Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En park, Arason + åbent

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 1:47 am

"Aah.. Amerikansk, eller?" Hun kom tilbage med frisk te i sin kop. "Hvorfor drikker du ikke noget af din? Den er faktisk rigtig god, jeg har en ven i Tibet som sender mig te." hun satte koppen fra sig på det sofabord, hvor han også havde smidt sit kors. Det samlede hun op ved kæden. Lod det dingle fra sin hånd, svingede det lidt frem og tilbage, før hun forsigtigt vendte det mellem fingrene. Hun sendte ham et spørgende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 1:55 am

"englesk og er ikke tørstie" svarde Han "men hvor lang tid har du kendt til den magiske verden" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:01 am

"Begge mine forældre kendte den. Siden jeg var.. fem eller sådan noget, tror jeg. Men jeg har faktisk aldrig rigtigt gjort mig i den magiske verden her i Staterne. Jeg har rejst en del, nemlig." hun så ikke op fra korset, som hun nu havde lagt på bordet foran sig. Forsigtigt vippede hun det frem og tilbage, selv om der egentlig ikke var så meget at se.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:03 am

"nå okay" svarde arason og kiget selv ned på sit korse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:07 am

"Korset," sagde hun til ham og lagde det endelig fra sig. "Det er ikke helt almindeligt, vel?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:25 am

"hvorfor troere du der er noget usadvangliget ved korset" svarde han og kiget på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:28 am

"Fordi det føles usædvanligt," svarede hun kort og trak på skuldrene. Han skulle bare vide, hvad hun kunne. Hvordan alting fortalte hende - alting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:31 am

"ja okay men det er et være en af temple ridderne og det er ikke dem man har høret om i bøgerne om" svarde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:37 am

"så du er tempelridder?" Spurgte hun og lagde hovedet på skrå. "fortæl mig, hvordan I er anderledes?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:41 am

"vi er en af de 3 gruppe med mangen normale mensker der kæmpe for at opholde freden uden vi får penge for det" svarde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:44 am

"Hvad er der så for andre grupper?" spurgte Aenor og rakte korset frem mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 2:51 am

"dragon og illuminati" svarde han "det er de andre gruppe" svarde arason og tog korset og hang den over hans hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 3:28 am

"Og hvorfor blev du så tempelridder? Er du sulten?" Spurgte Aenor og kiggede på ham. Det var ikke noget, hun havde hørt om før..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 3:43 am

"fordi jeg beste kunne lide derse metoder" svarde Arason "og ja tak " svarde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 3:54 am

"Frem for hvad? Hvilke metoder?" Hun forsvandt ud i køkkenet og begyndte at skramle rundt, mens hun rodede i køleskabet, der var så godt som tomt. "Jeg har masser af mælk, men - Vil du have et spejlæg? Jeg har vist også en dåse bønner et sted..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 3:55 am

"nogen bønner lyder fint" svarde han og tænket sig om hvordan han skulle forklare det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 4:02 am

"I orden.. Og metoderne?" spurgte hun igen og raslede rundt i skuffer efter en dåseåbner. "hvor kan den være blevet af," mumlede hun for sig selv og fandt i stedet en stor støbejernspande, som hun satte på komfuret. Tændte for gassen og strøg en tændstik. Æggebakken satte hun ved siden af, og ledte så videre efter dåseåbneren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 4:09 am

"metoderne er det med at templar går meget op i dissiplin og illuminati går meste op i power og dragons går op i kaos" svarde Arason
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 4:25 am

"Hvilken slags dissiplin?" spurgte hun og hældte indeholdet af den endeligt åbne bønnedåse over i en gryde, hun også tændte under. Så gav hun sig til at spejle æg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 4:33 am

"bare disipilin som vi kender" svarde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 4:35 am

"Okay---" Hun vippede æg fra panden over på en tallerken. "Er du sikker på, du kun vil have bønner?" Hældte varmede bønner over på en anden. De dampede og så snaskede og usunde ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 4:38 am

"ja" svarde arason og kiget ud af vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 4:41 am

"Okay." hun tog en tallerken i hver hånd, og gik ind i stuen. Placerede bønnetallerknen på bordet og tog sine to spejlæg med ud i køkkenet igen, hvor hun dryssede salt over dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 4:44 am

han kiget sig omkring i hendes legligehed imens han lagde sit kors på borde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 4:56 am

"Jeg ved godt, jeg bor lidt sjovt." Aenor trak på skuldrene og skar æg ud med kanten af sin gaffel. "Det er min mors lejlighed, og den har stået urørt siden begyndelsen af 50'erne."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En park, Arason + åbent - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En park, Arason + åbent   En park, Arason + åbent - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En park, Arason + åbent
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» A Meet In The Park
» Just a walk in the park
» sing along in the park //ace//
» Do not stop in the park - Richard
» Please! Help me! - Arason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: