Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Waking up //Hawke

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Næste
ForfatterBesked
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:40 am

Eva gav hans hånd et klem, gik stille tilbage af "... hvad siger vi til Dr. Olsen?" hun så op på ham, tænkte på hendes personlige læge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:55 am

"Ja.. hm.. synes vi skal skifte ham ud" sagde han "jeg ved godt det ikke er det.. sødeste at gøre, men vi kunne fortælle ham at vi ville skifte læge for at se få nogle andre øjne på sagen, jeg skal nok gøre det"
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:56 am

Eva nikkede stille "Det okay, det jo ikke første gang jeg skifter læge" hun så ned "... behøver jeg en ny læge?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 10:01 am

"Nej, vi lyver" han grinede "du skal aldrig til en læge igen.."
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 10:03 am

Eva smilte lykkeligt, lænede sig ind til ham mens de gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 10:32 am

Hawke lagde en arm om hendes skulder og så op på stjernehimmelen
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 5:51 pm

Eva så også op og gispede igen, lænede sig mere ind til Hawke "Det så smukt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:12 pm

Hawke smilede "det er det" svarede han og holdt om hende
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:14 pm

Eva rødmede, hun kunne ikke huske hvornår Hawke sidst havde holdt om hende "... hvordan kunne du holde ud at være tæt på mig?" tænkte hun stille, strøg sin hals, hun ville ikke kunne kramme nogen lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:19 pm

Hawke så på nattehimmelen med et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:19 pm

Eva så spørgerne op på ham "Storebror?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:21 pm

"Ja?" spurgte Hawke og så ned på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:24 pm

"... Hvordan kunne du holde ud at være med mig...." hun strøg sin hals og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:26 pm

"..." Hawke så frem for sig ".. 4 år" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:28 pm

"..." Eva så ned, Hawke havde været sammen med hende i 6 år nu, men før det var han forsvundet, havde været væk i 4 år "... Hvorfor forsvandt du endelig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:29 pm

".. jeg blev bidt" sagde han stille og rørte ved sin hals "det var ikke noget jeg valgte, det skete bare.. efter det var jeg blodtørstig.. jeg blev nød til at rejse.. jeg havde det forfærdeligt over at efterlade dig, men jeg vidste at hvis jeg besøgte dig...." han lukkede øjnene og prøvede at holde de væmmelige tanker ude ".. først da jeg var sikker på jeg havde kontrol nok kom jeg efter dig, men så snart jeg var sikker"
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:31 pm

Eva nikkede stille og lænede sig ind til ham mere "Tak fordi du kom tilbage efter mig" hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:32 pm

"Selvfølgelig!" Hawke strammede grebet om hendes skulder "selv i min blodrus huskede jeg dig. Jeg havde meget svært ved at rejse, og jeg trænede med ikke at spise så ofte for at få mere kontrol.. gik meget ud, var meget sammen med mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:35 pm

Eva smilte glad "Jeg vil også prøve så godt jeg kan... at få styr på mig selv..." hun så ned, det var så svært, hun følte sig i kontrol, men kunne mærke hun meget hurtigt kunne miste det, som at slukke på en kontakt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:36 pm

Hawke smilede "godt" sagde han og klappede hende på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:37 pm

Eva smilte glad, stoppede op da de var foran deres hjem "... Hvad skal vi så lave når solen er oppe?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:39 pm

"Ja.." Hawke sukkede svagt "der er det om at finde sin egen underholdning.. jeg er begyndt at spille computer.. men man kan også læse, eller se tv.. eller skrive.. eller ja.."
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:41 pm

"... du brugte også meget tid på mig.... det behøver du vel ikke nu" sagde hun lidt trist og så ned, gik indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:44 pm

Hawke grinede "hold da op.. nu kan vi bare lave ting sammen" sagde han og klappede hende på hovedet "sådan rigtigt"
Tilbage til toppen Go down
Eva

Eva


Race : Vampyr
Bosted : Hos hendes storebror, Downtown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 29/11/14
Antal indlæg : 794

Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:45 pm

Eva så op og smilede stort "Virkelig?" hun smilte "Hvad med søvn?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Waking up //Hawke - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Waking up //Hawke   Waking up //Hawke - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Waking up //Hawke
Tilbage til toppen 
Side 7 af 20Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Næste
 Lignende emner
-
» terningerne er kastet! - Hawke

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: