Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hårde handler - sebastian

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:47 am

Tid: nat
Vejr: vindstille

Udefra byen ligger der en enorm villa den er bygget i lyst træ, gråbrune sten og med de grønne tagsten. En smal vej snor sig gennem skoven før man kommer til villaen og den ligger ved en klippeskrænt ud mod havet. Stedet er Hadrians hjem og base og det er befæstet som et fort. Langtfra alt andet er det det perfekte sted til privatliv eller hvis man ønsker at holde sig skjult. I øjeblikked er stilads opsat villaen omkring. Der er kun den ene vej til huset medmindre man går af trappen op af skrænten og ligemeget hvad bliver man opdaget af Hadrians sikkerhedssystemer først.
Hvis nogen ønskede at handle med Hadrian måtte de komme til ham og han spillede på hjemmebane. Hadrian selv befandt sig i villaens laboratorium hvor han instruerede hans egne teknikere til nye produkter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:09 am

Sebastian kom op til villaen og vente hoved på skrå, han var ret så imponeret af denne her sens villa. han var iført sine sorte nittebukser med remme over det hele. og store støvler. han haved en fin T-shirt på med et stor kranie på, samt sin trenchcoat på og sin hat. ud over aldt det, gik han med en stor Rød kuffert.
Han trådte op til porten af hans fæstning. og så efter en klokke. han sukkede lidt da han ikke kunne finde en. og han vidste at der var overvågning over det hele. Sebastian kiggede sig ennu engang rundt mens han tilsidst gik ned i knæ for at hoppe let og elegant over hegnet. og begyndte op til Hadrians hoved dør. han vidste at der ikke ville gå lang tid før der kom en eller anden form for første sikkerheds angreb eller noget. der for skyndte han sig op til døren for at ringe på den klokke der var der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:24 am

Døren gik automatisk op da vampyren trådte hen til døren og entreen var mørk og så tom ud. Et vågent øje ville opdage at kameraerne drejede og fulgte vampyrens bevægelser. Det var ikke fordi resten af bygningen så forladt ud for der kom lys fra de store vinduer der var hævet over hovedhøjde.
Hadrian afventede blot at vampyren trådte ind, for hvis ikke vampyren gad opgive sine fordele måtte det være en snigmorder der ville dræbe Hadrian og så kunne jagten begynde udenfor huset. Dette var Hadrians hjemmebane og der skulle en hær til at drive Hadrian herfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:35 am

Sebastian så til mens dørne gik op af sig selv. mens han mumlede "lux" han fortsatte ind for at end op i hallen i hans hus. han så sig lidt om, mens han stille lod som om der ikke var noget over hoved. som om dette bare var rutine. han ventede ude i hallen på at der var en eller anden der kom for at tage imod ham. han stod der og ventede mens han lod sit blik finde rundt i den store hall.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 9:18 am

Trappen foran ledte op og til vær sin side hvor de ledte op til første etage hvor man kunne se ned på hvem der kom ind af hoveddøren
Selvom dørene langsomt var gledet op var det som et lyn da de smækkede i bag vampyren. Braget var højt da dørene smækkede og rundt om på første salens indre balkon (altså balkon der vender ind mod entreen) dukkede der små røde prikker op. Laserlysene fra enden af riflerne var alle vendt mod vampyren og Hadrian som stod på 1. salen hævet over vampyren så ned mens mindst tyve soldater var klar til at gennemhulle vampyren med kugler og træpæle.
" Velkommen til " Sagde Hadrian koldt, vampyren måtte havde en god grund til at komme ellers var det den dummeste lejemorder nogensinde som havde prøvet at overraske Hadrian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 10:04 pm

Sebastian så op på de nu mange røde lys mens han sukkede lidt. han var lidt lige glad med lyden. mens han stille så op på de andre med et stille smil på læben. han kiggede på Hadrian, mens han børstede sin Coat af. stille stod han der mens han sagde med en stille stemme "er det dig der er Hadrian?" han så op på Hadrian, mens han stille talte alle tyve soldater, hans lilla røde øjne skinnede smukt, mens han grinte, han vidste godt at det var nok ikke det klogeste at komme ind tætrere på. men på hvilken måde ville Hadrian vide at sebastian var en vampyr? kunne jo bare være kontakt linser. "jo tak.. jeg er her for at handle." sebastian smilte mens han klappede den Røde kuffert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 5:12 am

Soldaterne var klædt i skudsikre uniformer og op til flere af dem havde granatkastere der kunne affyre træpæle. Hvis vampyren som nu befandt sig i Hadrians entree var snigmorder så havde han tabt, selv hvis der var en bombe i kufferten. Hadrian lod sig ikke lokke han måtte vide at vampyren talte sandt.
" Ja mit navn er Hadrian og hvem er du? hvis du ønsker at handle så håber jeg du har råd " Sagde Hadrian koldt, han vidste allerede at man ikke kunne dømme vampyrer på udseende så han gav vampyren en chance selvom det ikke lignte at han var rig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeFre Maj 18, 2012 9:55 pm

Sebastian så nøje på de soldater der var der mens han nikkede, han smilte stille for sig selv da han så vidre op til Hadrian igen. stille sukkede han.
"jeg er her for at handle...er du døv? og hvis ikke jeg haved penge tror du så jeg var kommet her?" han så direkte på hadrian med sine rødlilla øjne. mens han så på ham med et blik der sagde noge som Common you idiot..really? "jeg syntes at du bare skal lade din paranoia tærkke sig tilbage. jeg er ikke tryk ved at handle mens jeg har tyve klaphatte med våben pegene mod mig." ssebastian gav et henkasted blik over til soldaterne. mens han stille smilte. "men..hvor alt er.. skal vi tage det her på dit kontor?" han vente sit blik tilbage til hadrian mens han smilte og vente sit hoved på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeTors Maj 24, 2012 11:53 pm

Vampyren virkede oprigtig men problemet med vampyrer var at man aldrig kunne dømme dem på udseende. " Træd ind af døren til højre " Sagde Hadrian afslappet mens døren til højre for vampyren automatisk gik op og ledte ind til noget der kunne ligne en spisesal der var dekureret med store vægmalerier på den ene side og vinduer ved den anden. Hadrian Begyndte at gå ned af trappen mens soldaterne blev på deres plads.
Hadrian behøvede ikke soldaterne for at overleve hvad vampyren kunne finde på og Hadrian havde allerede vist at han var på hjemmebane. Hadrian ignorerede fuldkommen komentaren om hans paranoia for det var det der havde holdt ham i live og fortsat ville gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 5:25 am

Sebastian så op på Hadrian og der efter ned på døren der åbnede sig på sin højre hånd. han smilte lidt mens han der efter gik ind i den store spisesal, mens han så sig lidt omkring. nikkede stille for sig selv, det var jo meget nydeligt indrettet og så videre, han gik stille ind og stillede sig foran boret mens han ventede på at Hadrian skulle komme ned af trappen, han kiggede over på et af malerierne. han nok syntes han havde set før et sted fra, langt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:12 pm

Hadrian gik ned af trappen og ind i spisesalen ved siden af vampyren. Hadrian bevægede sig med hastige skridt og trykkede på den lille fjernbetjening han havde i hånden. Det var nu Hadrian viste den magt han havde i hans hus, det ene klik på fjernbetjeningen fik de store gardiner i spisesalen til at glide for vinduerne så man ikke kunne se ind og hvad der skete derefter gik hurtigt. Vægmalerierne glider til side og afslører de mange nærmest futuristiske og specielle våben som er hængt op på væggen og bordet i midten af spisesalen viser sig som en stor flad touchscreen som tænder. Døren som vampyren og Hadrian var trådt ind af lukkede og nu var det kun vampyren og Hadrian i samme rum.
" Du ønskede at handle, havde du da nogle specifikke ønsker? " Sagde Hadrian afslappet mens stilte sig ved bordet. Bordet som havde vist sig som en touchscreen viste udvalget af våben som Hadrian havde i sit arsenal og der var alt hvad man kunne bruge i krig og kamp mod det overnaturlige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeMan Jun 11, 2012 3:10 am

Sebastian så på Hadrian der kom ind a døren, mens han stille smilte til ham. han hørte det lille *bleep* fra den fjernbetjening Hadrian havde i hånden, og så til mens hele spisesalen blev lavet om til det største specielle våben Deller rum. Sebastian så sig lidt til alle sider med alle de nymoderne våben og de selv egne custummade anti vampyr våben og alt det andet han havde.
Sebastian så tilbage til Hadrian da han Begyndte at snakke, og han nikkede pænt. "jo jeg kommer skam her for at handle." han nikkede stille. "jo jeg har et ønske. jeg skal bruge en pistol der er anti alt.. og her snakker vi om alt! lige fra mennesker til varulve demoner engle magier, aldt." han smilte stille mens han så ned på det weird tutch screen bord der var. hvor han stille så rundt på nogle af de våben der var på display.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeMan Jun 11, 2012 9:31 am

" Nu er det jo ikke svært at lave et våben der er anti alt " Sagde Hadrian mens han begyndte at bladre gennem touchscreen-bordets menu igennem og fandt en 3D model af en seksløber revolver. " Men hvis du forestiller dig en pistol der er mod alt så kan den godt gå hen og blive ret stor, hvis du vil havde at det dræber med et enkelt skud " Sagde Hadrian mens han justerede nogle indstillinger så løbet og tromlen på revolveren blev større mens håndtaget som det eneste bevarede normal praktisk størrelse.
" For jeg skal gøre det klart at der ikke er et våben der er farligt uden det den skyder med og det bliver en anelse teknisk for man kan lave alverdens ammunition såsom sølvkugler mod varulve, stunkugler mod dem der hurtige med reflekser såsom elvere og vampyrer, kuglens ene størrelse dræber de fleste mennesker men den skal være ekstra hurtig og formen skal være speciel hvis man skal kunne gennemtrænge skudsikre veste"
Hvis vampyren fangede Hadrians budskab ville han indse at det her ikke ville blive billigt for når et skud blev affyret fra den revolver ville det være penge man affyrede og de fleste havde ikke råd til at ramme forkert for både økonomien og helbredets skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeFre Jun 15, 2012 1:44 am

Sebastian nikkede lidt mens han smilte til Hadrian, og stille og roligt så på de forskellige våben Hadrian smuttede i gennem på boret. "som sagt en pistol der er mere eller mindre imod alt der går på to ben..og fire.." han sukkede lidt mens han selv peget på en pistol på boret og roede lidt rundt med den eller bare fik den til at slide fra side til side. "men jo jeg har pengene til at få det lavet.." han smilte lidt mens han kiggede over på Hadrian der var i gang med at lave noget på en revolver. "men har du noget at tilføje til pistolen Mr. Hadrian?" kommentered han mens han vente hoved på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeFre Jun 15, 2012 2:30 am

Hadrian lavede nogle få hurtige klik på bordet og en kugle viste sig. Kuglen havde en sølvspids og var ualmindeligt stor for en pistol men passede til den modificerede pistol som var vist på bordet.
" Det kommer til at være det her du betaler for, pistolen er ikke speciel i sig selv men jeg kan tilføje præcisions sigte eller lasersigte hvis du har brug for dette.. De her kugler er med sølvspids og giver et elektrisk stød når de rammer og de er yderst dødbringende, og dyre "
Sagde Hadrian selvtilfreds mens han kiggede op fra bordet og så på vampyren for at se hvordan han reagerede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 9:06 am

Sebastian så på kuglen der ligeså godt kunne linge en 50 kaliber sniper riffel skud, han gloede lidt og fik et yders tilfreds smil på læberne mens han grinte. "ohh yeah. det kan vi lide at se. den kan jeg godt lide" han smilte mens han gik over ved siden af Hadrian for at se nærmere på den kugle og så den store revolver, han grinte lidt. "ohh yes.. hmm tror sagtens at vi kan få plads til noget her.. hvaa med nogle hollow point udgaver af dem der, Sir. Hadrian?" Sebastian smilede stille til Manden, mens han vente hoved på skrå. "er det noget du også kan fikse?" han spurgte med et tilfreds smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 10:26 am

Hadrian havde ikke gjort andet end at vise den største revolver kaliber han havde og straks var kunden tilfreds, Hadrian syntes hans arbejde var dejligt nemt i aften.

" Jeg kan tilføje hollowpoint, men jeg ville fjerne den elektriske chock funktion og så fylde den op med masse små metal stumper som vil blive udløst når patronen rammer, et tyndt lag fiber vil blive lagt over patronens spids for at hollowpoint ikke forstyrrer aerodynamikken så den ikke taber fart men fiberne vil blive flået af ved kontakt med mål og hollowpoint vil fungere efter hensigt og selvfølgelig med sølv mod varulve, og det vil under alle omstændigheder dræbe alle andre "

Hadrian talte roligt og forklarende og lod sig ikke afbryde, det her var jo hans speciale. Efter en lille pause lagde han sidste hånd på talen og sagde smilende.

" Hulrummet som jo opstår ved hollowpoint kan fyldes med kviksølv for at forudsage forgiftning og det vil blive spredt ud i kroppen på målet ved kontakt, og det er uden at det svækker det primære formål med hollowpoint "

Hadrian kunne ikke lade være med at tænke at vampyren var modbydelig når han foretrak hollowpoint og han havde fuldstændig fejlvurderet vampyren, det havde vist sig at være en meget bedre kunde end han havde troet. Hadrian kunne nemlig lide når hans kunder vidste hvad de ville havde og han kunne give dem det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeMan Jun 18, 2012 11:01 am

Sebastian så men sine Lilla øjne på Hadrian mens han smilte, den store kaliber og den dejlige revolver var lige ham. med hans styrke kunne han sagtens holde den som holde han en værd anden pistol.

"ahh, Genialt Sir. Hadrian" Sebastian smilte stille mens han så på Hadrian. "det vil sige at det er samme skade men bare Hollowpoint med en spids der brander op når den rammer lad os sige en trøje og sådan?" han smilte stille mens han nikke tilfreds stillene til Hadrian.

"hvornår kan jeg forvente at denne pistol og ammunitionen kan blive lavet og jeg kan få den?" han så meget ivrigt på den holografiske pistol mens han smilte. dog tog han hånden op til sin hage. "og er det muligt at afprøve varen på levende før vi laver dealen?" han så på Hadrian mens han smilte stille og tog hånden ned på sin kuffert igen mens han smilte til manden i jakkesættet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 9:12 am

" Ikke sådan rigtig brand, du skal ikke forvente noget ild.. Kviksølv medvirker til forgiftning så selvom det skulle lykkedes en læge at fjerne alle stumperne fra hollowpoint så vil blodet allerede være forgiftet, og jeg ved faktisk ikke hvilken effekt blodforgiftning har på vampyrer "

Hadrians holdning var afslappet så kunden følte sig tryg og professionel så kunden følte at han fik noget for pengene, nu manglede Hadrian bare pengene for vampyren var tydeligvis solgt. Vampyren var dog ikke helt dum og han ville gerne prøve pistolen før han købte den, og selvom det skulle være på noget levende var det intet problem bare lidt ekstra på prisen.

" Du kan komme og prøve den om fire dage så har jeg også noget du kan skyde på, og hvis du oplyser hvor meget ammunition du skal bruge hvis du beslutter dig for at købe så har jeg også det klar, prisen for patronerne er 200 dollar stykket og det er dyrt men der er intet bedre og hvis du køber 100 patroner så får du pistolen med gratis, og det vil i alt være 200.000 "
En ting var at købe våben, men ulovlige våben til brug mod det overnaturlige eller bare overnaturligt voldsomme våben var dyre og det måtte kunderne finde sig i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 6:58 pm

"ahh, jeg ser jeg ser..det gør skam ikke noget at der ikke er ild det er ret så lige glad med." han smilte still til Hadrian mens han nikkede. "kviksølv har en giftig virkning på vampyrer kan jeg forsikre dem." han nikkede stille, han haved fået hvad han ville have, eller forudbestilt det han ville have. mens han så på hadrian med et stille smil. "om fire dage siger du? jo så vil jeg være her til at afprøve mit våben. og det gør ikke noget selvfølgelig er custom made skud jo dyre, men 200$ for en? hmm så ser jeg frem til en Rigtig god kvalitet af patronerne og pistolen." han nikkede stille mens han åbnede kufferten og smilte stille. han tog 20 bunter med 10000$ op fra kufferten så det matchede Hadrians mundtlige pris mens han smilte. "det er da altid noget at det ikke kostede mer." han smilte til freds til hadrian mens han lukkede kufferten igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 6:44 am

Hadrian noterede sig selv at vampyren nævnte at kviksølv var giftigt for vampyrer men spørgsmålet var om det var værre for vampyrer end for mennesker men det spørgsmål måtte vente for vampyren var stadig kunde.

Hadrian tog imod pengene mens han talte videre

" Jamen det er jo også kun patronerne du betaler for, en pistol af sådan en udgave er jo ikke til meget værdi udover selvforsvar og tæt kamp, man kan altid få noget bedre, men det simple plejer at virke fint, og ellers skal man måske se på rifler, automat pistoler eller noget med mere end 5 patroner "

Nu kunne han jo ligesågodt reklamere for noget mere avanceret, og meget dyrere for det virkede ikke som om vampyren havde noget imod det høje beløb og Hadrian havde andet end patroner som var dyrt.

" altså hvis du overvejer direkte at opsøge kamp, så er det bedre at havde forskellige patroner hvis du ved hvad du kæmper mod og våbenet jeg har vist er det mindste men også nemmest at skjule, hvis du er interreseret i mere kan jeg sørge for at havde andre våben tilpasset til samme kaliber til rådighed om fire dage så du har noget at vælge imellem "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 1:53 am

Sebastian smilte stille mens han lod øjnene glide over det Hadrian skriblede ned på en note. mens han tog sin kuffert ned igen. han stille og roligt mens han hørte på Hadrian snakke om de andre våben mens han smilte.

"ohh, nej skal bare bruge en pistol. da jeg nogle gange ender med at komme på medium hold måske en bygning i vejen eller noget. hvis du ved hvad jeg mener." han nikkede stille mens han lyttede til Hadrian igen. stille rystede på hoved mens han grinte.

"nej da.. jeg opsøger ikke kamp. jeg.. ender bare med at få fat i nogle forkerte personer," han smilte og grinte lidt, mens han nikkede. "nej det behøver du ikke Her Hadrian. jeg skal bare bruge pistolen. og de dejlige patroner." han smilte stille mens han stille ville give et sly hugtands smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 6:19 am

Nå så var der ikke mulighed for at sælge mere selvom Hadrian lige havde håbet. Det gjorde dog stadigvæk Hadrian tilfreds at vampyren vidste hvad han ville havde og ikke bare brugte penge for at bruge dem.

" Jamen så skal du da få din pistol, og om fire dage er den klar sammen med patronerne "
Hadrian smilede tilbage og måtte fortsat undre sig over hvad det var som der kunne være så farligt for vampyrer at de ville bruge sådan en pistol til selvforsvar.

Hadrian lagde et visitkort på bordet til vampyren

" Du kan bare ringe om 4 dage så kan en af mine folk hente dig så du slipper for at gå herud "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 7:05 am

Sebastian Smilte til hadrian, mens han nikkede. han grinte lidt for sig selv mens han nikkede, "ahh det lyder godt, jeg glæder mig til at prøve den" han smilte mens han smilte. han tog imod Hadrians visitkort, mens han nikkede. "ahh det lyder dejligt Sir Hadrian. så ses vi om fire Dage så" han tog sin kuffert og regte sin hånd ud til hadian for at lukke aftalen. mens han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 8:08 am

Hadrian tog hånden, aftalen var lavet og alt var da gået nogenlunde med undtagelse af at det ikke lykkedes Hadrian at sælge mere end kunden havde brug for.

" Vi sesi om fire dage, og sig bare til hvis jeg skal få en af mine folk til at køre dig tilbage til byen "
Hadrian smilte, men uden at vide hvorfor vampyren grinte, der var ikke ligefrem noget sjovt, måske bortset fra at Hadrian blev omtalt som sir og ikke mr.
Hadrian gad godt vide hvor gammel vampyren var men det kunne han kun gætte sig til for det ville nok være uhøfligt at spørge.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hårde handler - sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Hårde handler - sebastian   Hårde handler - sebastian Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hårde handler - sebastian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Is i forår //Sebastian//
» Last Nigth //Sebastian//
» En gynge tur //Sebastian//
» Uventet besøg //Sebastian//
» I en mørk lejlighed //Sebastian//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: