Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Mobil retur - hadrian

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:03 am

Tid: formiddag
Vejr: overskyet med spredt sol

Nikodemus kom gående langs vandet mens han kiggede efter den store yacht han havde set den anden dag. Han skulle hente sin mobil, som han havde lejet ud for et par dage siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:13 am

Siddende bagerst på yachten ved bordet sad Hadrian. Med en trofast kop kaffe og en avis sad Hadrian og slappede af mens han læste avisen og kiggede af og til over kanten af avisen for at se hvem der passerede på molen.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:15 am

Niko fik øje på den dyre båd, og begyndte at gå hen mod den. han fandt visitkortet frem og læste det igennem *hadrian...* han gentog navnet for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:24 am

Der hvor landgangsbroen gik op på den store båd var der an ansat igang med at vaske vinduer på båden. Båden vender dog så man først passerer bagenden af båden hvis man kommer gående af molen.
Hadrian sidder så han kan ses fra molen men han vil nok ikke genkende dig hvis du ikke har det samme tøj som sidst
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:26 am

Nikodemus har det samme tøj på, som sidst han var på havnen. Han går mod yachten og får øje på manden, han genender ham med det samme. Når han er kommet tæt nok på, siger han højt, "goddag!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:33 am

Ja Hadrian genkender den højtråbende mand men han finder det ikke ligefrem smart at råbe tilbage så han løfter hånden som hilsen og forsøger at give tegn med hånden til at manden bare skal gå hen til landgangsbroen selvom det kan være svært at se hvad håndtegnet betyder.
Hvis man hører meget godt vil man opdage at Hadrian faktisk svarer "Hej" men ikke særligt højt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:35 am

Niko overvejer betydningen af håndtegnet lidt, og beslutter sig så for at gå over til landgangs broen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:40 am

Ved landgangsbroen står en ansat som ligner en af nordafrikansk oprindelse. "hvis det er dig der skal tale med chefen så bare gå ned bagerst på båden" siger manden.
Gardinerne på båden er lukkede men man kan følge ydersiden af båden for at komme ned bagi uden at gå indenfor på båden.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:41 am

"ok" svare Niko og går ombord i båden. Han går langs kanten af båden for at komme ned bagerst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:46 am

"Velkommen til" siger Hadrian da manden kommer forbi hjørnet. "bare tag plads" siger han og giver tegn mod sofaen i båden. Han giver tegn til en tjener som kommer hen til bordet hvor han sidder.
Hadrian er klædt i et fint jakkesæt fuldstændig som det samme som igår men det er ikke muligt at se om det er det samme eller magen til. Der er dog noget skidt på jakkesættet som man kunne forvente der ville være efter han var væltet igår.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:49 am

"hej"" siger Nikodemus og sætter sig i sofaen. "Jeg kommer angående min telefon?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:52 am

"ja selvfølgelig" siger han til manden og kigger derefter på tjeneren " Akmet vil du hente den mobil som jeg brugte igår"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:53 am

Kiggede derefter på manden og sagde "hvad var det egentlig du hed det tror jeg ikke jeg fik fat i"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:54 am

"mit navn er Nikodemus" siger han og smiler høfligt, "og du var .. Hadrian, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:56 am

"jo og du har ingen anelse om hvor meget din mobil reddede min dag igår.. Jeg tog mig den frihed at slette de numre som jeg ringede til"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:58 am

Han smilede, "det var godt, den kunne bruges. Det er helt i orden" han smilede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:01 am

"Du tager bare et glas hvis du har lyst" sagde Hadrian mens han pegede mod enden af bordet hvor det stod en kande vand og nogle glas. "det kan godt være Akmet ikke kan finde mobilen"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:03 am

Han smilede, "tak" sagde han og tig et glas, "ikke finde den, hvorfor ikke?" spurgte han interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:06 am

"nå bare fordi han er uduelig" sagde hadrian mens han rejste sig op. "hvad nytter en tjener hvis man skal gøre alting selv?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:07 am

han lo lidt, "ja, det må være ret belastende" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:12 am

Hadrian smilte mans han gik hen til døren og åbnede men han fik øje på tjeneren Akmet som var på vej hen til døren indefra skibet så Hadrian undlod at gå ind men gik hen til bordet igen. " nå så fandt han den alligevel" sagde han da han satte sig ned igen
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:13 am

han smilede skævt, "nogen gange kan man jo være heldig" sagde han og tog en tår af sit vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:18 am

Tjeneren kom lagde mobilen på bordet og sagde "undskyld det tog lidt tid" og derefter forsvandt han indenfor igen.
"Så nu har du din mobil jeg håber du klarede en enkel dag uden, jeg ved mange mennesker ville gå i panik uden mobilen... deriblandt mig"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:21 am

"mange tak" sagde han og tog mobilen, "det er gået helt fint, jeg bruger den ikke så meget" sagde han og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:23 am

"hvad arbejder du da med? hvis man da må havde lov at spørge" sagde hadrian mens han tog et glas vand selv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mobil retur - hadrian Empty
IndlægEmne: Sv: Mobil retur - hadrian   Mobil retur - hadrian Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mobil retur - hadrian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» going for a hunt //Hadrian//
» is i solskin - Hadrian
» Infomation //Hadrian//
» Et overraskende visit - Hadrian
» Forretninger //Hadrian//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: