Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Indretning. //Rekoj//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 8:04 am

T: Middag
S: mit hus

Eric gik rundt i sit nye hus og var igang med at ratte møblerne igen, han havde ringet til en der ville komme og hjælpe ham lidt med indretningen og sådan noget og han byrde snart være her, men stadigvæk kunne han jo lige så godt begynde selv. Han kiggede på uret, han burde snart være her, han håbede ikke han var faret vild.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 3:10 am

Rekoj ankom til den adresses, han havde fået. Han var glad for at slippe ud af sit menneskelige tøj, og tage sit gamle vandretøj med. Han havde kun beholdt sin taske, hvor han havde nogle forskellige ting i, men det skjulte han under sin jakke. Han gik hen, og bankede 2 gange på døren. Han glædede sig til at se hvordan det hjem han skulle hen til så ud, og hvordan han mon kunne hjælpe.

// udseende ligesom det på billedet //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 3:19 am

Eric hoppede hen til døren mens han nynnede og åbenede døren "Goddag" han smilte venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 5:57 am

Rekoj smilede, og bukkede kort. "Goddag Eric". Han kiggede allerede over Erics skulder, for at se hvad han skulle arbejde med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 6:01 am

Eric lukkede ham ind og smilte "du kan slå dig løs, men nogen ting må jeg alser sige nej til"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 7:43 am

Rekoj kiggede stadig rundt, mens han prøvede at få overblik over stedet. Han kiggede kort over skulderen, og smilede til Eric; "Jamen hvad havde du i tanker. Jeg kan hjælpe dig med at rykke rundt, men jeg kan også lave flere ting til dig, som kan hjælpe på indretningen." Rekoj gik over i et hjørne, for at få et blik på hele rummet på en gang.

// Hvis du vil, må du meget gerne beskrive kort, hvordan du gerne vil have dit sted ser ud på nuværende tidspunkt. Ting som hvor mange lokaler der er, hvad der er i dem, og hvad du ellers kan finde på. Det behøver ikke være meget, men det ville kunne hjælpe med at visualiser din karakters hjem for os begge. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 8:02 am

Det var 7 rum i huset, to bade værelse, et køkkenet, 2 sove værelser en stue og et kontor.
"Jeg vil gerne ha noget sejt og moderne, biler tal teknologi alt det der" han smilte glad og tog sin mobil frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 8:16 am

Rekoj smilede; "God at se at nogle elver tager menneskenes alder til sig, og ikke kun tænker på vores egen mode. Hvordan blev du interesseret i menneskenes stil?" Spurgte Rekoj, mens han tog en notesblok og en blyant frem. Han begyndte at tegne en skitse af værelset, som han kunne ændre i senere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 8:19 am

"Jeg fandt en mobil ude i skoven" han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 9:21 am

Rekoj små-lo, og smilede derefter til Eric; "Det var da heldigt. Hvad er det så du bedst kan lide, til hvis jeg nu skulle prøve at få det frem?" Rekoj smilede, og kiggede sig endnu engang lidt rundt, for at få de sidste ting fra huset ind i hans hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeTors Maj 31, 2012 4:31 pm

"Biler, motorcykler, hurtige ting" han smilte stort og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 8:22 am

"Javel. Så undskyld mig kort." Rekoj smilede tilbage, og satte sig så ned i skrædderstilling, og tog en masse A2 papirer frem, samt en underlags-plade, og diverse blyanter, viskeledere, og andre skriveredskaber, alt sammen fra en taske, som ikke burde havde været stor nok til at rumme alt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 8:26 am

Eric træk på skuldrene og satte sig ned og læste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 8:50 am

Rekoj tog en dyb indånding, lukkende øjne, og fokuserede et par sekunder. Han åbnede øjene med et sæt, som nu lyste blåt, og så ud som fuldmånen, mens han tydelig udtalte ordet;

"Celeritate!"
Celeritate betyder Celerity, og bliver brug som en spell, som stammer de gamle tider. Den er brugt til at kopier og forbedre varulves hastighed, men på mange punkter er den svagere end deres hastighed. Den ændre balancen mellem tid, og sætter alt tid omkring brugeren ned i tempo, mens kasteren bevæger sig uforstyret. Alle andre opfatter ham som om han bevæger sig med en hastighed, der næsten er umulig at følge uden overnaturlige sanser. Brugeren kan ikke angribe, eller på nogen måde skade andre, mens han bruger Celerity. Mens man er i Celerity, kan man ikke påvirke levende væsner, men gerne objekter, så længe de objekter ikke påvirker andre levende væsner.


Rekoj begyndte at skrive, og hvad han brugte af tid på at tegne og designe skitser, var overstået i løbet af sekunder. Rekoj lagde blyanten fra sig, og stoppede Celerity, og sad nu med 52 design idéer til de forskellige værelser i huset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 8:57 am

Eric så op og stiret "Wow.... awsome....."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:00 am

Rekoj rejste sig op, og gik hen til Eric, men skitserne i hånden. Han lagde bunken på bordet foran Eric; "Jeg kan personligt bedst lide nummer 3, 17 og 33. Jeg syntes de fremhæver menneskets moderne tidsalder, men samtidig beholder mange af elementerne i vores egen kultur. Jeg lagde også nogle billeder ind, som jeg kan lave til dig som malerier, hvis du vil have det." Rekoj gik over til vinduet mens han talte, og kiggede ud. Det var længe siden han havde været i byen, og han kunne godt mærke han savnede den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:04 am

Eric stirret på parpirene og bladrede dem igennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 2:00 am

Nogle af papirerne forstillede stuen, med en masse ændringer, mens andre forstillede soveværelserne, og nogle få var enkelte designs, på enten et tæppe, eller nogle malerier. Alle designende skiftede meget fra skitse til skitse, hvor nogle gik helt ud med menneskets nuværende stil, mens andre blandede elvers stil med den moderne menneske stil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 2:07 am

Eric så parpirene igennem og smilte "Du god til dit job" han kiggede dem nøje igennem og tog nogen af dem fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 3:12 am

Rekoj smilede, mens han stadig stod med ryggen til Eric, og kiggede ud af vinduet; "Mange tak Eric."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 3:20 am

Eric kiggede på dem "jeg bryder mig ikke om den her, der er for meget... hvad hedder det nu... arg kan ikke huske det" han lagde den væk "Jeg kan godt lig de her 2"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 5:07 am

Rekoj vendte sig om, og gik over til Eric. Han bøjede sig ned, og så på skitserne; "Det hedder vist neonlys, men jeg kan godt forstå det er de 2 du kan lide." Rekoj studerede sine egne skitser kort, og spurgte derefter; "Hvordan kan det være, du ikke er flyttet til menneskernes by, hvis du er så betaget af deres stil? Pengene er næppe et problem, da du kan sælge et par få ædelsten for mange menneskepenge. De fleste elver har ædelsten nok til at smide væk, eller andre ting, som menneskerne vil betale meget for." Rekoj kiggede på Eric, med et smil, i forsøget på at virke imødekommende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 5:10 am

Eric grinte lidt og gned sin nakke "Er næsten lige flytted hjemmefra og derfor vil jeg gerne bo i nærheden fordi de nok vil havde mig til middag tit og de ved ikke jeg kan lig meneske ting"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 6:20 am

"Ah, jeg forstår." Sagde Rekoj roligt. Han kiggede på de 2 skitser, som Eric havde valgt, og begyndte så at pege flere ting ud; "Jeg tror at billederne i denne her fremhæver værelset godt, men biler på motorveje og broer, som får lokalet til at virke større. Desuden vil lysende i loftet skabe en god fornemmelse af en menneskelig bolig." Rekoj pegede derefter andre steder på den anden skitse; "Denne her beholder mere den elviske stil med træmøbler af godt håndværk og mønstre, men bringer mere teknologi ud indefra. Det er godt til at skjule dit interessere, hvis folk kommer på besøg. Fx er TV'et skjult inde i skabet, og lysende er gemt langs linjerne i loftet." Rekoj rettede sig op, og smilede til Eric; "Jeg tror mest af alt det handler om hvor åben du vil være omkring det. Det er jo dit hjem, så det her er kun forslag, og jeg vil meget gerne hører, om du selv havde nogle ting i tankerne."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 6:35 am

"Jeg elsker hvordan teknologien kan forsvinde her, men problemet er bare lyset, jeg kan godt lig naturligt lys eller lys planter og ikke lamper" han peget på fejlene han syntes der var "Og den anden kan jeg rigtig godt lig bilerne, men møblerne står forkert og det ødelægger det lidt, lyset er godt der men det bliver ligesom mere forvirrende jo længere du ser på det" han kiggede på ham "Men jeg tro hvis vi slår dem sammen, naturligt lys fra den her, de grønne brune møbler fra den her og teknologien der kan skjules fra den her tro jeg vi har en vinder, jeg elsker den runde trappe op til taget, jeg elsker at ligge på mit tag" han smilte glad og kiggede på ham "men den skal jeg nok selv få lavet da det ikke noget du nok kan lave"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Indretning. //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Indretning. //Rekoj//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Byen i trækronerne-
Gå til: