Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dagen i det fattige//åben for alle//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:45 am

Et grin passere menneskets læber, de kolde øjne kigger på dem, stadig en smule længere væk end at hun kan høre hvert åndedrat. Hun sætter farten op, springer over gaden på det andet tag, 3 meter... Ikke ny rekord... *desværre*. Hun løber videre næsten lydløst over taget, indtil hun springer ned på gaden og forsvinder. Hun tager kappen fuldt ud på igen, er snart ved den gade de var på. *Affyr buen blindt mod mig, og se hvordan din pil går i flammer når jeg sender den tilbage* hvisker hun i sig selv.. Gør det!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:47 am

Eleklya steg af Mirauh.
"Hør, jeg er Eleklya datter af Elron. Jeg ønsker ingen ondt"
Hun gik langsommere tættere på. "Vi bliver forfulgt af et menneske, så pas på med hvad du siger" hviskede Eleklya, og lagde sin bue på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:49 am

Azazel nærmere sig damen *damn jeg er ikke forberedt vis hun skulle gøre noget uventet*
Hun kigger mistroisk på damen "hvad vil du" spørger hun selvsikkert hendes tiger vil jo beskytte hende. Hun nærmer sig mere og mere og står helt tæt ved damen og hendes
*hvad er det jeg laver*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:52 am

"Hvem er du?" spørger Eleklya venligt.
Hun havde ingen hensigt til at gøre elveren noget. Det var hun sikker på.
"Hvad laver du Lowtown?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:54 am

*Det er sjovt... Hvordan folk kigger når et menneske går i deres by..* et grin undslipper igen hendes læber, de kolde øjne får et glimt. "Hvorfor skal man passe på hvad man siger? Hvis i sagde noget om mig kunne jeg være ligeglad, jeg direkte forfølger jer ikke.. Jeg vandrer bare rundt i samme retning på tagene" En latter slipper ud, ikke rigtig nogen klang.. Jo en mørk og kold klang, men ingen humoristisk klang.. *Hvem siger jeg vil gøre DEM noget?*. "Det jeg vil? Jeg vil IKKE skade nogen menneskelig/vampyr/varu../elver eller noget i den stil" et koldt smil glider over på læberne. "Hvem jeg er? Jeg er mange.. Nogle kalder mig Confidence.. nogle kalder mig skyggen, jeg har mange øgenavne.. Hvad jeg laver her? Morer mig en del."

// Ret endelig på mig O: jeg er ret ny til det :3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:55 am

// Når i bliver ved at skrive bliver jeg nærmest nødt til at skrive længere Razz //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:56 am

//vi har ikke nogen rækkefølge Smile//

"Jeg er Azazel og jeg bor i lowtown" hun ligger hovedet på skrå "du er vel ikke vagt i Hightown vel?" hun spurgte lidt usikkert og kiggede op så hun kunne se det ar hun havde dag hun kæmpede imod vagterne og tog hætten af så hun kunne se de afskåret øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:58 am

"Det er hundrede år siden sidst jeg har set et menneske i Lowtown, og tro mig det er ikke så tit det sker....Fortæl hvad det er du vil"? Eleklya's tone blev skarp.

// Du klarer det fint! :-) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:59 am

//undskyld.. men taler du til mig eller Confidence som nærmer os//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:01 am

// Er faktisk lidt forvirret... //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:04 am

// ok jeg er sortelver og Confidence er menneske//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:27 am

// Jeg er forvirrende xD eller jeg forvirre Andre mennesker xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:38 am

"Jeg er ikke en vagt og i kan være ligeglade med hvad jeg skal her" et koldt smil formes på læberne af hende og hun kigger kort på tigeren. Hun kigger derefter på pigerne "hvems tiger er det?" siger hun med en kold nysgerrig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:59 am

Azazel kigger på mennesket "Snow han er min" hun kløde ham bag øret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:38 am

"Snow.. Sikke smuk du er tiger.." hun nærmer sig med et koldt smil, smilet er ikke lige frem venligt. Hun skæver op til sortelverne "må man.. Røre?" spørger hun med et koldt smil. Hendes øjne siger intet om hendes følelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 10:14 pm

Azazel kiggede på mennesket "ja..self." hun kiggede på tigeren "det er okay.. Han har et hidsigt temperament" hun små grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 11:23 pm

"Alle dyr har et hidsigt temperament, alle dyr viser det ikke.." hun siger det så lavt at det er svært at høre, så lavt at vreden bag stemmen er så lav og man næsten ikke hører det, hun nærmer sig tigeren, hendes hånd strejfer kort dens pels, et koldt smil dukker op på læben.. Som da hun var barn.. Legede rundt mellem løverne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 9:14 am

Tigeren spandt "ok det er anden gang det sker du lag dem bare kæle dig som om du har kendt dem i århundred" Azazel så undrende på tigeren som spandt og knoppede sig op af mennesket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 10:33 am

Kort tvivler pigen.. Hendes tanker stopper... *Vent .. Ikke endnu..* hun kigger på tigeren. Selvom hun vil.. Venter hun. Hun vil de tigerens styrke før hun gør noget "Hvo meget kan den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 2:43 pm

Azazel kiggede spørgene "du mener styrke ikke?" hun smilte "han har slået ret mange ihjel men det er mest begrund af han bliver vred eller de gør mig noget eller jeg ber ham om det så hans styrke er ret stor" hun nikkede og kiggede på Snow.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dagen i det fattige//åben for alle//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)
» Musik aften //Åben for alle//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Lowtown-
Gå til: