge et dræbere blik i det han stilte sig op af en af vægene og tog sin bue frem i det han smilte for sig selv to vampyre der bare venter på at mærke et sværd i deres mave
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 7:21 am

"hmm noget af en folke samling vi har fået skaffet os her Anna og Jayden" sagde ciara og kiggede ned på Jayden som bestemt ikke så ud til at ha det godt med det og kiggede på Sebatian og Thomas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 8:12 am

Thomas så på Sebastian, med et smil. "Nej jeg så dig også lige, og skulle til at sige hej, men så klatrede du herop?" Han kiggede rundt på forsamlingen. "Jeg kender da mange af jer gør jeg ikke. Anna, hvordan har du det? er du stadig sur på mig?" Sagde han venskabeligt. Hans blik gled over Arason, han kunne muligvis finde på at andgribe, men siden dette var en sygstue, ville det være bedst at undgå, den slags. Han så ned på manden i sengen. "Hey er du ikke den fyr der udspurte i mig i den gyde? Hvad er der sket med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 9:55 pm

Jayden stirrede koldt på Sebastian, og skævede lidt til Ciara.. han forstod hende, han brød sig heller ikke om hvor mange der havde fundet ham. Han så lidt overrasket på Thomas.. ”Gud jo?” han kom til at grine og smilede til ham ”ah ja, gode gamle minder.. jeg fik mig såmænd en krammer af ham der” han nikkede i retning af Sebastian ”vampyrer krammer hårdt” sukkede han.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 12, 2012 9:58 pm

Anna Rose strøg Jaydens kind og så på Thomas "Nej, du vidste jo ikke hvillken tilstand jeg var i, det har jeg ikke noget imod" hun så koldt på Sebastian "Hvad jeg har noget imod er når folk gå efter et dræber angreb uden grund, eller havde du en grund Seb"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 1:32 am

Sebastian grinte lidt og nikkede mens han så på den ny ankommende og der efter tilbage til den anden vampyr, før han sagde "hvaa Thomas jeg syntes du kender mange her." han så ned på Thomas mens han der efter grinte da han hørte Jaydens stemme, Krammer, mere et bid og hug, men hvad skulle man også regne med at sådan en fyr ville? "krammer ja, en stor bjørne bide krammer" sagde han mens han smilte, dog holdte han vagt dog så han stift ned på Anna "hør her trunde, din lille Kæreste bolleven her, angreb mig uden grund, jeg har ingen ide hvorfor, eller hvad hans motiv er. Dog begynder den dumpap at skyde efter mig mens han flyver. Jeg startede ikke det her. det var dig der satte ham ud efter mig, jeg burde give gengæld, men jeg tror jeg er lidt i undertal selv om jeg har fået mig en stor stærk portion ag hans blod, og var det ikke for mig, var din lille kæreste DØD!" Sagde sebastian med en meget hård stemme, mens han så ondt på Anna.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 9:19 am

Arason stod bare og holde øje med de to vampyre i vinduskamen
i det han pilede ved hans sværd
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 1:00 am

"nu synes jeg vi skal holde tonen nede" sagde Ciara og var foran sengen mellem Anna, Jayden og Sebastian, Thomas "nu skal vi ikke glemme hvor vi er" sagde hun en beroligene tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 1:17 am

"Hvis det er sandt." Sagde Thomas afslappet. "Kan grunden til hans andgreb så skyldes at du næsten hakkede hans kærestes ben af?" Han klatrede ind i rummet. Han ville se lidt nærmere på alle i rummet, og på ham der lå i sengen. "Jeg troede faktisk du viste bedre end at andgribe en vampyr, du virkede så kompetent da vi talte sammen." Sagde Thomas til Jayden.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:31 am

"Ah, jeg er nu ret sikker på det ikke er Sebastians skyld jeg er i live" sagde Jayden og trak på skuldrene "i hvert fald ikke uden det havde været hans skyld at jeg var død" han sukkede svagt og gabte "så mange me... folk her" han så på dem alle sammen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 2:34 am

Anna Rose strøg Jaydens kind og beroligede ham og lagde dynen over ham "Du har brug for søvn, og at være alene" sagde hun og så på de andre og så tilbage til Jayden og lagde hoved på hans bryst, men holde øje med Sebastian.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//   Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//
» Being new. (Åben for alle.)
» Sne? //Åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)
» I byen //åben for alle//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Hospitalet-
Gå til: