Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Afhøring - Ariel

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:36 am

Sted: på politistationen
Omgivelser: i et lille afhøringslokale
Tid: 12:00
Vejr: solskin

Simone holdt døren åben for Ariel, "det er her inde" sagde hun, "vi skal bare lige stille dig nogle spørgsmål, det burde ikke tage lang tid" fortsatte hun, "så bare tag plads". Hun pegede mod en stol, der stod på den anden side af et lille bord midt i lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:37 am

Ariel nikkede og tog plads for enden af bordet. Hun så på Simone og var stadig ikke sikker på hvad der foregik "hvad drejer det sig om?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:41 am

Simone satte sig foran hende, "Jeg skal lige have alt udstyret startet, så skal jeg nok forklare nærmere" sagde hun, og tændte en lille båndoptager, hvor hun indtalte tidspunkt og navn. "Ok" sagde hun og vendte opmærksomheden mod Ariel, "Jeg vil bare gerne stille dig nogle spørgsmål om din roommate, John Nathan, han er din roommate, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:42 am

"Jo, det er han" sagde Ariel og rynkede let brynene.
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:43 am

Simone nikkede, "godt" sagde hun og smilte svagt, "så har vi fat i den rigtige. Ved du, hvor han var henne i går klokken 14:30?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:44 am

"Mit gæt er han var på arbejde.." sagde Ariel tøvende "jeg var selv på arbejde det, så jeg er ikke sikker"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:44 am

Hun nikkede, "hvornår kom du hjem?" spurgte hun, "og hvor arbejder du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:46 am

"Jeg arbejder på Aterswell C. gymnatium" svarede Ariel "jeg er lærer.. jeg har været hjemme omkring.. 16:30?" svarede hun tænktsomt
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:48 am

Simone nikkede, og skrev et par ting ned, "og da du kom hjem, var din roommate der så?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:49 am

"Ja det var han" svarede Ariel
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:51 am

Hun nikkede og lavede et nyt notat, "ok, virkede han andderledes end han plejer?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:52 am

"Nej det synes jeg ikke" sagde Ariel og trak let på skuldrene "lidt irritabel måske?"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:57 am

Hun nikkede, "ok, hvad med her de seneste par dage? har han virket anderledes, er der sket noget ud over det sædvanlige?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:58 am

"Jeg tror han har stresset over arbejdet" sagde Ariel "vi taler ikke så meget om det, men han har været i dårligt humør og jeg tror han har været bekymret for ikke at få jobbet"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 1:59 am

Hun nikkede lidt, "ok, så der er et speciekt job han gik meget op i at få?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 2:00 am

"Det skulle betale godt tror jeg? Jeg er ikke så meget inde i det, vi er ikke de tætteste og jeg går ikke rigtigt op i hans job.." sagde hun undskyldende
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 2:02 am

Simone nikkede lidt, "nu siger du, at i ikke var så tætte, men med den viden du har om ham, virker han så, som typen der kunne finde på at slå ihjel?" spurgte hun, "og hvor meget betød jobbet for ham, manglede han penge?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 2:03 am

Ariel så lidt overrasket på Simone og blev lidt utryg.. "nej, nej det ville jeg ikke sige" sagde hun tøvende "men jeg ved det ikke, hvad er der sket?" spurgte hun bekymret
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 2:05 am

"En af de andre modeller er blevet fundet død" sagde hun, "og for en sikkerheds skyld tjekker vi alle hans kollegaer".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 2:08 am

"Oh" sagde Ariel overrasket "ved han det?" hun blev et øjeblik bekymret for John.. hun regnede ikke med at han kunne finde på at slå nogen ihjel, men hvis nogle dræbte modeller over jobbet.. så var John måske også i fare? "bliver der passet på de andre?"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 2:10 am

Simone nikkede, "ja, vi har informeret ham, og vi har tilbudt beskyttelse til de andre modeller" sagde hun, "bare rolig, vi tjekker bare op på de historier vi har fået fortalt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 2:12 am

Ariel nikkede "godt godt.. jeg ved ikke, jeg tror ikke han er i rigtigt pengenød, det er vidst mere bekymring for hans navn og karriere" sagde hun "han har i hvert fald ikke udtrykt bekymring med hensyn til husleje"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 2:13 am

Simone nikkede, "godt, og der plejer ikke at være problemer med at få betalt til tiden fra hans side?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 2:15 am

"Der har været enkelte gange, men det er efterhånden noget tid siden" sagde Ariel "så nej"
Tilbage til toppen Go down
Simone

Simone


Race : Menneske
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 10/10/14
Antal indlæg : 192

Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 2:17 am

Simone nikkede, og skrev kort nogle ting ned, "jamen så tror jeg det var alt hvad jeg havde at spørge om for denne gang" sagde hun og smilte kort til Ariel, "mange tak for din hjælp, hvis du skulle komme i tanke om noget, så ring" sagde hun og fandt et lille kort med kontaktoplysninger frem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afhøring - Ariel Empty
IndlægEmne: Sv: Afhøring - Ariel   Afhøring - Ariel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afhøring - Ariel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Its worth a try //Ariel//
» Skolestykke - Ariel
» Music in a dragons heart - Ariel, Aniya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: