Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ude efter urter //Thyra//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 11:38 am

Thomas havde endnu engang vendt sig imod skoven, han havde tænkt sig at at finde nogle af de urter og magiske planter der fandtes rundtom i skoven, men Thomas var ikke nogen herbelist, så han havde tænkt sig at opsøge elverne for måske at slå en handel af med dem. Det var tidligt på aftnen og Thomas var iført en åben sort frakke ude over en hvid T-shirt, sandfarvede shorts fuld af lommer, og sandaler. Thomas var blevet forvandlet til vampyr som 11årig, og hans krop havde ikke forandret sig siden, så han lignede derfor stadig en 11årig. Han havde sort hår og helt sorte øjne.

Thomas havde fået at vide i elverbyen, at der boede en heks længere ude i skoven og at hun var en af de bedste når man havde men sjældne urter at gøre, så han havde besluttet at opsøge hende.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 10:26 am

Thyra sad op ad et træ ude foran sit hus og drak te. Hun kiggede op på himmelen og tænkte over årene der var passeret forbi, der havde været mange gode og også en del dårlige, og så var der stadig masser at se frem til. Hun smilede svagt og tog en tår af teen, den var sød og smagte stærkt af pebermynte.
Huset var ikke ret stort og lå op ad et stort træ, det var omgivet af et tykt lag buske og brumbærranker og der voksede græs på taget. Siderne var ikke højere end at buskene kunne dække dem og taget var buede, så hvis man ikke kiggede nærmere efter lignede det bare en bakke omgivet af brombærkrat. Væggene var bygget af en form for grønligt glas, så der slap en smule lys ind og det faldt i et med det grønne i naturen. På toppen af taget lå der en lille vandpyt, som dækkede over et vindue ned til huset, vandpytten var omgivet af højt græs. Indgangen til huset var sænket lidt ned i jorden og kamuflerede som en lille bakke, døren var overlagt med gras, så den faldt i et med bakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 9:53 pm

Thomas kom gående rundt om et træ, han så den lille bakke, men genkendte den ikke som et hus. Han så tilgendgeld elveren der sad op af træet. "Go' aften, sagde han venligt." Han stemme var, hæs og kold, og passede ikke et en af hans størresle. "Jeg leder efter heksen der bor herude, ved du hvor hendes hus ligger?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 7:27 am

Thyra kiggede overrasket op på drengen. Han havde bleg hud og lød ikke meget som andre drenge på hans alder og så var han utroligt køn, og han ledte efter hende ... nok ikke et helt normalt menneske, konkluderede hun. Hun sendte ham et smil og rejste sig, "God aften, og hvad vil du så med hende?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 9:17 am

Thomas smilede bredere. "Jeg skulle spørge hende om hun har nogle noget jeg skal bruge, og om hun i så fald sælger dem, eller om hun kan hjælpe mig med at finde dem." Svarede han kryptisk som om han ikke var sikker på at det var en god ide at lade alle detalgerne om sit erne falde på et tilfældigt sted.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 9:23 am

Hun lagde hovedet let på skrå, "Jamen det kommet da meget an på, hvad du skal bruge" sagde hun med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 10:09 am

"Kan jeg gå ud fra det er dig jeg leder efter." Sagde Thomas, han var blevet træt af denne juleleg.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeTirs Jun 26, 2012 10:16 am

Hun lo, "ja, det kan du ... medmindre selvfølgelig der er andre hekse i skoven" sagde hun med et grin, "nå, hvad vil du så?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 12:34 am

Thomas smilede. "Det kan da godt være, at der er mange, hvem ved. Men Jeg skulle høre om du har de urter jeg skal bruge?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 10:18 am

"det tror jeg nu ikke" sagde hun og trak svagt på skuldrene, "men jeg kunne tage fejl" tilføjede hun med et lille grin. Hun så vurderende på ham, "det kommer meget an på, hvilke urter du skal bruge?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 2:45 am

"Der er to ting jeg skal bruge, den ene er simpel." Sagde han og trak ud i frakken for lede efter noget i en af sine inderlommer. "Det er en modgift mod denne gift, som muligvis vil blive brugt imod mig i den nærmeste fremtid." Thomas fandt en glasflaske med en sølvskinnene metallisk væske. Det var en kviksølvbaseret gift, der kunne forhindre en vampyr i at akkumulere blod for at bruge dens evner.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 9:21 am

Hun kiggede interesseret på flasken og rakte så ud efter den, "lad mig se lidt på den, så skal jeg se hvad jeg kan gøre" sagde hun med et lille smil, "hvor lang tid har jeg, og i hvor store mængder skal du have det?" fortsatte hun, stadig op taget af at kigge på flasken. "Og den anden ting?" spurgte hun nysgerrigt og så igen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 9:49 am

"Jeg vil ikke forlange at du bliver oppe hele natte, men hvis du kan finde en form for preventiv medicin inden for en rimelig tid ville det være fantastisk." Sagde Thomas.
"Den anden ting jeg gerne vil høre om, er fysisk virkende drikke. Jeg har nogle stykker på lager. En giver fantastisk styrke, en anden giver dig kattens ynde, men jeg kan ikke bruge dem. De er lavet til mennesker, så hvis jeg drikker dem virker de ikke. Den eneste måde for mig at få effekten er at lade et menneske drikke dem, og drikke fra mennesket bagefter, men det er temmelig upraktisk, kan du vel forstille dig. Kan du hjælpe mig med at finde en måde jeg kan drikke dem direkte. Jeg har prøvet at blande det med blod, men det er ikke godt nok.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 10:04 am

Hun tænkte lidt over det, "jeg skal gøre mit bedste, det er længe siden jeg sidst har haft mulighed for at prøve kræfter med noget rigtigt udfordrende" sagde hun med et stort smil, "så en modgift og en mere praktisk måde at tage de andre ting på" sagde hun og var allerede gået igang med at tænke, "har du drikkene med?" spurgte hun ivrigt, "eller skal vi mødes på et senere tidspunkt?" foreslog hun og gennemgik sin kalender i hovedet, "oh, det havde jeg nær glemt, hvor meget er du interesseret i at give for det?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 10:19 am

"Ja selvfølgelig har jeg det." Sagde Thomas smilene. Han havde hverken glemt eller regnet med hun ville gøre det uden betaling, det var der aldrig nogen der gjorde og det gjorde Thomas heller ikke selv. "Selvfølgelig skal du da ha noget for det, men sandheden er at jeg ikke ved hvad elvere sætter pris på som betaling. Men Jeg har noget du måske vil kunnet lide."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 10:28 am

Hun nikkede tilfreds, så kunne hun gå igang med det samme, "og hvad er det?" spurgte hun nysgerrigt og betragtede ham indgående, "for at være ærlig ved jeg heller ikke selv, hvad jeg skulle bede om, så jeg håber dit forslag er godt" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 10:41 am

"Jeg købte nogle særlige gobler, for nogle år siden. Jeg kan måle på dem at de har en magisk aura, men det eneste jeg har fundet er deres gift, der er forskællig fra goble til goble alt efter hvad farve den har. Men det er selvfølgelig kun hvis du er interesseret i dyre liv så vel som planteliv." Sagde Thomas med et skuldertræk. Han havde haft goblerne længe, og havde ikke fundet en god metode til at ekstrahere giften, så han brugte kun goblerne som pynt, i et akvarium hjemme i stuen.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 10:48 am

Hun tænkte lidt over det, "det lyder helt fint" sagde hun med et smil, "skal vi aftale en bytte dag?" spurgte hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:13 am

Thomas smilede. "Ja naturligvis, men det kommer jo an på hvor lang tid du skal bruge."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:16 am

Hun tænkte lidt over det, "hvad siger du til en uge, eller er det for lang tid?" spurgte hun, hun havde vist ingen planer i den næste uges tid, og dem hun havde kunne rykkes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:23 am

"En uge?" Thomas havde ikke regnet med at hun kunne gøre det så hurtigt. "En uge er glimrende." Han smilede.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:33 am

Hun nikkede, "så vil jeg gøre hvad jeg kan for at få det færdigt til tiden, skal vi sige vi mødes her igen?" spurgte hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 10:26 pm

"Ja lad os bare sige her, nu kender jeg jo stedet. Jeg ved godt nok ikke om du har de rigtige forhold til et saltvands akvarium, til goblerne, men du finder vel på noget."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 10:30 am

Hun nikkede, "det skal jeg nok sørge for" sagde hun og smilede, "så vil jeg trække mig tilbage og begynde" fortsatte hun, "hvis ikke der var meget at lave havde jeg budt på en kop te" tilføjede hun med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 11:02 am

"Jeg kunne ikke ha' drukket den alligevel." Sagde Thomas. "Jeg vender tilbage om en uge." Thomas løftede hånden til farvel.

//Jeg forslår vi bare spoler frem??//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ude efter urter //Thyra// Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ude efter urter //Thyra//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» ude og samle urter - Elon
» you are what //Thyra//
» Hård dag - Thyra
» Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
» Togtur til Aterswell - Thyra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: