Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 8:56 am

Thomas havde sat sig i græsset, det var en lun aften og cikaderne sang i træerne rundtom ham. Han havde ikke sit sædvanlige tøj på, men en hvid T-shirt med gyldne mønstre, indtegnet ned over skuldrene og ned af rykken på den. Han havde et par shorts på, de var sand farvede og havde mange lommer og snore hængende fra forskellig åbninger. Fuldmånen oplyste hans blege, smukke andsigt mens han bare sad og stirrede ud over den lille sø forand ham. Hans sorte øjne var som klistret til den spejlene overflade, og han lyttede bare til alle de lyde der var i hans omgivelser. Det var kort tid siden han havde spidst, en ung kvinde der stadig lå på en bænk i den anden side af parken, med en avis over hovedet, og en halvtom øl i hånden, så hun og alle andre ville tro at hun havde drukket for meget... et gammelt trick. Han havde ikke tænkt sig at lave noget andet i aften, han havde glemt hvordan solen så ud, han kunne ikke huske meget fra før han var vampyr, hvorfor var det så svært at huske?Han havde fået sat tankerne igen, men hvorfor dog? Han havde mødt så mange mennesker på det sidste. Rose, Milli, pigen han ikke viste hvad hed, selv Willow der ikke havde gjort andet end at købe noget fra ham. De havde alle forsøgt at komme ind på den gode side af ham, den side af ham der ikke eksisterede... Eller gjorde den?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 6:13 am

Rekoj kom gående ned at stien, det lagde sig langs søen. Han havde gået denne tur mange nætter, oftest helt alene i parken, men denne gang kunne han mærke noget anderledes.

Rekoj var omkring de 1,80, og så meget ung ud. Hans lange hvide hår lå hen over skulderne, som endte omkring livet på ham, mens meget af det stadig løb ned langs hans ryg, og sluttede omkring hoften bagpå. Hans brune øjne virkede underlige bag hans briller, men ikke så man kunne sætte fingeren på, hvad det kunne skyldes. Hans hud var meget lys, og meget fin med mangel på fejl. Han gik med et charmerende smil, og med en meget afslappet holdning. Han havde flot sort åben skjorte med ærmer så lange som en almindelig T-shirt, sammen med et par mørke jeans og fine, men slidte, spidse sorte lædersko. Han havde en okay fin overkrop, ikke muskuløs, men stadig meget pæn, og en lille del af et ar var synligt omkring hans højre brystkasse. Han havde en mørkegrøn skuldertaske hængende ned af sin højre side, nede omkring hoften, af samme design som det unge mennesker ofte brugte til deres skolebøger på højere uddannelser.

Rekoj kiggede sig omkring, for at finde ud af hvad det var han kunne mærke. Han kunne ikke sætte en finger på det, men noget var anderledes. Han så ned mod søen, og så en person sidde i græsset. Han besluttede sig for at gå rolig over imod dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 7:30 am

Thomas så fortsat ud imod søen, der spejlede sig i hans mørke øjne. Han havde nu gået i mange år, ikke mange for en vampyr, kun omkring 100, men for ham var det alligevel længe, og lignet en 11årig af udseende. Han havde for første gang i mange år forladt sit hjem, uden et våben ved hånden, det var ikke helt sandt, det kunne godt være der lå en kniv et sted i en af lommerne på hans shorts og forputtede sig, men han var ikke opmærksom på det, og havde ikke gjort noget aktivt for at have et våben med.
Der var noget der ikke var som det plejede disse, andre skabninger han havde mødt, havde behandlet ham pænt, noget han ikke havde oplevet i mange år. Langt de fleste af de personer han franatiserede med plejede at være grove og morderiske, men ikke dem.
Thomas hørte godt nogen der gik på stien bag sig, men tænkte at det nok bare var en gut der var blevet smidt ud af sengen af sin kæreste, og som nu spekulerede over hvorfor han havde dummet sig, eller også var det bare en eller anden med en hund, selvom han ikke kunne høre lyden fra en. I hvert fald ignorerede han i første omgang lyden, han havde meget at tænke over.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 7:36 am

Rekoj trådte tættere på, og kunne nu tydeligt se personen. Det overraskede ham, at det var et barn, men han kunne stadig mærke noget underligt. Han stoppede ca. 5 meter fra barnet, og betragtede det et kort sekund. Han smilede, og puttede sin højre hånd i bukselommen, mens han lod den anden ligge langs siden; "Hvad bringer så dig ud i nat?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 7:51 am

Thomas lukkede øjnene og sukkede dybt, han havde ikke tænkt på at han kunne vægge opsigt, selv ved at sidde her. Det var på trods af at han var så vandt til det. Han tog sig sammen og svarede stemmen. "Jeg tænker bare." Hans stemme var rug og hæs, for han havde ikke spidst her til aften, han havde ikke gidet. "Det er en meget smuk aften ikke sandt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:17 am

Rekoj kiggede op på himlen, og så på den fulde måne; "Det er også en god aften til at lade tankerne vandre." Rekoj stod lidt, mens han ville sikre sig, at han stod overfor et barn, før han adresserede det. Han havde alt for ofte prøvet, at kalde små mennesker for børn, fordi han kun så på deres størrelse. Den fejl begik han ikke mere.

// Nu prøver jeg bare at hjælpe, men har desværre lagt mærke til en ret stor fejl. I dit originale indlæg siger du, og jeg citere; "Det var kort tid siden han havde spidst, en ung kvinde der stadig lå på en bænk i den anden side af parken", og nu siger du; "Hans stemme var rug og hæs, for han havde ikke spidst her til aften, han havde ikke gidet." Ville bare lige pointere det, og vil gerne vide, hvad for en du mener Smile //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:27 am

Thomas havde endnu ikke vendt sig om og set på den nyeandkommende. "Ja... jeg har fået en masse at tænke over på det sidste. Kender du det, når ens liv tager en drejning og at alt ikke er som man troede." Først nu vendte han hovedet og så på manden. Det var tydeligt at Thomas var et barn.

//Sorry tænkte mig ikke om, han har lige spidst kvinden på bænken, men stemmen er stadig rug og hæs Razz//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:27 pm

Rekoj smilede, og trådte nærmere. Han satte sig ved siden af Thomas, men han roligt sagde; "Tingene er ofte ikke som vi troede, min unge ven, men du er endnu ung, og dit liv vil tage mange drejninger, før det er omme." Da Rekoj havde sat sig, kiggede han ned på søen; "Er det noget du har lyst til at snakke om?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeSøn Jun 03, 2012 12:32 am

"Hmmm..." Sagde Thomas bare. Thomas var ung, selv for en vampyr, men han var alligevel omkring de 100 hvilket. "Jeg ved det ikke, er der noget at snakke om? Jeg har bare været ude for nogle store omvæltninger."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 7:51 am

Rekoj satte sig i skrædderstilling, og sagde roligt; "Bør du så ikke snakke med dine forældre om det, i stedet for at være ude midt om natten?" Rekoj smilede venligt til drenge, og kiggede derefter på søen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 8:12 am

"Nu må du endelig ikke tro det bare er dumme teenage kvaler der nager vel, det er ikke noget med piger. Det jeg tænker over er ting der faktisk er hver at tænke over." Han valgte ikke at svare på spørgsmålet om forældre, det ville kræve en kompliceret løgn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 7:03 am

"Må jeg så have lov at gætte på, du er begyndt at undre dig over, hvem du virkelig er?" Svarede Rekoj. Han havde set nok unge, som ikke kendte deres plads i verden, til at vide det højst sandsynligt kunne være sandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 9:27 am

"Ja det er en del af af det, jeg har været meget sikker på min identitet i meget længere tid end du vil tro på, og så er der alligevel noget der ikke er som det skal være." Han kunne ikke sige meget mere, af frygt for ting der var værre end at han ikke ville tro ham. "Jeg har nogle perspektiver som er blevet flyttet, selvom jeg ikke vil have dem flyttet."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 6:14 am

Rekoj lagde venligt sin hånd på hans skulder, og sagde; "Verden er fuld af ting, som ingen før kunne forstille sig. Jeg har set en del, så lad hører, og så skal jeg nok selv bedømme, om jeg tror dig." Rekoj smilede opmuntrende. Han havde stadig en dårlig fornemmelse, som om der stadig var noget galt, og derfor ville han ikke efterlade et barn for sig selv. Hvis han samtidig kunne hjælpe drengen, med han ufattelig mange års viden, så ville det blot gøre det mere værd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 10:09 am

"Det er ikke så lige til." Sagde Thomas. "Det omhandler ting jeg ikke kan... ikke har lov til... at fortælle dig medmindre du allerede kender til det." Han drejede hovedet væk, og lod istedet sit blik hvile på et punkt mellem sine fødder. "Jeg bliver udnyttet, behandlet som skidt, og er blevet tunget til at svare igen med samme mønt. Og det værste er at jeg kun selv lige har opdaget det." Thomas lod nu mest til at tale til sig selv, Hans stemme blev faretruende, unaturligt kold og hæs og hans øjne begyndte næsten at gløde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 8:21 pm

Rekoj blev selv helt kold, over at hører hvad dette barn havde været igennem; "Er det derfor du er herude. Er du løbet hjemmefra, så din familie ikke kan gøre det mere?" Rekoj prøvede at forstå situationen, men det begyndte at blive svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 3:09 am

Thomas lo, men på en glædesløs måde. "Hvis det bare havde været så simpelt, så kunne jeg jo bare ha ringet til Child Services, eller sat ild til huset mens de sov, men det er nogle der ikke står til ansvar for politiet, eller regeringen ligesom jeg ikke gør." Thomas var blevet temmelig morbid, han var ikke helt på det rene med hvad der var socialt acceptabelt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 6:00 am

Rekoj var nu begyndt at blive meget forvirret, overfor hvem denne lille dreng var. Han var begyndt at tro, at dette var et gadebarn, og fik hurtigt ondt af ham; "Jeg vil meget gerne lytte til dine problemer, men for at være ærlig min lille ven, så har jeg ikke lyst til at efterlade dig, før jeg ved, at du har nogen der kan tage sig af dig. Alt andet ville jeg se som uansvarligt af mig selv."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 9:19 am

Thomas så på manden, den havde han hørt før. "Jeg har ikke brug for hjælp, jeg klare mig selv." sagde Thomas. Han viste godt han ville komme til at lyde som det barn han lignede, men han kunne ikke risikere at komme til at sige for meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 5:47 am

Rekoj havde stadig følelsen af, at der var et eller andet unaturligt i nærheden, noget unaturligt og farligt. Han havde på ingen måde tænkt sig at efterlade et barn alene, når der var sådan noget i nærheden, men det virkede ikke for ham, som om han kunne sige noget til barnet, som ville kunne gøre det mere positiv overfor hans hjælp. Rekoj valgte derfor at at lægge sine hænder på sine knæ, og meditere, for at finde ud af, hvad der skete omkring ham, og for at få en idé om, hvad det var han kunne mærke. Han var opmærksom på fare omkring ham nu, og lyttede efter alt, der kunne overraske ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 6:51 am

Thomas lod mærke til mandens opførsel og sagde intet. Han satte sig til at glo ud over vandet igen. Han viste ikke rigtig hvordan han skulle fortsætte sit liv. Skulle han blive ved med at jage magiske genstande eller finde noget andet af interesse? Skulle han blive ved med at opretholde den store hemmelighed menneskerne uforvarende levede med, eller skulle han bryde den, være ligeglad med den?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 7:16 am

Rekoj begyndte at mærke tingene omkring ham. Han kunne mærke de sjælende der var omkring ham, både dyr, træer, og enkelte sjæle, som gik rundt i parken. Han sad i kort tid, og blev så klar over noget. Drengens sjæl var anderledes. Det var som om han ikke havde nogen, som om han var død, men samtidig var han stadig forbundet til det levende. Han genkendte nu sin følelse, og kunne ikke forstå, hvorfor han ikke havde regnet det ud noget før. Han havde ofte støt på vampyrer, og her var endnu en. Han åbnede langsomt øjne, og kiggede bare ud på søen, mens han meget roligt, koldt og langsomt sagde; "Der kan man bare se."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 7:34 am

"Der kan man bare se hvad?" Sagde Thomas uforstående. Han havde været langt væk i andre tanker. Han så ud over søen for at følge mandens blik, måske havde han fået øje på noget interessant derude, men der var intet andet end en enlig svane der krydsede søgen, og selv den var kun synlig for Thomas fordi han kunne se i mørket. Han kunne heller ikke komme i tanke om hvad manden kunne finde interessant ude på en sø, da han kom til at tænke om det var det han mente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 7:44 am

Rekoj tænkte lidt over, hvordan han skulle sige det, og besluttede sig for at sige det ligeud; "Jeg syntes jeg kunne mærke noget unaturligt da jeg gik ned langs søen her." Mens Rekoj fortsatte med at snakke, tog han sine briller af, og hans øjne forandrede sig. Den brune farve forsvandt, og en overnaturlig lysende safir-blå farve skinnede fra hans øjne, som tydelig afslørede hans overnaturlige herkomst; "Jeg så mig omkring, men kunne ikke se hvad det skyldes. Jeg regnede ikke med, at et barn ville være rørt af den overnaturlige verden, men det ser jeg nu." Rekoj kiggede direkte på Thomas efter at have taget sine briller af, og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 7:54 am

"Så ved du måske også godt at jeg ikke er et barn, eller også er jeg og har været det længe." Thomas trak på skuldrene. "Du undre dig måske over hvordan et barn kan være blevet vampyr? Er du Troldmand, eller kender du bare til det?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//   Hvem er jeg egentlig? //Rekoj// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Indretning. //Rekoj//
» NPC hvem styre?
» Hvem kan jeg emne med?
» Hvem vil emne?
» Hvem bor nu der? Drei

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: