Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:43 am

Tid: 20:00
Sted: Togstationen
Vejr: Køligt, men skyfrit
Omgivelser: øde togstation

De havde ikke aftalt et tidspunkt. Smarte mennesker. Ace var taget der hen klokken halv syv, bare for at være sikker. Han havde forberedt sig på at Thyra sikkert ville komme senere, og havde derfor taget en gameboy med et pokemonspil med. Han stod og spillede et nyt gem på pokemon blue og havde lige fundet en pikachu i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:46 am

Thyra ankom til togstationen iført praktisk tøj, et par elverstøvler, bukser og jakke. Hun fik øje på Ace og gik over mod ham, "godaften" sagde hun, "en dejlig aften til en skovtur".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:50 am

Ace så op fra sin gameboy og smilede til Thyra "godaften.. ja, jeg tror det bliver godt" sagde han og rettede sig op. Han var klædt i en grå t-shirt, med en sort jakke over. Nogle bukser med kæder i og et par sorte goth sko.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:52 am

Thyra smilte til hm, "er du klar?" spurgte hun, "til en tur ud i den dystre, mørke ulveskov?" spurgte hun, og prøvede at gøre sin stemme uhyggelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:53 am

Ace kunne ikke fortælle Thyra at der var elverne han var bekymret for.. men han kunne ikke lade være med at smile lidt "jeg føler mig i godt selskab" sagde han, hvilket var sandt.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:54 am

Hun grinte, "godt, det er jo også det vigtigste" sagde hun, "lad os komme afsted, varulve er vist alligevel ikke rigtig farlige" sagde hun og begyndte at gå ind i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:56 am

Ace grinede svagt og fulgte med hende.. han så sig omkring, skoven var stor og mørk.. træerne var højt over dem og han kunne huske at have været i skove som lille. Enkelte skove uden elverfolk.. men de havde måtte flygte, for der var kommet elvere og overtaget den.
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 12:58 am

Thyra kiggede rundt i skoven, det var skyfrit, og fuldmånen stod allerede højt nok til at kaste et lidt spøgelsesagtigt skær over nogle af træerne. "Det bedste herude" sagde hun, "er hvor mange stjerner man kan se på himlen" fortsatte hun, "det savner jeg altid i byen om natten ... i gamle dage kunne man se stjerner overalt, der var ikke så meget lys" hun grinte lidt, "til gengæld havde de heller ikke lige så gode drinks".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:00 am

"Yeah..." svarede Ace og kunne godt huske tiden før der var lys og teknologi overalt. Det var smukt. "Hrm, det kan jeg forestille mig" fortsatte han så og så på månen "hvor gammel er du egentlig?"
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:02 am

"omkring 800" sagde hun og smilede svagt, "jeg er fra før heksejagternes tid" fortsatte hun, "hvad med dig?" hun kiggede vurderende på ham, "omkring 18?" gættede hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:03 am

"19" svarede Ace og så på Thyra.. hun var ældre end ham, underholdende. "800.. stadig ungt for en elver" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:04 am

Hun smilte stort, "nemlig" sagde hun, "men samtidig gammel nok til ikke at blive anset som et barn, en god alder. 19 er heller ikke en dårlig alder, stadig det meste af dit liv foran dig" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:05 am

Ace nikkede lidt "ja, ikke i forhold til en elver dog" sagde han med et grin "jeg må være en baby for dig.."
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:07 am

Hun trak på skuldrene, "tja .. man vender sig til det" sagde hun med et grin, "det var lidt mærkeligt i starten, at i alle sammen var så unge ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:08 am

"Ja.. det kan jeg forestille mig" sagde Ace "hvad er 19 år for en der har levet flere hundrede.. ingenting" han så tankefuldt på månen over dem
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:10 am

Hun nikkede, "ja ... jeg kan næsten ikke huske da jeg var 19" sagde hun, og kiggede over på ham, "men man lærer at oversætte til en mere logisk alder" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:11 am

Ace smilede svagt.. nej, han havde slet ikke prøvet at være menneske da han var 19.. han forvandlede sig ikke før han var nogle om 50. "Så.. du er træt af elverfolk?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:12 am

Hun trak lidt på skuldrene, "elverfolk bliver hurtigt ... kedelige" sagde hun, "der sker ikke så meget forandring, der er ikke så meget nyt ... og de har en del regler" sagde hun med et svagt suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:14 am

"Mhm.." mumlede Ace enigt, han kunne godt lide Thyra. Hun virkede som en fornuftig elver "hvad synes du om de forskellige racer?"
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:21 am

Hun tænkte lidt over det, "jeg tror ikke jeg rigtig har noget specielt forhold til de fleste af dem" sagde hun så, "sortelvere gør mig lidt utryg, og jeg plejer at undgå dem" sagde hun, "hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:22 am

"Jeg er selvfølgelig lidt utryg ved vampyrer.. uhm, så ja" sagde han og smilede tøvende
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:26 am

Hun nikkede lidt, "jeg plejer også at være lidt forsigtig omkring dem" sagde hun og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:26 am

"Ja.. så" han trak på skuldrene "og sortelverne er ikke så menneskeglade.. såå"
Tilbage til toppen Go down
Thyra

Thyra


Race : Elver
Bosted : en hytte ude i skoven, den er skjult af et tæt tjørnekrat er stort set umulig at se, hvis man ikke er klar over den er der.
Tilmeldings dato : 24/10/13
Antal indlæg : 553

Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:27 am

Hun nikkede lidt, "eller elverglade for den sags skyld" sagde hun og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitimeOns Nov 05, 2014 1:28 am

"Nej, noget af en krig I har gang i.." sagde han og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra   Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» fårberedelse til fuldmåne - Willow
» inden fuldmåne ( Jake)
» En morgen efter fuldmåne - Fredrick
» Fuldmåne, uheldig aften at være i skoven! - Onixa
» you are what //Thyra//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: