Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Is i forår //Sebastian//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 3:56 am

Anna Rose smilte "At jeg har rigtig meget lyst til en kop kakao"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:00 am

Sebastian smilte mens han nikkede til pigen, han smilte lidt for sig mens han tænkte. "hmm jeg tror jeg har noget i min hule, det er lige her over" han smilte og peget ind ind i skoven, "jeg har alt slags drikkelse," han smilte sødt mens han ragte hånden ud for at tage Anna's hånd for at føgje hinde.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:01 am

Anna Rose holdte om sit jakke "Hule?" Hun rystede og så på ham "Hvem og hvad er du endelig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:05 am

Sebastian smilte og nikkede "ja lige her oppe bag," han peget over ved nogle trær "bag de trær er min hule og tro mig der er varmt. det er som.. et sommerhus" han nikkede stille mens han smilte sødt. "ohh Mit navn er sebastian hyggeligt at møde dem?" han prøvede at smyge sig uden om hindes spørgesmål med hvad han var.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:07 am

"hyggeligt at møde dig sebastian" hun skjøtede baglens væk fra ham "Men jeg tro jeg heler vil hjem til mut hus end en .... hule" hun sank en navøs klump
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:13 am

"men Hvem er de?" han så lidt trist ud da Anna begyndte at skøjte væk fra ham. han sukkede lidt mens han nikked. "javel ja. det er jo det der sker når man tilbyder en pige noget" han sukkede og prøved at få anne til at få dørlig samvitig hed med sig selv. Alt han jo bare haved tilbut var at komme et hyggeligt sted hend og få en kop varm kakao?
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:16 am

Anna Rose stoppede "Jeg syndes bare ikke en hule lyder så venlig, kan vi ikke gå hjem til mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:18 am

Sebastian kigged op på Anna igen og smilte mens han nikkede til hinde, "øhh jo okay kan vi da godt" han smilte sødt mens han begyndte at gå ind mod breden af søen igen hvor anna's sko var.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:20 am

Anna Rose kørte forbi ham hurtigt og hoppede op og landede ved siden af sine sko og tog dem og med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:26 am

Sebastian smilte da han så hinde skøjte forbi ham. han grinte lidt forsig selv mens han kom hend ved siden af hinde, mens han ventede på at hun tog sine sko på, hvor han så ned på hinde, mens han kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:28 am

Anna Rose skiftede sko og tog skøjterne i hænderne og jakken odenligt på og begynte at gå med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:33 am

Sebastian smilte tilbage til Anna mens han begyndte at føgle efter hinde. mens han smilte. "såå hvad laver du ellers ud over at net skøjte?" han smilte stille mens han grinte til Anna. hans øjne skinnede så hypnotisk og så smugt hvis anna kiggede ind i dem.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:38 am

Anna Rose holde øje med vejen da hun havde lidt svært ved at se "leder efter et job"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:42 am

Sebastian smilte mens han gik ubesværet i mørket, mens han så over på Anna. han nikked mens han smilte "ohh det lyder da nice.. hvad har du søgt om?" han smilte mens han talte til hinde. og prøved at snuge sig ind som en ven, måske få en ven og en madpakke han kunne spise fra når han var sulten? hvis det virkede?
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:45 am

Anna rose smilte "Alt muligt men ingen har sagdt ja"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:50 am

Sebastian smilte og nikkede lidt mens han fortsatte med at gå "okay, mens som hvad har du sægt ind som?" han vente hoved lidt på skrå mens han smilte til Anna.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 4:56 am

Anna Rose smilte "Tjeneste pige, servitrice, foratnings medabejder, kok, sanger, alt sådan noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 5:01 am

Sebastian nikkede mens han sukkede "tja det er jo nok at vægle imellem." han nikkede mens han fortsatte med at gå, mens han kiggede sig rundt om kring. "hva hvorlangt væk bor du fra søen?" spurgte han, mens de gik.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 5:05 am

Anna rose sukekde "Bor i slumkvateret ude for skoven"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:27 am

"ahh okay" sebastian nikkede mens han smilte til Anna, han kiggede sig ennu engang rundt, mens han så på pigen. mens de gik.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:29 am

Anna Rose gik ud af skoven og mod byen. Hun smilte og bid sig i læben "Mit værelse er ikke så pænt da jeg er flytted ind i noget billed da jeg lige er kommet til byen nærmest"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:35 am

Sebastian smilte mens han fuglte efter Anna. han så hinde bide sig i læben mens han grinte "ohh det skal du ikke tage dig af. jeg tvivler på at så mange andres værelser er lige så pæne i vores alder," han grinte lidt mens han så på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:36 am

Hun smilte og gik ind i byen (Skal vi skifte til slumkvater eller bare blive her)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:45 am

Han smilte og fulgte efter mens han summede en sød tone mens de gik. //det bestemmer du :3//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 6:49 am

//okay lad os gå ind i slum kvateret jeg laver Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Is i forår //Sebastian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Is i forår //Sebastian//   Is i forår //Sebastian// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Is i forår //Sebastian//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Last Nigth //Sebastian//
» En gynge tur //Sebastian//
» Aften ved søen - Sebastian
» Hårde handler - sebastian
» Et koldt gensyn //Sebastian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: