Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 gode forretninger - Anna Rose

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:34 am

"nej så dum er jeg ikke" Hun så skapt på ham "Men prøv mig af hvad ville være en standart pris" Hun tog hænderne på boret og så på ham med et mørkt blik og mørke skygger om sig men slappede så af og rattede sig op og de forsvandt, hun så rolig og lidt glad us igen mens hun afventede svar fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:43 am

" Endnu en fejl for din side medmindre du køber ind til en hær, hvis du har brug for 100 granatkastere der skyder træpæle eller 20 UV projektore så kan jeg give en standart pris. Hvis du skal handle med mig så har jeg brug for at vide hvad dine evner er, eller om du overhoved kan noget, jeg skal vide om du kan bruge skydevåben eller om du foretrækker nærkamp. Hvis du har nogle naturlige fordele kan jeg arbejde ud fra det men det nytter ikke at give en flammekaster til en skolepige hvis du forstår mig. Mit arbejde er specielt fremstillet. " Sagde Hadrian afslappet
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:53 am

Anna Rose fik røde øjne da han sagde skole pige og en mørk skygge dukkede op bag hende men hun rystede på hoved og det hele forsvand "Jeg kan nær kamp men vil ikke havde våben der dræber, kald mig skør men jeg vil ikke myrde bare forsvare mig selv, men hvis du bliver ved med at kalde mig en lille pige igennem det her finder jeg mig ikke i det og går lige nu, og hvis nogen spørge om dig igennem mig kan du tro det ikke bliver pæne ord"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:42 am

" Så bevis du ikke spilder min tid og vis mig at du har råd og så kan vi komme til sagen for hvor mange på din alder har mellem 50.000 og 300.000 dollars? som er nogle af de fornuftige priser jeg kan tænke på. Jo dyrere jo bedre selvfølgelig og hvis du tror du kan ødelægge min forretning ved at tale med dine venner kan du godt tro om så drop den der attitude. Hvis priserne er for hårde for dig skal du hellere bare finde en af de butikker jeg ejer de sælger de billige ting jeg ikke selv tager mig af. Hvis du virkelig er rig så kan jeg tilbyde langt bedre ting som går langt over de 300.000 " Sagde Hadrian afslappet, og han tænkte at hun bestemt måtte være skør og at hun fik en flyvetur ud over skrænten hvis hun blev ved med at opføre sig som en forkælet møgunge. Magiker eller ej en kugle i panden stopper ALLE.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:48 am

Hun tog en hånd i tasken og smid noget på bordet, det var et bundt med 200.000 dollors i og hun så skabt på ham "Er det nok til første betaling" hun hævede et øjebryn, ja hun var rig i penge men vidste det meste ville løbe ud hurtigt når hun skulle købe til sit hjem men hun havde stadigvæk det, alle de penge havde hun fra sine forældre og beste forældre og penge hun havde tjent på vejen "Og jeg ville ikke havde en atitude hvis du prøvet at vise lidt recpekt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:54 am

" Nu taler vi samme sprog, men du må forstå min skepsis for det er langfra alle der render rundt med sådan et beløb på lommen og slet ikke i din alder" Sagde Hadrian afslappet, men hans hjerne arbejdede på højtryk, havde hun virkelig røvet en bank eller arvet fra forældre?

// 200.000 dollar = 1.1 milllion kroner bare lige så du ved det //
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:57 am

//Ved jeg Razz Har regnet på det//

Hun tog pengene i sin taske igen og det mætkelige pomkring hendes hud lyste en gang og hun så på ham "Det forstå jeg, men du behøver ikke være uden recpekt af den grund"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:12 am

" Du ønsker et ikke dræbende våben mod vampyrer til en værdi af 200.000 dollars og du foretrækker nærkamp? eller vil du havde let anvendeligt distance våben? skal våbenet være skjult til selvforsvar eller bedre til angreb? " Spurgte Hadrian afslappet mens ideer allerede begyndte at tage form i hans hoved. Der var mange muligheder som Hadrian vurderede men tanken om hvordan Anna Rose havde pengene var stadig i baghovedet.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:22 am

"Noget der virker på afstand ville passe best på mine evner, men også noget til nærkamp" Hun hun kiggede op da hun havde på fornæmelsen af andre kiggede på hende, hun sukkede og så på ham "syndes du jeg ser farlig ud?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:38 am

" Hvad er dine evner egentligt for du ser ikke farlig ud men jeg ved alt om at synet bedrager " Sagde Hadrian afslappet mens han overvejede hvor lidt der skulle til for at Anna Rose lå død på joden foran ham. Finskytterne havde ikke forladt deres position og kommando centralen under Hadrians villa var stadig i højeste alarmberedskab.
Rigtig magt er nemlig ikke den magt som andre ser men det man holder skjult. Hadrian kunne bruge en uendelighed på at gætte hvilke evner Anna Rose havde men det ville være meget lettere hvis hun bare foralte det.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:45 am

"Du har vel ikke brug for at hvide det alt, kun jeg kan kunne angribe tæt på min fjende og på afstand" hun lagde hoved på skrå og strøg håret væk fra hendes øjne og pande, hun stod stadigvæk op og så sig over skulderene "så hvad har du at tilbyde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 6:52 am

" Nej jeg har ikke brug for at vide alt, jeg har noget i tankerne men du skal være opmærksom på at det ikke er noget som bliver lavet lige med det samme " Sagde Hadrian afslappet men gik så til sagen og præsenterede hans ideer.
" Solen har stof effekt på vampyerer og specialbyggede UV lamper kan opnå lammende effekt men ikke dræbende da der også er overnaturlige årsager til at vampyrer tager skade af solen, og nu skal du ikke tro du kan bruge enhver UV lampe, men i grove træk er det en lampe. Den vil være skjult eventuelt bunden af en taske, et smykke, hårspænder eller et bælte. Mulighederne er mange så hvis du har en ide om hvordan apperatet skal være skjult så du bliver vant til at havde den med dig så må du godt komme med et forslag. Det er vigtigt at du føler det er naturligt at gå med den om natten ligesom det er naturligt for folk at tage sele på når de kører for den dag det går galt er den dag du ikke har apperatet med. Det vil desuden være super holdbart og simpelt at aktivere. " Sagde Hadrian i et køligt og professionelt tonefald og det lød ikke som om det var første gang han gjorde det for ideen var langtfra ny men meget eftertragtet og dyr.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 6:58 am

Hun nikkede "En halskæde ville være praktisk, de går jo efter halsen" hun tog sit halseklæde af og det afsløret 2 bide mærker, et normalt på halsen og et da så ud som om et barn havde lavet det på skulderen. "Hvad meget kommer det ca til at koste i alt" hun lagde hovd på skrå og hendes øjne vandrede lidt omkring, hun havde det som om nogen holde øje med dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:03 am

" Prisen kommer anpå modellen, det siger sig selv at jo mere energi den kan bruge jo bedre effekt, jeg kan skabe en halskæde der har et kortvarigt batteri med stor effekt eller langvarigt batteri men mindre effektivt altså lammer i mindre tid. Den kan enten aktiveres en gang per opladning eller flere gange hvis du betaler mere. Ja du vil kunne få den i et smykkeskrin som vil være fonktionel oplader. Mit forslag ville være at du valgte en halskæde med tre seperate ladninger som er kraftige og vær især bruges en gang, de kan oplades efterfølgende men det har selvfølgelig en pris men garanteret ubehageligt for vampyrer " Sagde Hadrian køligt og afslappet uden at slippe blikket fra Rose. Hadrian bemærkede de små bidemærker og Hadrians eneste tanke var * Thomas *
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:08 am

Hun nikkede "En der virker i længere tid ville være rart" hun nikkede og så på ham "hvornår vil det ca være færdigt?" hun så på ham og slappede af og så ham i øjne, hun smilte stille da hun følte sig lidt mere tryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:50 am

" Jeg kan også tilbyde en med en enkelt ladning til at udsende kraftigt lys, jo længere den er aktiveret jo bedre effekt, jo længere tid uden opladning jo mindre tid kan den aktiveres men den vil være nyttig hvis du er lang tid væk uden at oplade den og den kan også være meget effektiv, og den kan oplades i enhver stikkontakt i mangel af bedre, dens eneste minus er at det koster langt mere, og den skal være aktiv i lidt længere tid for at få effekt så vampyren får længere tid til at reagere, men det er nok fint nok da du ikke ønsker at dræbe vampyren blot jage den væk ikk? Der vil gå minimum en uge maksimum en måned, du kan betale for døgnarbejde hvis det skal gå meget stærkt " Sagde Hadrian køligt og afslappet mens hans lasagne blev kold. Hadrian havde tid til at spise senere og det kunne vente.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:54 am

"Hvil helst gerne havde den virker med det samme når den tænder" hun så på ham. "hvis det tager lidt tid kan vampyren nå at kaste den væk" hun rullede med øjne og sukkede og så på han mad og vandet, hun så på ham igen og lagde hoved på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 9:08 am

" Har du råd til at betale det dobbelte? jeg kan ikke love resultatet men det er en investering, mine teknikere kan gøre et forsøg på at skabe det du vil havde, hvis de får gode resultater og får skabt en halskæde der sender lys næsten så kraftigt som solen, med langtidsholdbar batteri og tilmed i minimal størrelse og hurtig effekt... Så vil jeg selvfølgelig sælge resultatet til andre og du vil modtage procentmæssig betaling hvis du investerer i projektet og det bliver en sucess som kan give afkast, jeg personligt yder mindst ligeså meget til projektet så det er ikke kun dig der investerer og jeg ville ikke komme med sådan et forslag hvis jeg ikke tror det har potentiale men dine krav er store og hvis du er villig til at investerer dette vil du få det bedste redskab mod vampyrer uden at det dræber dem og du vil desuden kunne indtjene det du investerer over en længere periode. 400.000 dollars " Sagde Hadrian køligt men ikke afslappet som før, det ville være en investering som kunne betale sig men Hadrian gad ikke stå alene som taber hvis han kun investerede sine egne penge. Han kunne dog se at der var kommet interesse til højere kvalitet og det var ekstremt svært at lamme vampyrer uden at dræbe.
Hadrian ville bestemt kunne fuldføre projektet nu håbede han bare at 400.000 fra Anna Rose ville være nok til at dække ca. halvdelen af udgifterne på projektet. Det var ikke ofte at Hadrian udviklede sine egne varer men derimod var han god til at forbedre og masseproducere og konceptet til en anti vampyr halskæde eksisterede allerede.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 9:13 am

"For du ikke snyder mig lad os sige det her, du får 100.000 nu, og om en uge kommer jeg for at se hvordan det går" hun kiggede på ham og smilte lidt "så hvis det ikke sker noget har jeg ikke spildt mange penge" hun så på ham "og hvis det går godt kan du få raster" hun nikkede og så på ham, "Deal?" hun så stille på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 5:17 am

" Jeg skal havde en garanti for at du ikke bare bakker ud, så hvis du betaler til projektet og jeg spørger efter flere penge efter de første 100.000 så får du ikke nogle procenter hvis jeg vælger at fortsætte projektet hvis du ikke har råd. Det er nemlig ikke til at vide om du stadig har penge om en måned der kan jo altid ske noget uforventet, men hvis du går med til det så har vi en deal " Sagde Hadrian afslappet.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 5:20 am

"Så hvad er det helt præsis du vil ha mig til" hun tog hænderne på boret og så ham i øjne, hendes taske med pengene var ved hendes side og hun så bare på ham mens hun ventede, vinden tog fat i hendes hår og blæste det bagud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 5:53 am

" Betal 100.000 nu, vent til jeg spørger efter flere penge og du vil havde 1 måned til at betale 100.000 ekstra. Du kommer maksimalt til at betale 400.000 i alt hvis du er tilfreds med hvad der bliver lavet, du må kontrollere hvordan arbejdet skrider frem så ofte som du vil, jeg skal nok sørge for at arbejdet går så hurtigt som muligt og bliver så billigt som muligt" Sagde Hadrian afslappet mens han kiggede tilbage i hendes øjne uden at slippe blikket. Finskytterne i villaen slap heller ikke blikket.
Det her kunne blive en god forretning for begge parter og Hadrian delte risikoen med en anden men samtidig delte han også fortjenesten men det var ikke noget problem.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 6:07 am

Hun nikkede og gav ham pengene "Kan jeg få et nummer jeg kan ringe til så jeg kan holde kontakt uden at gå op af den trappe" hun så over på trappen og sukkede og så på ham, hun strøg igen håret fra sin pande, hun så ham i øjne og ventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 24, 2012 11:44 pm

" Tag den her " Sagde Hadrian mens han lagde et visitkort på bordet " Du ringer bare og jeg kan få en af mine folk til at hente dig næste gang så du slipper fra trappen, jeg kan faktisk også få en af mine folk til at køre dig hjem " Sagde Hadrian afslappet. Finskytterne slappede også af, det var endnu en tilfreds handel og der var ikke sket noget farligt. Alting var alt i alt gået godt Hadrian havde nu pengene og han kunne begynde at tænke på sin frokost igen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 24, 2012 11:49 pm

"Nej tak jeg går selv hjem" hun begyndte stille at gå væk "Har ikke noget imod motion, og jeg skal aligevel handle på vej hjem, de har tilbud på tomater idag" sagde hun stille for sig selv mens hun gik mod trappen igen, tog en hånd ned i sin taske.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: gode forretninger - Anna Rose   gode forretninger - Anna Rose - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
gode forretninger - Anna Rose
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» av...//anna rose/7
» is - anna rose
» Welcome Anna Rose
» stille nat (Anna Rose)
» Arbejde - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: