Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 we meeet again... Right? //sally//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we meeet again... Right? //sally//   we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 07, 2014 8:24 am

Sally løb uden for og så snart hun var alene lod hun sig selv falde ned i mørket, hendes krop blev en del af skyggerne det lå overalt i denne by, og hun tog hjem blandt dem, hjem til hendes lejlighed hvor hun lod sig selv få fysisk form og åndede ud, hun havde et job at gøre, men lige nu ville hun bare havde hoved pinen til at gå væk.

Sally lagde sig på sin seng og sukkede, strakte sig ud og holde op med at tænke, lod bare hovedt flyde hen hvor det ville, det var den bedste måde at få hovedpinen væk.

Hvor hendes tanker tog hende hen var til en mark, der var lyst og glomser over det hele, hendes hoved hvilede på nogen skød og hun duftede til en rød tulipan med et smil, og slappede bare af.
Sally vidste ikke om dette var et minde eller en fantasi, men vågnede fra det da hendes telephon ringede, hun tog den stille men sagde ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we meeet again... Right? //sally//   we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 07, 2014 8:44 am

han var sikker på hvad han gjorde var en dårlig ide "Sally, det er mig Lynn. jeg ved du er der, jeg kan høre dig" han lagde sig på sin seng "jeg er ked af at give dig alt den her information på en gang, når du har lyst til at snakke så ring til mig, jeg har lige givet dig mit nummer så ring når du vil" han så på telefonen og satte den på højtaler mens han gik over til sin sand sæk. han håbede, ønskede hun ville svare ham bare en enkelt gang. han var fustreret, hvorfor var det hun ikke kunne huske ham, lige meget med de andre hun havde mødt men ham. han hadede det men han ville aldrig indrømme det.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we meeet again... Right? //sally//   we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 07, 2014 8:53 am

Sally lyttede bare til Lynn's stemme, satte sig op og krammede sine ben, lukkede øjne og sukkede, lod bare hoved hvile og hviskede stille "... Lynn du skal ikke være ked af det... ja det meget infomation, men jeg glad for jeg fik det.... jeg ville bare ønske jeg kunne huske mere" hun kremmede sine ben tættere "Jeg har det som om jeg kan huske dig.... men at mindet er lige ude for rækkevigte.... jeg..." hun tog en dyb indåning "... jeg bare glad for du fandt mig igen..." Sally var ikke sikker på hvorfor hun sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we meeet again... Right? //sally//   we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 07, 2014 10:20 pm

han smilede til lidt for sig selv da hun sagde det sidste. han smilede til sin telefon, om hun var klar over det eller ej  havde hun lige sagt de sidste ord hun sagde til ham, den ene grund til at han ikke havde givet op på at finde hende og gevet slip "ja jeg fandt dig endelig. jeg stoppede aldrig rigtigt med at lede" han satte sig på sin seng "mød mig i centrum om 3 dage, come find me" han smilede og lagde på. han lagde sig ned på sin seng og faldt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we meeet again... Right? //sally//   we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 07, 2014 10:41 pm

Sally lyttede til hans stemme og smilte, "Okay.. om 3 dage"
Hun lagde telefonen ned da han lagde på og gik ud for at tage et brusebad og bare tænke.

//Out
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Race : Dæmon
Bosted : downtown
Tilmeldings dato : 03/10/14
Antal indlæg : 194

we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we meeet again... Right? //sally//   we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 13, 2014 9:03 am

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: we meeet again... Right? //sally//   we meeet again... Right? //sally// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
we meeet again... Right? //sally//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» HUh... - Sally
» old memories //Sally//
» Aftenjagt - Sally
» I do //Jaiden, Sally
» Hey kan vi snakke? - Sally

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: