Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 terningerne er kastet! - Hawke

Go down 
ForfatterBesked
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 8:31 am

sted: en McDonnalds i centrum
Tid: 22:00
Omgivelser: andre mennesker ved forskellige borde, en enkelt børnefamilie
Vejr: frostklart

Simone sad ved hende og Hawks sædvanlige bord på McDonnald's og ventede på at Hawke ankom. Der havde været en række tyverier i downtown, og hun havde en følelses af at de var forbundet. Ved hver sted var der blevet stjålet værdier, men ikke elektriske sager, der solgte nemt, og som tyve normalt tog. Der var primæret blevet stjålet vaser og billeder. Der var hellere ikke nogen af husene, hvor der var tydeligt tegn på indbrud, i hvert fald ikke tegn efter vold. Det havde været tydeligt at se, at huset var blevet gennemroddet, men hverken dær eller vinduer var blevet brudt op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 8:38 am

”Simone” hilste Hawke og smilede til hende. Han gik op og bestilte en milkshare og satte sig så overfor hende. ”Længe siden, for lidt at lave?” spurgte han og så nysgerrigt på hende. Han var iført åbenstående, sort skjorte og et par stramme bukser. Hans røde øjne så på hende med forventning.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 8:40 am

Simone smilte svagt til ham, "nej, jeg er skam bare for god" sagde hun, "der har slet ikke været behov for hjælp udefra til de sidste par sager" fortsatte hun, og sukkede så, "men så her for at par uger siden ... vi har simpelthen ledt alle steder uden at kunne finde noget som helst" hun rystede lidt på hovedet, "så jeg håbede du kunne hjælpe mig" sagde hun, og skubbede en lille pakke over til ham. inden i den var der en terning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 8:42 am

Hawke så kort og dramatisk fra den ene side til den anden. Han trak langsomt pakken hen til sig, åbnede den en smule og betragtede varen. ”Uh..” mumlede han overrasket og tog den ud af pakken ”er den selvlysende?”
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 8:42 am

Simone nikkede, "jep" sagde hun med et grin, "det er lige det den er".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 8:44 am

Hawke smilede tilfreds og kom den i lommen "jamen selvfølgelig, alt for dig~" han sendte hende et charmerende smil, som betød han var meget tilfreds med terningen "hvad drejer det sig om?"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 8:47 am

"der er sket en række indbrud" fortalte hun, "i de dyrere kvartere i byen, alle gangene er der blevet stjålet kunstartikler, vaser, malerier, den slags, men hverken playstation eller computer, du ved, de ting der normalt sælger og er sværer at sporer." hun sukkede lidt, "og så ser det ikke ud til at der er blevet brudt ind, alle husene har været gennemroddet, men hverken dørene eller vinduerne er blevet brudt op, det er som om tyven kender deres alarmkoder ... havde det bare været en enkelt sag, havde jeg også troede at det var det der var sket, men der har nu været seks ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 8:52 am

”Ah ja” Hawke nikkede langsomt ”ham har jeg hørt om.. er du sikker på det er en sag du vil blandes ind i? Jeg har hørt at specialafdelingen allerede har hænderne dybt nede i den..” han sendte hende et skævt smil ”nå, men jeg vil fortælle dig hvad jeg ved. Det er en fyr i slutningen af 30erne.. der har været snak om ham rundt omkring, de kalder ham Black cat, han skulle have snehvidt hår og være lidt af en pretty boy”
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 8:58 am

Simone bandede svagt, "selvfølgelig har de det" sagde hun småirriteret, "de har alle de interessante sager ... men de har nu ikke krævet den her endnu" sagde hun og smilte lidt selvtilfredst, "de har nok ikke regnet ud at det er ham ... og forhåbentligt bliver det ved med at være sådan, lige for tiden er det min sag".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 8:59 am

Hawke nikkede og så indgående på hende "jeg skal høre om jeg kan få fat i et navn, men jeg tror det ikke.."
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:01 am

Hun nikkede, "mange tak, alt hvad du kan finde ud af er til hjælp" sagde hun og smilede til ham, "vi er allerede kommet væsentligt længere end vi var .."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:01 am

Hawke nikkede og så på sin urørte milkshare "bestilte milkshake, men nu har jeg slet ikke lyst.." sukkede han "vil du?" tilbød han
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:03 am

Hun smilede svagt, "jo tak" sagde hun, "hør, er du sikker på vi ikke skal finde et sted med mad du rent faktisk kan lide?" spurgte hun, ikke for første gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:04 am

Hawke grinede "nah, her er hyggeligt nok.. stemningen og sådan" han smilede til hende "skifter bare hurtigt mellem hvad jeg har lyst til.."
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:04 am

Hun nikkede lidt og drak af hans milkshake, "det virker også ret godt for mig" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:07 am

"Se, så er der jo ingen skade sket" han smilede og klappede sin lomme med en tilfreds mine "nå.. betjent" han blinkede "jeg vil se hvad jeg kan finde ud af"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:08 am

Simone smilede til ham og nikkede, "og som altid er jeg glad for at en så lovlydig borger, er villig til at hjælpe politiet".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:10 am

"Altid til tjeneste" han smilede og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:12 am

Hun nikkede, "fortsat god aften" sagde hun, og blev selv sidende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitimeTirs Dec 02, 2014 9:14 am

Hawke forlod stedet med en elegant, glidende bevægelse og var væk.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





terningerne er kastet! - Hawke Empty
IndlægEmne: Sv: terningerne er kastet! - Hawke   terningerne er kastet! - Hawke Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
terningerne er kastet! - Hawke
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Waking up //Hawke

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: