Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dagen i det fattige//åben for alle//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:41 am

Kl: Vores tid.
hvor: På gaden



Azazel kigger ud for sin gyde og går ud på gaden. hun er lidt usikker hun er bange for om der kommer vagter, men der kommer ikke nogen.
Hun går og kigger på de andre fattige, tænk vi skal leve sådan et liv men i det mindste har de en familie og det har hun ikke.
Der løber ind lille tåre ned af hendes kinder men trækker dem tilabge *nej du skal være stærk* Hun går og dagdrømmer lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:19 am

Eleklya gik ensomt rundt i Lowtown.
Hun havde beordret hendes folk at tage tilbage til skoven, mens hun blev og holdte øje med byens lumske tilværelse.
Imens hun gik kiggede hun på sin bue. Buen som hendes mand, Dalos, havde snittet til hende.
Hun begyndte at få den samme følelse som hun havde haft i 60 år. Den skyldige følelse.
Hun kunne ikke leve uden ham.
Pludselig hen over de mørke gyders asfalt, hørte Eleklya fodtrin som ikke var hendes...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:46 am

Azazel kiggede ned i jorden så ingen kunne se hendes ansigt og hendes hår dækkede hendes halv afskåret øre.
hun hørte noget komme gående hvad mon det var.
Snow begyndte af knurrer han kunne fornemme noget men hvad? hvad ville være her i lowtown en fattig efterladt by. hun kiggede op der var ikke nogen "hvem er det" spurgte hun tigeren. tigeren løb rundt om hjørnet og det samme gjord hun. hun så en sortelver pige komme gående *åhh. shit* hun kiggede ned igen og dækkede hendes øre og tigeren kig ved siden af hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:53 am

Eleklya stoppede op. Det andet par fodtrin blev til små løb hen ad gaden.
Hendes øjne fulgte lyden. Hun vendte sig om og stirrede på en lang mørk gyde. Gyden var så dyb og sort, at man skulle tro den aldrig endte.
Eleklya hørte små hvisken. Det kom fra gyden.
Hun greb fat i sin bue og gik tættere på...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:55 am

Azazel gik lige forbi sortelveren med sin tiger som begyndte af knurrer af damen. "nej Snow" hviskede hun til ham og kig forbi med hovedt ned af og håret over ørene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:08 am

// Må jeg joine? (://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:08 am

//yep:)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:11 am

// Tak (: (: Forresten - finder lige et billede (;//

Langsomt, med pisken i bæltet, kniven i spændet går Selin ned af gaden, en sort kappe dækker hendes hoved og krop. Øjnene er halvt lukkede i koncentration. Hun fugter sine røde læber og går videre, nogle gange hvisker hun nogle få ord som ikke kan oversættes af alle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:14 am

Det var første gang Eleklya havde set en sortelver udover hendes eget folk. Og så i Lowtown. Hun sinkede langsomt hendes bue.
"Hey!" råbte hun til den anden sortelver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:16 am

Azazel stopper op og lytter
"kan du høre det Snow" Snow kigged på hende og nikkede
"men hvad er det så" *der var nogle stykker på gaden i dag alle plejer ellers bare af blive inde i husene på denne tid af aften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:18 am

Azazel kiggede op på damen da hun råbte men kiggede ned i jorden igen
"hvad" spurgte hun *Åhh. shit skal jeg flygte nej så løber hun bare efter mig men vis jeg bliver tager hun mig sikkert tilbage til slottet. Tigeren knurrer af hende og brøler højt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:19 am

Eleklya kigger rundt om sig. Alle lysene fra husene er tændt. Folk kommer strimlende ud fra gaderne.
Hun kunne mærke at der var noget på færde i aften...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:21 am

Folk kommer ud fra deres huse *dejligt noget opbakning hun ville ikke snuppe mig nu.
Azazel sætter i løbe og løber væk fra damen *hun følger ikke efter mig?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:23 am

"Hvad laver en sortelver som dig her?" spurgte Eleklya, og prøvede på at være så stille så muligt. Dog ville hun ikke blive taget, men hun var også nysgerrig hvor elveren kom fra, og hvad hun ville i Lowtown.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:25 am

//jeg er lige løbet Smile//
Azazel løb stadig men støt ind i en og væltede hun undskyldt og jeg kom på benene men blev stående et øjeblik men løb så vidrer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:28 am

Eleklya fløjtede, og ud af tågen kom Mirauh. En sort hingst. Hendes ven og følgesvend i mange år. Eleklya sprang op på ryggen af Mirauh, og galoperet i sporet af sortelveren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:31 am

.......


Sidst rettet af Eleklya Fyndra Tirs Maj 15, 2012 6:33 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:33 am

Azazel så damen komme på en hest. straks tog min tiger mig op på ryggen og løb så hurtigt den kunne den havde aldrig boet mig før. Azazel kunne se vi kom lidt længere væk fra hende men hun hælede hurtigt ind på os igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:34 am

"interferire in ogni momento..." hvisker hun lavt på italensk. Hun kigger op og hætten ryger ned, hun ser en hingst langt væk, en anden pige og en tiger endnu længere væk... "skal det udforskes, man har altid godt af et grin.." hun smiler lidt for sig selv, og sætter i løb, op af muren og man hører det lave ekko, hun går oppe på taget, så lydløst som en kat på plankeværk. Hun nærmer sig hurtigt. Eller ikke hurtigere end hesten, men hurtigere end normalt, og mere lydløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:36 am

Azazel ser en pige løbe efter dem *hvem er det damens hjælper shit jeg har ikke en chance
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:36 am

"Stoooop!" "Veeent!!" skreg Eleklya "Jeg vil jer ikke noget!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:39 am

Azazel stoppede eller tigeren stoppede "hvis du ikke vil os noget hvorfor følger du så efter os?" råbte hun "og hvem er det der er bag dig din hjælper?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:40 am

Eleklya kigger op. Hun ser en anden. Hun snuser imens hun ridder videre mod elveren. Det lugtede af menneske. Mennesker?
Eleklya holdte sin bue klar.
Hun havde sine øjne rettet mod sortelveren, men øjenkrogen rettet mod mennesket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:41 am

"Vent! Jeg er en sortelver, jeg vil blot vide hvor du kommer fra"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:42 am

Damen kom nærmere "stop lige der" råbte hun "jeg stoler ikke på" hun kigger ondt på damen og så på den anden *hvem var det ved siden af damen*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dagen i det fattige//åben for alle// Empty
IndlægEmne: Sv: Dagen i det fattige//åben for alle//   Dagen i det fattige//åben for alle// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dagen i det fattige//åben for alle//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)
» Musik aften //Åben for alle//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Lowtown-
Gå til: